Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24621/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla nyt joku lämpöhalvaus vai kuulostaako toi räppäri vähän Kärtsältä? 😂

Vierailija
24622/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duettona menisivät varmaan niin, ettiä K yllyttäis B: tä kaikkiin hullutuksiin ja sekoiluihin. B lähtis niihin into piukeena mukaan. Sitten B omalla söpöydellään ja "viattomuudellaan" nollais tilanteet. Ja K: ta ei hävettäis yhtään mikään :D Voisin melkein lyödä vetoa, että vuoden sisään ne tekee jonkun yhteiskeikan jossain.

Esitän kuitenkin lievän huolestumiseni Bojanin kestokyvystä. Ehkä hänkin oppii olemaan välittämättä yhtään mistään, toisaalta hänen pitäisi myös pysyä viattomana. Kyllä tämä toteutuu,ehkä jo ennen niitä yhteisiä linnan juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24623/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24624/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että tän ketjun kulta-aika meni. Täällä on fiilis muuttunut ja verbaaliakrobaatit joiden kommenteille sai nauraa vaikuttaa lähteneen. Jutut kiertää aika lailla kehää. Itsellä meni onneksi nyt se pahin "hurmos" ohi ja nyt vaan odottelemaan JO:n keikkoja, joista varmaan pystyy sitten nauttimaan hyvinä keikkoina eikä pelkkänä b:n kuolaamisena. Yritän myös välttää noiden videoiden/hidastusten katselua, ne on tehty koukuttamaan. 😄

Minäki vielä vanhasta tottumuksesta (lue: riippuvuudesta) käyn täällä välillä ja joka kerran melkein masennun. Täällä on yleensä hyvin yksipuolista Kärtsän hypetystä tai jotaki muuta hlöä arvostellaan tai ilkeillään.

Vierailija
24625/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä. 

Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.

Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.

No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.

Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.

Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.

ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä  tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D

Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi? 

Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja. 

blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D

No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin. 

Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni. 

Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?

Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.

Voihan niitä painaa siitä ruudusta, eikö? Itse ainakin teen niin välillä.

Vierailija
24626/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää suloista, oikein tuli tarve päästä kuunteleen ccc😚

https://twitter.com/bojanthetitanic/status/1671123349974425601?t=JwGAx0…

Naurattaa toikin että oli fanilleen suoraan sanonu syyn miksi tuli kiire xD

Taitaa pojulla jo nyt ikävä painaa

Niin mullakin, huh

Vierailija
24627/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

bojan jo missaa jereä

Vierailija
24628/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.

Jep. Se on harmi. Mulla kyllä on lippu Tavastian keikalle, mutta Bojanin paras kappale Carpe Diemin jälkeen on sen Apokalipsan biisi, ei Joker Outin. 

Vierailija
24629/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että tän ketjun kulta-aika meni. Täällä on fiilis muuttunut ja verbaaliakrobaatit joiden kommenteille sai nauraa vaikuttaa lähteneen. Jutut kiertää aika lailla kehää. Itsellä meni onneksi nyt se pahin "hurmos" ohi ja nyt vaan odottelemaan JO:n keikkoja, joista varmaan pystyy sitten nauttimaan hyvinä keikkoina eikä pelkkänä b:n kuolaamisena. Yritän myös välttää noiden videoiden/hidastusten katselua, ne on tehty koukuttamaan. 😄

Lepotilassa ollaan ennen uusia häppeninkejä Eikö oo hyvä, että nyt lopulta ehtii siivotakin 😅 Saa nähdä pitääkö K nyt millaista sometaukoa kun ei ole keikkaa yli viikkoon. Kovin on tosiaan vähän nyt avannut itseään, keikkoja ja hassu kärtsä storeja lukuun ottamatta. Ei ole näkynyt mediassa haastiksia tai muuta. Ja tosiaan tuo, että ei luo hypeä tai mitään ulkkari fanien suuntaan. Ei tietoa isommista keikoista tai festareista, pientä kylää kiertää. Ja oli kuitenkin 70 kutsua ulkomaille 🤔 Toki nämä on valintoja ja noista maakunnista saa nopeasti selkeän maksun varmasti jne. Mutta jännä nähdä kehittyykö tämä johonkin suuntaan vai ei. Tavastia oli kyllä kultaa! 💚

Vierailija
24630/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/noodledragon/720597867921801216/ask-and-ye-shall…

Kärtsä näyttää tossa ihan kyllästyneelle kissalle xD

Mihin tuo sulo, nuoruus ja vetoava androgyyniys Kärtsästä katosi heti Suomeen palattua??? Miestä ei samaksi tunnista. Nyt riehuu ympäriinsä karkea, makkaraa grillaava turvonnut äijä. Onko viisukääryle lopullisesti kadotettu?

Kiitos että joku sanoo tämän vaikka luultavasti alapeukkua pukkaa. Kääryleen habitus on kyllä muuttunut melkoisesti toukokuusta.

