Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanpa asian alkulähteille 😘https://youtu.be/2soWYA7QQzU
En ole tainnut nähdä näin pitkää pätkää aikaisemmin tuosta Bojanin viisujen jälkeisestä lohduttelusta. Ja joku vielä taisi väittää , ettei mitään kaulapusua ollut 😲, niitähän näytti olevan useampikin 😄
Todellakin oli useampi. Tämä video on niin ihana, että itkettää.
Love is in the air!
Tää oli sitä fanficien polttoainetta, enkä yhtään ihmettele. Ja eniten tässä liikuttaa tuo kuinka onnellisilta he näyttävät yhdessä. Sen takia ainakin minä mielessäni heitä shippaan.
Tässä maailmassa on ihan liikaa ihmisiä, jotka ovat kärttyisiä ja onnettomia tai tyytyvät siihen ihan ok tilaan, niin ei haluaisi, että onnea heitetään hukkaan. Mutta nämä ovat vain mun päätelmiä (ehkäpä muutaman sadantuhannen muun) ja todellisuus ihan toinen.
Ja kuten sanottu, ihmiset katuvat eniten asioita, joita on jättänyt tekemättä. Minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli B on laittanut yöllä K:lle viestiä että sen biisejä soitetaan tuolla. Mitähän hiprakassa polttarireissulla ollut K olisi voinut vastata. Nyt kuvittelen ne viestittelemässä intensiivisesti...
#I can imagine him recording the songs and sending them to Jere like LOOK THEY'RE PLAYING YOU IN SERBIA dude bro broski the love of my life
Joku serbialainen kommentoija on sunkaa samaa mieltä :D
"dude bro broski the love of my life" 😂
Kun yksi sana ei riitä kuvailemaan fiiliksiä 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli B on laittanut yöllä K:lle viestiä että sen biisejä soitetaan tuolla. Mitähän hiprakassa polttarireissulla ollut K olisi voinut vastata. Nyt kuvittelen ne viestittelemässä intensiivisesti...
#I can imagine him recording the songs and sending them to Jere like LOOK THEY'RE PLAYING YOU IN SERBIA dude bro broski the love of my life
Joku serbialainen kommentoija on sunkaa samaa mieltä :D
"dude bro broski the love of my life" 😂
Kun yksi sana ei riitä kuvailemaan fiiliksiä 😀
It's complicated 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Tuo Kaija K:n lämppärinä oleminen on kyllä niin random.Toisaalta ei Käärijällä ole vielä asiaa sinne yksinään.Artistilla täytyy olla pidempi ura takanaan ja materiaalia mitä esittää, jotta tuon kokoinen paikka kannattaa.Kuinka kauan sillä Anatudella meni että heitti keikkaa tuolla?
Jotenki tuo käärijän keikkamyynti on aivan hakuammuntaa.Viisujen jälkeen olis pitänyt siirtää olemassa olevista keikoista jotain ja raivata tilaa muutamalle ulkomaan keikalle.En tiedä kauanko tarvitaan aikaa järjestelyihin mut en vaan jaksa uskoa mihinkään kummoiseen yritykseen.Puhuihan se siinä yhdessä tarinassaan Saksasta ym, ei luvannut, mutta toivoi. Toiveeksi taitaa jäädäkin.
Jollei siihen uraan nyt panosteta kun kysyntä on kuumimmillaan, niin koska?Niin toivoisin hälle onnea ja menestystä urallaan, 10 vuoden yrityksen jälkeen on ansainnut sen.Mut ei hän yksin siihen pysty. Osaavat ihmiset sinne auttamaan taustalle ja neuvomaan.Kaverihommat sitten erikseen, mut niitä ei pitäis töihin sekottaa. Warnerillahan Käärijä näyttäis olevan.En tiiä mikä maksaa, että tätä sirkusta ei nyt osata ohjata.Toivottavasti on vielä peliaikaa ja ne saa edes JOTAIN yritystä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi mitään mutta mulle JO on jotenki lälly bändi. Mun mielestä he tyyppeinä ja bändinä/heidän musiikkina eivät kohtaa. Vaikea selittää.
