Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kahlaan viestejä ja olen nyt klo 13 tämän päivän viesteissä ja siis mitä mitä jengi sitä mieltä että JO ei ole kummoinen livebåndi ja että JO imee energiat Bojanista. Apua oon odottanut ihan siis bändin näkemistä, en vain B kuolausta tai mahdollista yhteisbiisiä K kanssa - vaikka sitäkin toivon. Mut siis selittäkää please vielä mitä tarkoitatte tuolla JO kritiikillä? Mä olen ihan hurmaantunut niiden biiseistä enkä edes tajua miksi ne on niin pikkutyttöbändi omassa maassaan. Tuo meno rintsikoiden kanssa on kyllä kaameaa, toivon ettei ulotu tänne keikoille. Tuli jotenkin tosi epämukava olo tästä livekritiikistä. Olenko erehtynyt ja en olekaan löytänyt helmeä?
Äh se oli vaan tilapäinen ahdinko, nyt fiilikset on parantuneet iltaa kohden. Älä masennu😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Kärtsän väleissä on haikeeta se tieto että tämänhetkinen tavallaan romanttinen tilanne tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa. K on kuitenkin niin perusäijä joka haluaa perheen ja muut
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Musta ajatus heistä kummastakin heteromiehenä liitossa kahden lapsen isänä on herttainen. 😀 Mitenköhän ikä kohtelee heidän ulkonäköään...
Bojan balkan dadina on suloinen ajatus joskus.Kumpikin hyvin semmoisia perinteiset perhearvot omaavia kavereita.
Bojan varmaan ikääntyy ihan hyvin. Hyvinkin voi olla melkoinen komistus vielä vanhempanakin kunhan muistaa terveelliset elämäntavat rocktähtielämän ulkopuolellakin
Eli K-vitamiinin saannista kannattaa huolehtia.
"K-vitamiini vaikuttaa kalsiumin aineenvaihduntaan ja immuniteettiin. Se on välttämätön veren hyytymistekijöiden muodostumiselle."
Kuulostaa juuri siltä, mitä kuumaverinen B tarvitsee.
Ehdottomasti. Mutta mitenköhän tuo K-vitamiini olisi paras nauttia? Suun kautta? Vai peräti suppona?
Hyiiiii minua nyt netti tältä päivältä kiinni ja äkkiä 😆. Anteeksi.
Mitenkö K-vitamiini kuuluu nauttia? Näin:
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/720537744557916160/sirs-i-am-beg…
Ne on niin tehnyt tän ennenkin. Näyttää vaivattomalta ja jotenkin tutulta jutulta.
Mitä b on tekemässä vielä, kun video katkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetki
https://www.tumblr.com/garisia/719756344743395328/if-you-have-a-bad-day…
K näyttää niin valmiilta pusuun
Mutta katsopa B:n tiukka ote selästä. Saalis on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Huh, pääsinpäs tämän päivän viestit loppuun. Työ haittaa shippailua.
Mutta aamupäivällä käsiteltyyn fanin kertomukseen kun Bojan oli äkännyt heidän soittavan Käärijää Serbiassa. Olisiko Bojanilla vähän samat ajatukset kuin meillä täällä, että K hukkaa nyt tilaisuutensa ulkomailla. Mä niin voin kuvitella Bojanin lähettävän viestin jollain saatesanoilla, että kuuntele nyt, täälläkin oot suosittu, lähde nyt Eurooppaa kiertämään.
Mä nyt toivon, että Kn taustajoukot vaan odottaa jotain kiertue julkistusta. Kun mun tekisi mieli mennä ravistelemaan jotain manageria (ei sitä kiertue vaan Warnerin tyyppiä) tai muuta vastaavaa että HERÄÄ! Ihan sama vaikka K jäisi one hit wonderiksi Euroopassa, mutta mene nyt takomaan sinne sitä rahaa. Kun Suomen osalta toi porukka oli toisaalta hereillä, tehtiin Black Box ja Tavastia, monelle festarillekin saivat Käärijän vielä mukaan.
