Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Luin mielenkiinnolla muutaman aiheeseen liittyvän fanfic-tarinan fanfic-sivustolta 😂
ja täytyy kyllä todeta että jotta tarinasta saa mitenkään iskevän tai eroottisen tai edes romanttisen pitää se olla hyvin kirjoitettu ja uskottava mitä moni ei ole vaan tosi korneja. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niin se selittäisi, miksi Käärijä seurasi jotain Venäläistä sotatiliä vai Kremliä vai mitä se nyt seurasikaan. Ja se selittäisi myös sen, miksi ei osannut vastata julkisuudessa siihen oikein syyksi mitään järkevää
Se ei koskaan seurannut venäläistä sotatiliä eikä Kremliä, mut suomalaista hörhöpuoluetta kyllä (VKK.) Jos kyse ei ollut pelkästä uteliaisuudesta, yleisempi ja todennäköisempi syy kiinnostuksella ko. puolueeseen varsinkin rajoituksista kärsineenä esiintyvänä artistina ois koronahörhöily, toivottavasti lieväasteinen jos oli sellaisesta kyse.
Käärijän broidillahan on edelleen jotain rokotepassi-vastaisia juttuja profiilissaan, eli toivottavasti eivät oikeasti ole tuohon hörhöporukkaan kallellaan.
Oletko oikeasti sitä mieltä, että koronapassi oli jotenkin hyvä asia? Tai rokotepainostus? Huhhuh, aivan sairasta aikaa. Ilman mitään järkevää syytä, kuten nyt ollaan huomattu.
Käärijä on oma itsensä ja se vei "voittoon" Euroviisuissa. Oma ajattelu vie voittoon noin muutenkin elämässä hyvin usein.
Rokotepassia vastusti moni rokotettukin. Ei se ihan järkevää toimintaa ollu, että klo 17 muuttu kaikki upsidedown.
No siis jos symppaa avoimesti mm. Convoy-sekoilua niin ei toi broidin rokotepassin vastustus mitään light-versiota hörhöilyistä ollut.
Mutta, muistutetaan nyt ettei K:n mielipiteistä pidä vetää mitään johtopäätöksiä tän vuoksi. Koska joku kuitenkin koettaa väittää muuta.
Noniin eipäs lähdetä minnekään rokotepasseihin. Niille oma ketju
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajallisesti tuo tyttöystävähän kiinnostui Käärijästä vasta UMK-osallistumisen varmistumisen jälkeen. Ja sitten sitoi Käärijän nopeasti itseensä muuttamalla parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen. Ja täällä haukutaan Bojania opportunistiksi.
Tåä pitää paikkansa. Syksyn mittaan bongattiin keikoilta. (Umk varmistui syksylmä)
Mikä ei tarkoita, etteikö suhde voisi muistakin syistä ajoittua tuohon. Eihän tuolloin Käärijä mikään pientä suurempi julkkis vielä ollut.
No toki tuossa vaiheessa kannattaa ukko sitoa itseensä kun selvä noste on nähtävissä.
Tuolla periaatteella Jere ei saisi seurustella kenenkään kanssa enää. Ei sinunkaan :). Mehän kaikki tietäisimme, että Jere kiinnostaa sinua vain julkisuuden tähden.
Tää ketju on kyllä järkyttävää... Toki teini-iässä (vai kirjoitteleeko tässä vanhemmatkin ihmiset?) on ihan tavallista, että fanittaa jotain julkkista ja lukee kaikki mahdolliset jutut hänestä ja kehittelee omat fantasiansa jne. Mutta kun tässä ketjussa mennään ihan liiallisuuksiin. Ette ole ikinä tavanneet kyseisiä henkilöitä, perustatte mielipiteenne pelkästään lyhyiden videopätkien ja insta-päivitysten varaan, ehkä jotain haastatteluja. Sen perusteella teette aika pitkälle meneviä oletuksia ihmisten luonteesta, ajatuksista, seksuaalisesta suuntauksesta, suhdestatuksesta, pyrkimyksistä ym. ym. Koittakaa nyt vähän irroittautua tuosta pakkomielteestä, ei voi olla hyväksi teidän mielenterveydellenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän siinä haastattelussa kertoi että on halunnut pyyhkiä kaksi biisiä pois historiastaan koska EI (enää)seiso niiden sanojen takana, on muuttunut miehenä niistä ajoista ja häpeää näitä kahta vanhaa biisiään.
TÄMÄ. Aika armoton on maailma, jos ei sallita ihmisten muuttua ja kasvaa. Siihen prosessiin voi kuulua myös vanhojen tekosten/(tässä tapauksessa teosten) katuminen/häpeäminen, ja se on minusta vaan tervettä rehdisti myöntää.
Ei pysty arvostamaan. Jere on biisiä tehdessä ollut sen ikäinen jo että olisi ollut syytä tietää paremmin.
