Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä meni maku, kun on asuntosijoittaja, on naisystävää, ottaa vastaan Vantaan kaupungin asunnon ja matkatoimistolta lomia.
Pettymystä pettymyksen jälkeen, kun on niin ahne.
Ei yhtään haise kateus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijästä meni maku, kun on asuntosijoittaja, on naisystävää, ottaa vastaan Vantaan kaupungin asunnon ja matkatoimistolta lomia.
Pettymystä pettymyksen jälkeen, kun on niin ahne.Ei yhtään haise kateus.
Niinpä! Toisaalta niinhän sitä sanotaan, että kateuskin ansaitaan.
Itse toivon K:lle pelkkää hyvää, hän on kyllä ansainnut kaiken tuon mitä nyt on saanut ja enemmänkin. Käsittämätöntä, että ollaan katkeria ja kateellisia, kun toinen pääsee vihdoin poimimaan kovan työnsä hedelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin feedin uusin eli Tavastia-kuvat on nyt hänen tykätyin postauksensa, kun ohitti niukasti yhteiskuvan La Zarran kanssa. Kansa haluaa lisää tapaamisia ja yhteiskuvia J:n kanssa, vinkvink 😌
Kyllä siellä varmaan ollaan hyvin tietoisia.
Käärijä ja Bojan samassa paketissa on se mikä myy. Siksi on todennäköistä että yhteistä materiaalia on tekeillä.
Uskon myös näin. Ja luotan Rekon aktiivisuuteen tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettymystä pettymyksen jälkeen, kun on niin ahne.Ei yhtään haise kateus.
Joko tietämättömyyden ja kateuden yhdistelmä (iltapäivälehdessähän oli Jeren viiden vuoden ansio- ja pääomatulot ja ne oli kyllä todella pienet eli keskimäärin nippanappa tonnin kuussa yhteensä) tai silkkaa provoa toi viesti. Parempi kuin hypätään tollaset viestit yli ilman mitään huomion antamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Jokereiden musiikista mieleen aika monet neuvostoliiton aikojen musat. Ja tämä ei siis ole mikään negatiivinen kommentti, itselleni se on nostalgista ja hyvää musiikkia.
Esim toi tuli mulle heti jostain syystä mieleen kun kuuntelin enemmän Jokereiden musiikkia. Jos jotain sattuu kiinnostamaan tollanen pieni musiikillinen aikamatkustus 💕
Venäjän kieli aiheuttaa mulle fyysistä pahaa oloa. Oon varmaan ollu entisessä elämässä niitten vankina tai jotain muuta pahaa.
Ei rasismia tähän ketjuun, kiitos. Venäjän kieli on yksi maailmankirjallisuuden tärkeimpiä kieliä. On Käsite venäläiset klassikot eikä turhaan. Venäjäksi on kirjoitettu maailman hienointa runoutta eivätkä käännösversiot koskaan tavoita sitä sävyjen rikkautta, jonka venäjän kieli mahdollistaa. Venäjä on tuottanut myös loistavia sävelyäjiä ja monen teoksissa venäjänkielinen teksti teksti on olennainen. Venäjä on vanha ja merkittävä kulttuurimaa ja sen kieli on osa eurooppalaista sivistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Jokereiden musiikista mieleen aika monet neuvostoliiton aikojen musat. Ja tämä ei siis ole mikään negatiivinen kommentti, itselleni se on nostalgista ja hyvää musiikkia.
Esim toi tuli mulle heti jostain syystä mieleen kun kuuntelin enemmän Jokereiden musiikkia. Jos jotain sattuu kiinnostamaan tollanen pieni musiikillinen aikamatkustus 💕
Venäjän kieli aiheuttaa mulle fyysistä pahaa oloa. Oon varmaan ollu entisessä elämässä niitten vankina tai jotain muuta pahaa.
Ei rasismia tähän ketjuun, kiitos. Venäjän kieli on yksi maailmankirjallisuuden tärkeimpiä kieliä. On Käsite venäläiset klassikot eikä turhaan. Venäjäksi on kirjoitettu maailman hienointa runoutta eivätkä käännösversiot koskaan tavoita sitä sävyjen rikkautta, jonka venäjän kieli mahdollistaa. Venäjä on tuottanut myös loistavia sävelyäjiä ja monen teoksissa venäjänkielinen teksti teksti on olennainen. Venäjä on vanha ja merkittävä kulttuurimaa ja sen kieli on osa eurooppalaista sivistystä.
