Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
It only got better at time<3
https://www.tumblr.com/maximumdante/720289234980929536/may-2023-june-20…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamilla ei kyllä näytä olevan minkään näköistä elämää netin ulkopuolella. Kuinka monen minuutin välein Bojanin insta täytyy käydä tarkistamassa?
Eihän siellä tarvii käydä tarkistelemassa mitään jatkuvasti. Mulle ainakin tulee kännykkään ilmoitus siitä kun joku mun seuraama tyyppi on postannut jotain uutta.
Kiitos! Mahtava vinkki! Laitoin Bn kaikkiin postauksiin ilmotukset päälle!
Juuri toi pitkä esileikki kuvaa erinomaisesti tätä ketjua... ihan parasta.
Jerenhän on ihan mahdotonta olla ihastunut Bojaniin kun sillä on tyttis,eikö? Me kaikki palstamammatkin ollaan ihan vaan villejä ja vapaita sinkkuja ja sen takia kuolaamme Slovenian prinssiä ja Jereä eikö? Eiköhän totuus kuitenkin ole se, että lyhyt tai pitkä parisuhde ei estä rankkaakaan ihastumisen tunnetta mitenkään. Kakskytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni sinne kadotin.. kuvaa ehkä omaa elämää parhaiten. Voi olla samaan aikaan tyttis ja samaan aikaan olla ihastunut Bojaniin. Rankastikin.
Huvitti kun jodelissa kaksi Lesboa on ruvennut epäilemään olevansa Bi, kun Bojan on niin kuuma, se ehkä kertoo miehen vetovoimasta ja bojanseksuaalisuudesta jotain..
Itse katselin tänään sitä klippiä missä B laulaa bussissa CCC ja Jere vastaa "better than original", nyt kun sitä katsoin ja tulkitsin niin tuli semmoset vibat että Bojan yrittää tehdä vahvan vaikutuksen Jereen, toihan on aika alku vaiheessa ja joku siinä B:n vahvassa laulussa ja olemuksessa muistuttaa vähän jotain oman nuoruuden muuveja ja soidintansseja kun haluaa tehdä vaikutuksen isosta joukosta juuri siihen yhteen TIETTYYN.. näkeekö kukaan muu näin?
ja joo tavastian kuulusin ra-ra-ra-ratta-ta klippi niin tuntuu että Bojanin on van käännettävä katse maahan, kun on jotenkin vaan niin sekoamassa Jeren intensiivisen katseen edessä että ei pysty kattomaan Jereä yhtään pidempää... ja kun sieltä nostaa sen katseen niin joo hymy on niin sairaan sydäntäsärkevän ihana.
Oon tullut tulokseen että mun ehkä täytyy irtisanoutua tai ottaa jotain palkatonta vapaata että voin täyspäiväisesti seurata k & b:tä. Puhelin on kasvanut käteen kiinni ja perhe ihmettelee miksi oon niin laiska. Ei tässä nyt muu auta paitsi ehkä suljettu🥲
Ilmoittaisi nyt bändi asappina lisälipuista. Kohta sorrun trokariin ja se myy mulle jonkun jonkun tekaistun lipun tai lipun Juha Tapion keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Bn mielestä parasta täällä oli tavastia. Senhän kyllä jo tiesi.
Ehkääää siksi kun siellä pääsi ees vähä kokemaan Jeren otteita 😏
Eläinrääkkäystä tollanen 😀 tumblerissakin ollu juttua siitä miten K pitäisi jo vähän helpottaa B nuoren miehen intoa 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin, että eilen Tampereen keikalla Käärijä oli työntänyt mikrofonin niin syvälle suuhun, että se oli jäänyt sinne jumiin. Paikallinen hammaslääkäri yritti irroittaa sitä kaksi tuntia ennen kuin se onnistui.
Mitä Kärtsä ei tekisi Bojanin kaipuussaan.🙈
Voisi lentää Sloveniaan ja nyhjätä siellä Bojanin kyljessä niin kauan kuin tarpeen, niin ei ehkä hetkeen tarvitsisi joka käänteessä muistella.
Vierailija kirjoitti:
Juuri toi pitkä esileikki kuvaa erinomaisesti tätä ketjua... ihan parasta.
Jerenhän on ihan mahdotonta olla ihastunut Bojaniin kun sillä on tyttis,eikö? Me kaikki palstamammatkin ollaan ihan vaan villejä ja vapaita sinkkuja ja sen takia kuolaamme Slovenian prinssiä ja Jereä eikö? Eiköhän totuus kuitenkin ole se, että lyhyt tai pitkä parisuhde ei estä rankkaakaan ihastumisen tunnetta mitenkään. Kakskytvuotta saman miehen lakanoissa, naiseuteni sinne kadotin.. kuvaa ehkä omaa elämää parhaiten. Voi olla samaan aikaan tyttis ja samaan aikaan olla ihastunut Bojaniin. Rankastikin.
