Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Pliis jos ketjussa ilmenee jotain mielenkiintoista tai isompaa liittyen poikiin (keikka-asiat pystyn tarkistamaan muutenkin), niin voisiko joku ihana ihminen tehdä jossain vaiheessa tiivistelmän tai lyhyen kuvauksen Kaksplussan hidasta elämää elävään ketjuun? Siis siihen aikamoinen puutarha.
Olen nyt matkustanut ketjun mukana 4 viikkoa, mutta tänään alkaa työt ja paluu sinne. En pysty seuraamaan mitään kivoja käänteitä (tai karvoja nostattaviakaan) 😫 Niin jos syntyy jotain oivalluksia, ois kiva pystyä lukemaan niitä kootusti esim illalla 🌹
Nauttikaa te muut päivästä!
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa väitetään, että Käärijä teki Kesärauhassa klo 23 biisissä p*llunnnuolemis -eleen. Hmmmm.....
Se oli jopa Turun Sanomien jutun digiversion kuvituksena. Vähän hieraisin silmiäni. Maksumuurin takana valitettavasti.
Käärijästä meni maku, kun on asuntosijoittaja, on naisystävää, ottaa vastaan Vantaan kaupungin asunnon ja matkatoimistolta lomia.
Pettymystä pettymyksen jälkeen, kun on niin ahne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa väitetään, että Käärijä teki Kesärauhassa klo 23 biisissä p*llunnnuolemis -eleen. Hmmmm.....
Se oli jopa Turun Sanomien jutun digiversion kuvituksena. Vähän hieraisin silmiäni. Maksumuurin takana valitettavasti.
Aika kesy ja nopeasti huitaistuhan tuo oli. Se on paljon kuumempi, missä liu'uttaa kättään v- sormista pitkin kaulaa...hothothoot
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä meni maku, kun on asuntosijoittaja, on naisystävää, ottaa vastaan Vantaan kaupungin asunnon ja matkatoimistolta lomia.
Pettymystä pettymyksen jälkeen, kun on niin ahne.
Ai, ei mulla
Bojan on jo nyt suositumpi (paremman näköinen, luonnollisempi ja älykkäämpi) kuin Käärijä, joka on vain typerä rooli kielenroikottamisineen ja kaljamahoihineen. On löysää jo vähän liikaa. Bojan on myös parempi esiintyjä joten suosio ei ole ihme. T. lipun saanut.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on jo nyt suositumpi (paremman näköinen, luonnollisempi ja älykkäämpi) kuin Käärijä, joka on vain typerä rooli kielenroikottamisineen ja kaljamahoihineen. On löysää jo vähän liikaa. Bojan on myös parempi esiintyjä joten suosio ei ole ihme. T. lipun saanut.
Kaljamaharooli, juupa juu 😀
Joo, Bojanhan on supersexy, värähtää vaan gaydar sen verran voimakkaasti että vähän pilaa tunnelmaa, Kärtsäristä saa selvät hetskuvibat vaikka iloinen olenkin että on selvästi myös bojanseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Bojanhan on supersexy, värähtää vaan gaydar sen verran voimakkaasti että vähän pilaa tunnelmaa, Kärtsäristä saa selvät hetskuvibat vaikka iloinen olenkin että on selvästi myös bojanseksuaali.
Bojanseksuaali = Bo
:) :) <3
Onko Suomi kesäaikaan tuo UTC +3 aikavyöhykettä käyttävä maa? Viitaten Gregorin Storyyn tälle päivälle? Eli jotain ilmoitetaan tänään klo 12?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kesy ja nopeasti huitaistuhan tuo oli. Se on paljon kuumempi, missä liu'uttaa kättään v- sormista pitkin kaulaa...hothothoot
Lienee tää editti kyseessä 🤭😋
https://www.instagram.com/reel/CqdDJQnvioj/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Jokereiden musiikista mieleen aika monet neuvostoliiton aikojen musat. Ja tämä ei siis ole mikään negatiivinen kommentti, itselleni se on nostalgista ja hyvää musiikkia.
