Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä.
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.
Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.
Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.
Piti käydä testaamassa ja minun sydän kyllä meni läpi. Nyt teillä varmaan hävettää! Onneksi mulla ei.
No nyt mäkin kävin. Painamassa siis pelkkää sydäntä storyssa. Se jäi punaiseksi. En tiedä, jos tuosta storyn kohdalta lähtisi viestikin, ainakin kun sitä painaa, siihen aktivoituvat ne hymiöt ylle.
Mutta profiilin vierestä kun koittaa laittaa viestiä, on niin kuin blokattu.
Taisin kyllä silloin laittaa Tolkien-viestiä storyn kautta, enkä sen profiilin viestinappulan. Että ehkä se onkin ollut koko ajan näin.
Vierailija kirjoitti:
Rekon storyssa pikku videoklippi jossa B jossain keikalla!
Mä en näe Bojania itseään, myöhemmässä stoorissa on kyllä paljon punaisia Balkanin ruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Kahlaan viestejä ja olen nyt klo 13 tämän päivän viesteissä ja siis mitä mitä jengi sitä mieltä että JO ei ole kummoinen livebåndi ja että JO imee energiat Bojanista. Apua oon odottanut ihan siis bändin näkemistä, en vain B kuolausta tai mahdollista yhteisbiisiä K kanssa - vaikka sitäkin toivon. Mut siis selittäkää please vielä mitä tarkoitatte tuolla JO kritiikillä? Mä olen ihan hurmaantunut niiden biiseistä enkä edes tajua miksi ne on niin pikkutyttöbändi omassa maassaan. Tuo meno rintsikoiden kanssa on kyllä kaameaa, toivon ettei ulotu tänne keikoille. Tuli jotenkin tosi epämukava olo tästä livekritiikistä. Olenko erehtynyt ja en olekaan löytänyt helmeä?
No ei ole vain minun suosikkimusaa, tylsää kyllä. Tykkään rockimmasta tai popimmasta. Iskelmä on mulle hyi ja samoin mollivoittoiset kappaleet pääsääntöisesti. Liian pliisu minusta, mikä ei tietenkään tarkoita, etteikö bändi voisi olla vaikka miten suosittu. Olihan Beatleskin. Niidenkin musa on ärsyttävää hoila hoila -osastoa monin paikoin ja jos ei sitä, niin pliisua minusta eikä sisällä kunnon biittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Ja kummisedät K ja B myös lomailevat yhdessä joka kesä kahdestaan Kreikan Mykonoksella.
"Kummisetä Mykonoksella" kuulostaa gay-gangsterileffalta jonka haluan nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rekon storyssa pikku videoklippi jossa B jossain keikalla!
Mä en näe Bojania itseään, myöhemmässä stoorissa on kyllä paljon punaisia Balkanin ruusuja.
Näkyy ekan klipin alussa. Ja just Bijan postas itekin tuon laulajan esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Ja kummisedät K ja B myös lomailevat yhdessä joka kesä kahdestaan Kreikan Mykonoksella.
"Kummisetä Mykonoksella" kuulostaa gay-gangsterileffalta jonka haluan nähdä.
https://parade.com/.image/t_share/MTkwNTgxNDc0NDk5MjQxODUy/marlon-brand…
"I'm gonna make him an offer he can't refuse"
Mä olen laittanut Bojanille liekkiemojia niistä storyn pikavastauksista storyihin kun oli Suomessa ja pariin sen jälkeen, on lähtenyt ihan buenosti 🔥
Mut siellähän on valinta salli viestit vain omilta connectioneilta, olisiko laittanut sen päälle jos on tulvaa 💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.
Uin vastavirtaan ja sanon että ei. Mutta kiusoittelua on varmasti ollut (kaulapusut well hello there) ja läheltä piti -tilanteita. Jotenkin voin tuntea sen jännitteen tänne asti.... Mutta en usko, että etenee ellei K:n tilanne muutu ratkaisevasti, koska molemmat on rehellisiä ja B herrasmies. Mutta siis kaikenlaista on varmaan ollut, jonka joten kuten saa tungettua löyhään friendship-kategoriaan, ettei kummankaan tarvi perustella itselleen vielä mitään.
