Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24821/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.

T. Vanha kuolaaja

Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁

Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P

Kerro omin sanoin, mitä luulet, että tiedän, mitä linkittää ......😏😁

Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!

Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........

Eikä tartte arpoa onko kyseessä sauma 🤤

Joku muuten suuttui siitä, kun osa meistä näki Öhöm sauman.🙈 Jäänyt elävästi mieleen tämä keskustelu ja ne nuhtelut, jotka sain, kun näin ns. saumoja.😂

Heips, olen myös "saumamimmi", ehdottomasti.Oletko menossa keikalle?

Asun Turussa ja aion ostaa liput Logomoon, jos saan jonkun kaverini lähtemään sinne. Yksin en viitsi mennä. Ongelma on se, ettei kukaan kavereistani ymmärrä Jokerien päälle. Mietin jo, että pitääkö mun raahata äitini tai mummoni sinne.🙈

Hei, olen tulossa Logomoon, joten et tarvitse mummoasi, jos kelpaan seuraksi.

Vierailija
24822/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Toi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕

Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.

Uskon, että K:lle on ollut myös yllätys se, että joku (Bojan) on häneen niin ihastunut, ei sitä voi olla huomaamatta. Siellä viisukuplassa on ollut kaikki tunteet sallittu ja ilmapiiri muutenkin vapaamielinen ja iloinen. Hänen tämä "kosinta" on tullut varmaankin hetken mielijohteesta ja sen hetken aidosta tunteesta. Bojanin reaktio on aivan ihana ja hän olisi varmasti vastannut YES!! Jos olisi ollut tosi kyseessä. Muistattehan sen klipin linja-autossa, kun K pilaili, että B on hänen poikaystävä ja heillä on yhteinen hotellihuone ja sänky, niin B sanoi hyvin spontaanisti ja melko vakavalla naamalla, että jos K olisi hänen poikaystävä, niin hän ei ikinä päästäisi häntä pois

https://www.youtube.com/shorts/93lo7Sa-Xf4

Tulee kuin apteekin hyllyltä! If i was your boyfriend, i never let you go. K näyttää pienen hetken hämmentyneeltä ja Beellä on hymy korvissa. 

Sori palauttaa maan pinnalle tuosta, mutta K sanoo siinä: Boyfriend, SONG ja Bojanin vastaus on SUORA LAINAUS Justin Bieberin kappaleesta Boyfriend, sen eka rivi 😭

Eihän tuo poista sitä, että K sanoo "You are my boyfriend" (mikä ei ole lainaus biisistä) ja kun B on sanonut sen suoran lainauksen "If I was your boyfriend, I'd never let you go", niin K jatkaa "yes, keep me, you wanna keep me".

Ei siinä siis heitelty vain satunnaisesti biisin nimeä ja lainausta.

No ei poista, ei, mutta kun ne on ensin kuullut ilman tietoakaan, että K itse viittaa tilanteessa boyfriend-kappaleeseen, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24823/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas alkoi päässä pyöriä se lause, jolla Jan esittelee itsensä instassa.🥵🔥

Vierailija
24824/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin jo tutkimassa lippujen määrää 😇 Ja syvä ja varma on ote 💚

Vierailija
24825/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.

T. Vanha kuolaaja

Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁

Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P

Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!

Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........

Joku muuten suuttui siitä, kun osa meistä näki Öhöm sauman.🙈 Jäänyt elävästi mieleen tämä keskustelu ja ne nuhtelut, jotka sain, kun näin ns. saumoja.😂

Asun Turussa ja aion ostaa liput Logomoon, jos saan jonkun kaverini lähtemään sinne. Yksin en viitsi mennä. Ongelma on se, ettei kukaan kavereistani ymmärrä Jokerien päälle. Mietin jo, että pitääkö mun raahata äitini tai mummoni sinne.🙈

Mä olen 38-vuotias nainen, entä sinä?

