Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22781/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti epäilen että Diljakin on Böörijän shippaaja, ei vain kehtaa myöntää ;)

Jos tänne ilmestyy joku Islannista tiedetään sit heti kuka se on 😄

Vierailija
22782/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Frank raskaana? Kumpi on isä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22783/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei voisiko joku JO tuotantoon paremmin perehtynyt vinkata löytyisikö sieltä jotain vähän rokahtavampaa/raskaampaa matskua kuin Carpe Diem?

En nyt sanois, että raskaampaa, mutta kokeile vaikka Proti toku, Bele sanje, Ne Bi Smel...?

Vierailija
22784/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevahan on

sen tyttöystävän kaveri

Mä putosin kärryiltä. Kenen tyttöystävä on raskaana kaverilleen?

En olisi uskonut, että Käärijän myötä pääsen seuraamaan tällaista saippuaoopperaa. Kyllähän tässä pää menee vähemmästäkin pyörälle. Seuraako joku oikeasti Bojanin instaa ja spekuloi mahdollisilla tyttöystävillä ja sen jälkeen selvittää näiden naistenkin tiedot.🙈 Ja vielä joku raskaanakin.🤷

Tää saaga on kyllä huolella sekoittanut aika monen pään. Minunkin, kyllä. Ja vierottanut välillä todellisuudesta. Voi pojat mitä ootte tehneet. Mä haluisin lopettaa mutta en pysty. Mutta jos nyt osoittautuu että tää on oikeesti gf niin sitten mä pystyn. Ehkä.

Vierailija
22785/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana olevahan on sen tyttöystävän kaveri

Niinpä olikin. Toivoin toisin. Luin just jonkun jutun jossa edellisen kerran B on julkaissut suhteensa tyyliin 17 veenä sen nykyisen juontajanaisen kanssa ja sen jälkeen ei ole ollut tietoa tyttö- tai poikaystävistä. Jos tuo tosiaan on tyttis, tämä on iso ulostulo Bojanilta. Syynä ei voi olla kukaan muu kuin K ja mahdollisesti riehaantunut shippaus. Olen kovin pettynyt jos näin on. Balkanin ruusun piikki viilsi nyt pahasti sormeen. Pohjolan keikatkin tuli jo myytyä loppuun niin voi näyttää enemmän todellisuutta...? Voi miten myrkyllinen supisija meinaa sipistä korvaani. Ei ei. Haluan uskoa että on kaveri ja K:lle suunnattu viesti että on täälläkin vientiä jos ei kelpaa..

Miten kukaan uskoo näin pienistä, että ois muka gf, huoooh. EI OLE.

No mistä säkään voit 100 varmasti tietää, että EI OLE? Ja hei, ihmiset käy myös treffeillä ilman, että siinä on mitään sen vakavampaa seurustelua.

Loppuilta taitaa mennä taas onko vai eikö nahisteluksi.

Vierailija
22786/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jerikonruusu oli Jerelle/Käärijälle sopiva kasvitieteellinen lajike koska

"Jerikon ruusu on Pohjois-Amerikan aavikoiden kasvi, jonka tunnusomainen piirre on, että aavikon kuivuudessa se käpertyy ruskeaksi palluraksi, mutta kosteutta saadessaan se avautuu kauniiksi vihreäksi kukaksi"

Aina välillä menee palluraksi mutta oikeilla ravinnolla ja vedellä muuttuu vihreäksi kauniiksi kukaksi vaikka mistä palluratilasta 😂 Balkaninruusulajikkeen läsnäolo saa sen vissiin myös puhkeamaan kukkaan

Vierailija
22787/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Mun täytyy mennä kohta nukkumaan, en kestä enää.

Vierailija
22788/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.

Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?

Sopisiko teille ladyille Pohjolan Ruusu?

Kärtsästä ei oikein tule ruusufiilikset. Bojanille taas sopii oikein hyvin. Mietitäänkö vielä, arvon naiset.

No, saisimmeko ehdotuksia sille, että mikä Pohjolan.......vai mikä? Odottelen täällä sydän syrjällään.

Eikös se K ollut Jerikonruusu puutarhaketjussa

Vierailija
22789/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.

Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?

