Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25681/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/dreams-of-peril/720813352309358592/anyone-rememb…

Jere has a type 😅😅

Huvittavinta on että Robin vastasi myös pusukaverikseen Kärtsän. Eli noi tollaset Robin/Bojan nättipojat taitaa myös automaattisesti tuntea vetoa kärtsäriin jostain syystä

Tottakai tollaset siloposket haluaa kunnon rääväsuu daddyn 😏

Kukapa meistä ei haluaisi 🤪

Vierailija
25682/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.

Jere on yksityishenkilö, ketjussa puhutaan Käärijästä.

Jerelle mä sen viestin lähetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25683/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Talouselämässä on juttu Jerestä mut tietenkin maksumuurin takana. Alussa mainitaan julkisuus, salakuvaaminen, paparazzit jne.

Juttu on Käärijästä. Jos nyt jätettäisiin se yksityishenkilö rauhaan.

Mikä jankkaaja sä oikein olet?

Itsehän hän on kertonut sijoitusasunnoista, kumpi siinä on kyseessä: Jere vai Käärijä?

Ihan ok linja sikäli tuo, mutta ei se oikein toimi, itse on kertonut kaikenlaista, itsekään oikein taida tietää mitä pystyy kertomaan että pysyy se linja..

Vierailija
25684/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Minä sanon että oli väsyny, hämmentyny ja herkkä koska koko yö on mennyt Bojanin kanssa ja jotain yllättävää on tapahtunut tai tuntunut.

Bojanhan oli noiden haastisten aikaan kateissa kuin maan nielemänä, bändikaverit tapasi faneja Ljubljanan kentällä ilman solistia.

Bailasivat myöhemmin siellä saunarekalla gf ja muiden kanssa niin tuskinpa kovin kummoisia on sattunut.

https://www.tumblr.com/vikersund/717534318927511552/i-was-wondering-wha…

Mä taas oon ollu siinä käsityksessä että osa oli saunarekalla ja osa (mukaanlukien k ja b) biletti jossain äijäporukalla.

Vierailija
25685/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere has a type 😅😅

Robin ja Bojan ovat kuin kaksi marjaa. Voisivat olla kaksosia.

Vierailija
25686/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnair mainostaa mulle lentoja Sloveniaan ja Clas Ohlson Frankeja instagramissa

🤣🤣

Mun instagram on ehdottanut mulle jo melkein parin kuukauden ajan tiliä Balkandad, missä balkanilaiskundi parodioi balkanilaisia faijoja. On muuten suloinen kundi. Mutta kyllä insta näemmä tietää, mitä ehdottaa.

Vierailija
25687/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Minä sanon että oli väsyny, hämmentyny ja herkkä koska koko yö on mennyt Bojanin kanssa ja jotain yllättävää on tapahtunut tai tuntunut.

Bojanhan oli noiden haastisten aikaan kateissa kuin maan nielemänä, bändikaverit tapasi faneja Ljubljanan kentällä ilman solistia.

Bailasivat myöhemmin siellä saunarekalla gf ja muiden kanssa niin tuskinpa kovin kummoisia on sattunut.

Sitten ei varmaan olekaan sattunut jos B oli tuolla saunarekalla. Se lennolta myöhästyminen vaan luo sellaista mielikuvaa, että olisi tapahtunut jotain erityistä. Mutta tavallista ryyppäämistä siis vaan. Milloinkohan b sai sen jeren pelipaidan?

Vierailija
25688/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren ja artistiminän Käärijän rajapinta on hitusen hieno. He ovat kuitenkin sama henkilö. Se puhutaanko Käärijästä vai Jerestä on oikeastaan sama asia. Jere antaa haastatteluja Jerenä ja tuo esille perhettään, joten miksi häntä silloin ei saisi kutsua Jereksi. Hän on silloin se yksityishenkilö.

Vierailija
25689/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon ollu siinä käsityksessä että osa oli saunarekalla ja osa (mukaanlukien k ja b) biletti jossain äijäporukalla.

Gf ja K olisivat olleet eri paikassa bilettämässä. Yllättävää.

Vierailija
25690/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere has a type 😅😅

Huvittavinta on että Robin vastasi myös pusukaverikseen Kärtsän. Eli noi tollaset Robin/Bojan nättipojat taitaa myös automaattisesti tuntea vetoa kärtsäriin jostain syystä

K on yleismaailmallisesti kuuma kaikkien sukupuolien mielestä. Siinä on yksi iso syy hänen suosioonsa. Sekä hänen monet eri puolensa; kaikille jotakin

K:lla olisi nyt tuhannen taalan paikka, viisaiden neuvonantajien avulla hyödyntää sitä.

Vierailija
25691/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere has a type 😅😅

Mulla alkaa oikeasti kiinnostaa, minkä näköinen tyyppi siellä keikkayleisössä veti Käärijän silmät puoleensa. Oisko ollu tähän sarjaan kolmas jatkoksi? :D

Tässä on tämä video Kärtsästä kehumassa miestä yleisössä.

