Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tulla haukkumaan shipin toista osapuolta ketjuun, jossa näiden kahden shippaus on pääasia? Ei se ole asiallista kritiikkiä tai asiallista keskustelua, jos itse on asettanut vaikkapa K:lle odotuksia ja mollataan sitten, kun tämä ei niitä odotuksia vastaa. Tietysti se nostaa toisissa vastareaktion. Jos ei ole hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. Kumpikaan näistä ruusuista ei ole täydellinen, molemmissa on heikkoutensa ja hyvä niin<3
En oo nyt haukkunut Kta, mutta eilen täällä haukuttiin Bojania ja kun kirjoitin, että miksi pitää noin ikävästi tulla kirjottamaan, jos ei oo hyvää sanottavaa, sain vain alapeukkuja. Että tasan ei käy täällä nämä jutut.
Eilen tosiaan koko ilta oli yhtä ylistävää viestiä Käärijästä. Nyt kun joku rohkenee kirjoittaa muutaman poikkipuolisen sanan, niin heti ollaan vinkumassa että perustakaa toinen ketju bojanisteille :) By the way, Bojan on ihana enkä ole huomannut hänessä muuta muutosta viisuista kuin revityt hihat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tulla haukkumaan shipin toista osapuolta ketjuun, jossa näiden kahden shippaus on pääasia? Ei se ole asiallista kritiikkiä tai asiallista keskustelua, jos itse on asettanut vaikkapa K:lle odotuksia ja mollataan sitten, kun tämä ei niitä odotuksia vastaa. Tietysti se nostaa toisissa vastareaktion. Jos ei ole hyvää sanottavaa, voi olla hiljaa. Kumpikaan näistä ruusuista ei ole täydellinen, molemmissa on heikkoutensa ja hyvä niin<3
En oo nyt haukkunut Kta, mutta eilen täällä haukuttiin Bojania ja kun kirjoitin, että miksi pitää noin ikävästi tulla kirjottamaan, jos ei oo hyvää sanottavaa, sain vain alapeukkuja. Että tasan ei käy täällä nämä jutut.
No hei, olen prinssimme puolella.Erohan on kuin yöllä ja päivällä, sitä ei tarvitse edes avata.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on täysin unohtanut et Käärijä oli Käärijä ja artisti kauan ennen Euroviisuja ja Cha-cha-chaata. Tuskin moni edes tiesi, kuka on Käärijä. Saati Jere Vantaalta.
Hän edusti upeasti Suomea Euroviisuissa, teki historiaa ja koko Suomelle tavallaan palveluksen, ja samalla toi mainetta, kunniaa ja erityisesti iloa suomalaisille ja koko maailmalle.
Lopettakaa se mollaaminen ja haukkuminen, ette edes tiedä mistä puhutte. Ihan käsittämätöntä touhua. Jere on ollut oma itsensä aina, tietysti Euroviisut eri asia mitä perus keikat, kuten täällä joku jo totesi. Osaa käyttäytyä tilanteissa kuin tilanteissa.
No terse, Eve. Sulla ei taida paljon vapaapäiviä olla.
Ei tartte kirjoitella poikkipuolisia sanoja kenestäkään.
En kyllä muista mitä huonoa eilen illalla kirjoiteltiin b mutta ehkä yritän tarkastaa asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/noodledragon/720597867921801216/ask-and-ye-shall…
Kärtsä näyttää tossa ihan kyllästyneelle kissalle xD
Mihin tuo sulo, nuoruus ja vetoava androgyyniys Kärtsästä katosi heti Suomeen palattua??? Miestä ei samaksi tunnista. Nyt riehuu ympäriinsä karkea, makkaraa grillaava turvonnut äijä. Onko viisukääryle lopullisesti kadotettu?
Kiitos että joku sanoo tämän vaikka luultavasti alapeukkua pukkaa. Kääryleen habitus on kyllä muuttunut melkoisesti toukokuusta.
