Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kaija K:n lämppärinä oleminen on kyllä niin random.Toisaalta ei Käärijällä ole vielä asiaa sinne yksinään.Artistilla täytyy olla pidempi ura takanaan ja materiaalia mitä esittää, jotta tuon kokoinen paikka kannattaa.Kuinka kauan sillä Anatudella meni että heitti keikkaa tuolla?
Jotenki tuo käärijän keikkamyynti on aivan hakuammuntaa.Viisujen jälkeen olis pitänyt siirtää olemassa olevista keikoista jotain ja raivata tilaa muutamalle ulkomaan keikalle.En tiedä kauanko tarvitaan aikaa järjestelyihin mut en vaan jaksa uskoa mihinkään kummoiseen yritykseen.Puhuihan se siinä yhdessä tarinassaan Saksasta ym, ei luvannut, mutta toivoi. Toiveeksi taitaa jäädäkin.
Jollei siihen uraan nyt panosteta kun kysyntä on kuumimmillaan, niin koska?Niin toivoisin hälle onnea ja menestystä urallaan, 10 vuoden yrityksen jälkeen on ansainnut sen.Mut ei hän yksin siihen pysty. Osaavat ihmiset sinne auttamaan taustalle ja neuvomaan.Kaverihommat sitten erikseen, mut niitä ei pitäis töihin sekottaa. Warnerillahan Käärijä näyttäis olevan.En tiiä mikä maksaa, että tätä sirkusta ei nyt osata ohjata.Toivottavasti on vielä peliaikaa ja ne saa edes JOTAIN yritystä kehiin.
Täysin samaa mieltä. Ja jos jotain on työn alla, niin somessa olis hyvä kasvattaa sitä hypeä ja tuoda alustavasti niitä keikkasuunnitelmia jo esille ulkomaalaisille faneille. Ymmärrän että K haluaa antaa aidon vaikutelman ja tehdä omaan huumoriinsa sopivia videoita tiktokiin mut jos tässä koitetaan isompaa uraa luoda niin kyllä saisi palkata jonkun vastaamaan some-jutuista, tai jos sellainen on jo palkattuna niin äkkiä vaihtoon. Suomalaisilta puuttuu yleisesti sellainen innovatiivisuus ja rohkeus, luulin et K olis poikkeus mut nyt vaikuttaa siltä, että on päättänyt jäädä peräkylien tähdeksi ja Kaijan lämppäriksi. Toivottavasti olen väärässä, koska toivoisin hänelle niin paljon enemmän.
Just näin. Ja sit tuo yksityiselämä, jonka hän on sanonut haluavansa pitää omanaan.Respect.Anatude onnistui siinäkin.Kaikenmaailman spekulaatioita oli aikanaan, mut koskaan ei hänen linjansa asiaan muuttunut, siis Antin. Joten Antti oli ihmisten mielissä "available." Ja tämähän nyt lisää ainakin teinien keskuudessa suosiota ilman, että sille on mitään realistista pohjaa.Varmaanhan aiheesta on jotain psykologista tutkimustakin. Eli nyt kannattaisi Käärijän panostaa ammattilaistiimiin ja todella rajata se yksityiselämä omakseen, Jerelle. Artistilla sinkkuus on sexyä.Näin se vain on.Ei kai se helppoa välttämättä ole lähipiirille mutta varmaanhan sitä täytyy tehdä jotain uhrauksia, varsinkin uran alussa. "Ukkoutua" ehtii myöhemminkin, kun alustava ura on saatu stabiiliksi. Tässä olis nyt paljon potentiaalia, ja mitään ei elämässä saa, jos ei ota vähän riskejäkin.Ei jää sitten harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jokaarija/720623564715393024/how-to-summon-bojan…
how to summon bojan: play cha cha cha or any other käärijä song and he will appear like a moth to a flame 😅😅 Oivoi toista
Menny vielä yksinään 😀 voin kuvitella että se on jossain kauempana kuullu ccc ja jättäny muut jokerit (tai kenen kanssa sit on tuolla ollutkaa) kuin nallit kalliolle ja kaverit on sillee jaahas, taas mennään
Olen aina ihaillut tuota Bojanin määrätietoisuutta ja aktiivisuutta.Ei jää ihmettelemään ja tuumailemaan, että kehtaisko.On toki äärettämän sympaattinen ja kohtelias kundi, mutta myös rohkeutta tarttua hetkeen, kun se hetki on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
Ehkä heidän juttunsa on olla nuorten naisten indie bändi, ainakin niin kauan kun ovat itsekin nuoria. Ehkä sitten vanhempana alkavat tehdä toisenlaista musaa uudella imagolla. Oon myös vissiin vähemmistössä siinä, että en oo kovin ihastunut B:n zitti e buoniin, toki vokaaliensa puolesta virheetön, mutta jotenkin en ehkä näkis Bojania oman bändinsä puitteissa samanlaisena rokkikukkona tulevaisuudessa.
