Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25661/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25662/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Minä sanon että oli väsyny, hämmentyny ja herkkä koska koko yö on mennyt Bojanin kanssa ja jotain yllättävää on tapahtunut tai tuntunut.

Bojanhan oli noiden haastisten aikaan kateissa kuin maan nielemänä, bändikaverit tapasi faneja Ljubljanan kentällä ilman solistia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25663/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Täytyy olla eri mieltä. Tämä(kin) juhannus menee yksin ja sääkin on ilmeisesti sateinen. Toivottavasti tulee jotain materiaalia vaikka juhannusteemalla molemmilta. Jos ei tule niin shippaan sitten itseäni ja Häärijää (sekin on aika kuuma). Ankeuttajat saavat pahastua sitten siitä.

Ei kai kukaan meinaa juhlia juhannusta vauvapalstalla?!? Kuulostaa jo ihan luuserimeiningiltä.

Vihaan näitä jos et tiettynä päivänä tee jotain ihmeellistä olet luuseri tyyppejä. Itse olin viime viikon Saksassa kaverin luona, mutta jussina en aio tehä muuta kuin käydä porukoilla kylässä. Että ainakin sellanen luuseri sitten täällä myös jussi iltoina pyörii 😎

Vierailija
25664/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on myös Marco Mengonin ykkösseuraaja instassa.

Vierailija
25665/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä ettei B koskaan Are Youta Kärtsän postauksia. Että tämä tulee K aloitteesta ja B postauksiin. Ja nyt on laittanut tuohon B:n K&B Tavastia postauksen sen ja sit tuohon eilisen söpöön baby kuvaan. Ei siis kaikkiin kuviin vaan tiettyihin 👀💚

En ollut kiinnittänyt huomiota, että ovat aina kn aloitteesta. Sillä asialla voi olla joku merkityskin.

Vierailija
25666/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.

Jere on yksityishenkilö, ketjussa puhutaan Käärijästä.

Ketjussahan kaikki ovat mielestään ko. henkilön läheisesti tuntevia ja sydänystäviä.

Vierailija
25667/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/720813352309358592/anyone-rememb…

Jere has a type 😅😅

Huvittavinta on että Robin vastasi myös pusukaverikseen Kärtsän. Eli noi tollaset Robin/Bojan nättipojat taitaa myös automaattisesti tuntea vetoa kärtsäriin jostain syystä

Vierailija
25668/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Niistä lentokenttähaastatteluista sen verran, että ei ollut nukkunut edellisenä yönä ollenkaan. Finaalin jälkeen bailattiin yö ja samoilla silmillä lentsikkaan, näin kertoi jossain. Siksikin jo reppanalook.

Vierailija
25669/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanon että oli väsyny, hämmentyny ja herkkä koska koko yö on mennyt Bojanin kanssa ja jotain yllättävää on tapahtunut tai tuntunut.

Bojanhan oli noiden haastisten aikaan kateissa kuin maan nielemänä, bändikaverit tapasi faneja Ljubljanan kentällä ilman solistia.

Bailasivat myöhemmin siellä saunarekalla gf ja muiden kanssa niin tuskinpa kovin kummoisia on sattunut.

Vierailija
25670/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa Talouselämässä on juttu Jerestä mut tietenkin maksumuurin takana. Alussa mainitaan julkisuus, salakuvaaminen, paparazzit jne.

Vierailija
25672/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Talouselämässä on juttu Jerestä mut tietenkin maksumuurin takana. Alussa mainitaan julkisuus, salakuvaaminen, paparazzit jne.

Juttu on Käärijästä. Jos nyt jätettäisiin se yksityishenkilö rauhaan.

Vierailija
25673/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere has a type 😅😅

Huvittavinta on että Robin vastasi myös pusukaverikseen Kärtsän. Eli noi tollaset Robin/Bojan nättipojat taitaa myös automaattisesti tuntea vetoa kärtsäriin jostain syystä

Mulla alkaa oikeasti kiinnostaa, minkä näköinen tyyppi siellä keikkayleisössä veti Käärijän silmät puoleensa. Oisko ollu tähän sarjaan kolmas jatkoksi? :D

Vierailija
25674/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere has a type 😅😅

Tottakai tollaset siloposket haluaa kunnon rääväsuu daddyn 😏

Vierailija
25675/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Täytyy olla eri mieltä. Tämä(kin) juhannus menee yksin ja sääkin on ilmeisesti sateinen. Toivottavasti tulee jotain materiaalia vaikka juhannusteemalla molemmilta. Jos ei tule niin shippaan sitten itseäni ja Häärijää (sekin on aika kuuma). Ankeuttajat saavat pahastua sitten siitä.

Mä katoin kans ihan vasta instassa, että Häärijähän on ihan tosi kuuma.🔥 Muistaakseni hiukset ei ollu otsalla siinä. Ja niin paljon Jeren näköä, että onko ne jotain sukua toisillensa?

Vierailija
25676/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bailasivat myöhemmin siellä saunarekalla gf ja muiden kanssa niin tuskinpa kovin kummoisia on sattunut.

Okei, oho. Oliko b samoissa bileissä? (Vai oliko tää koko saunarekka ylipäätään sittenkin pelkkä arvaus eikä tieto...)

Vierailija
25677/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan meinaa juhlia juhannusta vauvapalstalla?!? Kuulostaa jo ihan luuserimeiningiltä.

No mä ainakin välttelen kavereiden seuraa juhannuksena koska olen ainoa porukan absolutisti 😀 mutta sehän nyt on selvä että jos Suomessa ei halua ryypätä niin on luuseri

Vierailija
25678/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.

Jere on yksityishenkilö, ketjussa puhutaan Käärijästä.

Taas sama nimi tyyppi tuli ketjuun.

Vierailija
25679/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katoin kans ihan vasta instassa, että Häärijähän on ihan tosi kuuma.🔥 Muistaakseni hiukset ei ollu otsalla siinä. Ja niin paljon Jeren näköä, että onko ne jotain sukua toisillensa?

Mun mielestä eivät ole tippaakaan saman näköisiä, paitsi tietty pottatukka. Ja Häärijän viimeisimmästä storystä muuten hämmästyin koska sehän näyttäisi olevan reippaasti Käärijää lyhyempi (K:lla kyllä ne platformit jalassa). Ite olen siis aivan hukkapätkä eli tää ei ole mikään lyhyitä dissaava kommentti ollenkaan, mut tuli yllärinä.

Vierailija
25680/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ette sorru kiusaamaan poikia samalla tavalla kuin pirulaisbeibi Orla Sloan stalkkasi jalkapalloilijoita. Someriippuvuus saa tekemään kaikenlaista.

Liittyykö tämä kommentti johonkin, mitä on tehty? Mitä kiusaamista tässä nyt tarkoitetaan. En osaa yhdistää tämän palstan kirjoitteluun.

Sä taidat ainakin jotenkin levittää negatiivisuutta täällä tänään. Olet ilmeisesti vähän parempi ihminen kuin me kaikki muut yhteensä. Sorry mu sun kommenteista välittyy tämmönen ihmeellinen ylimielisyys, joka saa pohtimaan tarkoitusperiäsi täällä.

Oho! Olipas yllättävä kommentti mun neutraaliin kysymykseen. Ja vielä viitataan useampiin mun kommentteihin. Tuliko nyt edes oikeaan osoitteeseen?

Ketju on lukittu.