Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei kai oikeesti tarvi jäädä mihinkään k18 karsinaan alkuperäisellä Logomon Teatro-lipulla vaan saa mennä sinne massaan bilettämään??
Vierailija kirjoitti:
Pidetään peukkuja teille, jotka ootte ostamassa tänään lippuja! Mut veikkaan et tilanne on tänään paljon rauhallisempi kuin perjantaina oli.
Niihän sitä luulis....
Vierailija kirjoitti:
Pidetään peukkuja teille, jotka ootte ostamassa tänään lippuja! Mut veikkaan et tilanne on tänään paljon rauhallisempi kuin perjantaina oli.
Toivon että veikkauksesi pitää paikkaansa :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Kääry tulee vieraileen Joker Outin keikalle onkohan se Tavastia K18 sitten. Vai tuleekohan hän edes esiintymään...
Ite toivoisin että ei tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kääry tulee vieraileen Joker Outin keikalle onkohan se Tavastia K18 sitten. Vai tuleekohan hän edes esiintymään...
Tätä mietin myös koska shippaajana haluaisin tietty nähdä heidät yhdessä lavalla mut onko toivoakaan S-keikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa kuinka herttainen pikkukeikka se 350 aikuisen keikka Turussa olisi ollut :D Jollakin varmaan harmittaa tuo ettei se jäänyt sellaiseksi.
No , olin Kuumaan k 18 keikalla tavastialla ja kyllä siellä aika teinimeno oli näin +45 vee näkökulmasta, just sitä kirkumista ja kiljumista, suurin osa yleisöstä 18-25 vee mitä olettaisin myös jokereiden k 18 keikoilla olevan
Joo tälleen +35 veen näkökulmasta voi kans sanoo et se on kyl ihan sama onko se keikalla olija 15 vai 20 :D Kirkumista riittää :D
No ehkä mekin sitten kiljutaan kun nähdään B ja muut jokeripojat :D
Joo siis kyl mäkin kiljumista keikoilla satunnaisesti harrastan, mut ei oo sellasta hysteeristä sentäs itellä se meininki :D
No saas nähdä miten hysteeriseksi menee mammoilla, kun B astuu lavalle 🙈 En ainakaan voi taata mitään omasta puolesta. 😅
Toivottavasti K-18 puoli on sen verran lähellä lavaa, että mammat saa heitettyä rintsikoita lavalle 😂 Okei, toivottavasti kukaan ei oikeesti heitä.
Mauno Koivisto ja universumi olkoot kanssanne lipunhankkijat tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa kuinka herttainen pikkukeikka se 350 aikuisen keikka Turussa olisi ollut :D Jollakin varmaan harmittaa tuo ettei se jäänyt sellaiseksi.
No , olin Kuumaan k 18 keikalla tavastialla ja kyllä siellä aika teinimeno oli näin +45 vee näkökulmasta, just sitä kirkumista ja kiljumista, suurin osa yleisöstä 18-25 vee mitä olettaisin myös jokereiden k 18 keikoilla olevan
Joo tälleen +35 veen näkökulmasta voi kans sanoo et se on kyl ihan sama onko se keikalla olija 15 vai 20 :D Kirkumista riittää :D
Joo siis kyl mäkin kiljumista keikoilla satunnaisesti harrastan, mut ei oo sellasta hysteeristä sentäs itellä se meininki :D
No saas nähdä miten hysteeriseksi menee mammoilla, kun B astuu lavalle 🙈 En ainakaan voi taata mitään omasta puolesta. 😅
Toivottavasti K-18 puoli on sen verran lähellä lavaa, että mammat saa heitettyä rintsikoita lavalle 😂 Okei, toivottavasti kukaan ei oikeesti heitä.
Sieltä löytyy D-kupin imetysrintsikat lavalta ja riettaan gayn leopardistringit XD
Jos en saa tänäänkään lippuja alan tajuta sen, että elämässäni ei paljon tuuria ole 😃
Vierailija kirjoitti:
Mauno Koivisto ja universumi olkoot kanssanne lipunhankkijat tänään
Mulle tulee tosta Maunon lausahduksesta varmaan aina jatkossa mieleen JO:n keikat tai tää lippujen ostaminen😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä löytyy D-kupin imetysrintsikat lavalta ja riettaan gayn leopardistringit XD
Ehkä vois ostaa jotkut uudet pitsihörhelöstringit, jotka salaa salin hämärässä lennähtävät käsilaukusta lavalle 😇
Onko Slovenia osa vanhaa Jugoslaviaa? Mulla on varaus Kissani Jugoslavia kirjasta, jospa siinä on jotain tietoa Slovenian historiasta. Tulen sitten tänne kertomaan kuinka kävi, sillä oletan kaikkien puutarhurien olevan kultturelleja ja kiinnostuneita Euroopan lähihistoriasta. (Voisin tietysti googlettaa, mutta sehän nyt ei olisi yhtä eleganttia.)
Vierailija kirjoitti:
K:lla ja B:llä tulee olemaan tosi kiire pumpata frankkia tolla aikataululla😂🤭 Anteeksi oli pakko, jatkakaa.
Frankin pumppaus, uusi lisä salakieleen. Merkitys ei ihan yksiselitteinen.
Mulla on viha-vihasuhde tohon alusvaatteiden heittelyyn, musta se on vain hölmöä. Mutta heitelköön ihmiset jos haluaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Slovenia osa vanhaa Jugoslaviaa? Mulla on varaus Kissani Jugoslavia kirjasta, jospa siinä on jotain tietoa Slovenian historiasta. Tulen sitten tänne kertomaan kuinka kävi, sillä oletan kaikkien puutarhurien olevan kultturelleja ja kiinnostuneita Euroopan lähihistoriasta. (Voisin tietysti googlettaa, mutta sehän nyt ei olisi yhtä eleganttia.)
Yes, independent since 1991.
Kyllä se Kärtsä siellä esiintyy ,veikkaanpa ,että lämppärinä,kun hakee kärtsä keikkaa stadissa,tiketti ilmoittaa J o- n iltakeikan
Yhyy. Oisin halunnu JO+KÄ keikalle mutta kaikkea ei saa mitä tahtoo
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mut miten mulla on niin nihkeä fiilis sen suhteen, että Jere tulisi tuonne. Ehkä parempi ettei tulisi, mut änkee se sinne kuitenkin gf kainalossa.
Käyttäjä43835 kirjoitti:
Kyllä se Kärtsä siellä esiintyy ,veikkaanpa ,että lämppärinä,kun hakee kärtsä keikkaa stadissa,tiketti ilmoittaa J o- n iltakeikan
veikkaan kyllä enempi, että tekee jonkinnäköisen samanlaisen esiintymisen vaikka yhdessä biisissä, kuin B hänen keikallaan. En ihan näkis nyt Kärtsää lämppäämässä JO:ta. Jos siis siellä on.