Huvitti kun jodelissa kaksi Lesboa on ruvennut epäilemään olevansa Bi, kun Bojan on niin kuuma, se ehkä kertoo miehen vetovoimasta ja bojanseksuaalisuudesta jotain..
Itse katselin tänään sitä klippiä missä B laulaa bussissa CCC ja Jere vastaa "better than original", nyt kun sitä katsoin ja tulkitsin niin tuli semmoset vibat että Bojan yrittää tehdä vahvan vaikutuksen Jereen, toihan on aika alku vaiheessa ja joku siinä B:n vahvassa laulussa ja olemuksessa muistuttaa vähän jotain oman nuoruuden muuveja ja soidintansseja kun haluaa tehdä vaikutuksen isosta joukosta juuri siihen yhteen TIETTYYN.. näkeekö kukaan muu näin?
ja joo tavastian kuulusin ra-ra-ra-ratta-ta klippi niin tuntuu että Bojanin on van käännettävä katse maahan, kun on jotenkin vaan niin sekoamassa Jeren intensiivisen katseen edessä että ei pysty kattomaan Jereä yhtään pidempää... ja kun sieltä nostaa sen katseen niin joo hymy on niin sairaan sydäntäsärkevän ihana.
Jo sen alkuperäsen ketjun aikaan jotku sano että Bojan kokoajan yrittää tehdä vaikutusta itteään vanhempaan mieheen, esim siinä dinner date videossa
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan vain ne liput. :(
Sama täällä 😢 Tiedän että hoitavat parhaillaan keikkoja isompiin keikkapaikkoihin ja ovat loppuvuodesta tulossa taas Suomeen, mutta olen kaikki tänne heti nyt-persoona ja olen koko päivän odottanut että jostain löytäisin vielä näille keikoille lipun 🙄
Ei tässä oikeesti ole mitään järkeä että toi bändi myy muutamassa minuutissa loppuun kolme keikkaa. Siis ihanaa mutta en olisi kyllä arvannut. Toisaalta tiesin miten asiat meni britanniassa ja osasin odottaa tavallaan tätä. Mutta kyrsii silti
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä oikeesti ole mitään järkeä että toi bändi myy muutamassa minuutissa loppuun kolme keikkaa. Siis ihanaa mutta en olisi kyllä arvannut. Toisaalta tiesin miten asiat meni britanniassa ja osasin odottaa tavallaan tätä. Mutta kyrsii silti
Tämäpä! Eniten kyrsii se että oli jo ennen ysiä siellä sivulla päivystämässä eikö silti saanut sitä lippua 😢
Kärtsärillä taas viime yön keikan jälkeisessä imujäljet rinnassa. Kylläpä sitä nyt pureksitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaisi nyt bändi asappina lisälipuista. Kohta sorrun trokariin ja se myy mulle jonkun jonkun tekaistun lipun tai lipun Juha Tapion keikalle.
Onko Juha Tapio vanhemmille leideille sopiva fanituskohde? Mulla on ongelma, kun jatkuvasti oon tunkemassa nuoremmille tarkoitettuihin konsertteihin.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsärillä taas viime yön keikan jälkeisessä imujäljet rinnassa. Kylläpä sitä nyt pureksitaan.
*jälkeisessä storyssa
Suomi-Slovenia ottelu alkaa kello 19. Voittaako Käärijä vai Bojan. Jännä matsi. Veikkaan 2-1 Käärijämaalle.
Laittaisipa Mikke enemmänkin K ja B yhteiskuvia jakoon 🙏 Niistä voisi julkaista vaikka oman valokuvakirjan 🥰
Huomenna onkin sitten ensimmäinen ulkomaankeikka viisujen jälkeen. Mahtaako virolaiskaunottaret päästää meidän Käärijää kotiin sieltä ollenkaan! Käärijä on Virossa edelleen hyvin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo oikeasti ole teistä jo mautonta, jos siis on totta. Taas yksi syy olla katsomatta Jeren postauksia. En niitä kyllä enää muutenkaan juuri katso. Hyvä kun varoitit.
markku canerva kirjoitti:
Suomi-Slovenia ottelu alkaa kello 19. Voittaako Käärijä vai Bojan. Jännä matsi. Veikkaan 2-1 Käärijämaalle.
Onko ottelu yllättäen loppuunmyyty?
Kiitos, ihana toi ootteko, miten voi osata noin hyvin?