Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.
T. Vanha kuolaaja
Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁
Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää suloista, oikein tuli tarve päästä kuunteleen ccc😚
https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1671123349974425601?t=JwGAx0…
Naurattaa toikin että oli fanilleen suoraan sanonu syyn miksi tuli kiire xD
Taitaa pojulla jo nyt ikävä painaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin niiiin kovasti, että K menisi pian Sloveniaan ja YKSIN! Siitä voitaisi saada viisujen kaltaista kontenttia kun K joutuisi hieman ujoilemaan.
Tarotmammahan meille lupaili että sellasta ois tekeillä 😁
Olettehan kaikki huomanneet B&K tarot-luennan tuloksen meidän varapalstalta? Oli hyvin mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ton duon tarvis edes laulaa. Ostaisin liput ihan mihin vaan showhun. Stand-up, strippaus, you name it 😜
Olis kyllä helpoin maailman valloitus ikinä😅. He myis salit täyteen ihan missä vaan Euroopan maassa vain laittamalla ilmoituksen, jossa kertovat tulevansa yhdessä lavalla. Ei mitään väliä mitä siellä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään, mutta ihmiset tappelis lipuista. Ja maksais niistä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.
T. Vanha kuolaaja
Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁
Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P
Kerro omin sanoin, mitä luulet, että tiedän, mitä linkittää ......😏😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkä poikien livestä Liverpoolissa. Mennyt itsellä ohi toi et muut Jokerit ollut haastattelussa tuollon, kun Bojan ollut Käärijän kanssa rälläämässä, koska "arvostaa heidän ystävyyttään niin paljon" ja ihan vakavalla äänellä sanoo tän Bojan, ja Kärtsä matkii ensin Bojanin söpöä "Kaarijaa" et "of course Kaarija..." Ja sitten alkaa heittelee honeymoon-juttuja.
Voi näitä aikoja ja noita meidän höpönassuja. 💚
Mitä b sanoo tuossa love your friendship jälkeen ennen kuin molemmat toistelee one friendhippiä? Vai matkiiko vaan k aksenttia?
Toi on kyllä kans aika shippausmateriaalia. "We have friendship" ja molemmat repeää nauramaan 😅
Mikähän tässä niin naurattaa heitä?
En osaa itse kuvitella, että naureskelisin kaverin kanssa sille, että meillä on ystävyys, jos siinä ei oo muuta.
Mutta toki aivan eri tilanne, ovat julkkiksia, mut eikai tässä vaiheessa shippaus ollut vielä räjähtänyt käsiin! Toki ovat voineet puhua keskenään, että flirttailevat aiheen kanssa jne, mut jonkin normiaiheesta poikkeavan reaktion heidän välinen friendship kyllä molemmissa aiheutti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vanha kuolaaja
Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa toikin että oli fanilleen suoraan sanonu syyn miksi tuli kiire xD
Taitaa pojulla jo nyt ikävä painaa
Niin onhan siitä jopa noin viikko aikaa 😅
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/noodledragon/720597867921801216/ask-and-ye-shall…
Kärtsä näyttää tossa ihan kyllästyneelle kissalle xD
Mihin tuo sulo, nuoruus ja vetoava androgyyniys Kärtsästä katosi heti Suomeen palattua??? Miestä ei samaksi tunnista. Nyt riehuu ympäriinsä karkea, makkaraa grillaava turvonnut äijä. Onko viisukääryle lopullisesti kadotettu?
Kiitos että joku sanoo tämän vaikka luultavasti alapeukkua pukkaa. Kääryleen habitus on kyllä muuttunut melkoisesti toukokuusta.
Tuolla olo tiukka kuntokuuri viisujen ajan ja kärtsä ei ollut ns. omalla maaperällä, joten tuo tietynlainen ujo ja herkkä vaikutelma pääsi pintaan. Silloin kun sillä on rento ja tuttu ja turvallinen olo, niin selvästikin äijä pääsee irti.