Ankeuttaja se jaksaa näköjään mollata Käärijää taas oikein huolella. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
how to summon bojan: play cha cha cha or any other käärijä song and he will appear like a moth to a flame 😅😅 Oivoi toista
Ei oo todellista 😀 tyyppi menee fanienkin keskelle jos vaan kuulee Jeren jossain
Tästä saisi taas yhden aiheen kiusata Bojania. Huokaus.
Tavallaan tää on kyllä totta.. leviskö se pätkä joka paikkaan, jossa Kärtsä ihan itse alkoi viime viikonlopun keikalla puhua Bojanista ja kysellä tykkääkö ihmiset siitä? Nyt taas tästä Bojanin chachachan 'perässä juoksemisesta' leviää jo monta meemiä ja muuta juttua ympäri nettiä. Että ei mun mielestä ihan tasapuolisesti mene tämä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ulkomaalaisetkin oli sitä hypeä tekemässä niin ansaitsisivat edes muutaman keikan.
Ei tuo keikkakalenteri nyt tosin ihan täydeltä vaikuta (tai sitten en osaa etsiä) niin voi olla että jotakin on suunniteilla tai vääntävät kulisseissa mihin mennä.
Juu ei ole täyttä vai? Jätkä vetää näillä helteillä kaksikin keikkaa päivässä, mutta tuokaan ei riitä.
Jotkut Kaijakoon lämppäämiset vois jättää välistä ja lähteä ulkomaille.
Käärijän ensimmäinen festarikeikka oli vasta tänä kesänä, samoin ensimmäinen stadionkeikka, vaikka vain lämppärinä, mutta silti. Mieluummin noita pikkukylien keikkoja olisi voinut jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kevatuhri/status/1671074936767520771?t=_3rGoK9itlwX…
Ja sama tyyppi joka kertoi koko jutun on kommentoinu tohon this is literally what happened 😅 onko se siis nähny Bojanin ihan juoksevan paikalle en kestä
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/t3ja11/status/1671053218334363650?t=AnWjlJg-gbp8dYG…
No words.
Harry Styles tekee tota keikoilla, vähän vaan "räjähtävämmin". 😅
"I told you. You don't love someone because of their looks or their clothes or their car. You love them because they sing a song only your heart can understand."
L. J. Smith
Bojan's heart: cha cha cha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
Siis munkaan mielestä parasta ei olla vielä Joker Outilta nähty, vaikka tykkään heistä kyllä nykyiselläänkin. Mutta hehän ovat hyvin nuoria, joten tilaa kasvulle toki on vielä. Varmaan tyyli, niin musiikillinen kuin muu, muuttuukin ajan myötä, tuskin he luovina ihmisinä haluavat vuosikausia samaa juttua tehdä eikä sitä varmaan fanitkaan halua. Kyllä se karismakin sieltä tulee esiin enemmän kunhan kokemusta karttuu 🙂
Mutta siis mun mielestä lähtökohdat on hyvät ja musta on tosi mielenkiintoista seurata heidän matkaansa, joka toivottavasti ei pääty ihan heti. Näin se tuli eteen näemmä sloveenin opiskelu 😅
Kumpaa tyyliä toivotte Suomen keikoille? Mulle käy kumpi vaan, tai mites ois hihaton JA avoin kaula-aukko 😌
https://twitter.com/AnnaaMontana/status/1671072924394987521?t=N8x6yJhuF…
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa tyyliä toivotte Suomen keikoille? Mulle käy kumpi vaan, tai mites ois hihaton JA avoin kaula-aukko 😌
https://twitter.com/AnnaaMontana/status/1671072924394987521?t=N8x6yJhuF…
Hihaton ehdottomasti. Mieluiten se CCC-paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kaija K:n lämppärinä oleminen on kyllä niin random.Toisaalta ei Käärijällä ole vielä asiaa sinne yksinään.Artistilla täytyy olla pidempi ura takanaan ja materiaalia mitä esittää, jotta tuon kokoinen paikka kannattaa.Kuinka kauan sillä Anatudella meni että heitti keikkaa tuolla?
Jotenki tuo käärijän keikkamyynti on aivan hakuammuntaa.Viisujen jälkeen olis pitänyt siirtää olemassa olevista keikoista jotain ja raivata tilaa muutamalle ulkomaan keikalle.En tiedä kauanko tarvitaan aikaa järjestelyihin mut en vaan jaksa uskoa mihinkään kummoiseen yritykseen.Puhuihan se siinä yhdessä tarinassaan Saksasta ym, ei luvannut, mutta toivoi. Toiveeksi taitaa jäädäkin.
