Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
24241/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävikö joku katsomassa niitä beerfestin JO eilisiä keikkakuvia ja klippejä? Kuumaa matskua ja tytöt yleisössä kirkuu niin ettei bändiä aina edes kuule. 😅

Juu kävin katsomassa, hillitön meno siellä! Bojan laittoi Ig-storyynsa jnk videon siitä ja jnk "Mitä ihmettä" tms kommentin. Ihan tarkkaan en tiedä mitä tuo B kommentti tarkoittaa suomeksi, mutta sellainen ihmettelevä tms!

Ei mulle näy? Siis Bojan, omalla tilillään?

Juu. Siinä on keikan lopusta pikku pätkä ja sitten se kommentti.

Sloveniaksi? Toi sta je bilo ovo?

Kyllä vaan, eikö se tarkoita jotain "Mitä ihmettä", "Mitä ihmettä tapahtui" tms

Kannattaa laittaa viestiin, että jotain on sloveniaksi, en itse osaa sloveniaa niin luulin, että toli oli vaik jotain kiittelyä. Eli meni ohi koko sun viestisi aluksi.

Vierailija
24242/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*** s**** p**** kasoja ja kiusaajia olette kaikki täällä. Jos haluan lähettää Bojanille viestiä, niin mä lähetän. Ette pysty estämään sitä i*****.

Nyt on kyllä mennyt jollain todella tunteisiin. Mukavampaa päivänjatkoa sulle, vietä se jossaim muualla kuin täällä. Vaikka sitten siellä instassa viestitellen Bojanille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24243/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataanpa asian alkulähteille 😘https://youtu.be/2soWYA7QQzU

En ole tainnut nähdä näin pitkää pätkää aikaisemmin tuosta Bojanin viisujen jälkeisestä lohduttelusta. Ja joku vielä taisi väittää , ettei mitään kaulapusua ollut 😲, niitähän näytti olevan useampikin 😄

Ei niitä ole yhtään, K vaan puhuu B:n kaulaa kohti. Mut whatever 😂

Vierailija
24244/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*** s**** p**** kasoja ja kiusaajia olette kaikki täällä. Jos haluan lähettää Bojanille viestiä, niin mä lähetän. Ette pysty estämään sitä i*****.

Miksi ihmeessä sä luulet että kukaan haluaisi viestiä tuollaiselta öyhöttäjältä? Mee jollekin vihanhallintakurssille. Tuo on jo tosi outoa.

Vierailija
24245/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä mennyt jollain todella tunteisiin. Mukavampaa päivänjatkoa sulle, vietä se jossaim muualla kuin täällä. Vaikka sitten siellä instassa viestitellen Bojanille.

Toi oli joku muu kuin minä, joku jolla mun vastailu hänelle meni tunteisiin, kun ei saanutkaan pomotella miten tahtoi.

Vierailija
24246/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sitten lähetin äsken testimielessä Bojanille yksityisviestin. En ole sellaista ennen tehnyt. Perille meni.😊 Ei siis tarvitse enää tätä aihetta miettiä.

Vierailija
24248/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tainnut nähdä näin pitkää pätkää aikaisemmin tuosta Bojanin viisujen jälkeisestä lohduttelusta. Ja joku vielä taisi väittää , ettei mitään kaulapusua ollut 😲, niitähän näytti olevan useampikin 😄

Hmm, no miksi ihmeessä siitä kuuluu sitten moiskaisu siitä kaulapususta, ei tuossa videossa kun musiikki taustalla.

Vierailija
24249/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonpistos ei ole leikin asia.😂

Vierailija
24250/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good morning Finnish friends!

Let's start the day with our son B getting ready to do laundry. :D :D :D

https://www.tiktok.com/@partoftheb4nd/video/7246573041252093190

Vierailija
24251/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on käännettynä se uusi Jokereiden haastattelu,jossa puhuvat Nordic keikoista ja Jerestä.

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/720211099898839040/joker-out-before…

He eivät puhu Jerestä, vaan Käärijästä. Palstalla kirjoittavienkin kannattaisi pitäytyä puhumaan roolihahmosta eikä yksityishenkilöstä.