Täytyy ottaa huomioon, että on hyvin rankka keikka-aikataulu koko kesän ja samalla tekee uutta levyä. Mä toivon, että syksyllä olisi hetken lepo, vaikka ulkomaille suuntaaminen samantien varmasti itsekin hänellä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla kyllä tullu Oulun yläpuolella asuvana mieleenkään valittaa Rekolle, että miksi pohjosin keikka on tampereella. Toki me ollaan tähän totuttu. Ja silti tullaan!
Eiköhän joku keksi tästäkin alkaa valittamaan.😂
Ens kerralla Joker Out Lappi tour
"Sole Poka Nin Justhin Bieber Tour" olisi kiertueen nimi. Jänkältä jänkälle.
Toi ois aika eksoottinen <3 :D
Vierailija kirjoitti:
Huh, pääsinpäs tämän päivän viestit loppuun. Työ haittaa shippailua.
Mutta aamupäivällä käsiteltyyn fanin kertomukseen kun Bojan oli äkännyt heidän soittavan Käärijää Serbiassa. Olisiko Bojanilla vähän samat ajatukset kuin meillä täällä, että K hukkaa nyt tilaisuutensa ulkomailla. Mä niin voin kuvitella Bojanin lähettävän viestin jollain saatesanoilla, että kuuntele nyt, täälläkin oot suosittu, lähde nyt Eurooppaa kiertämään.
Mä nyt toivon, että Kn taustajoukot vaan odottaa jotain kiertue julkistusta. Kun mun tekisi mieli mennä ravistelemaan jotain manageria (ei sitä kiertue vaan Warnerin tyyppiä) tai muuta vastaavaa että HERÄÄ! Ihan sama vaikka K jäisi one hit wonderiksi Euroopassa, mutta mene nyt takomaan sinne sitä rahaa. Kun Suomen osalta toi porukka oli toisaalta hereillä, tehtiin Black Box ja Tavastia, monelle festarillekin saivat Käärijän vielä mukaan.
siis tämä, tämä ja vielä kerran tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.
Vau. Kiva nähdä, että näin moni uskoo pusujen vaihtoon ja hienoa on myös se, että näin moni lukee tätä ketjua. Lukijoita on varmasti enemmänkin.
Mikä tilanne nyt on?
Kun minä annoin ääneni äskettäin, niin tilanne oli 70-13.
Kyllä kansa tietää, sanoisko näin myös Jere, luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.
T. Vanha kuolaaja
Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁
Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P
Kerro omin sanoin, mitä luulet, että tiedän, mitä linkittää ......😏😁
Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!
Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........
Eikä tartte arpoa onko kyseessä sauma 🤤
Joku muuten suuttui siitä, kun osa meistä näki Öhöm sauman.🙈 Jäänyt elävästi mieleen tämä keskustelu ja ne nuhtelut, jotka sain, kun näin ns. saumoja.😂
Heips, olen myös "saumamimmi", ehdottomasti.Oletko menossa keikalle?
Asun Turussa ja aion ostaa liput Logomoon, jos saan jonkun kaverini lähtemään sinne. Yksin en viitsi mennä. Ongelma on se, ettei kukaan kavereistani ymmärrä Jokerien päälle. Mietin jo, että pitääkö mun raahata äitini tai mummoni sinne.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä.
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.
Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.
Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.
Piti käydä testaamassa ja minun sydän kyllä meni läpi. Nyt teillä varmaan hävettää! Onneksi mulla ei.
No nyt mäkin kävin. Painamassa siis pelkkää sydäntä storyssa. Se jäi punaiseksi. En tiedä, jos tuosta storyn kohdalta lähtisi viestikin, ainakin kun sitä painaa, siihen aktivoituvat ne hymiöt ylle.
Mutta profiilin vierestä kun koittaa laittaa viestiä, on niin kuin blokattu.
Taisin kyllä silloin laittaa Tolkien-viestiä storyn kautta, enkä sen profiilin viestinappulan. Että ehkä se onkin ollut koko ajan näin.
