Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…
Että mä olen dumbass. Tajusin vasta eilen kun selailin noita vanhoja klippejä että Mikkehän tossa on se joka kyselee harjoituksista, Gregor vielä vastaa hänelle kameran takaa jotain että huomenna. K ja B ei sano mitään hetkeen, tuijottelee vaan toisiaan ja B menee lähemmäs K ja lopulta halaavat. Ja kumpikaan ei kuullut tai noteerannut mitenkään muiden harkka höpinöitä xD
Ja itseasiassa Gregorin poissaolo myös ainakin vähän selittää sitä miten jotkut marisee ettei tullut sellasta ja tällasta kontenttia kun Bojan oli Suomessa. Suurin osa noista söpöimmistä videoista oli meiän suosikki managerin kuvaamia. Ovela kettu onnistu yllättämään kaksikon useampaan otteeseen kuvaamisillaan.
Totta, Gregorin kuvaamiahan ton lisäksi on esim se hyppyhali video, ainakin yksi versio käytävä kävelystä, Bojanin mustis käytös finaalissa, sauna videot, kun B ottaa K käsistä kiinni, haastis missä K sanoo heidän välien olevan romantic... että aika paljon ois jääny meiltä näkemättä "todistusaineistoa" ilman ukkoa 😅 K ja B itse on taltioinu tosi vähän kontenttia joten ihme ettei suomi visiitillä tullut yhtä paljon juttua.
Bojanin mustiskäytös -klippi on menny ohi, tai ainakaan sitä en muista niin selvästi ku nää muut kohokohdat!
Kellään linkkiä siihen?
Tätä ei löydy (vielä) omista linkkikokoelmista/tallennetuista linkeistä... :D
https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…
💕💕
Tää on niin ihana. Kärtsä-muru omiensa parissa. Sit toi katse Bojaniin ku tulee paikalle. Pure love and joy.
Oon ollut koko ajan katsovinani, että toi vaalea (onko se Jure?) on ollut alunperin ja tässäkin klipissä ehkä kiinnostunein Käärijästä. Siinä kun K kävelee sen aidan sisällä ja bändin jätkät ovat aidan takana ja alkavat huutaa K:ta valokuvaan, niin mun mielestä Jure on kaikkein innokkain. Mutta ei ole varmaan saanut tarpeeksi vastakaikua, kun huomion veikin Bojan. Jure vaikuttaa vähän rauhallisemmalta noin yleensä ottaen.
Tälläkin mustisvideolla intoilee minusta Kärtsästä eniten. Siis tietty itseoikeutetun ykkösen, eli prinssimme perässä.
Juresta saa kyllä eniten gay-vibat noista jokeripojista, sitten Kris, melkein samalla viivalla.
Jure joo, Kris ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mä olen dumbass. Tajusin vasta eilen kun selailin noita vanhoja klippejä että Mikkehän tossa on se joka kyselee harjoituksista, Gregor vielä vastaa hänelle kameran takaa jotain että huomenna. K ja B ei sano mitään hetkeen, tuijottelee vaan toisiaan ja B menee lähemmäs K ja lopulta halaavat. Ja kumpikaan ei kuullut tai noteerannut mitenkään muiden harkka höpinöitä xD
Alkaen n. kohdasta 00:08 sekuntia jäljellä (tumblr laskuri kai menee toisinpäin, eli ku 15 sek kulunu alusta)
K sanoo sexy man, ja B kommentoi kehuihin "I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Tätä oon nähny muuallakin pohdittavan, mitä Bojan sanoo siinä, mutta mun mielestä tuo on aika selvä! Vähän epäselvästi kuuluu, mutta tällä videolla kyllä saa selvän.
Jos sanoo noin, ainakin se on aika selvää että K sanoo pussy magnet & sexy man, niin latautunutta flirttiä ovat kyllä heittäneet kameroiden ulkopuolella tän perusteella, jos eivät huomanneet, että tässä kuvataan vasta kuin lopuksi.
Tää on kyllä erityisesti kehonkielen osalta mun yks suosikkivideo heistä:P molemmat näyttää sekä eleiden, ilmeiden (&sanojen) puolesta olevan yhtä mukana heidän mitä se ikinä onkin -bondissa.
"I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Mutta miks K sanois siihen, että "noo no no no no, you look sexy"
?
You look sexy tulee ennen nounonouta.
Eikä tule, vaan "You're looking great" sitten K jatkaa: "Wow, gentleman. Pussy magnet."
Bojan sanoo jotain, johon K: "Noo, no no no no, you look sexy".