LAITOIN TUON TEKSTINI KÄÄNTÄJÄÄN JA TÄSSÄ TULOS:
There was a strict fitness regimen for a while and the tip was not so-called. on their own soil, so that certain kind of shy and sensitive impression got to the surface. When it has a relaxed and familiar and safe feeling, then obviously the guy can let go.EI KOVIN HYVÄ KÄÄNNÖS🤔
Oliko tämä sarkasmia? Jos käännös olisi itselle tuntemattomasta kielestä niin onhan tuo ihan hyvä. Jos siis parempaakaan ei ole saatavilla niin kyllä siitä nyt selvää saa ja yksittäiset sanat voi tarkistaa
Jos olisin serbialainen tms. niin en kyllä tuon käännöksen perusteella pystyisi kirjoittamaan täydellisellä suomen kielellä vastausta.
Öö siis mitä?
Otetaan nyt vaikka tältä sivulta yksi kysymys ja käännetään se englannista suomeksi.
https://escxtra.com/2023/03/30/kaarija-interview/
Ensin englanniksi
Käärijä: “I’ve been good and I’m feeling very excited. I’m really looking forward to the contest and I’m interested to see what happens afterwards. But I’ve also been quite tired and have had to make sure to get enough rest. I need to take care of myself so I’m in the best shape possible when it’s Eurovision time!”
Ja sama suomeksi kääntäjän kautta.
Olen ollut hyvä ja olen todella innoissani. Odotan todella innolla kilpailua ja olen kiinnostunut näkemään, mitä sen jälkeen tapahtuu. Mutta olen myös ollut melko väsynyt ja olen joutunut lepäämään tarpeeksi. Minun on pidettävä huolta itsestäni, jotta olen parhaassa mahdollisessa kunnossa, kun on Euroviisujen aika!
Vai mitä oikein tarkoitit?
Ja näin kääntyy englannista sloveeniksi. Voi joku slovenialainen kertoa menikö sinnepäinkään. Itsehän en osaa sanaakaan. En ota kantaa siihen asiaan onko täällä joku slovenialainen vai ei vaan pelkkään kääntämisasiaan.
Bil sem dober in zelo sem navdušen. Zelo se veselim tekmovanja in me zanima, kaj se bo zgodilo po njem. Bil pa sem tudi precej utrujen in moral sem poskrbeti za dovolj počitka. Moram poskrbeti zase, da bom v najboljši možni formi, ko bo čas za Evrovizijo!
Haha, se on huonoa, mutta voit ymmärtää pääpointin. En käytä suomi-slovenia -käännöstä. Käänlän englannista suomeksi ja päinvastoin, koska oletan sen toimivan paremmin.
Ok. Kääntää kuitenkin tuon takaisin sloveniasta englanniksi miltei samoilla sanoilla. Ja itsekkin käänsin tuon käärijän vastauksen englannista sloveniaksi. Ei se kääntäjä vielä ihan täydellistä kirjakieltä saa aikaiseksi mutta tarpeeksi hyvän kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
.
Tämän takia se B, mikä Tavastialla nähtiin, olikin niin tajunnanräjäyttävä. Että mistä tuo tyyppi oikein kuoriutui 😄 Ja itse siis oikeasti tykkään JO:n musasta ja olen menossa keikalle, mutta voisihan sitä kädenlämpöisyyttä tuossa habituksessa vähän karsia. Aineksia kuitenkin olisi.
mut tarvitaanko siihen tajunnanräjäyttävään bojaniin sit se käärijä..?? Jos he oikeesti tekis yhdessä jotain musaa, niin oisko se sit aina tommosta? Keikoilla tollanen meno? eihän sitä kukaan kestäis saamatta sydäriä, ei he itsekään varmaan.
Olin tosi yllättynyt miten hyvin toimi K ja B yhdessä lavalla. Jos heille löytyisi sopivaa musiikkia esitettäväksi, suosio olisi järjetön. Bojanista kuoriutuisi uusi hurja versio käärijän kanssa. En osaa kuvitella Bojania räppärinä, toisaalta mikään ei ole hänelle mahdotonta. Eikä K ole laulaja.