Nyt kun katsoin, niin huomasin et bojanin storyissa on taas ihan se "lähetä viesti" vaihtoehto. Sitä ei ollut viisujen aikaan kun painoin sydäntä. Eli silloin ei ottanut fanien viestejä. Gregorylla se on ollut koko ajan.
En seuraa Gregorya, mulla ei ole sen storyissa lähetä viesti -mahista??? En seuraa Jokereitakaan, silti niissä se on???
Toi varmaan oli se syy, miksi en laittanut Tolkien-viestiä Gregorylle, koska en voinut. Vaan ekana Bojanille ja sit kun tajusin, ettei se varmaan ehdi sitä lukea viestitulvan takia, niin bändille.
Miten mua nyt taas tänään punastuttaa ja kihelmöi nää jutut enemmän, ku hetkeen. Onks se tää pirun helle. Kokoajan päässä pyörii toi Bojan nuolemassa Jania ja tietysti mielikuvitus lisää Janin tilalle Jeren... Ja sitten mielessä kävi et miten on öljytty Bojan Loverpoolissa ja nyt tietty taas tää "hyvää yötä" samoissa lakanoissa.
Kävin myös lukemassa sen fanficin mitä joku kehui täällä, sekin vaikuttaa varmaan, sen jonkun nimimerkki Taylorin kirjoittaman, en muista nimeä. Se oli ihan hyvä kyllä, ihan oikea juoni jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetki
Ja millainen saalis. Kunnon vonkale. 🥵 Tosta puristuksesta jäänyt varmaan yhdet mustelmat Jereen .... Ku jossain vaiheessa täällä laskettiin sen mustelmia ja hampaan jälkiä. Bojanin käsittelystä muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana hetki
Mä rakastan sun kommenttia, sun kaltaisten takia viihdyn tässä ketjussa.😘 Se käsi oikein painautuu ihon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)
Selvästi yritti sanoa hyvää yötäToi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕
Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.
Uskon, että K:lle on ollut myös yllätys se, että joku (Bojan) on häneen niin ihastunut, ei sitä voi olla huomaamatta. Siellä viisukuplassa on ollut kaikki tunteet sallittu ja ilmapiiri muutenkin vapaamielinen ja iloinen. Hänen tämä "kosinta" on tullut varmaankin hetken mielijohteesta ja sen hetken aidosta tunteesta. Bojanin reaktio on aivan ihana ja hän olisi varmasti vastannut YES!! Jos olisi ollut tosi kyseessä. Muistattehan sen klipin linja-autossa, kun K pilaili, että B on hänen poikaystävä ja heillä on yhteinen hotellihuone ja sänky, niin B sanoi hyvin spontaanisti ja melko vakavalla naamalla, että jos K olisi hänen poikaystävä, niin hän ei ikinä päästäisi häntä pois
https://www.youtube.com/shorts/93lo7Sa-Xf4
Tulee kuin apteekin hyllyltä! If i was your boyfriend, i never let you go. K näyttää pienen hetken hämmentyneeltä ja Beellä on hymy korvissa.
Sori palauttaa maan pinnalle tuosta, mutta K sanoo siinä: Boyfriend, SONG ja Bojanin vastaus on SUORA LAINAUS Justin Bieberin kappaleesta Boyfriend, sen eka rivi 😭
Eihän tuo poista sitä, että K sanoo "You are my boyfriend" (mikä ei ole lainaus biisistä) ja kun B on sanonut sen suoran lainauksen "If I was your boyfriend, I'd never let you go", niin K jatkaa "yes, keep me, you wanna keep me".
Ei siinä siis heitelty vain satunnaisesti biisin nimeä ja lainausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.
Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.
Piti käydä testaamassa ja minun sydän kyllä meni läpi. Nyt teillä varmaan hävettää! Onneksi mulla ei.
No nyt mäkin kävin. Painamassa siis pelkkää sydäntä storyssa. Se jäi punaiseksi. En tiedä, jos tuosta storyn kohdalta lähtisi viestikin, ainakin kun sitä painaa, siihen aktivoituvat ne hymiöt ylle.