Vierailija
24826/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa yhtään, että K/J ois näin touchy feely ja verbally flirty sen kaikkien tai muiden kaverien kanssa. Sanallista läppäähän ja flirttiä ja kehua lentää joka suuntaan kuten haastatteluissakin, mutta en hetkeäkään usko, että näin paljon tekisi ketään toista yhtä tyyppiä kohtaan. Ei tietenkään voida tietää kun ei näy julkisuudessa, mutta tosi vaikea kuvitella, että frendeillensä tekisi leikkikosintoja, hyppäisi syliin vähän vienosti hymyillen ja menisi hämilleen lipun alla pusuttelusta, näitä on niin paljon, etten jaksa luetella. Esim. jos viettäisi jonkun yhden tyypin kanssa kahdestaan lomaa (kupla), niin jotenkin vaikea kuvitella, että is näin intiimiä menoa heillä kavereiden kesken. Mene ja tiedä.

Tämä siis tuli mieleen siitä Häärijä-takamusvideosta. Siinähän kun kääntyy katsomaan Häärijää, niin ilme on kyllä aivan eri planeetalta, kun Bojanin kanssa vehdatessa ja flirttisäätäessä. Meinaan, kääntää katseen pois ja ei kyllä Häärijän kans näy kemiaa.

Vierailija
24827/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän jossain vaiheessa tuo Käärijän biisi kuunnella (en ole vielä jaksanut kuin ensimmäiset n. 35 sekuntia)... Pitää miettiä ja palata asiaan jos vielä 2027 siitä keskustelu jatkuu :)

Vierailija
24828/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä jaksa uskoa yhtään, että K/J ois näin touchy feely ja verbally flirty sen kaikkien tai muiden kaverien kanssa. Sanallista läppäähän ja flirttiä ja kehua lentää joka suuntaan kuten haastatteluissakin, mutta en hetkeäkään usko, että näin paljon tekisi ketään toista yhtä tyyppiä kohtaan. Ei tietenkään voida tietää kun ei näy julkisuudessa, mutta tosi vaikea kuvitella, että frendeillensä tekisi leikkikosintoja, hyppäisi syliin vähän vienosti hymyillen ja menisi hämilleen lipun alla pusuttelusta, näitä on niin paljon, etten jaksa luetella. Esim. jos viettäisi jonkun yhden tyypin kanssa kahdestaan lomaa (kupla), niin jotenkin vaikea kuvitella, että is näin intiimiä menoa heillä kavereiden kesken. Mene ja tiedä.

Tämä siis tuli mieleen siitä Häärijä-takamusvideosta. Siinähän kun kääntyy katsomaan Häärijää, niin ilme on kyllä aivan eri planeetalta, kun Bojanin kanssa vehdatessa ja flirttisäätäessä. Meinaan, kääntää katseen pois ja ei kyllä Häärijän kans näy kemiaa.

Ei hvetti nyt oikeasti!

Vierailija
24829/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, tuplaajat ja muu Crew mitä on nähty, vaikkakin ovat hyviä pitkäaikaisia ystäviä, niin ovst ihan eri kaliberia ystävyyttä kuin mitä Balkanin ruusun kanssa kemia ja vetovoima

Vierailija
24830/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Tämä Käärijän stoori oli muuten ensimmäinen kerta, kun minäkin puusilmä huomasin, että Bojanilla saattaa olla muutakin pelissä kuin pelkkä ystävyys.

Ja nyt vasta huomasit näitten tuhansien sivujen jälkeen.Taitaa tuolla Kärtsärilläkin kestää, että tajuaa missä mennään.

Ihan niin puusilmä sentään en ollut, että se olisi vienyt 1200 sivua ja 1kk tätä palstaa 😜

Ei vaineskaan, seurasin Kärtsärin IG:tä ja Tiktokkia tammikuusta lähtien. Vielä prepartyjen aikaan katselin B&K kohellusta ja interaktioita niin, että "kiva kun kerrankin Suomen edustajalla on hypeä ja meininkiä". Mutta kun toi Liverpoolin ekan viikon kosintavideo tahattomine ilmeineen pamahti eetteriin, ensimmäiset ajatukset muusta heräsivät. Ja tähän liittyen opin redditistä uuden termin "to ship". 😘

Vierailija
24831/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙄 🙄No se oiskin jännä, kun oman varjonsa kanssa alkas imuttaan

Vierailija
24832/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Toi todistaa sen että Bojan ei tiennyt etukäteen millä Jere meinaa kosia. Kun sanoo nähneensä nuuskan vasta ihan kosinnan lopussa. Mikä tekee B kosinta klipin yllättyneestä reaktiosta vaan herttasemman. 💕

Oiskohan hän ollut valmis vastaamaan I do😳🤔. Ja mistä ihmeestä Kärtsä tollasen idean ees repäisi.