Mä kuuntelin just eilen heidän tuotantonsa läpi Spotifyssa, ja mä kyllä tykkään monista heidän biiseistä. Slovareista en niin välitä, mut reippaammat kappaleet on ihan hyvää indie kamaa.
Mun mielestä se on söpöä bojan meni äänittämään käärijä biisejä
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jokaarija/720623564715393024/how-to-summon-bojan…
how to summon bojan: play cha cha cha or any other käärijä song and he will appear like a moth to a flame 😅😅 Oivoi toista
Menny vielä yksinään 😀 voin kuvitella että se on jossain kauempana kuullu ccc ja jättäny muut jokerit (tai kenen kanssa sit on tuolla ollutkaa) kuin nallit kalliolle ja kaverit on sillee jaahas, taas mennään
Käärijä "downshiftasi" Kaija Koohon, että ois musiikillisesti lähempänä JO:n tasoa.....
Vierailija kirjoitti:
Käärijä "downshiftasi" Kaija Koohon, että ois musiikillisesti lähempänä JO:n tasoa.....
No eipä se Käärijän muu tuotantokaan CCC ohella mitään helmeä ole, mun mielestä. Mutta nää nyt on makuasioita, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.
Siistiä, että tuolla Serbiassa on soitettu muitakin Kärtsän biisejä kuin CCC:ta.
Ja Bojan kärppänä paikalla, siitä en edes aloita<3
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kaija K:n lämppärinä oleminen on kyllä niin random.Toisaalta ei Käärijällä ole vielä asiaa sinne yksinään.Artistilla täytyy olla pidempi ura takanaan ja materiaalia mitä esittää, jotta tuon kokoinen paikka kannattaa.Kuinka kauan sillä Anatudella meni että heitti keikkaa tuolla?
Jotenki tuo käärijän keikkamyynti on aivan hakuammuntaa.Viisujen jälkeen olis pitänyt siirtää olemassa olevista keikoista jotain ja raivata tilaa muutamalle ulkomaan keikalle.En tiedä kauanko tarvitaan aikaa järjestelyihin mut en vaan jaksa uskoa mihinkään kummoiseen yritykseen.Puhuihan se siinä yhdessä tarinassaan Saksasta ym, ei luvannut, mutta toivoi. Toiveeksi taitaa jäädäkin.
Jollei siihen uraan nyt panosteta kun kysyntä on kuumimmillaan, niin koska?Niin toivoisin hälle onnea ja menestystä urallaan, 10 vuoden yrityksen jälkeen on ansainnut sen.Mut ei hän yksin siihen pysty. Osaavat ihmiset sinne auttamaan taustalle ja neuvomaan.Kaverihommat sitten erikseen, mut niitä ei pitäis töihin sekottaa. Warnerillahan Käärijä näyttäis olevan.En tiiä mikä maksaa, että tätä sirkusta ei nyt osata ohjata.Toivottavasti on vielä peliaikaa ja ne saa edes JOTAIN yritystä kehiin.
Täysin samaa mieltä. Ja jos jotain on työn alla, niin somessa olis hyvä kasvattaa sitä hypeä ja tuoda alustavasti niitä keikkasuunnitelmia jo esille ulkomaalaisille faneille. Ymmärrän että K haluaa antaa aidon vaikutelman ja tehdä omaan huumoriinsa sopivia videoita tiktokiin mut jos tässä koitetaan isompaa uraa luoda niin kyllä saisi palkata jonkun vastaamaan some-jutuista, tai jos sellainen on jo palkattuna niin äkkiä vaihtoon. Suomalaisilta puuttuu yleisesti sellainen innovatiivisuus ja rohkeus, luulin et K olis poikkeus mut nyt vaikuttaa siltä, että on päättänyt jäädä peräkylien tähdeksi ja Kaijan lämppäriksi. Toivottavasti olen väärässä, koska toivoisin hänelle niin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Siistiä, että tuolla Serbiassa on soitettu muitakin Kärtsän biisejä kuin CCC:ta.
randomeinta näissä randomeissa asioissa mitä tapahtuu tässä keississä on se, että tuntuu että niiden kuuluukin tapahtua, että on ihan normaalia, että slovenialainen rokkipoikastara bongaa Serbian yössä ystävänsä biisiä soitettavan ja lennähtää paikalle (kuin yöperhonen, eiks se niin mennyt), nauhoittaa niitä ja kaikki tietää että ne lähtee viestinä Suomeen. Että näin tämä menee, eikä kukaan voi sille mitään.