Ole hyvä ja rakasta venäläisiä ja maata ihan vapaasti mutta anna minun vihata terrosristivaltiota jos haluan. Maapallo olisi niin paljon parempi paikka ilman Venäjää, minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin feedin uusin eli Tavastia-kuvat on nyt hänen tykätyin postauksensa, kun ohitti niukasti yhteiskuvan La Zarran kanssa. Kansa haluaa lisää tapaamisia ja yhteiskuvia J:n kanssa, vinkvink 😌
Käärijä ja Bojan samassa paketissa on se mikä myy. Siksi on todennäköistä että yhteistä materiaalia on tekeillä.
Toivon vaan että se syntyy todellisesta kivasta fiiliksestä eikä ns pakotettuna, koska se myy. Mikään ei olis kamalampaa kuin nähdä heidät tekemässä vaikka jotain yhteisbiisiä aistien että kumpikaan ei haluisi olla siinä. Varmaan nekin vibat meille sitten välittyis kun tähänkin saakka ainakin omasta mielestämme ollaan tulkittu kaikki oikein😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhuisi sivistyksestä ja venäjästä samassa lauseessa.
Munkin pitäis vieroittaa itseni täältä. Alkaa ihan oikeasti kärsiä työt 🤦 Kaksplus-ketjuun tiivistelmä ois huippu kuten joku jo pyysi!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua eilen palautteli takaisin maanpinnalle se B:n autolla ajelu story (mikä.oli varmaan tarkoituskin). Muutenkin pitänyt vieroittautua tästä hommasta, joten nyt varmaan hyvä aika siihen. Katson Rekon uutiset tänään ja muuten tulen käymään täällä jatkossa satunnaisesti, jos jotain uutta isompaa ilmenee tai muuten herää tarve fiilistellä. 😊👋
Eli et mikään todellinen shippaaja sitten ollutkaan. Kaksplussalla on (jälleen kerran) parempi henki ja lämpimämpiä ihmisiä, kuin täällä, eli siellä aivan ihastuneina otettiin vastaan yöllä silloin se Bojanin Abba-discopallo-postaus. Näin.
Mun mielialoihin ei toi Bojanin autoiluvideo vaikuttanut yhtään mitään, kivaa, jos on päässyt tuollaisen avoauton kyytiin kivassa seurassa :) Kärtsähän silti on se Bojanin numero yksi. (Uno)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä haluaa Bojan (possujuna!), mitä haluaa Jere.🙂 Mua mietityttää, onko yhteys Bojanin ja Jeren välillä nykyisin jokereille plussaa vai miinusta.
Vierailija kirjoitti:
Munkin pitäis vieroittaa itseni täältä. Alkaa ihan oikeasti kärsiä työt 🤦 Kaksplus-ketjuun tiivistelmä ois huippu kuten joku jo pyysi!
Jos vaikka joku ihana sielu jaksais käydä siellä vielä vetämässä päivän yhteen! Mut ei sit läpällä, jos ei jaksa virallisena valvojana tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Vaikka sitten ihan soulmate-kuvia. Kunhan yhteys säilyy.
Parempi vaan, että olisivat soulmate ystäviä kuin rakastavaisia. Ystävyys voi säilyä ikuisesti, kun taas kaukosuhde ja sadat keikat vuodessa eri puolella Eurooppaa voisivat sisältää lopuksi riitaa, draamaa ja pettymyksiä ja päättää tuon homman lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua eilen palautteli takaisin maanpinnalle se B:n autolla ajelu story (mikä.oli varmaan tarkoituskin). Muutenkin pitänyt vieroittautua tästä hommasta, joten nyt varmaan hyvä aika siihen. Katson Rekon uutiset tänään ja muuten tulen käymään täällä jatkossa satunnaisesti, jos jotain uutta isompaa ilmenee tai muuten herää tarve fiilistellä. 😊👋
Joo joskushan tämän on loputtava. Eikä noiden kahden tarina tästä mihinkään etene🙂vaikka kuinka toivoisi.
Enää ei tee mieli avata Jeren stoorejakaan, tiedätte kyllä miksi. Saa nähdä kuinka kauan mulla jokeri-innostus kestää. Jokereille toivon menestystä. Tavallaan olisi hyvä, että Bojan löytäisi seuraa itselleen, vaikka haikealta sekin tuntuu.