Tuolla olo tiukka kuntokuuri viisujen ajan ja kärtsä ei ollut ns. omalla maaperällä, joten tuo tietynlainen ujo ja herkkä vaikutelma pääsi pintaan. Silloin kun sillä on rento ja tuttu ja turvallinen olo, niin selvästikin äijä pääsee irti.
LAITOIN TUON TEKSTINI KÄÄNTÄJÄÄN JA TÄSSÄ TULOS:
There was a strict fitness regimen for a while and the tip was not so-called. on their own soil, so that certain kind of shy and sensitive impression got to the surface. When it has a relaxed and familiar and safe feeling, then obviously the guy can let go.EI KOVIN HYVÄ KÄÄNNÖS🤔
Oliko tämä sarkasmia? Jos käännös olisi itselle tuntemattomasta kielestä niin onhan tuo ihan hyvä. Jos siis parempaakaan ei ole saatavilla niin kyllä siitä nyt selvää saa ja yksittäiset sanat voi tarkistaa
Jos olisin serbialainen tms. niin en kyllä tuon käännöksen perusteella pystyisi kirjoittamaan täydellisellä suomen kielellä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkä poikien livestä Liverpoolissa. Mennyt itsellä ohi toi et muut Jokerit ollut haastattelussa tuollon, kun Bojan ollut Käärijän kanssa rälläämässä, koska "arvostaa heidän ystävyyttään niin paljon" ja ihan vakavalla äänellä sanoo tän Bojan, ja Kärtsä matkii ensin Bojanin söpöä "Kaarijaa" et "of course Kaarija..." Ja sitten alkaa heittelee honeymoon-juttuja.
Voi näitä aikoja ja noita meidän höpönassuja. 💚
Mitä b sanoo tuossa love your friendship jälkeen ennen kuin molemmat toistelee one friendhippiä? Vai matkiiko vaan k aksenttia?
Toi on kyllä kans aika shippausmateriaalia. "We have friendship" ja molemmat repeää nauramaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Bojaniahan vaan epäiltiin mahdolliseksi hyötyjäluonteeksi.
Eli tilanne on nyt tämä: Oppurtinisti- Bojan haluaa hyötyä kyllästyneen kissan näköisestä turvonneesta ja kiroilevasta äijänköriläästä. .
Varsinainen lemmenlaiva 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
.
Tämän takia se B, mikä Tavastialla nähtiin, olikin niin tajunnanräjäyttävä. Että mistä tuo tyyppi oikein kuoriutui 😄 Ja itse siis oikeasti tykkään JO:n musasta ja olen menossa keikalle, mutta voisihan sitä kädenlämpöisyyttä tuossa habituksessa vähän karsia. Aineksia kuitenkin olisi.
mut tarvitaanko siihen tajunnanräjäyttävään bojaniin sit se käärijä..?? Jos he oikeesti tekis yhdessä jotain musaa, niin oisko se sit aina tommosta? Keikoilla tollanen meno? eihän sitä kukaan kestäis saamatta sydäriä, ei he itsekään varmaan.
Olin tosi yllättynyt miten hyvin toimi K ja B yhdessä lavalla. Jos heille löytyisi sopivaa musiikkia esitettäväksi, suosio olisi järjetön. Bojanista kuoriutuisi uusi hurja versio käärijän kanssa. En osaa kuvitella Bojania räppärinä, toisaalta mikään ei ole hänelle mahdotonta. Eikä K ole laulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Bojaniahan vaan epäiltiin mahdolliseksi hyötyjäluonteeksi.
Eli tilanne on nyt tämä: Oppurtinisti- Bojan haluaa hyötyä kyllästyneen kissan näköisestä turvonneesta ja kiroilevasta äijänköriläästä. .
Varsinainen lemmenlaiva 🤣
Oli siellä myös ulkonäön, vaatteiden yms. arvostelua, mutta olkoon. Luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo sulo, nuoruus ja vetoava androgyyniys Kärtsästä katosi heti Suomeen palattua??? Miestä ei samaksi tunnista. Nyt riehuu ympäriinsä karkea, makkaraa grillaava turvonnut äijä. Onko viisukääryle lopullisesti kadotettu?