Jotenki luulis ettei enää tässä vaiheessa B hetkauttaisi yhtään jos jossain kuuluu K musaa. Niin onhan toi aika romanttista että vieläki jaksaa olla noin intona 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään JO:sta mut etenkin heidän vaatetyyli lavalla välillä ihmetyttää, esim eilisellä keikalla. Näyttää kuin olis kirpparilta hakenut vaatteet. Mut ehkä sitä ei suomalaisena ymmärrä slovenialaisten miesten vaatetyyliä? Vähän sellainen moderninpi rock-henkinen vaatetus sopis vaan niin hyvin heille🤩
Ovat puhuneet tosta ja heillä on ihan stylisti ja hakevat jotain 80 luvun tyyliä.
Älkää ymmärtäk väärin, koska mun mielestä just he tyyppeinä ovat ihan erilaisia ja pystyisivät paljon parempaan. Tuntuu, etteivät tee omaa juttuaan vaan jotain tarkasti suunniteltua ja sitten se näyttää jotenkin feikiltä. Näin esim B:n måneskin vedon youtubesta ja olin ihan, että kuka tämä on! JO imee kaiken karisman mitä noissa tyypeissä on. Kädenlämpöstä, ilman riskejä, teineille suunniteltua. En ihmettele jos ihan parin vuoden sisällä hajoavat tai muuttavat radikaalisti suuntaa.
Kun ei ymmärrä sanoja, niin mulla menee osa Jokereiden biiseistä sekaisin kun monet ovat aika samantyylisiä.
Parhaiten muhun iskevät Novi val, Vse kar vem, Ngvot ja Umazane misli.
Käärijän biiseistä soittolistalla on yllättäen (en yleensä kuuntele räppiä) Välikuolema, Mic Mac ja Viulunkieli. Tykkään kovasti miten K käyttää kieltä (🤭).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
randomeinta näissä randomeissa asioissa mitä tapahtuu tässä keississä on se, että tuntuu että niiden kuuluukin tapahtua, että on ihan normaalia, että slovenialainen rokkipoikastara bongaa Serbian yössä ystävänsä biisiä soitettavan ja lennähtää paikalle (kuin yöperhonen, eiks se niin mennyt), nauhoittaa niitä ja kaikki tietää että ne lähtee viestinä Suomeen. Että näin tämä menee, eikä kukaan voi sille mitään.
Se tässä varmaan niin kiehtoo. Mahdollisuus elämää suurempaan tarinaan.
En usko kohtaloon, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei mahdeta sille mitään eikä mahda nekään Näin nyt vaan on kohtalo päättäny, turha pyristellä vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Ja jos jotain on työn alla, niin somessa olis hyvä kasvattaa sitä hypeä ja tuoda alustavasti niitä keikkasuunnitelmia jo esille ulkomaalaisille faneille. Ymmärrän että K haluaa antaa aidon vaikutelman ja tehdä omaan huumoriinsa sopivia videoita tiktokiin mut jos tässä koitetaan isompaa uraa luoda niin kyllä saisi palkata jonkun vastaamaan some-jutuista, tai jos sellainen on jo palkattuna niin äkkiä vaihtoon. Suomalaisilta puuttuu yleisesti sellainen innovatiivisuus ja rohkeus, luulin et K olis poikkeus mut nyt vaikuttaa siltä, että on päättänyt jäädä peräkylien tähdeksi ja Kaijan lämppäriksi. Toivottavasti olen väärässä, koska toivoisin hänelle niin paljon enemmän.
Joo, kyllä sä olet väärässä.