Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22821/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Frank raskaana? Kumpi on isä?

Bojanhan sitä pumppasi..

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 this made my day.

Vierailija
22822/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jerikonruusu oli Jerelle/Käärijälle sopiva kasvitieteellinen lajike koska

"Jerikon ruusu on Pohjois-Amerikan aavikoiden kasvi, jonka tunnusomainen piirre on, että aavikon kuivuudessa se käpertyy ruskeaksi palluraksi, mutta kosteutta saadessaan se avautuu kauniiksi vihreäksi kukaksi"

Aina välillä menee palluraksi mutta oikeilla ravinnolla ja vedellä muuttuu vihreäksi kauniiksi kukaksi vaikka mistä palluratilasta 😂 Balkaninruusulajikkeen läsnäolo saa sen vissiin myös puhkeamaan kukkaan

Mä luulin että tuo jerikonruusu oli keksitty! Aivan sopii kärtsälle, luin just että jerikonruusuksi on kutsuttu myös peikonmähkää. Sopii hyvin käärijälle kun se on tuollainen peikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22823/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä B haluaa suorastaan julkaista näitä treffikumppaneita kaikkien näiden gay-spekulointien jälkeen 😀

Vierailija
22824/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, muistuiko Bojanilla eilen juhlissa mieleen Kärtsä ja edellinen viikonloppu? Vähän outo se viime yön Ig-story, jotain halusi jollekin sillä viestiä.

Ai Abba? Ei ollut yhtään outo.

Vierailija
22825/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maanantaina tulossa "tärkeä tiedote" koskien Suomen keikkoja, Rekon story.

Toivottavasti Turussa Logomossa salin vaihto!Mä kirmaan jo sinne, ihanaa Suomen kesä. Varaan kohta hotellin, oikeasti.

Mä varasin jo🤯😂. Saa sen sit peruttua..

Mä asun lähistöllä. Ehkä pidetään jatkobileet yhdessä. Vai ollaanko me niin vanhoja (sarkasmia), että pidetään vain etkot?😂

Vierailija
22826/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Frank raskaana? Kumpi on isä?

Bojanhan sitä pumppasi..

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 this made my day.

hei mistä on tää fakta että Frank on raskaana??! Lähteitä??!!!

Vierailija
22827/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.

Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?

Sopisiko teille ladyille Pohjolan Ruusu?

Kärtsästä ei oikein tule ruusufiilikset. Bojanille taas sopii oikein hyvin. Mietitäänkö vielä, arvon naiset.

No, saisimmeko ehdotuksia sille, että mikä Pohjolan.......vai mikä? Odottelen täällä sydän syrjällään.

Ohdake?

Rentun ruusu sopisi 😏

Mäkin kannatan horsmaa aka rentun ruusua

Edelleenkin se on ilmiselvä auringonkukka! Tämä päätettiin jo aikaa sitten kukkaistutusdiplomin suorittaneiden seniortason puutarhurien toimesta syysperantojen  aikoihin.

Vierailija
22828/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, muistuiko Bojanilla eilen juhlissa mieleen Kärtsä ja edellinen viikonloppu? Vähän outo se viime yön Ig-story, jotain halusi jollekin sillä viestiä.

No hirveän tarkasti rajattu just tuo osa mamma miasta, vielä kesken jonkun synttärijuhlia, pakko olla tarkoituksella valittu jostain syystä.

Vierailija
22829/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Turussa Logomossa salin vaihto!Mä kirmaan jo sinne, ihanaa Suomen kesä. Varaan kohta hotellin, oikeasti.

Mä varasin jo🤯😂. Saa sen sit peruttua..

Mä asun lähistöllä. Ehkä pidetään jatkobileet yhdessä. Vai ollaanko me niin vanhoja (sarkasmia), että pidetään vain etkot?😂

Jatkot käy. Vapaapäivänkin ajattelin ottaa seuraavalle päivälle😅

Vierailija
22830/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei voisiko joku JO tuotantoon paremmin perehtynyt vinkata löytyisikö sieltä jotain vähän rokahtavampaa/raskaampaa matskua kuin Carpe Diem?

En nyt sanois, että raskaampaa, mutta kokeile vaikka Proti toku, Bele sanje, Ne Bi Smel...?

