Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ku taustalla jotain pientä (aamuyöllä humalassa hotellihuoneessa), finaalissa ei välitetty tai jaksettu varoa, siinä tunnekuohussa .... ja tästä syystä tapahtu ne kaulapusutkin. Liian helppoa ja luontevaa et olis vaan sattuman kauppaa.
Joo ei ne oo siellä tietääkseni kumpikaan kaulapusutellu muita parin viikon tuttuja 😅
Joo, ja kuvaavinta on että kaikesta kaksimielisestä läpästä, Frankin pumpauksesta ja kuumista vitsistä huolimatta EIVÄT ole pussanneet keskenään (julkisesti). Sekä J että B ovat kuitenkin pussailleet läpällä oman "bändinsä" jäseniä että jos kyseessä samanlainen läppä niin olisivat hyvin voineet jossain avoimesti moiskauttaa.
B ja K julkinen pusu voisi olla liian tunteellinen ja paljastava ja herkkä eikä onnistuisi vaan läpällä..
Näin veikkaan..
Sarjassamme, olisi kiva tietää, onkohan klla nyt oikeasti ikävä bojania. Mulla ainakin olisi, on se sellainen päivänsäde.
Hei, kertokaa minulle täti-ihmiselle helpot ohjeet, että miten pääsen tässä ketjussa nopeammin jollekin tietylle sivulle naputtamatta yksitellen joka sivua eteen- tai taaksepäin? Edellä joku kirjoitti jotakin navigaatiokentästä, mutta en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan..
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan ei taatusti ole hetero, todennäköisesti on bi tai pan. Aivan varmasti hän oli ihastunut Jereen, mutta tuskin on enää ja vaikka olisi, niin hän tietää realiteetit. Oliko se Käärijän musta glitter asu, jota hän ihasteli kovasti siinä yhdessä haastattelussa?
Mä myös luulen että ainakin bi. Kattelin äsken sen IG kuvia (en aiemmin oo oikein tutustunut tarkemmin) ja muutamissa kuvissa oli sormus peukalossa. Se entisvanhaan ainakin merkkas jotain. ;)
Se oli myös ekan Euroviisuviikon aikana ihan eri tavalla Jeressä kiinni, tokan viikon alussa oli hetken paljon välinpitämättömämpi (ks. vaikka se kun ne oli siellä saunalla). Samoihin aikoihin E:n stooreissa liikuttiin Liverpoolissa, ja mm. M oli tagatty niihin. Uskoisin siis että siinä vaiheessa on tyttöystävä esitelty Bojanille.
Muistan kun sieltä saunalta oli myös sellainen videopätkä, jossa Bojan kysyi vähän tympääntyneenä Jereltä että What you are now? Johon Jere vastas että New better Käärijä. Ja siitä sai vähän kuvan että jotain oli eri tavalla. Tosta en kyllä muista että mistähän tuon näin niin en voi tarkistaa (mulla on ihan typerä muisti, muistan yksityiskohdat tosi hyvin mutta kokonaisuuksia taas en juurikaan :D).
Mua on myös ihmetyttänyt se saunapätkä. B oli ihan vaitonainen ja jotenkin omissa ajatuksissaan hääräsi jotain. Olisko tosiaan niin että gf olis esitelty tossa kohtaa.
Olihan se Kkin jossakin saunapätkässä tosi hermostuneen oloinen. Sinä päivänä tyttis sinne tuli. Yhdessä pätkässä kuuluu, ku nainen puhuu pyyhkeistä. Varmaan sieläki kaksoset päsmäröimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä ollut Bessin keikalla. Huh komee tässä lookissa 💚
Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚
K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.
Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.
Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.
Taas me olemme huolissamme siitä, että muistaako hönttimme levätä tarpeeksi. Kuinka mones kertaa se mahtaa olla.
Mutku Höntillä ei oo kesälomaakaan. Vapaapäivät käydään muitten keikoilla ja varmaan maistuu lonkero. Tulee valvottua. Ei hyvä.
