Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
23281/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitipä törmätä Bojanin bokserisaunakuvaan, aika plösö pehmo Käärijään verrattuna.. .

Linkkiä niin voidaan varmistaa? 😉

Just tohon ylle laitoin....

Joo oli tullu sillä välin kun tota vastausta rustailin 😁

Vierailija
23282/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitipä törmätä Bojanin bokserisaunakuvaan, aika plösö pehmo Käärijään verrattuna.. .

Mä en voi sille mitään että Käärijän ulkoisesta habituksesta tulee aina mieleen lappilainen poromies. Pitkä letka selkä, lyhyet jalat längellä. Pötikkä.

Lapistahan se isänsä suku onkin lähtöisin käsittääkseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23283/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtqfEdQN5PJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Aim very sori! 🤷

Hyvännäköinen oli.

Vierailija
23284/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä näytin naamasta tånåån töissä tuolta ku Bojan tossa ylläolevassa bokserikuvassa. Kaikki mahdollinen ja mahdoton epäonnistui 😀

Vierailija
23285/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos B haluaisi niin hänestä saisi muokattua ihan tajuttoman pakkauksen. On siis todella kuuma omana itsenään ja mahtavaakin ettei puunaa joka kulmakarvaa ja hiuksia täydelliseen ojennukseen jne mutta jos miettii jotain Benjamin Ingrossoa joka on vähän saman oloinen kuten myös Robin, niin puunausaste on B:llä ihanan paljon maanläheisempi.

Joo näin on hyvä kuin Bojan nyt on. Jäin miettimään, miten tuo puunaamisella tuosta enää paranisi. Nyt hän on ikäänkuin vahingossa ja yrittämättä hurmaava, mikä on aina parempi kuin puunaustuote.

Vierailija
23286/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain kohtihan ketjua pohdittiin voiko B joutua konservatiivisessa kotimaassaan arveluttavaan homoseksuaalisuuteen viittaavien kuvien, retosteluiden, fanfictionin yms. johdosta, (mikä roihahti aikalailla Tavastian jälkeen). Mietin nyt, että voisivatko sen vuoksi sekä K että B yhteisestä sopimuksesta tehdä noita päivityksiä, joissa vilahtelee tiettävät/mahdolliset tyttöystävät..?

Eli että se ei olisi mitään mustasukkaista kommunikointia, vaan ihan vaan tietoista mielikuvien muokkaamista, koska seksualisoitu bromance ehti hieman "lähteä lapasesta", niin tämä voisi olla keino vakuuttaa B:n vanhoillisemmatkin fanit, ettei ole homosuhteesta kyse, kun K:lla on tyttöystävä ja B:llä "ehkä".

Tää vois olla. Mä uskon tietoiseen julkisuuskuvan luomiseen, faneille somessa viestitään, ei toisilleen.

Vierailija
23287/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on klo 12 palaveri jota vedän voi kettu. Perjantai meni jo aivan reisille töissä, mutta pakko mun on sen verran olla myöhässä että näen mitä se Reko julkistaa. Mitä jos lipunmyynti alkaa heti?? Aaaarrrghgh. Tässä menee pian uskottavuus töissä kun sekoilen huolella. Otanko lääkärin soittoaika -kortin käyttöön??

Ei varmasti ala heti. Tänään ilmoitus ja liput myyntiin tyyliin ylihuomenna. Ensin pitää luoda pöhinää.

Vierailija
23288/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtqfEdQN5PJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Aim very sori! 🤷

Hyvännäköinen oli.

yhh ei heruis

Vierailija
23289/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri siksi ihana. Näkeehän siitä paidattomasta futiskuvastakin, ettei Bojan taida paljon salilla käydä.

Vierailija
23290/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän täällä Bojanin kiloja arvostella, kun on varmasti paljon paremmassa kunnossa kuin 99% kirjoittelijoista.

Vierailija
23291/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodysheimaus on ällöä. Parempi poistua hetkeksi ja palata Rekon ilmoituksen jälkeen, etten ärsyynny enempää.

Vierailija
23292/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö bojan jeren "bad boy" taustoista ja sen varasteluista

Vierailija
23293/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvähän täällä Bojanin kiloja arvostella, kun on varmasti paljon paremmassa kunnossa kuin 99% kirjoittelijoista.

Mulla on aina ollut tyyppi ja se on hoikahko, pitkäraajainen kauniskasvoinen kiltti kuumis. Siihen ei rakennetut lihakset kuulu mutta kaikki inhimillinen kylläkin. Kumma kun B vetoaa siis 😅 kirjoitin tuon puunaus-viestin siis. En todellakaan arvostele häntä, ihana on.

Vierailija
23294/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä Tallinnassa -uutinen. En huomannut, että tämä olisi ollut täällä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaarija-sai-tallinnan-sekaisin-kats…

Vierailija
23295/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sille mitään että Käärijän ulkoisesta habituksesta tulee aina mieleen lappilainen poromies. Pitkä letka selkä, lyhyet jalat längellä. Pötikkä.

Niin no toi pötikkä ominaisuus on juuri yksi syy miksi häntä pidetään ulkomaita myöten tosi miehekkäänä vaikka hän onkin melko lyhyt.

Vierailija
23296/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niistä pöllityistä pokemonkorteista? 😂

Vierailija
23297/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasteluista? Onko sellastakin ollut. Voi voi. No virheistä oppii.

Vierailija
23298/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no toi pötikkä ominaisuus on juuri yksi syy miksi häntä pidetään ulkomaita myöten tosi miehekkäänä vaikka hän onkin melko lyhyt.

K keskivartalo on kyllä tosi leveä verrattuna pituuteen, ei ole mitään naisellista piirrettä siinä. Jos hän olisi pitkä niin olisi kyllä kunnon tankki. (olen nähnyt hänet läheltä keikalla)

Vierailija
23299/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen ilman mitään romanttista tai latauksia täytyy sanoa että on AIVAN eri olla tyttöporukalla liikkeellä ja puhua kaikesta vs. se että joku raahaa äijänsä mukaan. Se läsnäolo katkaisee kaikelta jutulta siivet tosi tehokkaasti. Viitaten erääseen viikonloppuun erään pohjoisen maan pääkaupungissa. Sääli.

Surullista, mutta minusta, jos Jere ei pysty irrottamaan itselleen kahdenkeskistä aikaa Bojanin kanssa, vaikka toinen vaivautuu kiireiltään Suomeen, se tarkoittaa, ettei hän oikeasti halua ja tarvitse sellaista aikaa. Mä en millään haluaisi, että tuo on totta, mutta siltähän tilanne näyttää. Ja toisaalta erittäin hyvä, että Bojan näki sen. Kaiken viisauden alku on tosiasioiden tunnustaminen. Tämä oli nyt palstan toinen presidentillinen lausahdus.

Eihän ne siellä viisuissakaan niin paljoa aikaa vain kaksistaan viettäneet. Joku kolmas kuvasi nuuskakosinnan, titanic-videon ja killisilminkatsahtelut ym. pätkät..

Onhan se nyt hiukan eri asia, onko kuvaaja gf vai joku muu.

Vierailija
23300/123801 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ton mun musa vinkkailun ei tosiaan ollu tarkotus olla mikään venäjä hehkutus tai mainos 😬 ei jotenki tullu edes mieleen kun mulle se on lapsuuden musaa.

Ketju on lukittu.