Esim toi tuli mulle heti jostain syystä mieleen kun kuuntelin enemmän Jokereiden musiikkia. Jos jotain sattuu kiinnostamaan tollanen pieni musiikillinen aikamatkustus 💕
Kiitos! Tekee mieli palata vanhaan harrastukseeni, Neuvostoliiton ja Venäjän musiikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Jokereiden musiikista mieleen aika monet neuvostoliiton aikojen musat. Ja tämä ei siis ole mikään negatiivinen kommentti, itselleni se on nostalgista ja hyvää musiikkia.
Esim toi tuli mulle heti jostain syystä mieleen kun kuuntelin enemmän Jokereiden musiikkia. Jos jotain sattuu kiinnostamaan tollanen pieni musiikillinen aikamatkustus 💕
Venäjän kieli aiheuttaa mulle fyysistä pahaa oloa. Oon varmaan ollu entisessä elämässä niitten vankina tai jotain muuta pahaa.
Venäläinen kulttuuri on ollut mulle aina suuri rakkaus. Yhdellä musiikkiluennolla sanottiin, että suomalaiseen kevyeen musiikkiin on vaikuttanut kolme asiaa, Venäjä, Venäjä ja Venäjä. Olen palannut venäjän kielen opiskeluun, tosin aika eri tunnelmissa kuin ennen Ukrainan sotaa.
Oho, teitä on täällä muitakin, joilla musiikkimaku on jossain vaiheessa vetänyt itään. Minulla soi aikoinaan Kino. En sanaakaan ymmärtänyt, mutta sujuvasti kuuntelin. Vuosikymmeniin en enää ole näitä biisejä etsinyt, mutta näkyy löytyvän edelleen YouTubesta.
Kyllä mua eilen palautteli takaisin maanpinnalle se B:n autolla ajelu story (mikä.oli varmaan tarkoituskin). Muutenkin pitänyt vieroittautua tästä hommasta, joten nyt varmaan hyvä aika siihen. Katson Rekon uutiset tänään ja muuten tulen käymään täällä jatkossa satunnaisesti, jos jotain uutta isompaa ilmenee tai muuten herää tarve fiilistellä. 😊👋
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua eilen palautteli takaisin maanpinnalle se B:n autolla ajelu story (mikä.oli varmaan tarkoituskin). Muutenkin pitänyt vieroittautua tästä hommasta, joten nyt varmaan hyvä aika siihen. Katson Rekon uutiset tänään ja muuten tulen käymään täällä jatkossa satunnaisesti, jos jotain uutta isompaa ilmenee tai muuten herää tarve fiilistellä. 😊👋
Joo joskushan tämän on loputtava. Eikä noiden kahden tarina tästä mihinkään etene🙂vaikka kuinka toivoisi.
Enää ei tee mieli avata Jeren stoorejakaan, tiedätte kyllä miksi. Saa nähdä kuinka kauan mulla jokeri-innostus kestää. Jokereille toivon menestystä. Tavallaan olisi hyvä, että Bojan löytäisi seuraa itselleen, vaikka haikealta sekin tuntuu.
Bojanin feedin uusin eli Tavastia-kuvat on nyt hänen tykätyin postauksensa, kun ohitti niukasti yhteiskuvan La Zarran kanssa. Kansa haluaa lisää tapaamisia ja yhteiskuvia J:n kanssa, vinkvink 😌
Vierailija kirjoitti:
Bojanin feedin uusin eli Tavastia-kuvat on nyt hänen tykätyin postauksensa, kun ohitti niukasti yhteiskuvan La Zarran kanssa. Kansa haluaa lisää tapaamisia ja yhteiskuvia J:n kanssa, vinkvink 😌
Kyllä. Vaikka sitten ihan soulmate-kuvia. Kunhan yhteys säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt ihan ohi aiheen (anteeksi), mutta tuli tosta Zarrasta mieleen että jotenki epämiellyttävän oloinen tyyppi. Ei iske se musiikkikaan ollenkaan.
Kyllä te jaksatte tätä tylsää gaypakotusta. huohh...
Mut ei mul muuta, moi.