No voi hyvänen aika. Kyllä mäkin käyn vapaalla keikoilla, otan aurinkoa ja saatanpa nauttia pari siideriäkin, ja aivan hyvin tulee palauduttua. 😅🏖💃
Ahaa, kiva kun kerroit! Ootko sä siis artisti tai muu julkkis, joka tunnistetaan kaikkialla mihin menet ja teet työksesi jotain festarikeikkoja päälavoilla, viikonloppuisin joskus kolmekin, siihen vielä yksityiskeikkaa yms härdelliä? Vähän eri asia kuin jonkun palstamamman kesäfestari kerran vuoteen ja parit siiderit..ihme kommentti..
No musta nää on ihme holhoavia kommentteja aikuisesta miehestä: ei sais käydä vapaalla festareilla, ei sais ottaa aurinkoa, koska rusketus vanhettaa, ei sais juoda alkoholia, tai toisaalta ois sittenkin hyvä välillä nollata perskänneillä. Pitäis vaan maata rantatuolissa tai kesämökin laiturilla (mutta huom. EI rusketusta!), niin ehkä sit mammat ois tyytyväisiä kun Kärtsä viettää lomaa niinkuin he haluaa. Mut jos makaa rantatuolissa, niin pitää muistaa ettei saa kuvata videoita niin, että kynnet näkyy, koska siitäkin joku pahoittaa mielensä. 🙄
Ja tekopyhää jeesustelua ja neuvoja aikuiselle miehelle alle parikymppisiltä tytöiltä (ainaki muutama on kirjotustyylin perusteella hyvinkin nuoria).
Auringon välttäminen on kyllä minustakin ihan järkevä neuvo kenelle tahansa. Rusketuksen ihailu on vanhanaikaista. Eivät nämä neuvot täältä tietääkseni klle asti mene. Se olisikin eri juttu, jos laitettaisiin hänelle suoraan neuvoja.
Neuvoja on kyllä tullut niin liikkumiseen, syömiseen, pukeutumiseen, käyttäytymiseen, someen jne. Aivan kuin täällä olisi vain jotain alan kuin alan asiantuntijoita.
Tämä on fiilistelyketju, tämän porukan sisäinen, en ymmärrä miksi noista asioista ei saisi mainita. Ihan aiheellisia huomioita täällä on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmiin nousi heti tää et Jere siinä kivasti pötköttäs Antin soffalla silmät kiinni, ja puhuisi, ja Antti kuuntelisi vieressä, vihreässä nojatuolissa, lasit nenällä, kynä ja lehtiö kädessä, jalat tietysti ristissä. Kiinnostuneena. Ja tuijottaisi Jeren (siihen melkein parin metrin päähän aivan hyvin erottuvia!) pitkiä mustia ripsiä lähes lumoutuneena, ja puheen tehosteena ilmassa huitovia käsiä. Välillä muistas raapustaa jotain paperille. Yksi sana toistuu Jeren kiivaassa puheessa useita kertoja, ja sen sanan Antti on kirjoittanut itsekin monta kertaa ylös.
Tästä meinaskin lähteä tarina, tämmöstä tää on aina mun kanssa, mut hei arvatkaa mikä se sana on? 🤭
Joo ja sitten Antti kuiskaisi Jeren korvaan, että haluaisin olla sun Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaa minulle täti-ihmiselle helpot ohjeet, että miten pääsen tässä ketjussa nopeammin jollekin tietylle sivulle naputtamatta yksitellen joka sivua eteen- tai taaksepäin? Edellä joku kirjoitti jotakin navigaatiokentästä, mutta en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan..
Kiitos!
selaimen osoitekenttä, siellä on sivunumero viimeisenä, jonka voi vaihtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle jotenkin tuli eilen mieleen, että pojat K ja B ovat jossain prepartyjen aikana pikku (tai vähän isommassakin tuiskeessa?) jotenkin vahingossa heränneet aamulla samasta hotellihuoneesta. Ei siellä nyt välttämättä mitään niin kummoista ole tapahtunut heidän välillään, mutta jotain kumminkin. Enkä usko että on ainoaksi kerraksi jäänyt.