Eipäs nyt saivarrella 😘 Käärijän taustalla on Jere ja Bojaninkin kiittää postauksessaan nimenomaan Jereä. Dissosiaatio ja jäykkä splittaus ovat muutoin yksi mielen hyvinvoinnin järkkymisen oire[/quote

Ero on siinä, että Bojan tuntee hänet henkilökohtaisesti, täällä lätisevät eivät. Kyllä tämä Pöyhönen on suurimmalle osalle edelleen Käärijä, vaikka tietysti suurimmat fanit ehkä kuvittelevat olevansa hänen kanssaan jo sydänystäviä.

Ei minulla mitään erityistä kiinnostusta ole käärijä/Jereen tai hänen ystävyyteensä. Sama ihminen se on kutsui millä nimellä tahansa. Ei toimi tuollainen jako, että esim. Käärijä ei seurustele mutta Jere ehkä seurustelee.

Niinhän se menee. Kukaan ei puhu Aleksistakaan vaan Gettomasasta.

Käärijä on monessa haastattelussa sanonut haluavansa pitää yksityiselämänsä poissa julkisuudesta.

Se onkin muuten mielenkiintoista, että pystyykö Jere pitämään yksityiselämänsä pois julkisuudesta. Moni ei ole pystynyt, suosiolla on kääntöpuolensa. Tuisku on kyllä osannut hienosti hoitanut homman. Aleksia (Gettomasaa) en lähtisi edes vertaamaan Jereen, koska hän ei herätä samalla tavalla kiinnostusta.

Käärijä on siinä mielessä eri tilanteessa kuin kukaan muu ehkä ikinä, että hän on kansainvälistä kiinnostusta herättävä suomalaisartisti. Ei siis bändi eikä julkisuutta ole vain Suomessa. Kyllähän Almalla ja Darudella on kuuntelijoita ollut, mutta eivät he ole persoonina olleet tapetilla samalla lailla kuin Käärijä. Viisut on nykyään tosi iso ponnahduslauta. Blind Chanelillä on innokkaita faneja ympäri maailmaa, mutta bändinä on helpompaa, kun huomio jakaantuu monelle eikä ole yksin valokeilassa.

Käärijä jäi ainakin viisuyleisön mieleen esityksen lisäksi persoonan puolesta. Hän kiinnostaa ihmisiä. Eikä viisuyleisö ole pieni. Samaan hengenvetoon on todettava, että viisuyleisö myös unohtaa nopeasti, jollei artisti keikkailee ulkomailla ja ole aktiivinen esim somessa.

Käärijällä on mahdollisuudet varsin kivaan kv uraan. Mutta silloin ei voi ajatella, että yksityiselämä pysyy täysin piilossa. Toivottavasti Jere löytää tasapainon julkisuuden ja yksityisyyden välille. Ja mä niin toivon myös, että hän on nyt se rohkea heittäytyjä sekä uransa että tiedätte kyllä minkä suhteen. Niinhän sitä sanotaan että eniten kaduttaa ne asiat, jotka jäivät tekemättä (tässä tapauksesa testaamatta).

Tätä oon miettinyt et miksei K ole ilmoittanut yhtään ulkomaan keikkaa Viron jälkeen? Ymmärrän et kesä on kiireinen mut jos nyt vertaa esim JO:n Nordic touriin, miksei K:lla ole jo vastaavaa Euroopan kiertuetta julkistettuna? Viisuista jo yli kuukausi aikaa. Haluaako K edes itse ulkomaille vai riittääkö hänelle Suomi?

K löytyy jo paljon samoja pikkukeikkoja syksylle ympäri Suomea. Näitä ei ole mainostettu tai edes julkaistu mitenkään hehkutuksella, ovat ilmestyneet vain lippu.fi ja tikettiin 🤔

Trainee managerin taidot eivät taida riittää ulkomaalaisiin keikkoihin asti. Ja K:lla ei ole sydäntä antaa potkuja.

Ei se harjoittelija niitä keikkoja järkkää, siihen hommaan K:lla on ihan oma tyyppi Warnerilta.

No, eipä tämä Warnerin tyyppi kovin tehokas näytä olevan.Eikö taidot riitä, vai miksi päätyy varailemaan keikkapaikkoja vain Suomesta.Jos kerran keippapyyntöjä on tullut Suomen rajojen ulkopuolelta, niin mikä jarruttaa.Saisi ottaa mallia siitä Rekosta, joka näyttää miten hommaa hoidetaan.