Samoin ajattelen kyllä. Keikkuen siinä rajoilla miten voi olla toisen kanssa niin, että itse, toinen ja muut voi just ja just laittaa sen frendibondin piikkiin. Ja samaan aikaan halu olla toisen kanssa ja lähellä, katsoa ja olla on iso tai ainakin jonkinlainen, mutta sitä ei voi niin suoraan ilmaista. Ahh miten kuumottavaa varmasti heille, kun jo katsojat on kuin tulisilla hiilillä!
Mitä muuten aattelette, että nuo just ja just löyhästi kaverikategoriaan menevät bondailut on ollut, esim kaulapusujen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.
T. Vanha kuolaaja
Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁
Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P
Kerro omin sanoin, mitä luulet, että tiedän, mitä linkittää ......😏😁
Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!
Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........
Eikä tartte arpoa onko kyseessä sauma 🤤
Joku muuten suuttui siitä, kun osa meistä näki Öhöm sauman.🙈 Jäänyt elävästi mieleen tämä keskustelu ja ne nuhtelut, jotka sain, kun näin ns. saumoja.😂
Heips, olen myös "saumamimmi", ehdottomasti.Oletko menossa keikalle?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen laittanut Bojanille liekkiemojia niistä storyn pikavastauksista storyihin kun oli Suomessa ja pariin sen jälkeen, on lähtenyt ihan buenosti 🔥
Mut siellähän on valinta salli viestit vain omilta connectioneilta, olisiko laittanut sen päälle jos on tulvaa 💦
Minunki sydämet vielä tänään meni läpi!🙈
Mun mielestä JO:n kappaleet on ihania mutta eihän ne mitään raskasta rockia ole jos sellaisesta pitää. Enemmän iskelmällistä on vaikka indie-rockin nimellä kulkee. Mä odotan kanssa ihan sitä miltä ne oikeasti livenä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)
Selvästi yritti sanoa hyvää yötäEn ollut tätä kuullutkaan ennen. Jännä juttu että k on opettanut juuri hyvänyön toivotuksen. Ja sitten Bojan vielä sanoo että tietää mitä "vettä" tarkoittaa ja että ei se "yötä" sana ainakaan vettä ole.. Paljonko se on jo oikeasti oppinut suomea?
Haastattelussa pojat kertovat aiempien vuosien euroviisusuosikkinsa. Bojanin valinta on hymni samansukupuoliselle rakkaudelle eli lesboviisu Molitva!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Kärtsän väleissä on haikeeta se tieto että tämänhetkinen tavallaan romanttinen tilanne tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa. K on kuitenkin niin perusäijä joka haluaa perheen ja muut
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Musta ajatus heistä kummastakin heteromiehenä liitossa kahden lapsen isänä on herttainen. 😀 Mitenköhän ikä kohtelee heidän ulkonäköään...
Bojan balkan dadina on suloinen ajatus joskus.Kumpikin hyvin semmoisia perinteiset perhearvot omaavia kavereita.
Bojan varmaan ikääntyy ihan hyvin. Hyvinkin voi olla melkoinen komistus vielä vanhempanakin kunhan muistaa terveelliset elämäntavat rocktähtielämän ulkopuolellakin
Eli K-vitamiinin saannista kannattaa huolehtia.
"K-vitamiini vaikuttaa kalsiumin aineenvaihduntaan ja immuniteettiin. Se on välttämätön veren hyytymistekijöiden muodostumiselle."
Kuulostaa juuri siltä, mitä kuumaverinen B tarvitsee.
Ehdottomasti. Mutta mitenköhän tuo K-vitamiini olisi paras nauttia? Suun kautta? Vai peräti suppona?
Hyiiiii minua nyt netti tältä päivältä kiinni ja äkkiä 😆. Anteeksi.
Mitenkö K-vitamiini kuuluu nauttia? Näin:
https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/720537744557916160/sirs-i-am-beg…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että onko Bojan ja Käärijä vaihtaneet suudelman/suudelmia? Myös pusut suulle lasketaan. Upvote jos kyllä ja downvote jos ei.
Vau. Kiva nähdä, että näin moni uskoo pusujen vaihtoon ja hienoa on myös se, että näin moni lukee tätä ketjua. Lukijoita on varmasti enemmänkin.