Kiitos! Ne Bi Smel soi just ja jotain tämän tyylistä olinkin vailla (en tietty odottanut mitään oikeasti raskasta Jokereilta), iskee minuun paremmin kuin nämä suht pliisut. Ei millään pahalla siis, makuasia vaan 😉

Aloin kirjoittaa tuon biisin nimeä spotifyihin, niin ehdotti mulle et "new bike smell" 😂

Vierailija
22831/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä B haluaa suorastaan julkaista näitä treffikumppaneita kaikkien näiden gay-spekulointien jälkeen 😀

hmm, bojanhan ei olekaan itse antanut mitään mahdollista kiinnostusta viimekuukausien aikana samaa sukupuolta olevaan kohtaan... hmmm ihan tuulesta temmattuja spekulaatioita vain

Vierailija
22832/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se jerikonruusu oli Jerelle/Käärijälle sopiva kasvitieteellinen lajike koska

"Jerikon ruusu on Pohjois-Amerikan aavikoiden kasvi, jonka tunnusomainen piirre on, että aavikon kuivuudessa se käpertyy ruskeaksi palluraksi, mutta kosteutta saadessaan se avautuu kauniiksi vihreäksi kukaksi"

Aina välillä menee palluraksi mutta oikeilla ravinnolla ja vedellä muuttuu vihreäksi kauniiksi kukaksi vaikka mistä palluratilasta 😂 Balkaninruusulajikkeen läsnäolo saa sen vissiin myös puhkeamaan kukkaan

Mä luulin että tuo jerikonruusu oli keksitty! Aivan sopii kärtsälle, luin just että jerikonruusuksi on kutsuttu myös peikonmähkää. Sopii hyvin käärijälle kun se on tuollainen peikko.

En kestä, miten voikaan olla noin osuva 😂

Vierailija
22833/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevahan on sen tyttöystävän kaveri

Mä putosin kärryiltä. Kenen tyttöystävä on raskaana kaverilleen?

En olisi uskonut, että Käärijän myötä pääsen seuraamaan tällaista saippuaoopperaa. Kyllähän tässä pää menee vähemmästäkin pyörälle. Seuraako joku oikeasti Bojanin instaa ja spekuloi mahdollisilla tyttöystävillä ja sen jälkeen selvittää näiden naistenkin tiedot.🙈 Ja vielä joku raskaanakin.🤷

Kuka täältä EI päivitä silloin tällöin B:n instaa. Ja jos siellä on nainen avoautoa ajamassa, niin en kyllä tod heti ajattele, että siinä on tyttöystävä. Kyllä Bojan on siinä suhteessa täysin turvassa nyt 😊 (haluaa suhteeltaan henkisellä tasolla paljon. Ei pysty nyt syventymään sellaiseen suhteeseen, kun on bändi, keikat ja K aikki.)

Eikös Bojan halunnut lapset nuorena, mutta nuori hän on vielä viiden vuoden kuluttuakin.

Vierailija
22834/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, ostiko Reko sen kesämökin?

Vierailija
22835/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Abba vihje, että Bojan esiintyisi jossain  ensi vuoden ESCin väliaikashowssa yhdessä erään hyvän ystävänsä kanssa?

Vierailija
22836/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JO on ollut mun ymmärtääkseni aika avoin seurustelujen kertomiseen. Eikös ole sanottu että tällä hetkellä seurustelevat Kris ja Nace, muut ovat sinkkuja. Tosin tilanne on voinut viikossa muuttuakin 😄

No huh huh, minulla on siis vielä toivoa Janiin.😘

Vierailija
22837/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, ostiko Reko sen kesämökin?

Vai pukkaako kutsua niihin juhannushäihin, samalla pidetään sulhasten yhteiskeikka full of fans stadikalla 😅

Vierailija
22838/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Käärijän kuvat voisivat olla copy-paste toisistaan. Kaikissa sama poseeraus; nojautuminen eteenpäin, irvistys ja kieli ulos. Postasi siis juuri tällaisen äsken.

Vierailija
22839/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Abba vihje, että Bojan esiintyisi jossain  ensi vuoden ESCin väliaikashowssa yhdessä erään hyvän ystävänsä kanssa?

Tää olis kuuumaaa. Minkä niiden kappaleen Bojan ja Kärtsy laulaisivat yhdessä?

Vierailija
22840/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, muistuiko Boj GTanilla eilen juhlissa mieleen Kärtsä ja edellinen viikonloppu? Vähän outo se viime yön Ig-story, jotain halusi jollekin sillä viestiä.

No hirveän tarkasti rajattu just tuo osa mamma miasta, vielä kesken jonkun synttärijuhlia, pakko olla tarkoituksella valittu jostain syystä.

Nimenomaan. Ei Abban musiikissa mitään outoa ole. Mutta miksi tuollainen kohta laulusta ja sitten jossain synttärijuhlissa.

Ketju on lukittu.