Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23321/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen deittaillut salimakeja ja ei ne lihakset hirveesti auta viehätysvoimassa jos tyyppi on esim. muuten ihan juntti niin ajatusmaailmaltaan kuin käytöstavoiltaan. 😀 Luonne on miehessä seksikästä. Ja huumorintaju on tärkeä.

Oon kipeänä kotona ja kulutan nyt liikaa aikaa täällä. Nauratti kun luin että oot deittaillut salmiakkeja ja nauratti vielä enemmän se, et miks hitossa se naurattaa. Hoh hoi.

Vierailija
23322/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kello vois olla 12 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23323/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sillon vapaapäivän baari-iltana kun oli jalkapallo ottelukin, niin Matti Maxim kuvasi sen videon, missä oli Are you visailu.

Niin kuvasi. Tyttis ja perhe tuli liverpooliin maanantaina, sen jälkeen b ja k eivät tiettävästi olleet ollenkaan yhdessä. Joku nainen kuitenkin kuvasi suomen baari-iltana sen videon.

Vierailija
23324/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, onko Kris jokereitten toiseksi vahvin laulaja. Onko jotain matskua, jossa laulaisi Kris yksin?

Eikö Krisin isä ole jokin kuuluisa muusikko Sloveniassa? Jossain kohtaa varmaan tällä palstalla joku niin mainitsi. Aika vahva musiikillinen tausta hänellä ainakin siis on.

Ja nopea googlettelu: Krisin isä on Miha Gustin, tosiaan kuuluisa Sloveniassa ja esiintyy ilmeisesti nimellä Gusti. Youtubesta löytyy heidän yhteinen haastattelunsa/esiitymisensä mutta siinäkin Kris vain laulaa taustoja, isä hoitaa laulamisen muuten.

Vierailija
23325/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta katsokaas tätä, Kärtsän "massakausi" 1.5.2022. Eikä minkäänlaista epävarmuuden häivää...🔥🔥(editti)

https://www.instagram.com/reel/CorAMfWOf2x/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==

Vierailija
23326/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä näköinen Kris

Vierailija
23327/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris on nuorin. Syntynyt v. 2000.

Vierailija
23328/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku, onko Kris jokereitten toiseksi vahvin laulaja. Onko jotain matskua, jossa laulaisi Kris yksin?

Eikö Krisin isä ole jokin kuuluisa muusikko Sloveniassa? Jossain kohtaa varmaan tällä palstalla joku niin mainitsi. Aika vahva musiikillinen tausta hänellä ainakin siis on.

Ja nopea googlettelu: Krisin isä on Miha Gustin, tosiaan kuuluisa Sloveniassa ja esiintyy ilmeisesti nimellä Gusti. Youtubesta löytyy heidän yhteinen haastattelunsa/esiitymisensä mutta siinäkin Kris vain laulaa taustoja, isä hoitaa laulamisen muuten.

Lupaan, että viimeinen Kris-viesti (en tosiaan ole mikään Kris-fani, joten varmaan täytyy huolestua omasta toiminnastani): Joker outin haastattelussa Kris kertoi, että tutustui Bojaniin, kun Bojanin bändi aikoi soittaa Krisin isän kappaleen jossain koulun tapahtumassa ja Kris koki olevansa ainoa kertomaan, miten se biisi piti soittaa.

Vierailija
23329/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen ilman mitään romanttista tai latauksia täytyy sanoa että on AIVAN eri olla tyttöporukalla liikkeellä ja puhua kaikesta vs. se että joku raahaa äijänsä mukaan. Se läsnäolo katkaisee kaikelta jutulta siivet tosi tehokkaasti. Viitaten erääseen viikonloppuun erään pohjoisen maan pääkaupungissa. Sääli.

Surullista, mutta minusta, jos Jere ei pysty irrottamaan itselleen kahdenkeskistä aikaa Bojanin kanssa, vaikka toinen vaivautuu kiireiltään Suomeen, se tarkoittaa, ettei hän oikeasti halua ja tarvitse sellaista aikaa. Mä en millään haluaisi, että tuo on totta, mutta siltähän tilanne näyttää. Ja toisaalta erittäin hyvä, että Bojan näki sen. Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen. Tämä oli nyt palstan toinen presidentillinen lausahdus.

Eihän ne siellä viisuissakaan niin paljoa aikaa vain kaksistaan viettäneet. Joku kolmas kuvasi nuuskakosinnan, titanic-videon ja killisilminkatsahtelut ym. pätkät..

Onhan se nyt hiukan eri asia, onko kuvaaja gf vai joku muu.

Ei ollut baari / ccc sekoilu iltana gf kuvaamassa vaan joku äijä

En halua sanoa mistä tiedän kun haluan pysyä täällä anonyyminä mutta voin sanoa faktaksi että ei ollu gf siellä

Toivottavasti olet ihan oikeasti asiasta tietävä, etkä trolli. Mutta mua tämä ilahduttaisi paljon, koska kuten täällä on sanottu, se oma-aika kavereiden kesken on tosi tärkeää. Eikä mulla ole mitään tyttöystävää vastaan, mutta kun se kuva täällä on ollut, että pariskunta on 24/7 yhdessä, niin itsellä vaan nousee karvat pystyyn.

