Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20641/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippuvideo, siis Gregorin ig-stoorit, missä jokerit buustaavat keikkalippuja.

Vierailija
20642/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ei näy mulla stoorit paitsi jos joku laittaa twitteriin tai muualle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20643/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Bn mielestä parasta täällä oli tavastia. Senhän kyllä jo tiesi.

Ehkääää siksi kun siellä pääsi ees vähä kokemaan Jeren otteita 😏

Vierailija
20644/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampitar kuvannut kyllä ihan huippuvideot eiliseltä keikalta! 🔥

Vierailija
20645/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän sulaa aina kun B kutsuu Käärijää Jereksi🥺💚

Vierailija
20646/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän sulaa aina kun B kutsuu Käärijää Jereksi🥺💚

Mä kuulen sen äänen korvissani. Soooo sexyyy. J e r e ei ikinä ole kuulostanut omassa korvassa samalta eikä tuu koskaan kuulostaankaan.

Vierailija
20647/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se yksi naikkonen joka voitti euroviisuarvonnan ja oli siellä ratikassakin vissiin(?) on saanut ainakin kymmenen lippua JO-keikalle ja päivittelee että pitäisikö lopuista tehdä esimerkiksi servettejä pöydälle. Syntynyt neliapila kädessä. XD

Vierailija
20648/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Bn mielestä parasta täällä oli tavastia. Senhän kyllä jo tiesi.

Ehkääää siksi kun siellä pääsi ees vähä kokemaan Jeren otteita 😏

Niiden Tavastia videoiden perusteella ei kyl K tarvisi paljoakaan tehdä niin B lähtis luultavasti taju

Vierailija
20649/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä, että lähes kaikki kommentit kehuvat heidän ystävyyttään eikä siellä ole (eikä toivottavasti tule) mitään kiss already, boyfriends ym läppää. Edes possujunan ja Frankin pumppauksen jälkeen 😅 ehkä tarpeeksi överiksi meno oli hyvä taktiikka

Vierailija
20650/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se yksi naikkonen joka voitti euroviisuarvonnan ja oli siellä ratikassakin vissiin(?) on saanut ainakin kymmenen lippua JO-keikalle ja päivittelee että pitäisikö lopuista tehdä esimerkiksi servettejä pöydälle. Syntynyt neliapila kädessä. XD

niin tai tietää jujuja millä parantaa mahdollisuuksiaan näissä tilanteissa.

Vierailija
20651/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, ei näy mulla stoorit paitsi jos joku laittaa twitteriin tai muualle

Tämän kautta pääsee näkemään. Pitää vaan tietää nimi tai vaikka kopioida linkki. Eli tässä tapauksessa Gregor Zalokar ja sitten painat sitä profiilikuvaa.

Kiitos muuten sille joka jakoi tämän linkin tänne, taas yksi asia mitä en olisi tiennyt ilman tätä palstaa.

https://instanavigation.com/

Vierailija
20652/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio huomio laivamatkaajat, myös se helikopterin heiluttaja! Bojanin feedissä merkittävää kontenttia 😭😭😭😭😭

Attention pls!!! Bojan IG feed!!!

Balkan's Rose !!!

No mä jo luulin, että Bojan oli käynyt lukemassa aihe vapaata ja käytti itsestään nimitystä Balkans rose.

Vierailija
20653/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamilla ei kyllä näytä olevan minkään näköistä elämää netin ulkopuolella. Kuinka monen minuutin välein Bojanin insta täytyy käydä tarkistamassa?

Osittain totta mutta siitä viis.

Vierailija
20654/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampirtarella on instassa noin 10 profiilia arvontoja varten. Huijasi näissä jo vuosia sitten, ei kovin pidetty ihminen ttietyissä piireissä. Mm mehukatti85 yksi profiilinsa.

Vierailija
20655/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio huomio laivamatkaajat, myös se helikopterin heiluttaja! Bojanin feedissä merkittävää kontenttia 😭😭😭😭😭

Attention pls!!! Bojan IG feed!!!

Balkan's Rose !!!

No mä jo luulin, että Bojan oli käynyt lukemassa aihe vapaata ja käytti itsestään nimitystä Balkans rose.

😂😂😂

Vierailija
20656/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollasta postaustahan me täällä odoteltiin jo alkuviikosta. Olisikohan photomikellä taas kestänyt kuvankäsittelyssä 😁

Veljekset on sitten samaa puuta. Mikke pihtaa kuvia ja Käärijä jotain muuta.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

T. Rietas gay

Vierailija
20657/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teidän pitäisi valita top 3 hetkeä puutarhurin urallanne, jotka nostaisitte omiksi suosikeiksi syystä tai toisesta, niin mitkä ne olisivat?

Minulle ne olisivat

1) Tavastian keikkojen seuraaminen joidenkin teidän kanssa (<3) ja sieltä erityisesti Carpe Diem ja CCC. Kiva tietää kolmelta aamuyöstä, että voi tuntea moisia onnen tunteita itselleen tuntemattomien huithapeleiden vuoksi.

2)"Ravintoladeitit". Näiden kahden pitäisi saada joku yhteinen keskusteluohjelma jos musiikkihommat alkaa jossain vaiheessa kyllästyttää.

3)Bojan lohduttamassa Käärijää eli käytäväkävely ja kaulapusut. Hellyys ei ole kadonnut maailmasta minnekään<3

Mulla samat! Etenkin se Tavastia-yö oli kyllä jotain ainutlaatuista, kummallinen ja ihana yhteisöllisyyden kupla toisilleen ihan vieraiden ihmisten kesken. En ole ikinä kokenut moista. 💚

Kun vielä tietäisi, kuka siellä yksiössä oli 💋

Vierailija
20658/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutamilla ei kyllä näytä olevan minkään näköistä elämää netin ulkopuolella. Kuinka monen minuutin välein Bojanin insta täytyy käydä tarkistamassa?

Osittain totta mutta siitä viis.

Asia josta en ole niin ylpeä, mutta hei kukaan ei oo täydellinen (paitsi Balkanin ruusu).

Vierailija
20659/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä tarvii käydä tarkistelemassa mitään jatkuvasti. Mulle ainakin tulee kännykkään ilmoitus siitä kun joku mun seuraama tyyppi on postannut jotain uutta.

Vierailija
20660/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan vain ne liput. :(

Ketju on lukittu.