Kärtsästä ei oikein tule ruusufiilikset. Bojanille taas sopii oikein hyvin. Mietitäänkö vielä, arvon naiset.

No, saisimmeko ehdotuksia sille, että mikä Pohjolan.......vai mikä? Odottelen täällä sydän syrjällään.

Ohdake?

Rentun ruusu sopisi 😏

Vierailija
22790/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan sitä pumppasi..

Vierailija
22791/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

You have some other girl on Jan's last ig story..I guess that was her birthday...she also shared a bit of Bojan from last night..maybe some others too idk

Vierailija
22792/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö siinä nyt sitten kävi siellä Tavastian takahuoneessa. Voi Frank, hyljevauvakin on hylättynä, mitenhän käy tän pienokaisen?

Vierailija
22793/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregorin stoori!! Huomenna tiedotettavaa suomalaisille Joker Outin Ig!

Vierailija
22794/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanhan sitä pumppasi..

Ja Kärtsy pumppasi Bojania.

Vierailija
22795/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun 💋 Käärijän kiinteää pebaa

Vierailija
22796/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis Dilja on ihastunut Bojaniin, joka on ihastunut Käärijään, joka on naamioitunut heteroksi, ja hovinarrigregor postaa kiusallista somesisältöä. Tämähän kuulostaa ihan William Shakespearen Loppiaisaatolta.

Vierailija
22797/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohdake?

Rentun ruusu sopisi 😏

Horsma!

Vierailija
22798/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO on ollut mun ymmärtääkseni aika avoin seurustelujen kertomiseen. Eikös ole sanottu että tällä hetkellä seurustelevat Kris ja Nace, muut ovat sinkkuja. Tosin tilanne on voinut viikossa muuttuakin 😄

Ei ole 😄

Ei ole sanottu vai tilanne ei ole muuttunut? Mä en nimittäin tällä hetkellä ole enää ollenkaan varma, mitä asioita olen lukenut tai kuullut oikeasti ja mitä unessa 😁

Vierailija
22799/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä putosin kärryiltä. Kenen tyttöystävä on raskaana kaverilleen?

En olisi uskonut, että Käärijän myötä pääsen seuraamaan tällaista saippuaoopperaa. Kyllähän tässä pää menee vähemmästäkin pyörälle. Seuraako joku oikeasti Bojanin instaa ja spekuloi mahdollisilla tyttöystävillä ja sen jälkeen selvittää näiden naistenkin tiedot.🙈 Ja vielä joku raskaanakin.🤷

Kuka täältä EI päivitä silloin tällöin B:n instaa. Ja jos siellä on nainen avoautoa ajamassa, niin en kyllä tod heti ajattele, että siinä on tyttöystävä. Kyllä Bojan on siinä suhteessa täysin turvassa nyt 😊 (haluaa suhteeltaan henkisellä tasolla paljon. Ei pysty nyt syventymään sellaiseen suhteeseen, kun on bändi, keikat ja K aikki.)

Vierailija
22800/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä olikin. Toivoin toisin. Luin just jonkun jutun jossa edellisen kerran B on julkaissut suhteensa tyyliin 17 veenä sen nykyisen juontajanaisen kanssa ja sen jälkeen ei ole ollut tietoa tyttö- tai poikaystävistä. Jos tuo tosiaan on tyttis, tämä on iso ulostulo Bojanilta. Syynä ei voi olla kukaan muu kuin K ja mahdollisesti riehaantunut shippaus. Olen kovin pettynyt jos näin on. Balkanin ruusun piikki viilsi nyt pahasti sormeen. Pohjolan keikatkin tuli jo myytyä loppuun niin voi näyttää enemmän todellisuutta...? Voi miten myrkyllinen supisija meinaa sipistä korvaani. Ei ei. Haluan uskoa että on kaveri ja K:lle suunnattu viesti että on täälläkin vientiä jos ei kelpaa..

Miten kukaan uskoo näin pienistä, että ois muka gf, huoooh. EI OLE.

No mistä säkään voit 100 varmasti tietää, että EI OLE? Ja hei, ihmiset käy myös treffeillä ilman, että siinä on mitään sen vakavampaa seurustelua.

Käy, mutta maansa suosituimman poikabändin laulaja tuskin postaa jokaista treffikumppania instaansa

Ketju on lukittu.