Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Myytiinkö se Logomo loppuun?
Jos haluat bojanin sun luokse ala soittaa cha cha cha ja muita käärijä biisejä.
Eli B on laittanut yöllä K:lle viestiä että sen biisejä soitetaan tuolla. Mitähän hiprakassa polttarireissulla ollut K olisi voinut vastata. Nyt kuvittelen ne viestittelemässä intensiivisesti...
Vierailija kirjoitti:
Myytiinkö se Logomo loppuun?
Ei. Sinne saa edelleen lippuja.
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/joker_out_official/3128907169381817964?ut…
Toimiiko linkki? Tätä pätkää kai tarkoitettiin. Ei oo CD.
"Barve oceana"
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Good morning Finnish friends!
Let's start the day with our son B getting ready to do laundry. :D :D :D
https://www.tiktok.com/@partoftheb4nd/video/7246573041252093190
Good morning! Do you recognize the song from Belgrad's gig in Joker out's instagram story last at the moment?
Anteeksi, mikä story tarkalleen?
Sorry, se olikin Joker out official -tili!!
Nyt toiseksi ja kolmanneksi viimeiset
Eikun minä sotkin nuo kommentit näköjään eli toisessa puhuttiin bojanin instasta ja toisessa joker outin joten unohtakaa se carpe diem. Vaikuttaa siltä että välillä on tehtävä muutakin jotta osaa taas edes lukea kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Eli B on laittanut yöllä K:lle viestiä että sen biisejä soitetaan tuolla. Mitähän hiprakassa polttarireissulla ollut K olisi voinut vastata. Nyt kuvittelen ne viestittelemässä intensiivisesti...
#I can imagine him recording the songs and sending them to Jere like LOOK THEY'RE PLAYING YOU IN SERBIA dude bro broski the love of my life
Joku serbialainen kommentoija on sunkaa samaa mieltä :D
Viimeinen kappale Bojanin instagram-tarinassa on Carpe diem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jokaarija/720623564715393024/how-to-summon-bojan…
how to summon bojan: play cha cha cha or any other käärijä song and he will appear like a moth to a flame 😅😅 Oivoi toista
Ottaen huomioon että Serbiassa B on aika iso stara niin luulisi ettei ihan tolla tavalla vaan menisi ihmisten keskelle. Mutta minkäs sille mahtaa kun on voimaton K lumouksen edessä
Ehkä b saa kuitenkin olla ihan rauhassa fanienkin keskuudessa. Ainakin noissa kuvissa kukaan ei ole työntynyt mielestäni liian lähelle tai ole mitenkään häiritsevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#I can imagine him recording the songs and sending them to Jere like LOOK THEY'RE PLAYING YOU IN SERBIA dude bro broski the love of my life
Joku serbialainen kommentoija on sunkaa samaa mieltä :D
"dude bro broski the love of my life" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ulkomaalaisetkin oli sitä hypeä tekemässä niin ansaitsisivat edes muutaman keikan.
Ei tuo keikkakalenteri nyt tosin ihan täydeltä vaikuta (tai sitten en osaa etsiä) niin voi olla että jotakin on suunniteilla tai vääntävät kulisseissa mihin mennä.
Juu ei ole täyttä vai? Jätkä vetää näillä helteillä kaksikin keikkaa päivässä, mutta tuokaan ei riitä.
Jotkut Kaijakoon lämppäämiset vois jättää välistä ja lähteä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa asian alkulähteille 😘https://youtu.be/2soWYA7QQzU
En ole tainnut nähdä näin pitkää pätkää aikaisemmin tuosta Bojanin viisujen jälkeisestä lohduttelusta. Ja joku vielä taisi väittää , ettei mitään kaulapusua ollut 😲, niitähän näytti olevan useampikin 😄
Todellakin oli useampi. Tämä video on niin ihana, että itkettää.
Love is in the air!
Vierailija kirjoitti:
Rupes vähän naurattaa toi järjetön rintaliivimäärä, joita ne saa lavalle. Mitähän ne niillä tekee. Järjestysmieskin näytti saavan omansa. Aikamoista hysteriaa rupee olemaan keikoilla.
En tiedä mitä he itse ajattelevat tuosta, tyytyvätkö olemaan naisten mieleen oleva "poikabändi" vai onko heillä jotain kunnianhimoisempia suunnitelmia musiikin ja keikkailun suhteen. Eipä siinä, onhan se varmasti imartelevaa kun mimmit käy kuumana ja kyllähän tuollakin laskunsa maksaa.
Toisaalta se voi jättää bändiin tietyn leiman, jota voi olla vaikea karistaa, jos haluaa tulla otetuksi vakavasti muusikkona ja isommissa kuvioissa. Kuten joku täälläkin kommentoi, eivät he kuitenkaan ole mikään varsinainen poikabändi, vaikka yleisö koostuu nykyään suurimmalta osin nuorista tytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin insta ei ota enää vastaan yksityisviestejä.
Vielä heidän ollessaan Dublinissa se otti. Laitoin hänelle (ja Rekolle) silloin viestiä Tolkienin suomen kieli -innostuksesta, koska intoilivat hassusta iirin kielestä Tolkien-kielenä.
Että en mittään läähätys-viestejä ole laitellut.
