Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24761/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen Turkuun saa lippuja vaikka kuin paljon molempiin paikkoihin. Mistähän idea tuli isontaa just Turkua.

No koska se sali oli helpoin. Mä sanoin heti, että oikea paikka kasvattaa ois Tampere, mutta en ollut perillä yhtään mihin siellä mahtuis. No, ei ilmeisesti löytynyt (saman omistajan) isompaa tilaa.

(Ja Tavalle oli aika helppoa arvata, että on mahdollista järjestää 2. keikka.)

Vierailija
24762/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Ihana nosto. Olinkin unohtanut koko haastattelun, enkä kuunnellut sitä aikaisemmin. Nytkin ehdin kuunnella tosin vasta Bojanin osuuden. Todella viileästi osaa kkyllä puhua kaksikon väleistä, paljastamatta ainakaan äänellään fanipoikana mitään salaista ihastusta. Mutta kuuluu varmaan ammattitaitoon... ;)

Miten ne ei tajunnut sitä sen "hyvää yötä" mitä se yritti sanoa. Ja sano vielä et Jere neuvoi sit ihan väärin häntä. Tulee mieleen taas se niiden ravintolalive missä Jere sanoo mitä "24" on suomeksi (Bojanin ikä siis), ja kun Jere nauraa (sille miten hauskalta se kuulosti Bojanin suusta), Bojan luulee et se pilaili ja "kakskytäneljä" tarkoittaakin jotain muuta. Se nolouden mahdollisuus selvästi pelästyttää Bojanin, vähän niinku tuossakin. Et ei halua mokata tommosessa selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24763/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.

T. Vanha kuolaaja

Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁

Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P

Kerro omin sanoin, mitä luulet, että tiedän, mitä linkittää ......😏😁

Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!

Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........

Eikä tartte arpoa onko kyseessä sauma 🤤

Joku muuten suuttui siitä, kun osa meistä näki Öhöm sauman.🙈 Jäänyt elävästi mieleen tämä keskustelu ja ne nuhtelut, jotka sain, kun näin ns. saumoja.😂

Vierailija
24764/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.

Jep. Se on harmi. Mulla kyllä on lippu Tavastian keikalle, mutta Bojanin paras kappale Carpe Diemin jälkeen on sen Apokalipsan biisi, ei Joker Outin. 

No, kuuntele Novi Val tai Padam, vai kuuntelitko jo?

Kuuntelin... :(

Vierailija
24765/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.

Uin vastavirtaan ja sanon että ei. Mutta kiusoittelua on varmasti ollut (kaulapusut well hello there) ja läheltä piti -tilanteita. Jotenkin voin tuntea sen jännitteen tänne asti.... Mutta en usko, että etenee ellei K:n tilanne muutu ratkaisevasti, koska molemmat on rehellisiä ja B herrasmies. Mutta siis kaikenlaista on varmaan ollut, jonka joten kuten saa tungettua löyhään friendship-kategoriaan, ettei kummankaan tarvi perustella itselleen vielä mitään.

Mitähän se Aftonbladet- tapaus sitten oli?

Vierailija
24766/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla kyllä tullu Oulun yläpuolella asuvana mieleenkään valittaa Rekolle, että miksi pohjosin keikka on tampereella. Toki me ollaan tähän totuttu. Ja silti tullaan!

Eiköhän joku keksi tästäkin alkaa valittamaan.😂

Ens kerralla Joker Out Lappi tour

"Sole Poka Nin Justhin Bieber Tour" olisi kiertueen nimi. Jänkältä jänkälle.

Vierailija
24767/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.

T. Vanha kuolaaja

Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁

Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P

Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!

Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........