Kyllä se etenee. Kuka ois Tavastiankaan tapahtumia uskonut. Mä odotan sitä näiden yhteistä musantekoa tms projektia 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Bojan samassa paketissa on se mikä myy. Siksi on todennäköistä että yhteistä materiaalia on tekeillä.Toivon vaan että se syntyy todellisesta kivasta fiiliksestä eikä ns pakotettuna, koska se myy. Mikään ei olis kamalampaa kuin nähdä heidät tekemässä vaikka jotain yhteisbiisiä aistien että kumpikaan ei haluisi olla siinä. Varmaan nekin vibat meille sitten välittyis kun tähänkin saakka ainakin omasta mielestämme ollaan tulkittu kaikki oikein😅
Samaa mieltä, ei mitään mahdollisimman pian kokoon kyhättyä Auto jää kakkosta kiitos😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joskushan tämän on loputtava. Eikä noiden kahden tarina tästä mihinkään etene🙂vaikka kuinka toivoisi.
Enää ei tee mieli avata Jeren stoorejakaan, tiedätte kyllä miksi. Saa nähdä kuinka kauan mulla jokeri-innostus kestää. Jokereille toivon menestystä. Tavallaan olisi hyvä, että Bojan löytäisi seuraa itselleen, vaikka haikealta sekin tuntuu.Kyllä se etenee. Kuka ois Tavastiankaan tapahtumia uskonut. Mä odotan sitä näiden yhteistä musantekoa tms projektia 🙂
Jos tätä palstaa on uskominen niin tää näiden juttu on loppunut tai ollut loppumassa jo monta kertaa :D mutta mitä kaikkea ollaan saatu, mm. Tavastia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ja Bojan samassa paketissa on se mikä myy. Siksi on todennäköistä että yhteistä materiaalia on tekeillä.Toivon vaan että se syntyy todellisesta kivasta fiiliksestä eikä ns pakotettuna, koska se myy. Mikään ei olis kamalampaa kuin nähdä heidät tekemässä vaikka jotain yhteisbiisiä aistien että kumpikaan ei haluisi olla siinä. Varmaan nekin vibat meille sitten välittyis kun tähänkin saakka ainakin omasta mielestämme ollaan tulkittu kaikki oikein😅
Juuri näin. Tosin en usko, että tuollaista tilannetta tulee. Jotenkin mulla on sellainen fiilis, että B halusi suhteelta enemmänkin kuin mihin se meni, mutta J:lle tää ollut 95 prossasesti todella hauskaa ajanvietto uuden erityisen läheisen ystävän kanssa. Se 5 prossaa on sitten ollut sitä yllättävää orastavaa kipristelyä mahanpohjassa, jolle ei ole ainakaan vielä tullut tarvetta tehdä sen enempää.
Koska J ei varmaan ole luvannut B:lle yhtään mitään, en usko että B voisi olla oikeasti vihainen tai loukkaantunut. Korkeintaan pettynyt ja sekin johtuu omista odotuksista ja väärästä tilanteiden luvusta.
Siksi pääsee tuosta yli, kunhan aikaa kuluu vielä hetki, ja tuo jatkuu molemminpuolisena syvänä ystävyytenä. (Ellei sitten joskus tapahdu jotain kun molemmilla olisi otollinen hetki ja fiilis kokeilla muutakin.)
Tää on nyt siis tietenkin vain arvelua nähdyn somemateriaalin perusteella enkä väitä tietäväni yhtään mitään. Ehkä oli vain tarve kirjoittaa tämä, niin helpompi selvittää shippauksen rajat itselleni.
Naurettava tulkinta että se vilkuiluvideo tarkoittaisi ihastumista. Jerehän on kertonut, että alussa kommunikoivat ilmeillä, eli sitä oli varmasti tapahtunut tuota aiemminkin. Ja kun Bojan siinä taas näki hänet niin meinasi taas alkaa ilmeilemään, mutta huomasikin käynnissä olevan haastattelun, joten meni vähän noloksi ja yritti olla asiallisesti ettei häiritse tilannetta. Kurjaa Bojanille, että koko netti nyt meemittelee jotain muka-ihastusta. :(
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa väitetään, että Käärijä teki Kesärauhassa klo 23 biisissä p*llunnnuolemis -eleen. Hmmmm.....
Tervetuloa vaan kylään Käärijä, tai siis Jere. En asu kaukana. :)