Sanoo henkilö joka on tienny K vasta sieltä umk ajoilta. No se oli odotettavissakin että näistä uusista faneista tulee iso osa putoamaan pois kun huuma laskee (sama juttu tulee olemaan Jokereiden kohdalla)

Tämä nyt oli tietyllä tavalla ennakoitavissa jopa. Aikoinaan Lordi-huumankin kokeneena muistan, että ensin oltiin kaikki hirviöfaneja, koko Suomi, mutta sitten kun se heidän show ei ollutkaan lapsiystävällinen tai mitä kaikkea muuta vikaa siinä kukin nyt näkikään, niin alkoi jossain kohtaa parjaus ja Lordista tuli sellainen dissattu juttu jopa. Ulkomailla suosio pysyi tietääkseni paremmin ja sinnehän orkesteri sitten suuntasikin. Ainakin näin sen muistan ja koen silloin menneen. Nyt Lordi on taas Suomessakin jonkin sortin legenda, jolta pyydetään vinkkejä uusille euroviisuedustajille jne. Lordin tapauksen muistaen pelkäsin ja aavustelin Käärijän kohdalla, että ihmisille tulee tämä sama vastareaktio jossain kohtaa, kun huuma hellittää pikkuhiljaa. Keksitään negatiivisia otsikoita tai muuten ärsyynnytään. Sitä onkin ollut jo havaittavissa täällä palstalla sekä otsikoissa mediassakin. Ihmiset pettyvät omiin odotuksiinsa ja heidän mielestään artisti on ilmeisesti jotakin velkaa heille, kun on erehtynyt menestystä viisuissa niittämään. Omasta puolestani olen vain kiitollinen Käärijälle siitä, mitä teki viisuissa ja toivon, että hän pysyisi ihmisten sydämissä ja mielessä pääosin hyvällä tavalla eikä saa kovasti lokaa niskaansa, avaikka jostain syystä täällä Suomessa on vain ihmisillä tällainen taipumus vastareaktioihin, kun ollaan saatu nauttia suuresta euroviisuhuumasta jonkun artistimme menestyksen myötä.

Vierailija
24631/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.

T. Vanha kuolaaja

Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁

Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P

Kerro omin sanoin, mitä luulet, että tiedän, mitä linkittää ......😏😁

Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!

Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........

Eikä tartte arpoa onko kyseessä sauma 🤤

Siis mitä ihmettä!!? Viime viikkoina en oo kaikkea täällä lukenut mutta sitä ennen kyllä, mikä tää juttu on!! Uteliaisuuteni on suunnaton! Ja valehtelisin, jos väittäisin, etten halua nähdä siltä vklopulta 3D efektiä, jos sellasesta on kuvaa tai vähintään mahdollista aineistoa! Linkittäkää se jo!

Sinä keikkayönä ja sen jälkeen aika paljon klippejä ja kuvia katsoin, mut ei mun viattomaan silmään sellasta osunut. Jos tässä siis on sellasesta kyse, mitä luulen:P

Vierailija
24632/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistiä, että tuolla Serbiassa on soitettu muitakin Kärtsän biisejä kuin CCC:ta.

Ja Bojan kärppänä paikalla, siitä en edes aloita<3

Siis missä tilanteessa soitettiin ja mitä biisejä?

Vierailija
24633/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ton duon tarvis edes laulaa. Ostaisin liput ihan mihin vaan showhun. Stand-up, strippaus, you name it 😜

Olis kyllä helpoin maailman valloitus ikinä😅. He myis salit täyteen ihan missä vaan Euroopan maassa vain laittamalla ilmoituksen, jossa kertovat tulevansa yhdessä lavalla. Ei mitään väliä mitä siellä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään, mutta ihmiset tappelis lipuista. Ja maksais niistä aika paljon.

Tämä olisi varmaan ihan joku uusi genre mitä saisivat aikaan. Ja kyllä, olisin mukana.

Vakavasti puhuen, onkohan taustajoukoissa alettu pohtia tätä Tavastian kokemusten jälkeen. Gregor! Onhan tuossa nyt vuosisadan ilmiö hyppysissä.

Vakavasti puhuen molemmat on sen verran kiireisiä artisteina että ei mitåån mahdollisuutta moiseen. Ja molemmat muös sen verran kunnianhimoisia, että artisteina haluavat myös menestyä. Ei minään höntsäduona.

Mutta olisiko mahdollista toteuttaa myös kunniahimoisella tavoitteella,?

Vierailija
24634/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Kaija K:n lämppärinä oleminen on kyllä niin random.Toisaalta ei Käärijällä ole vielä asiaa sinne yksinään.Artistilla täytyy olla pidempi ura takanaan ja materiaalia mitä esittää, jotta tuon kokoinen paikka kannattaa.Kuinka kauan sillä Anatudella meni että heitti keikkaa tuolla?

Jotenki tuo käärijän keikkamyynti on aivan hakuammuntaa.Viisujen jälkeen olis pitänyt siirtää olemassa olevista keikoista jotain ja raivata tilaa muutamalle ulkomaan keikalle.En tiedä kauanko tarvitaan aikaa järjestelyihin mut en vaan jaksa uskoa mihinkään kummoiseen yritykseen.Puhuihan se siinä yhdessä tarinassaan Saksasta ym, ei luvannut, mutta toivoi. Toiveeksi taitaa jäädäkin. 

