Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtxX4S_N7Kl/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA== Tässä klipissä K onnittelee Bessiä (4/10 video) On se hotttt
Onkos tolla videolla kyllästyneen näköinen platinakin pöydän ääressä?
On kyllä ja perus ilme myös
Onhan se Eve nyt paljon ilmeikkäämmän ja iloisemman näköinen kuin tää pääplatku. Ettei nyt ihan niin kaksoset ookkaan.
JA Evellä on oma identiteetti, työ ja elämä. Sellainen pitää kumppani olla eikä mikään tukahduttava kuristajaviikuna ilman omaa elämää.
Platku-liisa on lastenvahti. Tai oli. Nyt täysipäiväisesti Jeren kuristajaköynnös.
Onks nää sun kommentit sun mielestä asiallisia? Sanoisitko Jerellä tai tyttöystävälle näin kasvokkain? Myrkytät itse ilmapiiriä täällä tolla läyhäämiselläsi.
Kommentit monikossa? Mistä tiedät miten paljon asiattomia kommentteja olen kylvänyt tänne? Vai oliko tää ihan ainut? Ja kyllä, voisin sanoa et olit sitten ennen lastenvahti mut nyt vahdit ukkoasi.
Kirjoitustyyli ja sanavalinnat paljastaa, oot kommentoinut paljonkin. Juu, en ole Jeren tyttöystävä, en edes haluaisi olla. Ikävä lukea tuollaista ala-arvoista nimittelyä ihmisestä, jota et tunne.
Uuu. Varsinainen Sherlock. Veikkaan kyllä et täällä voi olla ihan muutama muukin kirjottelija ... 😘
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi myrtti, samoin kuin evvk myös, on sellasia tyypillisiä laiha-läskejä, jotka osaa kuvissa saada itsensä laihan näköisiksi mutta todellisuudessa ovat pullanaamoja. Samaa sarjaa ku Katri Norrlin
Järkytyin kyl kun näin Katrin niissä viisu jutuissa, enne sitä olin nähnyt vaan kuvia. Ei pidä luottaa pelkkiin kuviin.
Mikä hänessä vikana?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Paljon melua tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oraakkeli näkee parisuhteen olevan hataralla pohjalla
Näen, että oraakkelilla on kanava tukossa.
Ainakin se alkuperänen Oraakkeli sano tosi yllättäviä asioita mitkä tapahtu joten toivottavasti on oikeassa tässäkin xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, olisiko kevennyksen aika välillä? Kadotin sen jonkun eilen laittaman linkin, jossa B:n kasvoja kuvattiin ihan läheltä, kun hän huomaa haastattelussa Kärtsän. B sanoo siinä jotakin, mutta mitä? Uuh, vau, ooh?🙈
https://www.tumblr.com/prettymajestical/720755370669309952/when-you-see…
Toi vissiin
Onko tässä onnistuttu saamaan nauhalle juuri se harvinainen hetki, kun Amorin nuoli osuu nuorukaiseen.
Sanooko Bojan ouu?
Bojan sanoo selvästi you
(Ja Käärijä varmaan sitä ennen Are, jota me ei vaan valitettavasti nähdä)
LadySLO :) kirjoitti:
Hei, saanko kysyä, mikä tyttö Instagramissa on K:n tyttöystävä? Hänen vieressään istuva ruskeaverikkö vai kauempana vasemmalla oleva blondi?
Blondi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄
Sanopa muuta. Mulla pamahti ylikierrokset päälle siitä Tavastian viikonlopun tunnelatauksesta ja koko viikonlopun valvomisesta ja vanha ystävä ahdistuneisuushäiriö aktivoitui pitkän rauhallisen jakson jälkeen. Oon nyt yrittänyt vanhoilla opeilla saada aivoja ja elimistöä uskomaan että ei ole hätää ja tää ei tapahdu oikeasti mulle eikä oikein edes noille shipattaville. Mut musiikki, tunteet, muistot, haaveet, kaikki kerrokset, ne on totta ja mun aivot menee lankaan. Sori OT.
*halaus* <3 Mä oon miettinyt, että monet shippaajista -ei pelkästään tämän parin vaan ylipäätään- ovat kenties tavallista herkempiä huomaamaan yksityiskohtia ja aistimaan tunnetiloja. Se on ihanaa, mutta toisaalta herkkyys aiheuttaa sitä, että myös kokee tunteet hyvin voimakkaina. Jotkut täälläkin ovat sanoneet olevansa neurokirjolla, jolloin nuo piirteet voivat korostua entisestään. (Toisin kuin monesti luullaan neurokirjon ihmiset aistivat erittäin voimakkaasti empatiaa.) Aina on hyvä pitää taukoa jos tunteet alkavat kuormittaa liikaa ja palata sitten kun on itselle hyvä hetki <3
Minä olen ateisti ja kiinnostunut tieteestä, ihan jo ammattinikin takia. Olen enemmän järki kuin tunneihmisiä, mutta kun näin B&K:n, niin järki katosi samantien.🙈 Näin ns. tiedeihmisenä tulkitsen tilannettani niin, että minulla oli suunnaton romantiikan kaipuu ja B&K sattuivat täyttämään sen. Nähtävästi se romantiikan nälkä ei ole kadonnut minnekään.
Täällä kohtalon toveri. Myönnän, että täytän romantiikan kaipuuta tällä Käärijä ja Bojan kuviolla. 22 vuotta olen ollut naimissa ja jonkinlainen kriisi elämässä meneillään. Ehkä Käärijän ja Bojanin avulla voin kokea olevani taas nuori ja rakastanut. Ihmettelen tätä suunnattomasti, koska aina olen mennyt joka paikkaan järki edellä ja nyt kävi näin.
