Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli näkee parisuhteen olevan hataralla pohjalla
Näen, että oraakkelilla on kanava tukossa.
Vierailija kirjoitti:
Musta toi myrtti, samoin kuin evvk myös, on sellasia tyypillisiä laiha-läskejä, jotka osaa kuvissa saada itsensä laihan näköisiksi mutta todellisuudessa ovat pullanaamoja. Samaa sarjaa ku Katri Norrlin
Heiii, nyt menee liian ilkeeks, jätetään haukkumiset pois, jookos?
Palataan takaisin ketjun mukaiseen aiheeseen, B&K fiilistelyyn, yhdessä ja erikseenkin välillä, muut henkilöt jätetään sivuun keskustelusta täältä<3
Onko tää kuva jo nähty täällä?
Mun kiinnostus tässä on nimenomaan he yhdessä ja heidän välit, erikseen ei niin erityisesti kolahda, mutta tää oli kyllä aikamoinen kuva Käärijästä..... Vettä valuu! Vai hikeä?
Ehkä kuumin kuva, minkä oon hänestä yksin nähnyt!
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä liimaan itseni Jereen kiinni sitten kun hänet itselleni saan, ihan kuten tän hetkinen gf tuntuu tehneen. Ilman mua ei poistu mihinkään eikä tee mitään, mä pidän omastani kiinni kaksin käsin.
Mä otan Jeren sitten sun jälkeen kun oot kuristanut liikaa. Enkä liimaudu itse, saa mennä Slovenian reissullekin ihan itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sen täytyy roikkua joka ainoassa tilaisuudessa, kun ei edes näytä viihtyvän. Kohta Kärtsääkin vältellään, kun ilonpilaaja kulkee mukana.
Kyllä se pysäytyskuvassa hymyilee kämmenensä alla, joten näyttää viihtyvän
Alussa hymyilee hetken, lopussa on tylsistyneen näköinen. Kokoajan yrittää itseään peitellä käsillään. Mikä tämä tilaisuus edes oli? Mietin vaan että miksi on mukana?
Jos tarkoitus on pysyä piilossa niin eihän silloin noin toimita. Itse en missään nimessä kulkisi mukana, tuskin edes vaikka toinen vaatisi.
Minusta se ei ole hymy. Sillä on vain hyvin leveä suu. Ehkä pidättelee haukotusta. Eikä mitään kontaktia keneenkään. Hän vain vahtii. Vesipulloja.
Kyllähän hymyilee ja katsoo rakastaan intensiivisesti
Joskus tarvitaan hammaslääkäriä, toisinaan taas silmälääkäriä ja optikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan B tavannut Kärtsän vanhempia? Jos ei Liverpoolissa niin viimeistään Tavastialla luultavasti, eikö ne siellä olleet myös.
Tavastialla oli Käärijän isovanhemmat. Äiti oli ainakin toisen (myöhemmän muistaakseni) keikan ajaksi menossa Mikelle lastenvahdiksi. Tai Miken vaimo ainakin odotteli anoppia storyssään silloin illalla.
En siis kyttää, seuraan Miken vaimoa ihan Kärtsäristä riippumattomista syistä mut tämä jäi mieleen kun itse seurasin niitä keikkoja sinä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Jännå, että tånne ei saa kirjoittaa viattomia (tai noh, eh eh) ficcejä, mutta kaiken maailman psykologia päähenkilön parisuhdeanalyysejä saa.
Se juhannusreissu Sloveniaan ois ollu varmaan kiva, meni ohi
Myös tyttiksen ulkonäköä jne. saa haukkua sekä spekuloida heidän välistä suhdetta mutta fiction poistuu, jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi myrtti, samoin kuin evvk myös, on sellasia tyypillisiä laiha-läskejä, jotka osaa kuvissa saada itsensä laihan näköisiksi mutta todellisuudessa ovat pullanaamoja. Samaa sarjaa ku Katri Norrlin
Tämä toisten ulkonäön haukkuminen on todella ala-arvoista.
Jos joku on pyöreä niin sen toteaminen ei ole haukkumista vaan fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄
Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.
*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3
Minä olen ateisti ja kiinnostunut tieteestä, ihan jo ammattinikin takia. Olen enemmän järki kuin tunneihmisiä, mutta kun näin B&K:n, niin järki katosi samantien.🙈 Näin ns. tiedeihmisenä tulkitsen tilannettani niin, että minulla oli suunnaton romantiikan kaipuu ja B&K sattuivat täyttämään sen. Nähtävästi se romantiikan nälkä ei ole kadonnut minnekään.
Täällä kohtalon toveri. Myönnän, että täytän romantiikan kaipuuta tällä Käärijä ja Bojan kuviolla. 22 vuotta olen ollut naimissa ja jonkinlainen kriisi elämässä meneillään. Ehkä Käärijän ja Bojanin avulla voin kokea olevani taas nuori ja rakastanut. Ihmettelen tätä suunnattomasti, koska aina olen mennyt joka paikkaan järki edellä ja nyt kävi näin.