Kiitos että joku sanoo tämän vaikka luultavasti alapeukkua pukkaa. Kääryleen habitus on kyllä muuttunut melkoisesti toukokuusta.
Sanoo henkilö joka on tienny K vasta sieltä umk ajoilta. No se oli odotettavissakin että näistä uusista faneista tulee iso osa putoamaan pois kun huuma laskee (sama juttu tulee olemaan Jokereiden kohdalla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Lavaesiintyminen on parantunut ja paranee koko ajan.
Vielä vuosi pari sitten hän oli sellainen pieni laiheliini, mutta nyt lavalla seisoo itsevarma mies. Pre partyissä Käärijä riehui kuin viimeistä päivää, mutta nyt meno on riehumisesta huolimatta hyvin johdonmukaista ja kontrolloitua.
Ai huusiko vi...uu ja ky...ää viisulavoilla? Ei huutanut. Siellä nähtiin iloinen, leikittelevä ja vähän sutjakampi K jonka fokus oli musiikissa ja itse kilpailussa.
Tietty koska viisuja kattoo kaiken ikäiset, eihän biiseissäkään saa olla kirosanoja? Mutta jos olisit häntä seurannu ennen viisujakin niin tietäisit että se on tollanen rääväsuu ollu aina.
Sehän se tässä ikävintä on, että nykyinen Käärijä on ilmeisesti se aito Käärijä.
Tänki ketjun ois jo syytä kadota jos aletaan dissaamaan jonku viisukuplan perusteella. t.Kuolaaja jo vuoden alusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
.
Tämän takia se B, mikä Tavastialla nähtiin, olikin niin tajunnanräjäyttävä. Että mistä tuo tyyppi oikein kuoriutui 😄 Ja itse siis oikeasti tykkään JO:n musasta ja olen menossa keikalle, mutta voisihan sitä kädenlämpöisyyttä tuossa habituksessa vähän karsia. Aineksia kuitenkin olisi.
mut tarvitaanko siihen tajunnanräjäyttävään bojaniin sit se käärijä..?? Jos he oikeesti tekis yhdessä jotain musaa, niin oisko se sit aina tommosta? Keikoilla tollanen meno? eihän sitä kukaan kestäis saamatta sydäriä, ei he itsekään varmaan.
Olin tosi yllättynyt miten hyvin toimi K ja B yhdessä lavalla. Jos heille löytyisi sopivaa musiikkia esitettäväksi, suosio olisi järjetön. Bojanista kuoriutuisi uusi hurja versio käärijän kanssa. En osaa kuvitella Bojania räppärinä, toisaalta mikään ei ole hänelle mahdotonta. Eikä K ole laulaja.
Eikös Bojanista ollut hieman viisujen jälkeen instagramissa stoori jossa räppäsi. Ajattelin silloin (shippauslasien läpi humoristisesti) että yrittää tehdä vaikutuksen Kärtsään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
ehkä ne tekee linkin parkit
Vierailija kirjoitti:
Plus eihän me nähdä Käärijästä tällä hetkellä juuri oikein mitään muuta kun lavashowt ja satunnaiset lyhyet storyt. Ei ole antanut juuri haastatteluitakaan nyt kesäkuussa. Kyl se sama sympaattinen K siellä on edelleen, ei vaan olla päästy nyt nauttimaan.
Ja hyvä että onkin välillä vähän enemmän piilossa ja saa toivottavasti keskittyä muihinkin juttuihin, oli se sitten uutta musaa tai ihan vaan ajanviettoa läheistensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla olo tiukka kuntokuuri viisujen ajan ja kärtsä ei ollut ns. omalla maaperällä, joten tuo tietynlainen ujo ja herkkä vaikutelma pääsi pintaan. Silloin kun sillä on rento ja tuttu ja turvallinen olo, niin selvästikin äijä pääsee irti.
