Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran keskieurooppalaista kaveria etäsuhteesaa ja pitää kyllä sanoa että on heillä eri kohteliaisuus ja huomaavaisuus ja monesti käytöstavatkin kuin suomalaisilla miehillä. eroja löytyy. Se huomaavaisuus näkyy paremmin ihan pienissä jutuissa arjessa. Myöskin verbaalisesti rakkaudentunnustuksia tuli enemmän. Toki ihmisten välilläkin eroa. Suomalaismiesten jurous on valitettavasti hyvin yleistä.
Tässä on aina kääntöpuolensa, varsinkin pitkässä suhteessa. Vähän kärjistettynä, siellä odotetaan sit naiselta sellaista perinteistä naisen roolia ja kotiäiti-meininkiä sen kohteliaisuuden ja maksamisen vastineeksi.
kumpikohan on pahempi teinihelvetti, logomo vai Tavastian S-keikka?
Vierailija kirjoitti:
kumpikohan on pahempi teinihelvetti, logomo vai Tavastian S-keikka?
Tavastia. Logomoon on jo myyty 350 aikuisten lippua.
Vierailija kirjoitti:
Otan riskin ja yritän saada lipun tuonne ikärajattomalle Tavastian keikalle. Silläkin uhalla, että olen sit ainoa keski-ikäinen siellä 😂
Sama juttu, ja veikkaan että olen sua vanhempi. Eka reaktio oli never ever mutta parin tunnin jälkeen mieli on jo muuttunut ja olen fuk it mähän menen jos liput saan.
Noniin heittäkääpäs liput saaneet parhaita strategioita saada liput Lippu.fi-sivustolta. Viimeksi jäi saamatta.
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kerta täällä on asiantuntijoita, niin kaipailisin tietoja Joker Outin biisien tekijöistä. Jostakin luin, että Bojan ja Kris tekevät biisejä, mutta löytyykö jostain tietoa ketä on kreditoitu minkäkin biisin osalta? Kris mainitaan yleensä Ngvot -biisin kirjoittajana, mutta Bojanko se on kaiken muun takana?? En ole vielä saanut fyysisiä levyjä käsiini, joten olen hukassa. Linkkejä toivon, jos löytyy, kielellä ei väliä!
tv. diskografianysvääjä
I saw the discography on some website which included all the information, but I can't remember which one. I'll try to find it again.
You can also see it on their official Youtube channel, for example, if you check the official video for "Vem da greš" it says:Music and lyrics: Bojan Cvjetićanin
Arrangement: Bojan Cvjetićanin, Martin Jurkovič, Kris Guštin, Jan Peteh, Matic Kovačič, Žare Pak, Anže Langus Petrović
Music production: Žare Pak
Ooh, kiitos & thank you! I'll check the youtube channel for more info, but if you find the website, post the link as well. <3
Aatelkaa kuinka herttainen pikkukeikka se 350 aikuisen keikka Turussa olisi ollut :D Jollakin varmaan harmittaa tuo ettei se jäänyt sellaiseksi.
Eipä taida Bojan ehtiä juuri Kärtsän kanssa hengata Suomessa, vielä kun tuli lisäkeikka. Mutta varmaan taas fanficeissä Tavastian saniteettitilat ovat ahkerassa käytössä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite päädyin nyt siihen ratkasuun et koitan saada sinne Tavastialle liput. Vois kyl tosiaan kuvitella et niitä K18-keikkojenkin lippuja vapautuis kesän ja syksyn mittaan, mut ku tollasesta ei voi olla mitenkään varma. Ni vituttais suunnattomasti jos jättäis vaan ton kortin varaan ja sit ei pääsiskään millekään keikalle. Tosin eipä oo varmuutta siitäkään et onnistuis ees saada tolle sallitulle keikalle lippuja.
Mulla on ylimääräinen lippu Tavastian K18-keikalle, jonka laitan myyntiin ilman voitontavoittelua, jos en saa jotain kaveria mukaan. Todnäk mun kavereita ei kiinnosta, mutta vielä ei oo varmaa.