Luultavasti hölmöilty ja pelleilty jotain ja nauraa räkätetty räkäsesti päälle. Pikku leikkimielistä klähmintää ja pussailua, painia. Naurulla ja kännillä hyvä kuitata.
Ja painin lomassa B on näykkäissyt K:ta niskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua olis olla keikalla katsomassa jos komistus K valkoisessa paidassa vaan heiluisi siinä vieressä tanssimassa ja laulamassa jotain Bessiä 🥵💚
K on minusta jotenkin vanhemman näköinen kuin vielä keväällä. Mistähän johtuu. Vai sattuuko vaan olemaan tuossa kuvassa.
Samaa olen katsellut. Rehellisesti sanottuna uskon, ettei ole kunnolla palautunut euroviisuhässäkästä, eikä tämä nykymenokaan oikeen taida auttaa asiaa.
Aikamoinen mylly ollut kyllä viimeiset kuukaudet ja Kärtsällä oli ihan tarpeeksi keikkoja jo ennen viisujakin. Toivottavasti muistaa levätä tarpeeksi eikä tule mitään uupumusta/burn outia.
Taas me olemme huolissamme siitä, että muistaako hönttimme levätä tarpeeksi. Kuinka mones kertaa se mahtaa olla.
Mutku Höntillä ei oo kesälomaakaan. Vapaapäivät käydään muitten keikoilla ja varmaan maistuu lonkero. Tulee valvottua. Ei hyvä.
No voi hyvänen aika. Kyllä mäkin käyn vapaalla keikoilla, otan aurinkoa ja saatanpa nauttia pari siideriäkin, ja aivan hyvin tulee palauduttua. 😅🏖💃
Ahaa, kiva kun kerroit! Ootko sä siis artisti tai muu julkkis, joka tunnistetaan kaikkialla mihin menet ja teet työksesi jotain festarikeikkoja päälavoilla, viikonloppuisin joskus kolmekin, siihen vielä yksityiskeikkaa yms härdelliä? Vähän eri asia kuin jonkun palstamamman kesäfestari kerran vuoteen ja parit siiderit..ihme kommentti..
No musta nää on ihme holhoavia kommentteja aikuisesta miehestä: ei sais käydä vapaalla festareilla, ei sais ottaa aurinkoa, koska rusketus vanhettaa, ei sais juoda alkoholia, tai toisaalta ois sittenkin hyvä välillä nollata perskänneillä. Pitäis vaan maata rantatuolissa tai kesämökin laiturilla (mutta huom. EI rusketusta!), niin ehkä sit mammat ois tyytyväisiä kun Kärtsä viettää lomaa niinkuin he haluaa. Mut jos makaa rantatuolissa, niin pitää muistaa ettei saa kuvata videoita niin, että kynnet näkyy, koska siitäkin joku pahoittaa mielensä. 🙄
Ja tekopyhää jeesustelua ja neuvoja aikuiselle miehelle alle parikymppisiltä tytöiltä (ainaki muutama on kirjotustyylin perusteella hyvinkin nuoria).
Auringon välttäminen on kyllä minustakin ihan järkevä neuvo kenelle tahansa. Rusketuksen ihailu on vanhanaikaista. Eivät nämä neuvot täältä tietääkseni klle asti mene. Se olisikin eri juttu, jos laitettaisiin hänelle suoraan neuvoja.
Neuvoja on kyllä tullut niin liikkumiseen, syömiseen, pukeutumiseen, käyttäytymiseen, someen jne. Aivan kuin täällä olisi vain jotain alan kuin alan asiantuntijoita.
Tämä on fiilistelyketju, tämän porukan sisäinen, en ymmärrä miksi noista asioista ei saisi mainita. Ihan aiheellisia huomioita täällä on tehty.
Joo osa onkin varmasti hyviä, mutta välillä tuntuu niin kornilta jonkun alaikäisen neuvot ja ohjeet aikuiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja ku taustalla jotain pientä (aamuyöllä humalassa hotellihuoneessa), finaalissa ei välitetty tai jaksettu varoa, siinä tunnekuohussa .... ja tästä syystä tapahtu ne kaulapusutkin. Liian helppoa ja luontevaa et olis vaan sattuman kauppaa.