There was a strict fitness regimen for a while and the tip was not so-called. on their own soil, so that certain kind of shy and sensitive impression got to the surface. When it has a relaxed and familiar and safe feeling, then obviously the guy can let go.EI KOVIN HYVÄ KÄÄNNÖS🤔
Oliko tämä sarkasmia? Jos käännös olisi itselle tuntemattomasta kielestä niin onhan tuo ihan hyvä. Jos siis parempaakaan ei ole saatavilla niin kyllä siitä nyt selvää saa ja yksittäiset sanat voi tarkistaa
Jos olisin serbialainen tms. niin en kyllä tuon käännöksen perusteella pystyisi kirjoittamaan täydellisellä suomen kielellä vastausta.
Öö siis mitä?
Otetaan nyt vaikka tältä sivulta yksi kysymys ja käännetään se englannista suomeksi.
https://escxtra.com/2023/03/30/kaarija-interview/
Ensin englanniksi
Käärijä: “I’ve been good and I’m feeling very excited. I’m really looking forward to the contest and I’m interested to see what happens afterwards. But I’ve also been quite tired and have had to make sure to get enough rest. I need to take care of myself so I’m in the best shape possible when it’s Eurovision time!”
Ja sama suomeksi kääntäjän kautta.
Olen ollut hyvä ja olen todella innoissani. Odotan todella innolla kilpailua ja olen kiinnostunut näkemään, mitä sen jälkeen tapahtuu. Mutta olen myös ollut melko väsynyt ja olen joutunut lepäämään tarpeeksi. Minun on pidettävä huolta itsestäni, jotta olen parhaassa mahdollisessa kunnossa, kun on Euroviisujen aika!
Vai mitä oikein tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
ehkä ne tekee linkin parkit
Ei taida riittää Bojanin ääni huutamiseen, sen pitäisi olla Linkin Parkin kevyt versio :D
Eikä ton duon tarvis edes laulaa. Ostaisin liput ihan mihin vaan showhun. Stand-up, strippaus, you name it 😜
Vierailija kirjoitti:
Eikä ton duon tarvis edes laulaa. Ostaisin liput ihan mihin vaan showhun. Stand-up, strippaus, you name it 😜
K&B:n kiertävä sirkus, koskaan ei tietäisi mitä sieltä on tulossa tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö siis mitä?
Otetaan nyt vaikka tältä sivulta yksi kysymys ja käännetään se englannista suomeksi.
https://escxtra.com/2023/03/30/kaarija-interview/
Ensin englanniksi
Käärijä: “I’ve been good and I’m feeling very excited. I’m really looking forward to the contest and I’m interested to see what happens afterwards. But I’ve also been quite tired and have had to make sure to get enough rest. I need to take care of myself so I’m in the best shape possible when it’s Eurovision time!”
Ja sama suomeksi kääntäjän kautta.
Olen ollut hyvä ja olen todella innoissani. Odotan todella innolla kilpailua ja olen kiinnostunut näkemään, mitä sen jälkeen tapahtuu. Mutta olen myös ollut melko väsynyt ja olen joutunut lepäämään tarpeeksi. Minun on pidettävä huolta itsestäni, jotta olen parhaassa mahdollisessa kunnossa, kun on Euroviisujen aika!
Vai mitä oikein tarkoitit?
Ja näin kääntyy englannista sloveeniksi. Voi joku slovenialainen kertoa menikö sinnepäinkään. Itsehän en osaa sanaakaan. En ota kantaa siihen asiaan onko täällä joku slovenialainen vai ei vaan pelkkään kääntämisasiaan.
Bil sem dober in zelo sem navdušen. Zelo se veselim tekmovanja in me zanima, kaj se bo zgodilo po njem. Bil pa sem tudi precej utrujen in moral sem poskrbeti za dovolj počitka. Moram poskrbeti zase, da bom v najboljši možni formi, ko bo čas za Evrovizijo!
Plus eihän me nähdä Käärijästä tällä hetkellä juuri oikein mitään muuta kun lavashowt ja satunnaiset lyhyet storyt. Ei ole antanut juuri haastatteluitakaan nyt kesäkuussa. Kyl se sama sympaattinen K siellä on edelleen, ei vaan olla päästy nyt nauttimaan.