Jollei siihen uraan nyt panosteta kun kysyntä on kuumimmillaan, niin koska?Niin toivoisin hälle onnea ja menestystä urallaan, 10 vuoden yrityksen jälkeen on ansainnut sen.Mut ei hän yksin siihen pysty. Osaavat ihmiset sinne auttamaan taustalle ja neuvomaan.Kaverihommat sitten erikseen, mut niitä ei pitäis töihin sekottaa.  Warnerillahan Käärijä näyttäis olevan.En tiiä mikä maksaa, että tätä sirkusta ei nyt osata ohjata.Toivottavasti on vielä peliaikaa ja ne saa edes JOTAIN yritystä kehiin.

Täysin samaa mieltä. Ja jos jotain on työn alla, niin somessa olis hyvä kasvattaa sitä hypeä ja tuoda alustavasti niitä keikkasuunnitelmia jo esille ulkomaalaisille faneille. Ymmärrän että K haluaa antaa aidon vaikutelman ja tehdä omaan huumoriinsa sopivia videoita tiktokiin mut jos tässä koitetaan isompaa uraa luoda niin kyllä saisi palkata jonkun vastaamaan some-jutuista, tai jos sellainen on jo palkattuna niin äkkiä vaihtoon. Suomalaisilta puuttuu yleisesti sellainen innovatiivisuus ja rohkeus, luulin et K olis poikkeus mut nyt vaikuttaa siltä, että on päättänyt jäädä peräkylien tähdeksi ja Kaijan lämppäriksi. Toivottavasti olen väärässä, koska toivoisin hänelle niin paljon enemmän.

Mä toivoisin hänelle sitä mitä hän itse haluaa. 

Vierailija
24635/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan myös arvosteltu ikävästi Sampitarta. Minä katson hänen mahdollista etuiluaan sormien läpi, koska on kuvannut erinomaista materiaalia eturivistä.

T. Vanha kuolaaja

Juu täällä myös kiitollinen vanha kuolaaja, kiitän ilolla myös miesfania, joka kuvasi eturivistä hienon the 3D efektin. 😁

Mikä on 3D efekti?! :D onko tää sitä mitä luulen? En oo tällaisesta kuullutkaan! Linkkiä 3D efektiin? :P

Joskus aiemmin täällä meni keskustelu vähän villiksi ohi, kun pohdittiin housujen saumoja, pinkkien siis... siitä ei sen enempää, mutta tämä tuli mieleen 3Dstä:D onko siis keikaltakin jotain 3D materiaalia?!! Vai mistä tässä on kyse!

Viiden pisteen vinkki - kuuluu syvän päädyn annaliisojen ns klassikkokuviin........

Nyt jakoon tämä, älkäähän pihtailko!

Se on sopimaton tähän softcore ketjuun.....

Vierailija
24636/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tumblr.com/hirunoka/720292969587032064?source=share

Siinä teille jotka väittää että K on nykyään tylsä tosikko / kovis xD

Vierailija
24637/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanha kuolaaja

Oijoijoi...haluaisin palata saumoihin.Huh, saumat ovat edelleen tallella.

Vierailija
24638/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan joka sivua lukenut, mutta oliko tätä jo analysoitu täällä? Harmi, että on radio haastattelu koska kuva olisi ollut tosi kiva!!! Ihanaa, että Bojan ilmestyi suomalaisten haastatteluun loppu minuuteilla vaikka oli kipeenä (20min kohdalla)

Selvästi yritti sanoa hyvää yötä

https://www.voice.fi/musiikki/a-224133

Vierailija
24639/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanha kuolaaja

Nyt jakoon tämä, älkäähän pihtailko!

Nyt alkoi täälläkin kiinnostaa. 3D on sen verran harvoin näkyvillä tai edes melkein kuvitelmissa näkyvillä, että jakoon vaan! Ilo lisääntyy jakamalla! ;)

Vierailija
24640/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Vanha kuolaaja

Eikä tartte arpoa onko kyseessä sauma 🤤

Siis mitä ihmettä!!? Viime viikkoina en oo kaikkea täällä lukenut mutta sitä ennen kyllä, mikä tää juttu on!! Uteliaisuuteni on suunnaton! Ja valehtelisin, jos väittäisin, etten halua nähdä siltä vklopulta 3D efektiä, jos sellasesta on kuvaa tai vähintään mahdollista aineistoa! Linkittäkää se jo!<3:D ei saa pitää toista laivamatkustajaa näin paljoa tulisilla hiilillä, jos tällainen maisema on kerran dokumentoitu! Pic or it did't happen;)

Sinä keikkayönä ja sen jälkeen aika paljon klippejä ja kuvia katsoin, mut ei mun viattomaan silmään sellasta osunut. Jos tässä siis on sellasesta kyse, mitä luulen:P

Se on vanha kuva Käärijästä, jopa ennen viisuja otettu keikalla. Eikä se minusta ees kummoinen oo.

Ketju on lukittu.