Eikös Bojanista ollut hieman viisujen jälkeen instagramissa stoori jossa räppäsi. Ajattelin silloin (shippauslasien läpi humoristisesti) että yrittää tehdä vaikutuksen Kärtsään :D
Oli kyllä, mutta en muista millainen se oli.
Vierailija kirjoitti:
Olettehan kaikki huomanneet B&K tarot-luennan tuloksen meidän varapalstalta? Oli hyvin mielenkiintoinen.
huomasin oli aika mielenkiitoinen
B ja K duettona vetäis salit täyteen, vaikka Ukko Nooaa soittaisivat ja virsiä veisaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin niiiin kovasti, että K menisi pian Sloveniaan ja YKSIN! Siitä voitaisi saada viisujen kaltaista kontenttia kun K joutuisi hieman ujoilemaan.
Tarotmammahan meille lupaili että sellasta ois tekeillä 😁
Toivottavasti osuisikin oikeaan 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ton duon tarvis edes laulaa. Ostaisin liput ihan mihin vaan showhun. Stand-up, strippaus, you name it 😜
Olis kyllä helpoin maailman valloitus ikinä😅. He myis salit täyteen ihan missä vaan Euroopan maassa vain laittamalla ilmoituksen, jossa kertovat tulevansa yhdessä lavalla. Ei mitään väliä mitä siellä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään, mutta ihmiset tappelis lipuista. Ja maksais niistä aika paljon.
Tämä olisi varmaan ihan joku uusi genre mitä saisivat aikaan. Ja kyllä, olisin mukana.
Vierailija kirjoitti:
B ja K duettona vetäis salit täyteen, vaikka Ukko Nooaa soittaisivat ja virsiä veisaisivat.
Täähän on itseasiassa aika hauska idea :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
.
Tämän takia se B, mikä Tavastialla nähtiin, olikin niin tajunnanräjäyttävä. Että mistä tuo tyyppi oikein kuoriutui 😄 Ja itse siis oikeasti tykkään JO:n musasta ja olen menossa keikalle, mutta voisihan sitä kädenlämpöisyyttä tuossa habituksessa vähän karsia. Aineksia kuitenkin olisi.
mut tarvitaanko siihen tajunnanräjäyttävään bojaniin sit se käärijä..?? Jos he oikeesti tekis yhdessä jotain musaa, niin oisko se sit aina tommosta? Keikoilla tollanen meno? eihän sitä kukaan kestäis saamatta sydäriä, ei he itsekään varmaan.
Olin tosi yllättynyt miten hyvin toimi K ja B yhdessä lavalla. Jos heille löytyisi sopivaa musiikkia esitettäväksi, suosio olisi järjetön. Bojanista kuoriutuisi uusi hurja versio käärijän kanssa. En osaa kuvitella Bojania räppärinä, toisaalta mikään ei ole hänelle mahdotonta. Eikä K ole laulaja.
Onhan sitä paljon musiikkia, missä on räppiä ja laulua, usein eri tyypiltä, samassa biisissä...
Niinpäs onkin. Ehkä jotain toimivaa yhteistä voisikin löytyä.
Millaisia ajatuksia tästä https://twitter.com/as_artrat_/status/1671090468812193792?s=46 ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vanha kuolaaja
Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!
Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........
Tuo Käärijän ilme on muuten ihan priceless kamaa, kun sillä viimein yhdistyy johdot päässä, että mitä hittoa sä siinä sitten teet jos muut on haastattelussa. :D
(Hellyyttävä yksityiskohta: Bojan ei ole kertonut siitä haastattelusta mitään että meillä olis tällänenkin, vaan skipannut sen kertomatta, kun K kysynyt mukaan syömään.)
Toinen mikä aiheuttaa aina kestohymyn on 12:19 ->
"Teach finnish for Bojan.. I'm teaching.. I'm teaching Bojan something, some.. HEEEI!" Bojan odottaa varmaan jotain vakavaa suomen opetusta, ja hajoaa vain K:lle päin naamaa.