Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
turku logomoon, ikärajaton
Bojanin paino (kuten Kärtsänkin) vaihdellut selvästi paljon. Molemmat suht lyhyitä, Bojanin kroppa luonnostaan vantterampi mitä Kärtsän, näkee jaloista. K:lla perus miesmalliset hoikat jalat ja pieni peppu, vaikka keskivartalo olis pyöreämpi. Bojanilla taas massa jakaantuu tasaisesti kaikkialle painon lisääntyessä (vähän ku valtaosalla naisia), eli reidet ja pepa levenevät.
Kummatkin hengästyttävän hyvännäkösiä ja upeita vaikka missä mitoissa 🔥
Aika paljon satsaavat ikärajattomiin keikkoihin. Osa liputta jääneistä olisi varmasti mielellään ostanut lipun k-18 keikalle.
Eli kävi niinkuin arvelin eilen että Tavastialle ikärajaton keikka ennen toista. Tampere pysyi sitten ennallaan.
Joo todellakin olisin ostanut lipun sinne K18-keikalle mielummin. Olisivat he myyneet aikuisten keikankin vielä täyteen.
Liput myyntiin tänään neljältä. Tulin kyllä iloiseksi niiden nuorten puolesta, jotka nyt pääsevät keikalle 🥳
Vierailija kirjoitti:
Turku Logomoon ja Tavastialle lisäkeikka.
Harmi, että Tavastian lisäkeikka on ikärajaton.
Sinne tavastia k18 keikalle olisi ollut hinku 😀 mut nyt on vaan teinihelvetti vs teinihelvetti optiona.🤭
Hieman hirvittää tosiaan nuo ikärajattomat keikat ja karjuvat teinit. Oon käynyt elämäni aikana monilla sadoilla keikoilla, mutta vasta nyt koronan jälkeen on ollut tuota ihan ihme karjuntaa esim. Kuumaan keikoilla. En ymmärrä. Kun edes laulaisivat, mutta pakkoko on karjua.
Miten toi Logomon keikka on yhtäkkiä klo20? En ymmärrä nyt yhtään. Kun menee JO:n storyn kautta, siellä on nyt jo jotain aitioita myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Sinne tavastia k18 keikalle olisi ollut hinku 😀 mut nyt on vaan teinihelvetti vs teinihelvetti optiona.🤭
Mihin oman lipun saa laittaa myyntiin...
Olisin niin halunnut Tampereen keikalle, mutta ei auta. Jäljellä oikeastaan enää vain huonoja vaihtoehtoja...
Miksi lippu.fi näyttää että logomon uus keikka olis myös K-18?
Siis onko tuolla Logomossa nyt jotkut aitiot ikärajattomia vai mitähän tuo tarkottaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi lippu.fi näyttää että logomon uus keikka olis myös K-18?
Ei oo päivitetty sivuja
Mä ymmärrän et ostettuun keikkaan saa tehdä muutoksia mut saako kellonaikaa muuttaa tosta vaan tunnin aiemmaksi?
Mites on kun itsellä ei oo tälläsestä järjestelystä kokemusta, mulla oli tuonne Turkuun lippu niin kai se ennaltaan ostettu kelpaa tuonne vaikka paikka siirrettiin? Anteeksi jos vähän tyhmä kyssäri
Vierailija kirjoitti:
Mites on kun itsellä ei oo tälläsestä järjestelystä kokemusta, mulla oli tuonne Turkuun lippu niin kai se ennaltaan ostettu kelpaa tuonne vaikka paikka siirrettiin? Anteeksi jos vähän tyhmä kyssäri
Kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Joo täytyy sen käydä. Jäin vaan miettimään nyt että onko koko Turun keikka ikärajaton jos ottaisinkin mun tytön mukaan sinne. Vai tosiaan joku tietty tila logomossa.
Turku Logomoon ja Tavastialle lisäkeikka.