Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
markku canerva kirjoitti:
Suomi-Slovenia ottelu alkaa kello 19. Voittaako Käärijä vai Bojan. Jännä matsi. Veikkaan 2-1 Käärijämaalle.
Ootteko valmiita haviamaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsärillä taas viime yön keikan jälkeisessä imujäljet rinnassa. Kylläpä sitä nyt pureksitaan.
Eikö tuo oikeasti ole teistä jo mautonta, jos siis on totta. Taas yksi syy olla katsomatta Jeren postauksia. En niitä kyllä enää muutenkaan juuri katso. Hyvä kun varoitit.
Kolhinut itsensä johonkin ja saanut mustelman.
:D on tavan keikan jälkeen kyllä rintalihakset ottanu osumaa
Vierailija kirjoitti:
Kärtsärillä taas viime yön keikan jälkeisessä imujäljet rinnassa. Kylläpä sitä nyt pureksitaan.
Yöks mikä moukka, jos oikeasti tuollaisia esittelee. Ihan teinimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo oikeasti ole teistä jo mautonta, jos siis on totta. Taas yksi syy olla katsomatta Jeren postauksia. En niitä kyllä enää muutenkaan juuri katso. Hyvä kun varoitit.
Siis teidän mielikuvituksessa jokainen jälki sen ihossa on joku hiton imujälki? Minkä ikästä porukkaan täällä oikeesti on?
mä rakastan sitä miten innokkas bojan opiskelee suomea
Mä en ole kyl nähny mitään puremajälkiä edes sen tavastiankaan jälkeen 😆 must siinäki videossa näytti joltain vanhoilta kolhuilta enemmänki. Ellei sit muratti ole ruvennu läimimään meiän hönttiä
Ei sillä mitään ole, rölliä vaan kiihottaa tämä ajatus :)
Anteeks missä te näette puremajälkiä Jerellä?
Vierailija kirjoitti:
Oon tullut tulokseen että mun ehkä täytyy irtisanoutua tai ottaa jotain palkatonta vapaata että voin täyspäiväisesti seurata k & b:tä. Puhelin on kasvanut käteen kiinni ja perhe ihmettelee miksi oon niin laiska. Ei tässä nyt muu auta paitsi ehkä suljettu🥲
Ei tässä oikee auta muu kuin vähän rajottaa 😀 ellei olla kaikki sitte työttöminä seuraavat 40vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamilla ei kyllä näytä olevan minkään näköistä elämää netin ulkopuolella. Kuinka monen minuutin välein Bojanin insta täytyy käydä tarkistamassa?
Eihän siellä tarvii käydä tarkistelemassa mitään jatkuvasti. Mulle ainakin tulee kännykkään ilmoitus siitä kun joku mun seuraama tyyppi on postannut jotain uutta.
Instattomana tarkistan usein täältä onko jossain jotain uutta tullut ja sitten vaan anonyyminä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Anteeks missä te näette puremajälkiä Jerellä?
Mielikuvituksessa.
Eikö täältä jorinan seasta löydy mitään hot matskua? t. entinen Ann Liza
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutamilla ei kyllä näytä olevan minkään näköistä elämää netin ulkopuolella. Kuinka monen minuutin välein Bojanin insta täytyy käydä tarkistamassa?
Eihän siellä tarvii käydä tarkistelemassa mitään jatkuvasti. Mulle ainakin tulee kännykkään ilmoitus siitä kun joku mun seuraama tyyppi on postannut jotain uutta.
Instattomana tarkistan usein täältä onko jossain jotain uutta tullut ja sitten vaan anonyyminä katsomaan.
Mikähän estää kirjautumasta instaan ihan itse?
Luulin et seuraava keikka huomenna vasta (eiks se ole mikä televisioidaan?), mut tänäänkin on näköjään.
Tää on suurin sekoaminen tällä vuosituhannella. Oikeesti.
Viimeksi kun sekosin näin hullusti se oli Balkanin prinssin sijaan Suomen Jumala viime vuosituhannella
Aika peruskuvia nuo bojanin postaamat mutta mikä niissä silti liikuttaa älyttömästi. Ehkä se että bojanin kasvot näyttää jotenki käsittämättömän nuorilta noissa. Melkein kuin eri ihmiseltä.
Kun ei ainakaan toistaseks onnistunu Joker Outin lippujen saaminen, ni ostin sit Käärijän Pakkahuoneen keikalle lipun :D Huomasin äsken et semmonen on tulossa ni piti mennä heti ostaa lippu. Tänää sen verran rämpytelly Tiketin päivitysnappia, ni olipa kiva et sai lipun laitettua heti ostoskoriin :D
Vierailija kirjoitti:
Luulin et seuraava keikka huomenna vasta (eiks se ole mikä televisioidaan?), mut tänäänkin on näköjään.
Jos tarkoitat Turun kesärauhaa, niin se televisioidaan tänään, eikä siellä on Käärijää. Siellä on joitain vähemmän kiinnostavia kuten Karri Koira.
Kolhinut itsensä johonkin ja saanut mustelman.