Carpe Diem-ja seuraavaksi Nivala, Joensuu, Eura, Koski Tl jne....aikamoinen saavutus.Onko sitten niin, että itseluottamusta ei kenelläkään heistä ole riittävästi, kun ei edes yritetä.Tällä menolla Kärtsyli on kohta ihan alkutekijöissä, jos ei tajua tarttua hetkeen.Turha jälkikäteen surkutella.

Vierailija
24252/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että Käärijä tulee tekemään ulkomaankeikkoja tänä syksynä, kun puhui siitä siinä yhdessä ig storyssa. On varmasti todella paljon kysyntää, ja hänen pitää valita sopivat kohteet ja miettiä käytännön järjestelyt. Ainakin Viron konsertin yleisön perusteella kysyntää olisi.

Vierailija
24253/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K aikoo olla Suomen kovin live-esiintyjä, niin tavoite on siinä. Muutaman keikan voi ulkomaillakin heittää, mutta kielen vaihtaminen englanniksi olisi vähintään tökeröä. Se JO englanninkielinen käännösbiisi kuullostaa tosi huonolta. He voivat yrittää kanansiivillään ulkomaiden valloitusta, mutta kummoistakaan kristallipalloa ei tarvitse tietääkseen, että lyhyeksi jää lento kanan. Karisma ei riitä, tuollaisia bändejä on paljon. Bojan on kaunis ja lahjakas, mutta samanlaisia on paljon.

Kärtsäri taasen on aivan omaa luokkaansa.. Karismaa on, esiintymistaitoa on, mutta suomenkieli kantaa vain tiettyyn pisteeseen saakka ja tämä on heidän tiimillään ilmeisesti hyvin tiedossa.

Vierailija
24254/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2.53. Tässä on taustamusiikki mutta muissa videoissa kuuluu ne muiskauksetkit :D

Vierailija
24255/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on käännettynä se uusi Jokereiden haastattelu,jossa puhuvat Nordic keikoista ja Jerestä.

https://www.tumblr.com/jokeroutsubs/720211099898839040/joker-out-before…

He eivät puhu Jerestä, vaan Käärijästä. Palstalla kirjoittavienkin kannattaisi pitäytyä puhumaan roolihahmosta eikä yksityishenkilöstä.

Eipäs nyt saivarrella 😘 Käärijän taustalla on Jere ja Bojaninkin kiittää postauksessaan nimenomaan Jereä. Dissosiaatio ja jäykkä splittaus ovat muutoin yksi mielen hyvinvoinnin järkkymisen oire[/quote

Ero on siinä, että Bojan tuntee hänet henkilökohtaisesti, täällä lätisevät eivät. Kyllä tämä Pöyhönen on suurimmalle osalle edelleen Käärijä, vaikka tietysti suurimmat fanit ehkä kuvittelevat olevansa hänen kanssaan jo sydänystäviä.

Ei minulla mitään erityistä kiinnostusta ole käärijä/Jereen tai hänen ystävyyteensä. Sama ihminen se on kutsui millä nimellä tahansa. Ei toimi tuollainen jako, että esim. Käärijä ei seurustele mutta Jere ehkä seurustelee.

Niinhän se menee. Kukaan ei puhu Aleksistakaan vaan Gettomasasta.

Käärijä on monessa haastattelussa sanonut haluavansa pitää yksityiselämänsä poissa julkisuudesta.

Se onkin muuten mielenkiintoista, että pystyykö Jere pitämään yksityiselämänsä pois julkisuudesta. Moni ei ole pystynyt, suosiolla on kääntöpuolensa. Tuisku on kyllä osannut hienosti hoitanut homman. Aleksia (Gettomasaa) en lähtisi edes vertaamaan Jereen, koska hän ei herätä samalla tavalla kiinnostusta.

Käärijä on siinä mielessä eri tilanteessa kuin kukaan muu ehkä ikinä, että hän on kansainvälistä kiinnostusta herättävä suomalaisartisti. Ei siis bändi eikä julkisuutta ole vain Suomessa. Kyllähän Almalla ja Darudella on kuuntelijoita ollut, mutta eivät he ole persoonina olleet tapetilla samalla lailla kuin Käärijä. Viisut on nykyään tosi iso ponnahduslauta. Blind Chanelillä on innokkaita faneja ympäri maailmaa, mutta bändinä on helpompaa, kun huomio jakaantuu monelle eikä ole yksin valokeilassa.