Uskon, että K:lle on ollut myös yllätys se, että joku (Bojan) on häneen niin ihastunut, ei sitä voi olla huomaamatta. Siellä viisukuplassa on ollut kaikki tunteet sallittu ja ilmapiiri muutenkin vapaamielinen ja iloinen. Hänen tämä "kosinta" on tullut varmaankin hetken mielijohteesta ja sen hetken aidosta tunteesta. Bojanin reaktio on aivan ihana ja hän olisi varmasti vastannut YES!! Jos olisi ollut tosi kyseessä. Muistattehan sen klipin linja-autossa, kun K pilaili, että B on hänen poikaystävä ja heillä on yhteinen hotellihuone ja sänky, niin B sanoi hyvin spontaanisti ja melko vakavalla naamalla, että jos K olisi hänen poikaystävä, niin hän ei ikinä päästäisi häntä pois

https://www.youtube.com/shorts/93lo7Sa-Xf4

Tulee kuin apteekin hyllyltä! If i was your boyfriend, i never let you go. K näyttää pienen hetken hämmentyneeltä ja Beellä on hymy korvissa. 

Sori palauttaa maan pinnalle tuosta, mutta K sanoo siinä: Boyfriend, SONG ja Bojanin vastaus on SUORA LAINAUS Justin Bieberin kappaleesta Boyfriend, sen eka rivi 😭

Eihän tuo poista sitä, että K sanoo "You are my boyfriend" (mikä ei ole lainaus biisistä) ja kun B on sanonut sen suoran lainauksen "If I was your boyfriend, I'd never let you go", niin K jatkaa "yes, keep me, you wanna keep me".

Ei siinä siis heitelty vain satunnaisesti biisin nimeä ja lainausta.

Öö, Bojanhan ihan selkeesti elehtii ettei ole boyfriend kunnes lähtee vitsiin mukaan. Samoin Bojan sanoo ettei heillä ole yhteistä hotellihuonetta. :D

Vierailija
24833/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hieman pidempi video siitä Bojanin ja Janin videosta mikä oli täällä jo pariin kertaan eilen esillä

https://www.tiktok.com/t/ZGJCSVm8g/

Vierailija
24834/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanha kuolaaja

Mä olen 38-vuotias nainen, entä sinä?

Mä olen 69-vuotias Pena. ;)

Vierailija
24835/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä seura tekee kaltaisekseen. JO:lta kyllä tuo sujuu ihan ammattimaisesti.

%3D

Vierailija
24836/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Bojan ilmeistä ei näe liioittelua tuossa kosintavideossa, niin on kyllä holhouksen tarpeessa. :D

Tietysti siinä on liioittelua, ihan samalla tavalla kuin Kärtsäri vetää oman lasittuneen rakastuneen katseensa kieli poskessa. Mutta se Bojanin ensireaktio ennen tokenemista kertoo paljon.

Vierailija
24837/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄 🙄No se oiskin jännä, kun oman varjonsa kanssa alkas imuttaan

Siinä nousis itserakkaus uusille leveleille. :D

Vierailija
24838/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanha kuolaaja

Nyt se sauma esiin jotta myös myöhäisherännäiset voi sanoa mielipiteensä.

Kenen 3D stä täällä nyt puhutaan?

Vierailija
24839/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hieman pidempi video siitä Bojanin ja Janin videosta mikä oli täällä jo pariin kertaan eilen esillä

https://www.tiktok.com/t/ZGJCSVm8g/

Hyvä että tuohon tuli jatkoa, mua ärsytti, kun en tiennyt millaiseen mielialaan se loppuu, millä mielellä se oli tehty.

No, jotain tuollaista nyt saattoi odottaakin. Ihan viaton vitsailu kyseessä siis, huh.

Vierailija
24840/123801 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Bojan ilmeistä ei näe liioittelua tuossa kosintavideossa, niin on kyllä holhouksen tarpeessa. :D

Tietysti siinä on liioittelua, ihan samalla tavalla kuin Kärtsäri vetää oman lasittuneen rakastuneen katseensa kieli poskessa. Mutta se Bojanin ensireaktio ennen tokenemista kertoo paljon.

Ei K siinä filmaa.

Ketju on lukittu.