Joku muuten suuttui siitä, kun osa meistä näki Öhöm sauman.🙈 Jäänyt elävästi mieleen tämä keskustelu ja ne nuhtelut, jotka sain, kun näin ns. saumoja.😂

Mä muuten katsoin tässä kun se klippi oli linkattuna, että kyllä se sauma vieläkin oli😂. Mä siis kans näin saumoja tai sauman🙈. Ja ei siitä sen enempää, tietäjät tietää ja muiden ei tässä kohtaa tarvii, menee vaan taas saumariitelyksi loppuilta

Vierailija
24768/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä. 

Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.

Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.

No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.

Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.

Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.

ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä  tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D

Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi? 

Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja. 

blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D

No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin. 

Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni. 

Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?

Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.

Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.

Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.

Oho? Okei. Mulle ei ole vielä tulluttuollaista viestiä, mutta en ole ehkä pariin päivään tykkäillyt Bojanin videoista... (muutenkaan koko ajan tykkäile) hmm. Onpas harmi kyllä.

Vierailija
24769/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaksi asiaa, joiden näkeminensaattaa hankkia minut sairaalaan:

- Jeren rintalihakset

- Bojanin silmänisku Tavastialla

Mun jalat on vieläkin heikkona siitä Bojanin silmäniskusta, vaikka olenkin enemmän K-girl.

Ja sanalla girl tarkoitan 41v.

Vierailija
24770/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

En ollut tätä kuullutkaan ennen. Jännä juttu että k on opettanut juuri hyvänyön toivotuksen. Ja sitten Bojan vielä sanoo että tietää mitä  "vettä" tarkoittaa ja että ei se "yötä" sana ainakaan vettä ole.. Paljonko se on jo oikeasti oppinut suomea?

Hmmmm hyvää yötä ois luonteva opettaa vaikka hotellihuoneen lakanoissa 🤭

Vierailija
24771/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/rbf451/716479754157637632/paidatonriehuja-on-tik…

Päätellen tosta ilmeestä, käsien vapinasta, muiden suuntaan vilkuilusta ja siitä faktasta ettei tiennyt mitä K on tekemässä..  tais ainakin sadasosa sekunnin verran kävästä B mielessä

Tämä Käärijän stoori oli muuten ensimmäinen kerta, kun minäkin puusilmä huomasin, että Bojanilla saattaa olla muutakin pelissä kuin pelkkä ystävyys.

Bojanin kasvojen mikroilmeet, silmien laajeneminen, käden vieminen suun eteen ja hämillinen epäuskoinen ilme... vaikea tuota kaikkea on näytellä ilman oikeaa tunnelatausta.

Mä rupesin ajattelemaan noin ton titanic-illan siitä stoorista kun olivat vasta menossa laivalle ja B hyppelee siellä ympäriinsä ja sit laulavat My heart will go on. Ennen sitä olevat B:n ilmeet ja katseet on taas sitä osastoa, että tuntuu että tää ei kuulu mulle. No joo, kuulostaa siirappiselta mut noin mun ajatuksille kävi siinä kohtaa

Kellään linkkiä tähän? Pikainen googletus tuotti vaan tuota toista titanic juttua laivan kannella.

Yritän tehdä itselleni suosikit kansiota näistä. Ja jos saan joskus slaagin palstaa lukiessa tai videoita katsellessa niin onpahan perijöillä jotain ihmeteltävää. Siellä on nimittääin pussymagnetit, rattataat, possujunabojanit ja Eilan tarinoitakin linkkeinä.

Vierailija
24772/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätellen tosta ilmeestä, käsien vapinasta, muiden suuntaan vilkuilusta ja siitä faktasta ettei tiennyt mitä K on tekemässä..  tais ainakin sadasosa sekunnin verran kävästä B mielessä

Tämä Käärijän stoori oli muuten ensimmäinen kerta, kun minäkin puusilmä huomasin, että Bojanilla saattaa olla muutakin pelissä kuin pelkkä ystävyys.

Bojanin kasvojen mikroilmeet, silmien laajeneminen, käden vieminen suun eteen ja hämillinen epäuskoinen ilme... vaikea tuota kaikkea on näytellä ilman oikeaa tunnelatausta.