Taisin kyllä silloin laittaa Tolkien-viestiä storyn kautta, enkä sen profiilin viestinappulan. Että ehkä se onkin ollut koko ajan näin.
Nyt kun katsoin, niin huomasin et bojanin storyissa on taas ihan se "lähetä viesti" vaihtoehto. Sitä ei ollut viisujen aikaan kun painoin sydäntä. Eli silloin ei ottanut fanien viestejä. Gregorylla se on ollut koko ajan.
En seuraa Gregorya, mulla ei ole sen storyissa lähetä viesti -mahista??? En seuraa Jokereitakaan, silti niissä se on???
Toi varmaan oli se syy, miksi en laittanut Tolkien-viestiä Gregorylle, koska en voinut. Vaan ekana Bojanille ja sit kun tajusin, ettei se varmaan ehdi sitä lukea viestitulvan takia, niin bändille.
No hitto nyt sekoreko on poistanut mahdollisuuden fanien viesteihin! Mut en kyllä ihmettele, sai varmaan pas ka a niskaan ja paljon viime päivinä..
Dirrrty filthyyyy sexyyyy. Joo mä sekoan.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)
Selvästi yritti sanoa hyvää yötäToi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕
Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.
Uskon, että K:lle on ollut myös yllätys se, että joku (Bojan) on häneen niin ihastunut, ei sitä voi olla huomaamatta. Siellä viisukuplassa on ollut kaikki tunteet sallittu ja ilmapiiri muutenkin vapaamielinen ja iloinen. Hänen tämä "kosinta" on tullut varmaankin hetken mielijohteesta ja sen hetken aidosta tunteesta. Bojanin reaktio on aivan ihana ja hän olisi varmasti vastannut YES!! Jos olisi ollut tosi kyseessä. Muistattehan sen klipin linja-autossa, kun K pilaili, että B on hänen poikaystävä ja heillä on yhteinen hotellihuone ja sänky, niin B sanoi hyvin spontaanisti ja melko vakavalla naamalla, että jos K olisi hänen poikaystävä, niin hän ei ikinä päästäisi häntä pois
Tulee kuin apteekin hyllyltä! If i was your boyfriend, i never let you go. K näyttää pienen hetken hämmentyneeltä ja Beellä on hymy korvissa.
Sori palauttaa maan pinnalle tuosta, mutta K sanoo siinä: Boyfriend, SONG ja Bojanin vastaus on SUORA LAINAUS Justin Bieberin kappaleesta Boyfriend, sen eka rivi 😭
Eihän tuo poista sitä, että K sanoo "You are my boyfriend" (mikä ei ole lainaus biisistä) ja kun B on sanonut sen suoran lainauksen "If I was your boyfriend, I'd never let you go", niin K jatkaa "yes, keep me, you wanna keep me".
Jere ei vaikuta kyllä yhtään olevan perillä tossa et kyse on jostain Bieberin biisistä. Sehän vaan sanoo et "you keep me". Mahtaako tietää koko biisiä. Ehkä nyt tietää toki ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä iskostunu K:n enkku niin pahasti päähän et kuulen aina noi enkkulainaukset niin selkeesti sen äänellä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto nyt sekoreko on poistanut mahdollisuuden fanien viesteihin! Mut en kyllä ihmettele, sai varmaan pas ka a niskaan ja paljon viime päivinä..
Reko pelkää, että Tolkien-hullu alkaa floodata Rekonkin boxiin.
Vierailija kirjoitti:
Dirrrty filthyyyy sexyyyy. Joo mä sekoan.🙈
Mielelläni päättäisin illan sinun sanoihisi.😂 Aioin silti kysyä vielä jotakin liian liian asiallista. Näkeekö jostakin, että kuinka paljon Logomoon on myyty lippuja? Ihan kuin edes tekisin tiedolla mitään, mutta utelias kun olen.
Sivistynyttä eroottista materiaalia👑🙂en oo mitään niistä erityisemmin paheksunut, vaikka olen aika tiukkapipo. Voi olla, että olen puolueellinen.