Käärijä jäi ainakin viisuyleisön mieleen esityksen lisäksi persoonan puolesta. Hän kiinnostaa ihmisiä. Eikä viisuyleisö ole pieni. Samaan hengenvetoon on todettava, että viisuyleisö myös unohtaa nopeasti, jollei artisti keikkailee ulkomailla ja ole aktiivinen esim somessa.

Käärijällä on mahdollisuudet varsin kivaan kv uraan. Mutta silloin ei voi ajatella, että yksityiselämä pysyy täysin piilossa. Toivottavasti Jere löytää tasapainon julkisuuden ja yksityisyyden välille. Ja mä niin toivon myös, että hän on nyt se rohkea heittäytyjä sekä uransa että tiedätte kyllä minkä suhteen. Niinhän sitä sanotaan että eniten kaduttaa ne asiat, jotka jäivät tekemättä (tässä tapauksesa testaamatta).

Tätä oon miettinyt et miksei K ole ilmoittanut yhtään ulkomaan keikkaa Viron jälkeen? Ymmärrän et kesä on kiireinen mut jos nyt vertaa esim JO:n Nordic touriin, miksei K:lla ole jo vastaavaa Euroopan kiertuetta julkistettuna? Viisuista jo yli kuukausi aikaa. Haluaako K edes itse ulkomaille vai riittääkö hänelle Suomi?

K löytyy jo paljon samoja pikkukeikkoja syksylle ympäri Suomea. Näitä ei ole mainostettu tai edes julkaistu mitenkään hehkutuksella, ovat ilmestyneet vain lippu.fi ja tikettiin 🤔

Trainee managerin taidot eivät taida riittää ulkomaalaisiin keikkoihin asti. Ja K:lla ei ole sydäntä antaa potkuja.

Ei se harjoittelija niitä keikkoja järkkää, siihen hommaan K:lla on ihan oma tyyppi Warnerilta.

No, eipä tämä Warnerin tyyppi kovin tehokas näytä olevan.Eikö taidot riitä, vai miksi päätyy varailemaan keikkapaikkoja vain Suomesta.Jos kerran keippapyyntöjä on tullut Suomen rajojen ulkopuolelta, niin mikä jarruttaa.Saisi ottaa mallia siitä Rekosta, joka näyttää miten hommaa hoidetaan.

Carpe Diem-ja seuraavaksi Nivala, Joensuu, Eura, Koski Tl jne....aikamoinen saavutus.Onko sitten niin, että itseluottamusta ei kenelläkään heistä ole riittävästi, kun ei edes yritetä.Tällä menolla Kärtsyli on kohta ihan alkutekijöissä, jos ei tajua tarttua hetkeen.Turha jälkikäteen surkutella.

Reko ei ilmeisesti ole Jokereiden keikkavastaava, vaan hoitaa enemmän PR ja somepuolen hommia.

Vierailija
24256/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sä luulet että kukaan haluaisi viestiä tuollaiselta öyhöttäjältä? Mee jollekin vihanhallintakurssille. Tuo on jo tosi outoa.

Tämä Bojanille joskus viestin lähettänyt on selvästi sama tyyppi, joka hermostuu esim. siitä kun Bojanin tunteita ei oteta huomioon. Raivoaa siitä sitten meille muille. Jos jätetään jatkossa vastaamatta hänelle, niin hän rauhoittuu ajallaan. Turha ylläpitää tälläistä keskustelua yllä.

Vierailija
24257/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä sitten lähetin äsken testimielessä Bojanille yksityisviestin. En ole sellaista ennen tehnyt. Perille meni.😊 Ei siis tarvitse enää tätä aihetta miettiä.

Katsopa 2-3 vuorokauden päästä, onko siihen päivitetty, ettei enempää viestejä voi lähettää, vai johtuiko toi mun saama teksti sitten tosiaan viestin sisällöstä tjms? 

Vierailija
24258/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/i/status/1670882621209866250

Hellepäivä tulossa!

Onko tietoa, kuka tuota juomaa kaataa?

Vierailija
24259/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/i/status/1670882621209866250

Hellepäivä tulossa!

Onko tietoa, kuka tuota juomaa kaataa?

Minä. Ainakin unissani.🤭

Vierailija
24260/123801 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Good morning Finnish friends!

Let's start the day with our son B getting ready to do laundry. :D :D :D

https://www.tiktok.com/@partoftheb4nd/video/7246573041252093190

Good morning! Do you recognize the song from Belgrad's gig in Joker out's instagram story last at the moment?

Ketju on lukittu.