Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
25641/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.

Muistithan myös ohjata välttämään alkoholia ja syömään terveellisesti, levosta ja palautumisesta puhumattakaan.

Minä voisin lähettää hänelle suosituksen hyvästä psykiatrista, olisi kyllä törkeää että hän pääsisi puhumaan ristiriitaisista tunteistaan miehiä kohtaan ja omakuvastaan. Varmasti pää pyörällä raukalla kaiken tämän jälkeen.

Vierailija
25642/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.

Muistithan myös ohjata välttämään alkoholia ja syömään terveellisesti, levosta ja palautumisesta puhumattakaan.

Selibaatistakin voi olla terveydellistä hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25643/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei taatusti ole hetero, todennäköisesti on bi tai pan. Aivan varmasti hän oli ihastunut Jereen, mutta tuskin on enää ja vaikka olisi, niin hän tietää realiteetit. Oliko se Käärijän musta glitter asu, jota hän ihasteli kovasti siinä yhdessä haastattelussa?

Mä myös luulen että ainakin bi. Kattelin äsken sen IG kuvia (en aiemmin oo oikein tutustunut tarkemmin) ja muutamissa kuvissa oli sormus peukalossa. Se entisvanhaan ainakin merkkas jotain. ;)

Se oli myös ekan Euroviisuviikon aikana ihan eri tavalla Jeressä kiinni, tokan viikon alussa oli hetken paljon välinpitämättömämpi (ks. vaikka se kun ne oli siellä saunalla). Samoihin aikoihin E:n stooreissa liikuttiin Liverpoolissa, ja mm. M oli tagatty niihin. Uskoisin siis että siinä vaiheessa on tyttöystävä esitelty Bojanille.

Muistan kun sieltä saunalta oli myös sellainen videopätkä, jossa Bojan kysyi vähän tympääntyneenä Jereltä että What you are now? Johon Jere vastas että New better Käärijä. Ja siitä sai vähän kuvan että jotain oli eri tavalla. Tosta en kyllä muista että mistähän tuon näin niin en voi tarkistaa (mulla on ihan typerä muisti, muistan yksityiskohdat tosi hyvin mutta kokonaisuuksia taas en juurikaan :D).

Mua on myös ihmetyttänyt se saunapätkä. B oli ihan vaitonainen ja jotenkin omissa ajatuksissaan hääräsi jotain. Olisko tosiaan niin että gf olis esitelty tossa kohtaa.

Hei onx kellään tuota edellisen lainatun kirjoittajan mainitsemaa saunaklippiä What are you now - New Käärijä?

Vierailija
25644/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän aikuinen mies osaa itsetään huolta pitää 😎

Vierailija
25645/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selibaatistakin voi olla terveydellistä hyötyä.

Paitsi Bojanin seurassa 😆

Vierailija
25646/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun päässä ois valmis ficci mutta se on niin K18 ja lisäksi hc bdsm settiä että taidanpa jättää kynäilemättä. Onneksi voin ihan itse ficcailla päässäni sitä milloin haluan 😅🙈

Julkase ao3een! Ja kerro tässä mitä avainsanoja siinä olis? Todellakin kiinnostaa

Vierailija
25647/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertokaa minulle täti-ihmiselle helpot ohjeet, että miten pääsen tässä ketjussa nopeammin jollekin tietylle sivulle naputtamatta yksitellen joka sivua eteen- tai taaksepäin? Edellä joku kirjoitti jotakin navigaatiokentästä, mutta en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan..

Kiitos!

Sinulla on osoiterivillä selaimessa esimerkiksi tällainen

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

vaihda nyt vain lopusta tuota numeroa, esim. 500 jos haluat päästä sivulle 500.

Vierailija
25648/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kerran burnarin ja masennuksen kokeneena voin sanoa, että ennen kuin itse tajuu tilannettaan, voi olla jo todella syvällä.

Vierailija
25649/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun muistutit, täytyykin lähettää Jerelle uusi viesti. Tuleeko muita hyviä neuvoja mieleen, niin kerron niistä samalla.

Vierailija
25650/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good morning!! Here's Bojan's interview from 2021 with subs. Sorry if someone has already shared link. Note: he's discusing what's the right age/time for having kids😄

Vierailija
25651/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kerran burnarin ja masennuksen kokeneena voin sanoa, että ennen kuin itse tajuu tilannettaan, voi olla jo todella syvällä.

Sama kokemus. Olin vaan turta ja vihainen tosi pitkään. Ja väsynyt, mutta kun niinhän kaikki ympärilläkin oli. Sairaalareissun jälkeen vasta alkoi mennä kaaliin että ei oo nyt normaalia väsymystä.

Vierailija
25652/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän osaa. Siksi me niitä viestejä hänelle lähetetään. Neuvoin muuten syömään kalaa pari kertaa viikossa ja vähentämään punaisen lihan määrää ravinnossa.

Vierailija
25653/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good morning!! Here's Bojan's interview from 2021 with subs. Sorry if someone has already shared link. Note: he's discusing what's the right age/time for having kids😄

En tiedä olenko ainoa jolla tulee Robin-vibat tuosta Bojanin lookista ja hiustyylistä tässä. Ja kysyttäessä Kärtsältä ketä UMK-artistia haluaisi suudella vastasi Robin :D Eli ei ihme että tykästyi Bojaniinkin🤭

Vierailija
25654/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun muistutit, täytyykin lähettää Jerelle uusi viesti. Tuleeko muita hyviä neuvoja mieleen, niin kerron niistä samalla.