Mikä tilanne nyt on?
Kun minä annoin ääneni äskettäin, niin tilanne oli 70-13.
Bojanille tuntui maistuvan vähän vanhemmatkin ladyt 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Kärtsän väleissä on haikeeta se tieto että tämänhetkinen tavallaan romanttinen tilanne tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa. K on kuitenkin niin perusäijä joka haluaa perheen ja muut
peruskuviot, vaikka onkin tuollainen erikoinen eksentrikko.Bojan on myös sanonut kysyttäessä missä näkee itsensä 10 vuoden päästä, niin urahaaveiden lisäksi halusi että hänellä on kaksi lasta ja "elää normaalia elämää". Toki ei puhunut vaimosta mitään, joten...
Musta ajatus heistä kummastakin heteromiehenä liitossa kahden lapsen isänä on herttainen. 😀 Mitenköhän ikä kohtelee heidän ulkonäköään...
Bojan balkan dadina on suloinen ajatus joskus.Kumpikin hyvin semmoisia perinteiset perhearvot omaavia kavereita.
Bojan varmaan ikääntyy ihan hyvin. Hyvinkin voi olla melkoinen komistus vielä vanhempanakin kunhan muistaa terveelliset elämäntavat rocktähtielämän ulkopuolellakin
"K-vitamiini vaikuttaa kalsiumin aineenvaihduntaan ja immuniteettiin. Se on välttämätön veren hyytymistekijöiden muodostumiselle."
Ehdottomasti. Mutta mitenköhän tuo K-vitamiini olisi paras nauttia? Suun kautta? Vai peräti suppona?
Ilman verikokeitakin tiedän tarvitsevani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä.
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.
Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.
Siis siinä tarinassa on sydän oikealla alhaalla, mutta siitäkin tuli viesti ettei voi lähettää. Se sydänkin menee deeämmänä.
Piti käydä testaamassa ja minun sydän kyllä meni läpi. Nyt teillä varmaan hävettää! Onneksi mulla ei.
No nyt mäkin kävin. Painamassa siis pelkkää sydäntä storyssa. Se jäi punaiseksi. En tiedä, jos tuosta storyn kohdalta lähtisi viestikin, ainakin kun sitä painaa, siihen aktivoituvat ne hymiöt ylle.
Mutta profiilin vierestä kun koittaa laittaa viestiä, on niin kuin blokattu.
Taisin kyllä silloin laittaa Tolkien-viestiä storyn kautta, enkä sen profiilin viestinappulan. Että ehkä se onkin ollut koko ajan näin.
Nyt kun katsoin, niin huomasin et bojanin storyissa on taas ihan se "lähetä viesti" vaihtoehto. Sitä ei ollut viisujen aikaan kun painoin sydäntä. Eli silloin ei ottanut fanien viestejä. Gregorylla se on ollut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niin tehnyt tän ennenkin. Näyttää vaivattomalta ja jotenkin tutulta jutulta.
Huh, pääsinpäs tämän päivän viestit loppuun. Työ haittaa shippailua.
Mutta aamupäivällä käsiteltyyn fanin kertomukseen kun Bojan oli äkännyt heidän soittavan Käärijää Serbiassa. Olisiko Bojanilla vähän samat ajatukset kuin meillä täällä, että K hukkaa nyt tilaisuutensa ulkomailla. Mä niin voin kuvitella Bojanin lähettävän viestin jollain saatesanoilla, että kuuntele nyt, täälläkin oot suosittu, lähde nyt Eurooppaa kiertämään.
Mä nyt toivon, että Kn taustajoukot vaan odottaa jotain kiertue julkistusta. Kun mun tekisi mieli mennä ravistelemaan jotain manageria (ei sitä kiertue vaan Warnerin tyyppiä) tai muuta vastaavaa että HERÄÄ! Ihan sama vaikka K jäisi one hit wonderiksi Euroopassa, mutta mene nyt takomaan sinne sitä rahaa. Kun Suomen osalta toi porukka oli toisaalta hereillä, tehtiin Black Box ja Tavastia, monelle festarillekin saivat Käärijän vielä mukaan.
Samaa mieltä, nyt annaliisat hei!