En ole trolli mutta en halua sanoa miksi tiedän. Mutta ymmärrettävää jos joku ei halua uskoa ilman todistetta. Itse kuitenkin tiedän asiani ja uskokoon kuka tahtoo.

Vierailija
23330/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän rintalihakset triggeröi mua 😳

Vierailija
23331/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lopulta vähän ristiriitainen fiilis Bojanin oletetusta tyttöystävästä. Okei selailin instaa ja kuvia ja stooreja.

Vaikuttas olevan kaveriporukka kyseessä. Tyttöjä kolme ja poikia kaksi ja yksi seurusteleva pari. Erikoista et vain yhdestä otoksesta löytyi myös Bojan, siis paljon matkailukuvia (oisko nää tytöt jotain malleja?), mut tää toinen jäpä mukana lähinnä. Se missä Bojan oli, oli ryhmäkuva mihin B kommentoinut "vihdoin kaunis perhe,". Eikä tää typy suinkaan ole edes B:n rinnalla kuvassa.

Toisaalta on yks kuva tytöistä mihin B on kommentoinut tälle toiselle pojalle "eikö näytä tyhjältä ilman meitä?".

Joo ja ei, mulla ei ole muuta elämää.

Vierailija
23332/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävä miten vanhalta sielulta Bojan vaikuttaa. Ikää vasta 24 ja jotenkin ehtinyt jo vaikka mitä ja mihin.... Aloittanut ilmeisen nuorena.

Vierailija
23333/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta katsokaas tätä, Kärtsän "massakausi" 1.5.2022. Eikä minkäänlaista epävarmuuden häivää...🔥🔥(editti)

https://www.instagram.com/reel/CorAMfWOf2x/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==

Ihana 🔥😍

Vierailija
23334/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan ei kyllä tarvitse mitään ylimääräistä puunausta. Eihän hän sitten olisi enää Bojan. Tuo kaikki mitä hän on, tekee hänestä seksikkään. Kuunnelkaa Joker outin kappale Plastika sanoitukseen perehtyen. Jotenkin huvittava kappaleen kertosäkeen yuhuhuu, ei voi välttyä ajattelemasta Loreenia, joka korosti kuinka muutti ruokavalionsa ym. viisukauden ajaksi ulkonäkösyistä. Nämä jätkät edustavat jotain toisenlaista.

Vierailija
23335/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 min....

Vierailija
23336/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa luvan tulla Rekolta ajastettu postaus. Tää on ihan säälittävää kun päivitän nyt jo instaa koko ajan.

Vierailija
23337/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen ilman mitään romanttista tai latauksia täytyy sanoa että on AIVAN eri olla tyttöporukalla liikkeellä ja puhua kaikesta vs. se että joku raahaa äijänsä mukaan. Se läsnäolo katkaisee kaikelta jutulta siivet tosi tehokkaasti. Viitaten erääseen viikonloppuun erään pohjoisen maan pääkaupungissa. Sääli.

Surullista, mutta minusta, jos Jere ei pysty irrottamaan itselleen kahdenkeskistä aikaa Bojanin kanssa, vaikka toinen vaivautuu kiireiltään Suomeen, se tarkoittaa, ettei hän oikeasti halua ja tarvitse sellaista aikaa. Mä en millään haluaisi, että tuo on totta, mutta siltähän tilanne näyttää. Ja toisaalta erittäin hyvä, että Bojan näki sen. Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen. Tämä oli nyt palstan toinen presidentillinen lausahdus.

Eihän ne siellä viisuissakaan niin paljoa aikaa vain kaksistaan viettäneet. Joku kolmas kuvasi nuuskakosinnan, titanic-videon ja killisilminkatsahtelut ym. pätkät..

Onhan se nyt hiukan eri asia, onko kuvaaja gf vai joku muu.

Ei ollut baari / ccc sekoilu iltana gf kuvaamassa vaan joku äijä

En halua sanoa mistä tiedän kun haluan pysyä täällä anonyyminä mutta voin sanoa faktaksi että ei ollu gf siellä

Toivottavasti olet ihan oikeasti asiasta tietävä, etkä trolli. Mutta mua tämä ilahduttaisi paljon, koska kuten täällä on sanottu, se oma-aika kavereiden kesken on tosi tärkeää. Eikä mulla ole mitään tyttöystävää vastaan, mutta kun se kuva täällä on ollut, että pariskunta on 24/7 yhdessä, niin itsellä vaan nousee karvat pystyyn.

En ole trolli mutta en halua sanoa miksi tiedän. Mutta ymmärrettävää jos joku ei halua uskoa ilman todistetta. Itse kuitenkin tiedän asiani ja uskokoon kuka tahtoo.

Nyt sitte teoriat tulille että kuka toi on 😅 se se oiskin jos ois vaikka kärtsä itse 😆

Vierailija
23338/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere tuntuu olevan bojanille aika tärkeä, koska aina tuntuu kiittelevät Jereä ensimmäiseksi ja sitten helsinki

Vierailija
23339/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa luvan tulla Rekolta ajastettu postaus. Tää on ihan säälittävää kun päivitän nyt jo instaa koko ajan.

Tavastian sivuilla jo lukee, että lisäkeikka tulossa. Ikärajaton

Vierailija
23340/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tapahtui, eli Logomon keikasta tulee joku teinihelv...

Ketju on lukittu.