Joo ei ne oo siellä tietääkseni kumpikaan kaulapusutellu muita parin viikon tuttuja 😅
Joo, ja kuvaavinta on että kaikesta kaksimielisestä läpästä, Frankin pumpauksesta ja kuumista vitsistä huolimatta EIVÄT ole pussanneet keskenään (julkisesti). Sekä J että B ovat kuitenkin pussailleet läpällä oman "bändinsä" jäseniä että jos kyseessä samanlainen läppä niin olisivat hyvin voineet jossain avoimesti moiskauttaa.
B ja K julkinen pusu voisi olla liian tunteellinen ja paljastava ja herkkä eikä onnistuisi vaan läpällä..
Näin veikkaan..Tai sitten he eivät ole niin läheisiä ystäviä keskenään että tuollainen läheisyys tuntuisi ok:lta. Heitä voisi verrata työkavereihin kun taas JO ja Jere bändinsä kanssa ovat ystäviä vuosien takaa.
Työkavereita? Kyllä heidän läheisyys ilman pusujakin on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit uran rakentamisen, kiertueiden suunnittelun ja keikkojen buukkaamisen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin veikkaan..Tai sitten he eivät ole niin läheisiä ystäviä keskenään että tuollainen läheisyys tuntuisi ok:lta. Heitä voisi verrata työkavereihin kun taas JO ja Jere bändinsä kanssa ovat ystäviä vuosien takaa.
Työkavereita? Kyllä heidän läheisyys ilman pusujakin on jotain muuta.
Ei ainakaan minulla ole tapana antaa kaulapusuja pelkille työkavereille😅🤭
Kun Kärtsä ja Ana lähtevät Espanjan yöelämään ja kuvaavat siinä välillä, niin sen jälkeen B:n ja K:n välinen materiaali tuntuu pieneltä sievistelyltä. Toisaalta se Analla ja Kärtsällä ei ole tuollaista vetovoimaa välissä, kuin B:llä ja K:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ja se että ihmisen aivot voi muodostaa lauseen on ensin ajatuksen käytävä mielessä. Eli Jere ON ajatellut että Bojan söisi häntä, että heillä olisi sama hotellihuone ja sama sänky että Bojan olisi hänfn poikaystävänsä ja hän kosisi bojania hmmmmm...
Vanha sanonta..siitä puhe mistä puute😜
Ja koska enkuksi lauseen muodostaminen on kärtsälle sen verran vaikeaa niin on varmaan joutunut miettimään ajatusta toisenkin kerran😜
Höntti ja prinssi? Ei tämä nyt miltään kauhean eroottiselta tarinalta kuulosta. Noi voisi olla kissojen tai koirien nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onkohan bojan kuunnellut muita käärijä biisejä, kuin ccc
Mä ymmärsin, et siellä Serbian festareilla soitettiin Käärijän muitakin biisejä, ja niitähän Bojan riensi kuuntelemaan ja tallentamaan 😀
Että nyt ainakin on kuullut
Nato tallentaa Suomen ja B tallentaa J:n.
Mun päässä ois valmis ficci mutta se on niin K18 ja lisäksi hc bdsm settiä että taidanpa jättää kynäilemättä. Onneksi voin ihan itse ficcailla päässäni sitä milloin haluan 😅🙈
Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.
Vierailija kirjoitti:
Mun päässä ois valmis ficci mutta se on niin K18 ja lisäksi hc bdsm settiä että taidanpa jättää kynäilemättä. Onneksi voin ihan itse ficcailla päässäni sitä milloin haluan 😅🙈
Kirjoita ao:hon! Siellä on vaikka minkälaista, ja mielelläni lukisin:P
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin huolissani Jerestä, joten lähetin hänelle instaan viestin, jossa neuvoin välttämään aurinkoa ja käyttämään aurinkorasvaa. Lähetin myös suosituksia hyvistä aurinkovoiteista ja neuvoin juomaan paljon vettä näillä helteillä.
Muistithan myös ohjata välttämään alkoholia ja syömään terveellisesti, levosta ja palautumisesta puhumattakaan.