Ja nyt vasta huomasit näitten tuhansien sivujen jälkeen.Taitaa tuolla Kärtsärilläkin kestää, että tajuaa missä mennään.

Vierailija
24773/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rupesin ajattelemaan noin ton titanic-illan siitä stoorista kun olivat vasta menossa laivalle ja B hyppelee siellä ympäriinsä ja sit laulavat My heart will go on. Ennen sitä olevat B:n ilmeet ja katseet on taas sitä osastoa, että tuntuu että tää ei kuulu mulle. No joo, kuulostaa siirappiselta mut noin mun ajatuksille kävi siinä kohtaa

Kellään linkkiä tähän? Pikainen googletus tuotti vaan tuota toista titanic juttua laivan kannella.

Yritän tehdä itselleni suosikit kansiota näistä. Ja jos saan joskus slaagin palstaa lukiessa tai videoita katsellessa niin onpahan perijöillä jotain ihmeteltävää. Siellä on nimittääin pussymagnetit, rattataat, possujunabojanit ja Eilan tarinoitakin linkkeinä.

Vierailija
24774/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ollut tätä kuullutkaan ennen. Jännä juttu että k on opettanut juuri hyvänyön toivotuksen. Ja sitten Bojan vielä sanoo että tietää mitä  "vettä" tarkoittaa ja että ei se "yötä" sana ainakaan vettä ole.. Paljonko se on jo oikeasti oppinut suomea?

Hmmmm hyvää yötä ois luonteva opettaa vaikka hotellihuoneen lakanoissa 🤭

Eikä bojan muuten kysynyt dinner date videolla mitä tarkoittaa formulalakanat kun k sen suomeksi sanoi. Ehkä oli jo tuttu juttu. 

No toisaalta onhan se b varmasti katsonut sen videon missä k pakkasi tavaroita Liverpooliin mutta ei anneta sen häiritä.

Vierailija
24775/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.

Vau. Kiva nähdä, että näin moni uskoo pusujen vaihtoon ja hienoa on myös se, että näin moni lukee tätä ketjua. Lukijoita on varmasti enemmänkin.

Vierailija
24776/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisiin formulalakanoihin kun sujahtaa, niin pitäähän siinä balkanin prinssin osata supista jeren korvaan hjyvää yöjtä💚

Vierailija
24777/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Kiva nähdä, että näin moni uskoo pusujen vaihtoon ja hienoa on myös se, että näin moni lukee tätä ketjua. Lukijoita on varmasti enemmänkin.

Mikä tilanne nyt on?

Vierailija
24778/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanha kuolaaja

Nyt se sauma esiin jotta myös myöhäisherännäiset voi sanoa mielipiteensä.

Vierailija
24779/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisiin formulalakanoihin kun sujahtaa, niin pitäähän siinä balkanin prinssin osata supista jeren korvaan hjyvää yöjtä💚

Ja jos kieli on keskittynyt johonkin muuhun niin ihmekös se, ettei ääntäminen tällä kertaa ollut täydellistä 🤭

Vierailija
24780/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlaan viestejä ja olen nyt klo 13 tämän päivän viesteissä ja siis mitä mitä jengi sitä mieltä että JO ei ole kummoinen livebåndi ja että JO imee energiat Bojanista. Apua oon odottanut ihan siis bändin näkemistä, en vain B kuolausta tai mahdollista yhteisbiisiä K kanssa - vaikka sitäkin toivon. Mut siis selittäkää please vielä mitä tarkoitatte tuolla JO kritiikillä? Mä olen ihan hurmaantunut niiden biiseistä enkä edes tajua miksi ne on niin pikkutyttöbändi omassa maassaan. Tuo meno rintsikoiden kanssa on kyllä kaameaa, toivon ettei ulotu tänne keikoille. Tuli jotenkin tosi epämukava olo tästä livekritiikistä. Olenko erehtynyt ja en olekaan löytänyt helmeä?

Ketju on lukittu.