Hyvin menee läpi tää imagon puhdistaminen. Pakon edessä, koska tajuaa itsekin ettei tuollaiset mielipiteet ole nykyaikana soveliaita ja cancelointi-kulttuuri elää vahvana. Se on ura pian entinen ura, jos ei ainakin näennäisesti esitä että vastustaa tuollaista. Oli nuori ja hölmö kun julkaisi biisin, eikä oikeastaan edes silloin seissyt sen takana, pelkkää tsoukkia vaan kato.
Vierailija kirjoitti:
Omaa miestäni tuli joskus iskemään mies baarissa. Kun tulin paikalle hän kehui miestäni komeaksi ja kun esittelin itseni hän sanoi että olin tehnyt hyvän löydön. En ole koskaan nähnyt miestäni niin vaivautuneen näköisenä mutta toisaalta hän vaikutti imarrellulta 🤭 Minustakin se oli imartelevaa että joku näki mieheni noin!
Mulle tai siis meille käynyt sama. Olin mieheni kanssa Israelissa sukellusreissulla ja menimme sikäläiseen laitevuokraamoon. Se hemmetin komea miespuolinen asiakaspalvelija alkoi flirttaamaan miehelleni ihan täysiä ja mun mies oli aluksi ihan pihalla eli ei tajunnut. Minua toisaalta nauratti ja imarteli se, että se tämä israelilainen koki mieheni ilmeisesti kuumana. Kun saimme vuokrauksen hoidettua, niin tämä mies vielä vinkkasi ja katsoi merkitsevästi mieheeni. No, siinä kohtaa miehenikin tajusi. Mutta se mikä miehessäni on ihanaa, että hän ei närkästynyt asiasta eikä vakuutellut omaa heterouttaan, vaan oli hieman hämillään ja ilmeisen imarreltu saamastaan huomiosta, vaikka kiusoittelin häntä asiasta jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on kyllä järkyttävää... Toki teini-iässä (vai kirjoitteleeko tässä vanhemmatkin ihmiset?) on ihan tavallista, että fanittaa jotain julkkista ja lukee kaikki mahdolliset jutut hänestä ja kehittelee omat fantasiansa jne. Mutta kun tässä ketjussa mennään ihan liiallisuuksiin. Ette ole ikinä tavanneet kyseisiä henkilöitä, perustatte mielipiteenne pelkästään lyhyiden videopätkien ja insta-päivitysten varaan, ehkä jotain haastatteluja. Sen perusteella teette aika pitkälle meneviä oletuksia ihmisten luonteesta, ajatuksista, seksuaalisesta suuntauksesta, suhdestatuksesta, pyrkimyksistä ym. ym. Koittakaa nyt vähän irroittautua tuosta pakkomielteestä, ei voi olla hyväksi teidän mielenterveydellenne.
Itse olet järkyttävä kun tuomitset muita ihmisiä ja sanot miten heidän pitäisi toimia ja miten ei Toki, tässä ketjussa on joissain asioissa menty liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajallisesti tuo tyttöystävähän kiinnostui Käärijästä vasta UMK-osallistumisen varmistumisen jälkeen. Ja sitten sitoi Käärijän nopeasti itseensä muuttamalla parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen. Ja täällä haukutaan Bojania opportunistiksi.
Tåä pitää paikkansa. Syksyn mittaan bongattiin keikoilta. (Umk varmistui syksylmä)
Mikä ei tarkoita, etteikö suhde voisi muistakin syistä ajoittua tuohon. Eihän tuolloin Käärijä mikään pientä suurempi julkkis vielä ollut.
No toki tuossa vaiheessa kannattaa ukko sitoa itseensä kun selvä noste on nähtävissä.
Tuolla periaatteella Jere ei saisi seurustella kenenkään kanssa enää. Ei sinunkaan :). Mehän kaikki tietäisimme, että Jere kiinnostaa sinua vain julkisuuden tähden.
Kaikkihan me täällä ollaan vaan Jerelle itseämme tyrkyttämässä vai? Jos itse olet hänestä siinä mielessä kiinnostunut, älä luule että kaikki on. Multa löytyy kyllä ukko ihan omasta takaa, en juokse julkkisten perässä.
Mielestäni on vain loogista sitoa itseensä läpimurtoa tekevä julkkis niin takaa mukavat oltavat itselleen. Toiset tekasee myös nopeasti lapsen niin takaa hyvät elatusmaksut, tämä toki yleisempää jossain ulkomailla. Mutta kaikkea hyvää heille niin kauan kuin se kestää. Ei valinnut helpointa puolisoa tuolla statuksella.
Jeren puolesta vähän harmittaa, että toi kuva siitä ja sen tyttöystävästä on oikeesti julkaistu ja levinnyt. Mut hyvin on tosiaan tähän asti pitäneet mimmin julkisuudesta poissa. Veikkaan, et naista ei itseensä harmita asia yhtään, jos on itse postaillut kuvia Jeren vaatteet päällä jne.