Jollei siihen uraan nyt panosteta kun kysyntä on kuumimmillaan, niin koska?Niin toivoisin hälle onnea ja menestystä urallaan, 10 vuoden yrityksen jälkeen on ansainnut sen.Mut ei hän yksin siihen pysty. Osaavat ihmiset sinne auttamaan taustalle ja neuvomaan.Kaverihommat sitten erikseen, mut niitä ei pitäis töihin sekottaa. Warnerillahan Käärijä näyttäis olevan.En tiiä mikä maksaa, että tätä sirkusta ei nyt osata ohjata.Toivottavasti on vielä peliaikaa ja ne saa edes JOTAIN yritystä kehiin.
Täysin samaa mieltä. Ja jos jotain on työn alla, niin somessa olis hyvä kasvattaa sitä hypeä ja tuoda alustavasti niitä keikkasuunnitelmia jo esille ulkomaalaisille faneille. Ymmärrän että K haluaa antaa aidon vaikutelman ja tehdä omaan huumoriinsa sopivia videoita tiktokiin mut jos tässä koitetaan isompaa uraa luoda niin kyllä saisi palkata jonkun vastaamaan some-jutuista, tai jos sellainen on jo palkattuna niin äkkiä vaihtoon. Suomalaisilta puuttuu yleisesti sellainen innovatiivisuus ja rohkeus, luulin et K olis poikkeus mut nyt vaikuttaa siltä, että on päättänyt jäädä peräkylien tähdeksi ja Kaijan lämppäriksi. Toivottavasti olen väärässä, koska toivoisin hänelle niin paljon enemmän.
Mä oon samaa mieltä tosta somevastaavasta. Insta storyt oli IMO alussa kivoja koska ne on niin spontaaneja ja kotikutoisia, mut nyt ne kikattelut, välikommentit ("voitko olla jo hiljaa"), ylimääräset jalat yms. alkaa tehdä niistä jotenkin sekavia ja kiireessä rykäistyn tuntusia. Ei niiden postsusten tarviis silti mitään laskelmoituja tai steriilejä olla, vähän vaan selkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo todellista 😀 tyyppi menee fanienkin keskelle jos vaan kuulee Jeren jossain
Tästä saisi taas yhden aiheen kiusata Bojania. Huokaus.
Tavallaan tää on kyllä totta.. leviskö se pätkä joka paikkaan, jossa Kärtsä ihan itse alkoi viime viikonlopun keikalla puhua Bojanista ja kysellä tykkääkö ihmiset siitä? Nyt taas tästä Bojanin chachachan 'perässä juoksemisesta' leviää jo monta meemiä ja muuta juttua ympäri nettiä. Että ei mun mielestä ihan tasapuolisesti mene tämä ..
Ehkä siksi että Bojanin tapaus on lähes kaikille ilmiselvä? Kun taas tota meidän hönttiä on vaikeampi yrittää tulkita
Voi kun pääsisi hetkeksi Jeren, ei Käärijän, pään sisään. Mitä hän mahtaa miettiä kaikesta tästä? Ihan älytön muutos elämässä kolmen kuukauden aikana lähes tuntemattomasta artistista puolen miljoonan seuraamaksi staraksi, jota oman tutun ja uuden houkutuksen lisäksi haluavat ainakin sadat muut ihmiset. Miten siinä pysyy pää kasassa?
Samalla uraa pitäisi miettiä ihan eri suuruusluokassa kuin ennen. Ympärillä on jos jonkinlaista ammattilaista ja vähemmän ammattilaista, jotka haluavat oman palasensa ja olla mukana rakentamassa mahdollisesti Suomen kovinta artistia.
Mitä miettii Jere? Miten hän voi? Mä niin toivon, että hän kestää tän kaiken ja on onnellinen ja pystyy tekemään hyviä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Tämän takia se B, mikä Tavastialla nähtiin, olikin niin tajunnanräjäyttävä. Että mistä tuo tyyppi oikein kuoriutui 😄 Ja itse siis oikeasti tykkään JO:n musasta ja olen menossa keikalle, mutta voisihan sitä kädenlämpöisyyttä tuossa habituksessa vähän karsia. Aineksia kuitenkin olisi.
Tykkään jokereista, mutta he kuulostavat levyllä paremmalta kuin livenä johtuen siitä, että Bojanin ääni erottuu paremmin. Livenä se hukkuu soiton alle. Käärijällähän on juuri toistepäin, hän syttyy lavalla. Toivoisin, että jokereilla olisi kosketinsoittaja ja että esim. kertseissä muutkin kuin B osallistuisivat lauluun. Nyt biiseistä tulee helposti tasapaksuja, vaikka tykkään tosi paljon Novi Valista (+ Elvis Costellon kanssa tehty hieno en versio) ja Plastikasta. Kaikesta urputtamisesta huolimatta olen 100 % bojanisti.