Itsekin positiivisesti yllättynyt, et ylipäätään vielä tunnen jotain ja haaveilen romantiikasta. En edes ole ollut kovin romanttinen ihminen, kai, ja aika perus parisuhde/perhearkea teini-ikäisestä asti elänyt. Nyt melkein 50 ja eronnut. Olen jo ehtinyt ajatella, ettei enää kiinnosta tai kosketa mua tämmöset jutut. Mut mieli muuttunut kevään mittaan. Ehkä vielä joskus löydän uuden ihmisen, ehkä vielä sittenkin haluan, ja ihastun korviani myöten ja lopulta rakastun ...
Tällä shippauksella ollut myönteinen vaikutus. Vaikka niin hullua menoa välillä ollutkin. Mut te kanssa-shippaajat ootte ollut ihan kultaa! 💚
Musta taas on aina ollut kivempi shipata muita ja haaveilla romanttisista asioista mutta en niitä kuitenkaan omaan elämääni enää kaipaa. Ikisinkku en kuitenkaan ole, 3v sitten erosin eksästä jonka kanssa olin 20vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta toi myrtti, samoin kuin evvk myös, on sellasia tyypillisiä laiha-läskejä, jotka osaa kuvissa saada itsensä laihan näköisiksi mutta todellisuudessa ovat pullanaamoja. Samaa sarjaa ku Katri Norrlin
Järkytyin kyl kun näin Katrin niissä viisu jutuissa, enne sitä olin nähnyt vaan kuvia. Ei pidä luottaa pelkkiin kuviin.
Mikä hänessä vikana?
Suoraan sanottuna lihava. Ei edes vaan vähän pyöreä.
Hei lopeta pliis. 😳😩
https://www.tumblr.com/follivora/720653170025660417/i-wish-you-all-plea…
Saisimmeko tähän nyt myös kuvan B:n pebasta, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se alkuperänen Oraakkeli sano tosi yllättäviä asioita mitkä tapahtu joten toivottavasti on oikeassa tässäkin xD
oraakkeli on monesti ollu oikeessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon melua tyhjästä.
Joo siinä ei kyl ollu yhtään mitään semmosta mikä ois tarkotettu B:lle. Lapussa Dingon ukkojen nimmarit ja piirretty kirkkovene ja kulli ja Kärtsä pyöritteli todnäk. silmiä sille et vanhat ukot vielä piirtää tollasia kuvia paperille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä vikana?
Niin ja?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/follivora/720653170025660417/i-wish-you-all-plea…
Saisimmeko tähän nyt myös kuvan B:n pebasta, kiitos.
N a m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oraakkeli on monesti ollu oikeessa
Mitä se alkuperäinen sano? Se oli muistaakseni jo UMK ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä vikana?
Hei lopeta pliis. 😳😩
Älä kommentoi, ilmoita vaan asiattomiksi.
K kohosi niin nopeasti julkisuuteen, että hänen voi olla vaikea sopeutua tähän uuteen tilanteeseen. Luultavasti haluaa edelleen tyttiksen mukaan joka paikaan, mutta yrittää silti suojella heidän suhdettaan. En minä ainakaan haluaisi jäädä kotiin yksin katsomaan tv:tä, kun mieheni menee konserttiin. K selvästi painii tämän nopean julkisuuteen kohoamisen kanssa, ja varmasti kulkisi tunnistamattomana vapaa-ajallaan, jos voisi. Hän ei itse päivittänyt sijaintiaan, mutta ei osaa sanoa "ei" faneille, jotka haluavat kuvan. Me emme tiedä heidän suhteestaan mitään, ja gf:n luonnetta on täällä puitu 0.5 sekunnin klippien mukaan, kun heidän suhteensa on 24/7. He selvästi haluavat yksityisyyttä, ja kommentoijien mukaan se tarkoittaa, että gf:n pitäisi lukittautua heidän kotiinsa, ja että heidän pitäisi viettää vähemmän aikaa yhdessä. Ehkä fanit voisivat vain katsoa läpi sormien näitä vilahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänessä vikana?
Niin ja?
Ja sen pystyy kuvienkin perusteella näkemään että myrtti ja evvk menee tohon samaan sarjaan
oikeesti, vaikutat aika säälittävältä.
Apua!! Jos noiden sanojen sisältö on oikeasti se, mitä Jere ajattelee Bojanista. Jos se höntti ei olekaan ajatellut tässä Bojania, vaan laittanut ihan sattumalta tämän biisin. Eikös tämä postaus lähtenyt alunperin siitä, että jossain keikkapaikalla oli maininta Dingosta. Ja Dingon kappaleista ensimmäisenä tulee varmaan mieleen Autiotalo ihan Bojanista riippumatta. Todistakaa, että olen väärässä.
Siis mitä apuaa tässä on? Oliko Autiotalon sanat noin tuntemattomat monille vai mitä yllättävää niissä on? Rakkauslaulu. Niin kuin Mamma Miakin on, tai se on ehkä ihastuslaulu. Mutta kuitenkin.
Onko kukaan tallentanut sitä Autiotalostorya? Itse en, kun inhoan kappaletta ja en silloin uskonut sen liittyvän siihen Bojanin purppuran väriseen kuvaan. Mutta nyt luulen, että K:lle vain tulivat Autiotalon alun sanat mieleen nähdessään sen, ja se älä mene njet njet, ja halusi vähän ruokkia shippikansaa.
Eikös se loppunut siihen älä mene njet njet :iin.