Olkootkin esiintyjäroolissa ja Käärijä-maski päällä, mutta mun silmään nuo hymyt, joita tulee hänen kasvoille yleisötyyppiä katsoessa, on kyllä aitoja. Ja sit tuo alaspäin vilkaisu 00:12 kohdassa noin.

Ja musta tuo vaikuttaa aidolta kehulta, sellaiselta jota oikeasti tarkoittaa toisen ulkoisen olemuksen fiilistelyssä.

Kyllä Käärijä ainakin tän videon perusteella osaa arvostaa mieskomeutta:P mitä se sitten merkitseekään tai ei!

https://twitter.com/itiswhatitisbc/status/1658819822514315271

Vierailija
25692/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Talouselämässä on juttu Jerestä mut tietenkin maksumuurin takana. Alussa mainitaan julkisuus, salakuvaaminen, paparazzit jne.

Juttu on Käärijästä. Jos nyt jätettäisiin se yksityishenkilö rauhaan.

Ai se onkin Käärijä, joka omistaa ne sijoitusasunnot, ei Jere tai hänen perheensä. Mikke on siis Käärijän veli, ei Jeren. Tällä logiikalla ne sijoitusasunnotkin ja perhe on fiktiivisiä.

Vierailija
25693/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää 'yksityishenkilö' -jankkaaja täällä on 😂 Palstapoliisi 😎

Vierailija
25694/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertokaa minulle täti-ihmiselle helpot ohjeet, että miten pääsen tässä ketjussa nopeammin jollekin tietylle sivulle naputtamatta yksitellen joka sivua eteen- tai taaksepäin? Edellä joku kirjoitti jotakin navigaatiokentästä, mutta en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan..

Kiitos!

Sinulla on osoiterivillä selaimessa esimerkiksi tällainen

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

vaihda nyt vain lopusta tuota numeroa, esim. 500 jos haluat päästä sivulle 500.

Kiitos sinulle ohjeesta!

Vierailija
25695/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf ja K olisivat olleet eri paikassa bilettämässä. Yllättävää.

Ainakin manageri muikki tona iltana laitto bilematskua saunarekalta eikä ollut K&B äijäporukka sillon siellä. Ja yleensä ne kaksi blondia on aina samassa paikassa niin who knows.

Vierailija
25696/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere has a type 😅😅

Mulla alkaa oikeasti kiinnostaa, minkä näköinen tyyppi siellä keikkayleisössä veti Käärijän silmät puoleensa. Oisko ollu tähän sarjaan kolmas jatkoksi? :D

Tässä on tämä video Kärtsästä kehumassa miestä yleisössä.

Olkootkin esiintyjäroolissa ja Käärijä-maski päällä, mutta mun silmään nuo hymyt, joita tulee hänen kasvoille yleisötyyppiä katsoessa, on kyllä aitoja. Ja sit tuo alaspäin vilkaisu 00:12 kohdassa noin.

Ja musta tuo vaikuttaa aidolta kehulta, sellaiselta jota oikeasti tarkoittaa toisen ulkoisen olemuksen fiilistelyssä.

Kyllä Käärijä ainakin tän videon perusteella osaa arvostaa mieskomeutta:P mitä se sitten merkitseekään tai ei!

https://twitter.com/itiswhatitisbc/status/1658819822514315271

Hänhän menee aivan sekasin siitä miehestä yleisössä. Niin kävi varmaan Bojaninkin kanssa, et kerran kattoi ja se oli siinä. Tai Robinin ... Luultavasti joku heidän kopionsa siellä on seissyt katselemassa Käärijää.

Vierailija
25697/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"

Ei sanaakaan B:stä

Vierailija
25698/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut ketjuja Cheekistä/Jaresta, Uniikista/Danista, Spektista/Samulista. Silloin ollaan kirjoiteltu kyseisestä henkilöstö niin, että joku on käyttänyt artistinimeä, joku taas henkilön oikeaa nimeä. Ei kukaan ole aiemmin tullut sanomaan, että käyttäkää artistinimeä ja että henkilön oikeaa etunimeä ei saisi käyttää. Se, että käyttää artistin oikeaa nimeä, ei tarkoita sitä, että luulee tuntevansa henkilön tai kuvittelisi olevansa hänen lähipiiriään.

Vierailija
25699/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun täällä on nyt oltu huolissaan K jaksamisesta niin ehkä se oli oikeasti onni onnettomuudessa että K ei voittanu viisuja. Kun jos se jo nyt alkaa vähän hajota tän suosion ja kiireiden alla, voittaessahan se olisi ollut entistä pahempaa.

Vierailija
25700/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, aika rankkaa tekstiä tuossa haastattelussa. En oo ihan varma onko viisasta antaa noin "rankka" haastattelu, jotenkin? Eikö se ole ahdistavaa sitten pälyillä siellä Vantaan sponssikämpässä milloin uskaltaa tulla ulos ovesta tms.

Melko ahdistavalta taitaa herrasta tuntua.

Ketju on lukittu.