Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25701/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Talouselämässä on juttu Jerestä mut tietenkin maksumuurin takana. Alussa mainitaan julkisuus, salakuvaaminen, paparazzit jne.

Juttu on Käärijästä. Jos nyt jätettäisiin se yksityishenkilö rauhaan.

Ai se onkin Käärijä, joka omistaa ne sijoitusasunnot, ei Jere tai hänen perheensä. Mikke on siis Käärijän veli, ei Jeren. Tällä logiikalla ne sijoitusasunnotkin ja perhe on fiktiivisiä.

Vähän tätä aihepiiriä sivuten, häiritseekö ketään muuta se, että Jere /Käärijä puhuu itsestään keikoilla kolmannessa persoonassa, kärtsäri sitä ja kärtsäri tätä.

Vierailija
25702/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"

Ei sanaakaan B:stä

Vaikka me tässä ketjussa pelleillään ja fiilistellään, niin karmivaa silti ajatella, että on oikeasti ihmisiä, jotka selvittävät missä joku julkkis asuu ja kyttää jossakin talon lähellä olevassa pusikossa. Eikä Seiskan toimintakaan varmasti kivalta tunnu. Tuisku kirjoitti, että viihtyy Espanjassa, koska siellä saa olla oma itsensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25703/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.

😂

Vierailija
25704/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaverit! :D

Tiedän, että tämä on B&K-ketju, mutta ajattelin, että jotkut teistä voivat pitää tästä videosta:

https://www.tiktok.com/@vitavy/video/7247415365255384346

PS. Tummatukkainen poika jonka näet alussa (ilman aurinkolaseja) on Krisin veli!

Enjoy! :)

Vierailija
25705/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Minä sanon että oli väsyny, hämmentyny ja herkkä koska koko yö on mennyt Bojanin kanssa ja jotain yllättävää on tapahtunut tai tuntunut.

Bojanhan oli noiden haastisten aikaan kateissa kuin maan nielemänä, bändikaverit tapasi faneja Ljubljanan kentällä ilman solistia.

Bailasivat myöhemmin siellä saunarekalla gf ja muiden kanssa niin tuskinpa kovin kummoisia on sattunut.

https://www.tumblr.com/vikersund/717534318927511552/i-was-wondering-wha…

Mä taas oon ollu siinä käsityksessä että osa oli saunarekalla ja osa (mukaanlukien k ja b) biletti jossain äijäporukalla.

Hauskoja noi tägit. Esim: #bojan is honorary finn it seems

Vierailija
25706/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudessa Talouselämässä on juttu Jerestä mut tietenkin maksumuurin takana. Alussa mainitaan julkisuus, salakuvaaminen, paparazzit jne.

Ai se onkin Käärijä, joka omistaa ne sijoitusasunnot, ei Jere tai hänen perheensä. Mikke on siis Käärijän veli, ei Jeren. Tällä logiikalla ne sijoitusasunnotkin ja perhe on fiktiivisiä.

Vähän tätä aihepiiriä sivuten, häiritseekö ketään muuta se, että Jere /Käärijä puhuu itsestään keikoilla kolmannessa persoonassa, kärtsäri sitä ja kärtsäri tätä.

Minusta hän käyttää monista ihmisistä lempinimeä.

Vierailija
25707/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TE jutusta referaatti: "joudun käsittelemään tätä pitkään", "mukana on tullut myös todella ahdistavia asioita, tämä ei ole mikään leikki, ihmiset tietää missä asun" "Uuden asunnon sijainti tulee pysymään salassa" " valtava julkisuusmylläkkö saa oolon ontoksi" " tuntuu että olen avaruusolio jota riepotellaan" " julkisuudesta haaveilevalle sanoisin ovatko aivan varmoja" "ei voi painaa jarrua, nyt on baana auki" " viiden vuoden päästä malediiveille makoilemaan"

Oliko haastattelu sen tyyppinen, että olisi voinut tulla b puheeksi.

Vierailija
25708/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on ehkä vähän rooli päällä. Noin mä lapsellenikin puhun: äiti tekee nyt sitä ja äiti tekee tätä. ei sillä, ettenkö voisi olla oma itseni lapsen seurassa, vaan korostuu se oma rooli suhteessa kuulijoihin siinä.