Yhyy muu mulle. Oon kiva ja harmiton ja täysiverinen bojanisti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida Bojan ehtiä juuri Kärtsän kanssa hengata Suomessa, vielä kun tuli lisäkeikka. Mutta varmaan taas fanficeissä Tavastian saniteettitilat ovat ahkerassa käytössä. :D
Pikavideot pitää tehdä
Vierailija kirjoitti:
Oisko JO:n pojilla Treen keikn jälkeen vapaa vkl Suomessa tiedossa? Ehkä K keksii niille jotain ohjelmaa.
On myös hauskaa miten ulkkismiehet on ihmeissään kun suominaisilta saa niin helposti..
Täällä seksi ei vaan oo kauppatavaraa vaan nainenkin saa haluta jos haluttaa ja tekee mieli ja himot ne on hiirelläkin suominaisista puhumattakaan..
No ite en kyllä syty suorasta ehdottelusta välttämättä, mutta you never know..
Vierailija kirjoitti:
Noniin heittäkääpäs liput saaneet parhaita strategioita saada liput Lippu.fi-sivustolta. Viimeksi jäi saamatta.
Kirjaudu valmiiksi ja 15:59 päivität sivua ja siitä koitat ehtiä sitten valitsemaan liput. Ei se lippu.fi varmaan edes jumittanut viimeksikään, ongelmat tais olla enemmän tiketissä? Ja luultavasti nyt Logomo ei mee 2 minuutissa sold out😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran keskieurooppalaista kaveria etäsuhteesaa ja pitää kyllä sanoa että on heillä eri kohteliaisuus ja huomaavaisuus ja monesti käytöstavatkin kuin suomalaisilla miehillä. eroja löytyy. Se huomaavaisuus näkyy paremmin ihan pienissä jutuissa arjessa. Myöskin verbaalisesti rakkaudentunnustuksia tuli enemmän. Toki ihmisten välilläkin eroa. Suomalaismiesten jurous on valitettavasti hyvin yleistä.
Tässä on aina kääntöpuolensa, varsinkin pitkässä suhteessa. Vähän kärjistettynä, siellä odotetaan sit naiselta sellaista perinteistä naisen roolia ja kotiäiti-meininkiä sen kohteliaisuuden ja maksamisen vastineeksi.
Menee vähän ohi ketjun alkuperäisestä aiheesta, mutta itse tykkään suomalaisesta meiningistä (jota sitäkin toki on monenlaista). Haluan ite pukea takkini, maksaa laskuni ja ajaa ite autoa ym. Kiusaannun tuollaisista "kohteliaisuuksista" mm juuri siksi, että ne mielestäni korostavat perinteisiä sukupuolirooleja. Kohteliasta, toiset huomioivaa käytöstä voi myös olla ilman edellä mainittuja. Terveisin Strong independent woman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo niiden selkä ei taivu imurin varteen ja vaipanvaihtoon samalla lailla kun meikäläisen goblinin.
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa kuinka herttainen pikkukeikka se 350 aikuisen keikka Turussa olisi ollut :D Jollakin varmaan harmittaa tuo ettei se jäänyt sellaiseksi.
No , olin Kuumaan k 18 keikalla tavastialla ja kyllä siellä aika teinimeno oli näin +45 vee näkökulmasta, just sitä kirkumista ja kiljumista, suurin osa yleisöstä 18-25 vee mitä olettaisin myös jokereiden k 18 keikoilla olevan
kyllä, ei oo suomimiestä voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluavat enää silloin edes yhdessä hengata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt haluavat enää silloin edes yhdessä hengata
😂 hei nyt
Pidän hyvin mahdollisena, että Tavan uusi keikka myy loppuun yhtä nopeasti tai nopeamminkin kuin edellinen. Varsinkin kun teinit lienevät "tehokkaita ostajia", ts. 15-vuotias todennäköisemmin kehtaa pyytää vaikka viittä kaveria kytikselle avukseen kuin 35-vuotias. Ja sinne on halukkaita myös muualta Suomesta, esim. Tampere, siinä missä edellisellä kierroksella tamperelaiset yrittivät lähinnä Treelle. Mutta kiinnostavaa nähdä että meneekö Logomokin loppuun, kuitenkin paljon isompi paikka ja heikompi sijainti.
Itse nelikymppisenä ja kohtuupaljon keikoilla käyneenä, jos vaihtoehdot olisivat (mitä ne eivät nyt ole) Tavastia S ja Logomon iso sali K-18 niin valitsisin Tavan.