Kuvassa muuten molemmat näyttävät yhtä "kovilta", ei ilmeet aina kerro millanen ihminen kyseessä on. Vaikuttaa Jeren tyyliseltä naiselta ulkoisesti.
Mutta siis. Jere varmasti halunnut pitää Käärijän Käärijänä, hahmona, sinkkumiehenä, jolla menossa kuuma ja fanien päät sekoittava bromance Bojanin kanssa jne, mut vaikuttaahan nää julkisuuteen valuneet kuvat aina vähän ilmiöön ja fanitukseen. Loppujen lopuksi Jere kuitenkin on yhtä kuin Käärijä.
Toi Jeren Instaan laittama "tervehdys" Bojanille on kyllä tosi pliisu ja tylsä. Pakolla väsätty jotain. Eikä Bojanin vastaus juuri sen kummempi. Faneja ajatellen olis voinut miettiä jotain pientä hauskaa. Ei se kuitenkaan paljoa vaadi heittää joku bromance-juttu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me täällä ollaan vaan Jerelle itseämme tyrkyttämässä vai? Jos itse olet hänestä siinä mielessä kiinnostunut, älä luule että kaikki on. Multa löytyy kyllä ukko ihan omasta takaa, en juokse julkkisten perässä.
Mielestäni on vain loogista sitoa itseensä läpimurtoa tekevä julkkis niin takaa mukavat oltavat itselleen. Toiset tekasee myös nopeasti lapsen niin takaa hyvät elatusmaksut, tämä toki yleisempää jossain ulkomailla. Mutta kaikkea hyvää heille niin kauan kuin se kestää. Ei valinnut helpointa puolisoa tuolla statuksella.
Mä oisin kyl aivan fiiliksissäni, jos puoliso ois kaikkien haluama kuumis-söpis. En muutenkaan tykkää näyttää naamaani hirveästi, niin ei ois mulle ongelma piilotella. Kunhan sais ukkelin iltaisin samoihin formulalakanoihin 😋😋
YouTubessa on hauska video, Kääris leikki karvattoman kissansa kansa, plussaa eläinrakkaudesta.
Teille fanittajille tiedoksi, näyttäisi instatarinoiden mukaan siltä, että nuo kaksi on lomalla yhdessä jossain.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tällä hetkellä tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että B ja K ovat toisilleen tärkeitä, koska tapaaminen on tulossa (siis jos on). Onko tässä jotain todellisuudenvastaista?
785
Vierailija kirjoitti:
Mä en haluais että oma mies olisi julkkis. Mielummin tavis.
Vaatiihan se melkoista itseluottamusta ja vahvuutta ja ties mitä olla julkkiksen kanssa/puolisona. Ei kaikki sitä jaksa tai kestä. Ei parane olla kovin kärsimätön tai mustasukkainen luonne ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
YouTubessa on hauska video, Kääris leikki karvattoman kissansa kansa, plussaa eläinrakkaudesta.
Se oli joku frendin kissa hoidossa käymässä. Alkukevään videoita...K sanoi, että se kissan läsnäolo rauhoitti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tällä hetkellä tehnyt sellaisen johtopäätöksen, että B ja K ovat toisilleen tärkeitä, koska tapaaminen on tulossa (siis jos on). Onko tässä jotain todellisuudenvastaista?
785
Sit on koko totuus purkissa kun lisätään, että kyseessä on esiintymisestä ja somesta palkkansa saavista ihmisistä, joille tapaaminen on samalla pr-ää ja se edistää keikkailupöhinää
Bromance oli ihan hauskaa seurattavaa mutta en koe että sitä pitäisi enää väkisin pitää yllä. Kaikki tietää jo että viisut on ohi ja kumpikin jatkaa elämäänsä omissa kotimaissaan. Käärijän seurustelu oli tiedossa jo aiemminkin, ei syytä esittää muuta. Bojanin kanssa voivat pitää yllä ystävyyttä ja tavata mutta faneja varten on turha esittää muuta kuin ystävyyttä. Tuon bromanceen ylläpitäminen ei tuo Käärijän imagoon ja suosioon mitään lisää, kyllä se on Bojan ja bändinsä joka siitä hyötyy. Ja siksi sitä ylläpitävät...
Mikäs siinä jos sua ei tollanen haittaa. Itse en rehellisesti varmaan kattelisi tollasta menoa.
Ja kun täällä on nyt haukuttu Kärtsän tyttis niin joo, samaa mieltä olen siitä että ainakaan kuvissa ei anna itsestään mitään sympaattisen oloista vaikutelmaa. Mutta kuvat on kuvia, vaikea niistä sanoa mitään sen enempää. Ja tollanen amis haukkuminen sekä Kärtsää että tyttistä kohtaan on vaan elitististä ja lapsellista.