Jeren pitäisi ehdottomasti kuunnella enemmän joker outin musiikkia ja katsella heidän videoitaan. Kunhan tekee sen YouTubessa, ettei hän vaan nolaa suomalaisia sillä, että spotifyssa Jokereiden kuuntelukerrat Suomessa lisääntyvät. Siinäkin hyvä neuvo.

Vierailija
25655/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän Spotifyssä menee ne alueiden rajat, jos Jere kuuntelee Jokereita Vantaalla niin näkyykö Helsingin luvuissa. :)

Vierailija
25656/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚

https://twitter.com/heyitsmxrina/status/1671607361910321152

Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚

K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.

Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.

Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.

Juu, siis mua ihmetytti hieman Kärtsärin sanavalinnat sillä yhdellä Malediivien videolla, jossa kiitteli Tjäreborgia, sanoi jotenkin näin:" Tjäreborg huomasi ettei tämä poika voi hyvin ja oli loman tarpeessa", siis jotenkin vielä korosti tuota useampaan kertaan eli ollut varmaan todella, todella uupunut. Ja sanoihan hän jossain haastattelussa viisujen jälkeen, että varmaan tulee jotain terapiaa tarvitsemaan ymmärtääkseen mitä oikein on tapahtunut viime kuukausien aikana. Eikä siis mitenkään vitsillä sitä sanonut.

Euroviisujen jälkeisissä lentokenttä pressihaastatteluissa tms näyttää kun menisi puolivaloilla ja äärettömän väsyneenä. Sitä se tietysti teettää kun kaikkensa antaa täysillä ja tuloskaan ei sitten ole se mitä haki. Vastailee kuitenkin hienosti kysymyksiin mutta itseäni jäi mietityttämään että pelkäsikö jotain huonoa reaktiota suomalaisilta? Laulutaidosta tai häviöstä tai jotain muuta pskamyrskyä? Vaikka kuinka olisi itsevarma niin silloin kun epävarmuus hiipii niin ei kaikki kuitenkaan valu kuin vesi hanhen selästä, varsinkaan ne omat epävarmat ajatukset. Ja mun mielestä k on noissa haastatteluissa ihanan herkän näköinen ja oloinen.

Ja siinä liverpoolissa finaalin jälkeisessä käytävähaastattelussa unohtaa sen  blackboxkeikan kokonaan ja kertoo että kesäkuussa vasta alkaa keikat.

Vierailija
25657/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Täytyy olla eri mieltä. Tämä(kin) juhannus menee yksin ja sääkin on ilmeisesti sateinen. Toivottavasti tulee jotain materiaalia vaikka juhannusteemalla molemmilta. Jos ei tule niin shippaan sitten itseäni ja Häärijää (sekin on aika kuuma). Ankeuttajat saavat pahastua sitten siitä.

Vierailija
25658/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jotenkin tuli eilen mieleen, että pojat K ja B ovat jossain prepartyjen aikana pikku (tai vähän isommassakin tuiskeessa?) jotenkin vahingossa heränneet aamulla samasta hotellihuoneesta. Ei siellä nyt välttämättä mitään niin kummoista ole tapahtunut heidän välillään, mutta jotain kumminkin. Enkä usko että on ainoaksi kerraksi jäänyt.

Luultavasti hölmöilty ja pelleilty jotain ja nauraa räkätetty räkäsesti päälle. Pikku leikkimielistä klähmintää ja pussailua, painia. Naurulla ja kännillä hyvä kuitata.

Ja painin lomassa B on näykkäissyt K:ta niskasta.

Onko kukaan muu törmännyt sellaiseen uutiseen, että Bojanin puhelin löytyi jonkun toisen maan porukan tavaroista. Ja sitten vitsailua tuosta ilmaisusta jonkun toisen maan. Olenko nähnyt unta tai ymmärtänyt väärin ja koko tuo ns uutinen oli vitsi.

Vierailija
25659/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere on yksityishenkilö, ketjussa puhutaan Käärijästä.

Vierailija
25660/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palautumisesta puheenollen, onneksi juhannuksesta on tulossa mulle pitkä viikonloppu leppoisalla ohjelmalla, niin ehkä itekin saa sykkeitä vähän laskettua ja jos vaikka puhelimen kyttäämisestä pääsisi hetkeksi eroon. Jos meidän pojatkaan ei nyt niin aktiivisesti päivittäisi somea. Tuntuu, että edelleen on univelkaa Tavastian viikonlopusta, vaikka seurasin sitä vaan kotoa käsin 😊 Rankkaa tää shippaaminen 😄

Täytyy olla eri mieltä. Tämä(kin) juhannus menee yksin ja sääkin on ilmeisesti sateinen. Toivottavasti tulee jotain materiaalia vaikka juhannusteemalla molemmilta. Jos ei tule niin shippaan sitten itseäni ja Häärijää (sekin on aika kuuma). Ankeuttajat saavat pahastua sitten siitä.

Ei kai kukaan meinaa juhlia juhannusta vauvapalstalla?!? Kuulostaa jo ihan luuserimeiningiltä.

Ketju on lukittu.