Vierailija
25709/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun täällä on nyt oltu huolissaan K jaksamisesta niin ehkä se oli oikeasti onni onnettomuudessa että K ei voittanu viisuja. Kun jos se jo nyt alkaa vähän hajota tän suosion ja kiireiden alla, voittaessahan se olisi ollut entistä pahempaa.

Totta. Mutta olisko kuitenkin ollut mahdollisesti joku/jotain Euroviisuorganisaation ammattilaisia/organisaatiota sitten taustatukena jos olis voittanut? En osaa sanoa!

Vierailija
25710/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun referoit jutun, en ite pääse maksumuurin taakse! Eli jutun teemana oli sit toi julkisuus. En ihmettele yhtään et toi jatkuva pyöritys laittaa pään sekasin, etenkin ku ei oo ollenkaan tottunu siihen. Mua ainakin alkais ahdistaa jos ihmiset kyttäis koko ajan mun tekemisiä, kommentois ulkonäköä jne. Ja vaikka se onkin ite tähän leikkiin lähteny niin tuskin moni ois UMK:n aikoihin osannu arvata, millasiin mittoihin tää hype räjähtää. Toivottavasti J kestää.

Vierailija
25711/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tosta vaan paista se, että Kärtsä oli niin pienen mittaluokan muusikko ennen tätä ja nyt on kaikki muuttunu kertarysäyksellä niin onko se ihme ettei tavallisen ihmisen polla pysy täysin perässä ja ahdistaa? Joku Loreen tiesi jo että mitä tuleman pitää niin eihän sitä nyt mitenkään voi verrata Kääryleen elämänmuutokseen. 

Vierailija
25712/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin J tai B kadulla niin suomalaiseen tapaan vaihtaisin äkkiä kadun toiselle puolelle ja ehkä kerran vilkasisin olkani yli tarpeeksi kaukaa.

He eivät ole mitään vapaata julkista riistaa vaan jokaiselle pitää suoda vapaus enkä ikinä raskisi vaivata heitä millään yhteiskuvalla ellei olisi selkeä työtehtävä kuten joku meet and greet tapahtuma.

Vierailija
25713/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Ei myöskään sanaakaan gf:stä

Vierailija
25714/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun, ja kyl se oli ihan bisnesnäkökulmasta tehty juttu (lukuun ottamatta täällä jo referoituja Käärijän kuvauksia julkisuuden kiroista). Haastateltu myös levy-yhtiön Idaa, Muusikkojen liiton viestintäpäällikköä ja jotain tyyppiä Aktiasta.

Ja lopuksi viittaus viisivuotissuunnitelmaan, jonka jälkeen on tavoitteena vetäytyä Malediiveille pötköttelemään.

Vierailija
25715/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näkisin J tai B kadulla niin suomalaiseen tapaan vaihtaisin äkkiä kadun toiselle puolelle ja ehkä kerran vilkasisin olkani yli tarpeeksi kaukaa.

He eivät ole mitään vapaata julkista riistaa vaan jokaiselle pitää suoda vapaus enkä ikinä raskisi vaivata heitä millään yhteiskuvalla ellei olisi selkeä työtehtävä kuten joku meet and greet tapahtuma.

Kyllähän B:kin puhui samasta aiheesta siinä kahvihaastattelussa, että vaihtaisi heti pois sen, että ihmiset tunnistaa kaduilla ja vapaa-ajalla, kun silloin tulee liian itsetietoinen olo eikä pysty olemaan normaalisti. Muuten rakastaa työtään eli esiintymistä ja fanien tapaamista, kun on ns. työmoodi päällä.

Vierailija
25716/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Bojanin kahvihaastattelu käännettynä?

Vierailija
25717/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omissa fantasioissani tekisin vaikka ja mitä, mutta todellisuudessa jäätyisin ja pelkäisin, että ne katsois päin MUA

Vierailija
25718/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku vielä kerran linkata sen bojanin kahvihaastattelun kun siitä niin paljon puhutaan mutta se on jossain tuolla kaukana takanapäin ketjussa? Kiitti paljon 🙂

Vierailija
25719/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hihitellyt koko päivän ajatukselle että antaisin kaulapusuja työkavereilleni :D...

Vierailija
25720/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Bojanin kahvihaastattelu käännettynä?

Ketju on lukittu.