Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23381/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereitten kohdeyleisö Sloveniassa alle 18v. tytöt? Varmaan huimaa et yhtäkkiä ympäri Eurooppaa keikoille oliskin tulossa keski-ikäsiä naisia.

Vierailija
23382/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo Tavastian K18-keikka alkaa nyt 22-22.30 jos ovet siirtyi klo. 21? Moneltahan loppuu? Menee kyllä myöhään arkipäivänä tuo aloitusaika, mutta en haluaisi kyllä ikärajattomallekaan keikalle.

Toivon et jotkut luopuu ton vuoksi tavastian k18 lipuistaan ;) mulle käy kyl mihin aikaan vain, omat kuviot joustaa aikataulullisesti 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23383/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku aikuinen ihminen saada tolle Tavastian ikärajattomalle keikalle lippua? :D Pohdiskelen et mitä tässä nyt kannattais oikeen tehdä. Jääkö kyttäämään josko joskus joku haluis luopua omasta K18-lipustaan vai ostaako lipun tonne. Tosin pääseehän siitä ikärajattoman keikan lipusta sit myöhemmin eroon, jos saattuukin käymään sellai tuuri et pääsis myöhemmälle Tavastian keikalle tai Tampereelle.

Ei kyl pysty. 😂 Oli toki se käärijän black boxikin täynnä teiniä. Oliko joku siellä?

Vierailija
23384/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten kohdeyleisö Sloveniassa alle 18v. tytöt? Varmaan huimaa et yhtäkkiä ympäri Eurooppaa keikoille oliskin tulossa keski-ikäsiä naisia.

Taas tää. Ihan sama mitä Sloveniassa on, aivan eri juttu. Ei JO:lla täällä ole mitään hullua teinisuosiota.

Vierailija
23385/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku puhui täällä aikaisemmin, että niiden yleisöä kotimaassaan olisi ennemmin 18-25v. nuoret naiset, eikä ihan teinit.

Vierailija
23386/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan tosi iloinen kun nyt on mahkut päästä itsekin keikalle. Ihan sama mikä ikäraja siellä on! 😊

Vierailija
23387/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo Tavastian K18-keikka alkaa nyt 22-22.30 jos ovet siirtyi klo. 21? Moneltahan loppuu? Menee kyllä myöhään arkipäivänä tuo aloitusaika, mutta en haluaisi kyllä ikärajattomallekaan keikalle.

Yöunet on menneet jo muutenkin ja asia tuskin paranee tuohon mennessä joten liekö tuolla väliä. Itsestäni siis puhun.

Vierailija
23388/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo logomon lipunmyynti alkaa?

Vierailija
23389/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vaan tosi iloinen kun nyt on mahkut päästä itsekin keikalle. Ihan sama mikä ikäraja siellä on! 😊

Niinpä mut mulla on väliä kyllä😃 siksi logomo

Vierailija
23390/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, Kärtsän viimeisimmät Tiktokit eivät oo mitään kovin kummoista suosiota saaneet katsojamäärien perusteella. Se kengänkalastus, keikkavideo ja kädenvääntö. Ei niistä toki kovin monta päivää oo kun ne on sinne laitettu, mutta tuo K & B -video viikko sitten= 3 miljoonaa katsojaa.

Vierailija
23391/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tuo logomon lipunmyynti alkaa?

Tänään klo 16.

Vierailija
23392/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitipä törmätä Bojanin bokserisaunakuvaan, aika plösö pehmo Käärijään verrattuna.. .

Mä en voi sille mitään että Käärijän ulkoisesta habituksesta tulee aina mieleen lappilainen poromies. Pitkä letka selkä, lyhyet jalat längellä. Pötikkä.

Niin no toi pötikkä ominaisuus on juuri yksi syy miksi häntä pidetään ulkomaita myöten tosi miehekkäänä vaikka hän onkin melko lyhyt.

K keskivartalo on kyllä tosi leveä verrattuna pituuteen, ei ole mitään naisellista piirrettä siinä. Jos hän olisi pitkä niin olisi kyllä kunnon tankki. (olen nähnyt hänet läheltä keikalla)

Retu Kivinen🤭

Vierailija
23393/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö joku aikuinen ihminen saada tolle Tavastian ikärajattomalle keikalle lippua? :D Pohdiskelen et mitä tässä nyt kannattais oikeen tehdä. Jääkö kyttäämään josko joskus joku haluis luopua omasta K18-lipustaan vai ostaako lipun tonne. Tosin pääseehän siitä ikärajattoman keikan lipusta sit myöhemmin eroon, jos saattuukin käymään sellai tuuri et pääsis myöhemmälle Tavastian keikalle tai Tampereelle.

Ei kyl pysty. 😂 Oli toki se käärijän black boxikin täynnä teiniä. Oliko joku siellä?

Olin Käärijän black boxissa ja oli kyllä ihan kaiken ikäisiä. Ei mitään "täynnä teiniä", toki oli heitäkin. Kyllä se oli ihan koko kansan kokoontumisajot.

Vierailija
23394/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen seudulla asuvaa ei nämä uudet keikka julkistukset paljon lämmitä. Aika mahdotonta lähteä keikkaa katsomaan keskellä viikkoa ilman vapaa päivää 🙄

Vierailija
23395/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Kärtsän viimeisimmät Tiktokit eivät oo mitään kovin kummoista suosiota saaneet katsojamäärien perusteella. Se kengänkalastus, keikkavideo ja kädenvääntö. Ei niistä toki kovin monta päivää oo kun ne on sinne laitettu, mutta tuo K & B -video viikko sitten= 3 miljoonaa katsojaa.

B&K kuvio on laittaneet kummallekin nostetta. Ehkä ne vois perustaa duon ja nousta sillä maailmanmaineeseen😂😂

Vierailija
23396/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä muita muuten about 30-v, jotka menossa yksin Tavastialle k-18 keikalle? Mietin, et ois hauska tutustua joihinkin ja mennä vaik yhdessä, mut samalla en tiiä uskallanko ja sit jos paljastunkin jollekin tutulle täältä. Lol

T. Yksin menevä 28 vuotias

Oon menossa sinne yksin myös ja olis kyllä kiva saada keikkaseuraa 😊 T. 24v

Vierailija
23397/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oiski vuosisadan yllätys kun Tavastian S keikka olisikin täynnä mammoja ihastelemassa Balkanin miehiä😂 Ja ruusua.

Vierailija
23398/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä av-palstalla saa päteä niin sanonpa vaan että täydellinen suunnitelma olisi ollut lisätä Tavastialle ikärajaton keikka ja siirtää Tampereen keikka isompaan k-18-tilaan. Tv. Oman elämänsä keikkamyyjä

Vierailija
23399/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assuuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Käärijän black boxissa ja oli kyllä ihan kaiken ikäisiä. Ei mitään "täynnä teiniä", toki oli heitäkin. Kyllä se oli ihan koko kansan kokoontumisajot.

En mä kyllä usko että tuonne Joker Outin keikalle - siis jos Joker Outin musan/poikien takia sinne tulee olis mitään teinejä tulossa...toki jos Käärijäfaneja toiveissa nähdä K, mutta jotenkin epäilen että taitaa ns vanhempaa fania siellä olla.

Vierailija
23400/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan noista Jokereista yhtään outoa esiintyä noin nuorille, kun yleisössä voi olla 13 vuotiaita. Kai tuo tilanne on ihan tavallinen muillekin samantyyppisille bändeille. Luulisi olevan oudompi yleisö kuin keski-ikäiset.

Ketju on lukittu.