Itsekin positiivisesti yllättynyt, et ylipäätään vielä tunnen jotain ja haaveilen romantiikasta. En edes ole ollut kovin romanttinen ihminen, kai, ja aika perus parisuhde/perhearkea teini-ikäisestä asti elänyt. Nyt melkein 50 ja eronnut. Olen jo ehtinyt ajatella, ettei enää kiinnosta tai kosketa mua tämmöset jutut. Mut mieli muuttunut kevään mittaan. Ehkä vielä joskus löydän uuden ihmisen, ehkä vielä sittenkin haluan, ja ihastun korviani myöten ja lopulta rakastun ...
Tällä shippauksella ollut myönteinen vaikutus. Vaikka niin hullua menoa välillä ollutkin. Mut te kanssa-shippaajat ootte ollut ihan kultaa! 💚
hei tää nyt vaikka 2+ keskusteluun esille, jos tekstin kirjoittaja vaan näkee tämän viestin!! kuulostaa hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Nyt on liikaa tyttiksestä jankkaavia paikan päällä.🙄
Tyttis "vältteli" jälleen onnistuneesti julkisuutta, joten ei ihme että puhuttaa. Miksei Uniikki-linjaa: minulla on tyttöystävä. Hän on yksityishenkilö. Piste. Kellään ei ole mitään tarvetta penkoa kummankaan asioita. Vaikka onkin totta mooses upea nainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä liimaan itseni Jereen kiinni sitten kun hänet itselleni saan, ihan kuten tän hetkinen gf tuntuu tehneen. Ilman mua ei poistu mihinkään eikä tee mitään, mä pidän omastani kiinni kaksin käsin.
Mä otan Jeren sitten sun jälkeen kun oot kuristanut liikaa. Enkä liimaudu itse, saa mennä Slovenian reissullekin ihan itsekseen.
Joo, annan sit, mitä jää, sulle. Varoitan kuitenkin et oon ollut hyvän tovin sinkkuna ja rakkauden jano on kova ... Toivottavasti en ime ressukkaa kuiviin.
Mut toi pointti on ihan hyvä et Sloveniaan sen ehkä pitäisi päästä ilman mua...
Hei, saanko kysyä, mikä tyttö Instagramissa on K:n tyttöystävä? Hänen vieressään istuva ruskeaverikkö vai kauempana vasemmalla oleva blondi?
Vierailija kirjoitti:
hei tää nyt vaikka 2+ keskusteluun esille, jos tekstin kirjoittaja vaan näkee tämän viestin!! kuulostaa hyvältä
tämä oli kommenttiin jossa joku kertoi ficistä jossa jere karkaa myrttikseltä bojanin luokse (onkohan nyt tuo juhannusjuttu?), oli poistettu täältä. en vain osannut lainata näköjään 🥲
Vierailija kirjoitti:
Palataan takaisin ketjun mukaiseen aiheeseen, B&K fiilistelyyn, yhdessä ja erikseenkin välillä, muut henkilöt jätetään sivuun keskustelusta täältä<3
Mun kiinnostus tässä on nimenomaan he yhdessä ja heidän välit, erikseen ei niin erityisesti kolahda, mutta tää oli kyllä aikamoinen kuva Käärijästä..... Vettä valuu! Vai hikeä?
Tää on kyllä komia kuva (ja mies)! Ihan kuin joku renessanssimaalaus :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä toisten ulkonäön haukkuminen on todella ala-arvoista.
Jos joku on pyöreä niin sen toteaminen ei ole haukkumista vaan fakta.
Kuka nyt on pyöreä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä komia kuva (ja mies)! Ihan kuin joku renessanssimaalaus :D
Perfection.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, annan sit, mitä jää, sulle. Varoitan kuitenkin et oon ollut hyvän tovin sinkkuna ja rakkauden jano on kova ... Toivottavasti en ime ressukkaa kuiviin.
Mut toi pointti on ihan hyvä et Sloveniaan sen ehkä pitäisi päästä ilman mua...
It's a deal!
t. toinen sinkkuna jo pitkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on liikaa tyttiksestä jankkaavia paikan päällä.🙄
Tyttis "vältteli" jälleen onnistuneesti julkisuutta, joten ei ihme että puhuttaa. Miksei Uniikki-linjaa: minulla on tyttöystävä. Hän on yksityishenkilö. Piste. Kellään ei ole mitään tarvetta penkoa kummankaan asioita. Vaikka onkin totta mooses upea nainen!
Minua ainakin risoo se, että K monta kertaa sanonut haluavansa pitää kumppanit yksityisasiana ja poissa julkisuudesta. Sitten kuitenkin joka kissanristiäisissä tämä tyttis kuvataan mököttämässä.
Kärtsän ja myrtin vai K ja B suhteen?