No mä pystyisin lähettämään Rekolle, Bojania en edes seuraa. Rekoa aloin seuraamaan, hänen hullujen viestiensä takia.
Mä sanoin tuossa aiemmin väärin, en ollutkaan laittanut Tolkien-viestiä Rekolle, vaan bändille ja Bojanille näköjään.
Joten kyllä mullakin näyttää siltä, että voin laittaa Rekolle, yhtään viestiä ei siis ole lähetetty. Minusta tuntuu siltä, että teillä, joille muiden viestit näille tyypeille on jokin ongelma, on vain jotain kateutta ilmassa.
ai kateutta siitä, että joku haluaa nolata itsensä laittamalla jotain Tolkien -viestejä tyypeille joita ne ei hittoakaan kiinnosta :D
Millä lailla tieto Tolkienin yhteydestä suomen kieleen on nolo viesti, kun bändi itse postasi iirin kielisten sanojen tuovan mieleen Tolkienin? Semminkin, kun bändin laulaja on juuri itse opetellut Loverpoolissa liudan suomen kielisiä sanoja, oli silloin tulossa tänne tapaamaan Kärtsää ja itse ottivat Tolkienin puheeksi?
Topi sun reaktiosi kertoo vain kateudesta, kun et arvoista itseäsi niin paljon, että kykenisit viestimään näiden kanssa, kuin normaalien ihmiksten, koska olet vain pieni seuraaja.
blokkaaminen oli kyllä aika vahva viesti etteivät halua enää keskustella aiheesta :D
No, mulle ei se joku vastannut, että onko ikinä laittanut yhtäkään viestiä Bojanille. Jos ei, niin alusta ei ehkä näytä tuota samaa ilmoitusta, kuin mulle. En mitenkään jaksa uskoa, että tuo liittyyy minun viestiini, vaan näyttää siltä, että Suomessa olon jälkeen Bojanin tili ei ota enää randomeiden viestejä vastaan. Se oli se mun pointtini alunperin.
Ja siis Jokereiden bänditili otti viestejä vastaan, sinne olin laittanut sen saman Tokien-viestin myös. Ja sinne pistin sen mun tämän päiväisenkin kysymykseni.
Tosi lapsellista niputtaa mun viestintä epäasialliseksi, että "bändi saa kaikkea epäasiallista viestintää". So?
Viisujen aikaan meinasin vastata kerran bojanin tarinaan sydän emojilla ja tuli just tuo teksti ettei se ota vastaan viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollainen muiden viestien haukkuminen on niin törkeää käytöstä, mietin vain, että jos lähettäjä oiskin ollut joku nuori ihminen, joka ois oikeasti pahoittanut mielensä tuon kisaajan kommentista. Tämän pitäisi olla hyvän mielen ketju, niin ei, pitää osan vain alkaa kiusata muita!
Jätä muut ihmiset rauhaan, kun et selkeästi edes tajua, mitä on fiksu kommentointi ja kenenkin instaan.
Nyt kyllä pata soimaa kattilaa 😂
No sille on syynsä. Vähän vois sekin henkilö miettiä, ettei rupea rajoittamaan muiden elämää, jotka sitä paljon häntä viisaammin elävät. Miten se hänenn napaansa kaivaa, millaisia viestejä joku laittaa toisille instassa muutenkaan???????????? Tosi epäkohteliasta alkaa siinä pomottelemaan, varsinkin, kun oli itse ihan väärässä siitä, että bändiä pitäisi milläänlailla suojella tuollaisilta viesteiltä! Mitä noi bändin postaamat ihmisten viestit sitten on, kun niissä ei kysellä keikoista???????? Haluatteko pysyä faktoissa ja selittää sit ne? Ette.
Tämä Tolkien-henkilö taitaa sittenkin olla trolli...
Tai vaihtoehtoisesti alaikäinen.
Henkisesti normaali aikuinen ei kyseessä voi viestien perusteella olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ulkomaalaisetkin oli sitä hypeä tekemässä niin ansaitsisivat edes muutaman keikan.
Ei tuo keikkakalenteri nyt tosin ihan täydeltä vaikuta (tai sitten en osaa etsiä) niin voi olla että jotakin on suunniteilla tai vääntävät kulisseissa mihin mennä.
Juu ei ole täyttä vai? Jätkä vetää näillä helteillä kaksikin keikkaa päivässä, mutta tuokaan ei riitä.
Jotkut Kaijakoon lämppäämiset vois jättää välistä ja lähteä ulkomaille.
Tai jos esiintyy Stadikalla niin sit yhteiskeikkana Joker Outin kanssa. 😌
Joo ei paljon taida possujunat Bojania painaa, ku hänestä löytyi jos jonkinlaista irstailumatskua jo valmiiksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Joo ei paljon taida possujunat Bojania painaa, ku hänestä löytyi jos jonkinlaista irstailumatskua jo valmiiksi 😅
Jos B:n irstailumatskua tulee vastaan, niin näitä ei tietenkään ruveta panttaamaan, vaan laitetaan muillekin jakoon, ihan vaan tutkimusmielessä 😋
Ottaen huomioon että Serbiassa B on aika iso stara niin luulisi ettei ihan tolla tavalla vaan menisi ihmisten keskelle. Mutta minkäs sille mahtaa kun on voimaton K lumouksen edessä