Kuunteles nyt kerran vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaen n. kohdasta 00:08 sekuntia jäljellä (tumblr laskuri kai menee toisinpäin, eli ku 15 sek kulunu alusta)
K sanoo sexy man, ja B kommentoi kehuihin "I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Tätä oon nähny muuallakin pohdittavan, mitä Bojan sanoo siinä, mutta mun mielestä tuo on aika selvä! Vähän epäselvästi kuuluu, mutta tällä videolla kyllä saa selvän.
Jos sanoo noin, ainakin se on aika selvää että K sanoo pussy magnet & sexy man, niin latautunutta flirttiä ovat kyllä heittäneet kameroiden ulkopuolella tän perusteella, jos eivät huomanneet, että tässä kuvataan vasta kuin lopuksi.
Tää on kyllä erityisesti kehonkielen osalta mun yks suosikkivideo heistä:P molemmat näyttää sekä eleiden, ilmeiden (&sanojen) puolesta olevan yhtä mukana heidän mitä se ikinä onkin -bondissa.
Söpöä jos sanoo oikeasti noin, itse en saa tosta oikein mitään selvää :D
Ja se on pussy magnet - ei pussy man!
Onko kukaan kommentoinut ton videon alkua kertaakaan? Sanooko K todella jotain että, ei anna hmmm takalistoaan ellei siitä makseta?
Kyllä, minä kommentoin just noin kk sitten ja sain alapeukkuja.
Eiks se sano: "...this guy, I don't give any photo. Only money, only money, give (me?)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[q
uote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa Gregorin poissaolo myös ainakin vähän selittää sitä miten jotkut marisee ettei tullut sellasta ja tällasta kontenttia kun Bojan oli Suomessa. Suurin osa noista söpöimmistä videoista oli meiän suosikki managerin kuvaamia. Ovela kettu onnistu yllättämään kaksikon useampaan otteeseen kuvaamisillaan.
Totta, Gregorin kuvaamiahan ton lisäksi on esim se hyppyhali video, ainakin yksi versio käytävä kävelystä, Bojanin mustis käytös finaalissa, sauna videot, kun B ottaa K käsistä kiinni, haastis missä K sanoo heidän välien olevan romantic... että aika paljon ois jääny meiltä näkemättä "todistusaineistoa" ilman ukkoa 😅 K ja B itse on taltioinu tosi vähän kontenttia joten ihme ettei suomi visiitillä tullut yhtä paljon juttua.
Bojanin mustiskäytös -klippi on menny ohi, tai ainakaan sitä en muista niin selvästi ku nää muut kohokohdat!
Kellään linkkiä siihen?
Tätä ei löydy (vielä) omista linkkikokoelmista/tallennetuista linkeistä... :D
https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…
💕💕
Tää on niin ihana. Kärtsä-muru omiensa parissa. Sit toi katse Bojaniin ku tulee paikalle. Pure love and joy.
Oon ollut koko ajan katsovinani, että toi vaalea (onko se Jure?) on ollut alunperin ja tässäkin klipissä ehkä kiinnostunein Käärijästä. Siinä kun K kävelee sen aidan sisällä ja bändin jätkät ovat aidan takana ja alkavat huutaa K:ta valokuvaan, niin mun mielestä Jure on kaikkein innokkain. Mutta ei ole varmaan saanut tarpeeksi vastakaikua, kun huomion veikin Bojan. Jure vaikuttaa vähän rauhallisemmalta noin yleensä ottaen.
Tälläkin mustisvideolla intoilee minusta Kärtsästä eniten. Siis tietty itseoikeutetun ykkösen, eli prinssimme perässä.
Juresta saa kyllä eniten gay-vibat noista jokeripojista, sitten Kris, melkein samalla viivalla.
Jure joo, Kris ei.
Mut sen koko kehon kieli on niin ilmeinen. Krisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
?
You look sexy tulee ennen nounonouta.
Eikä tule, vaan "You're looking great" sitten K jatkaa: "Wow, gentleman. Pussy magnet."
Bojan sanoo jotain, johon K: "Noo, no no no no, you look sexy".
Kuunteles nyt kerran vielä.
Mä olen kuule kuunnellut ton sata kertaa, voit ihan rohkeasti laittaa oman mielipiteesi, ei tarvitse leikkiä mitään arvauspelejä. Kiinnostaa siis tietenkin, jos jollain on eroava versio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.
K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.
näin juuri, en minä tiedä, kuvitteleeko hän oikeasti että ihmiset eivät tulkitsisi niitä hänen kaipauksiaan ja titanic-biisejään. Varmaan kuvittelee ehkä sitten. Mutta mua ne ärsyttää jotenkin suunnattomasti tällä hetkellä, koska ne on feikkiä.
Miksi on feikkiä ilmaista, että ikävöi tai tulee ikävöimään ystäväänsä?
ei siinä olekaan, mutta koska hän tasan tarkkaan tietää mitä ihmiset tuosta suhteesta kuvittelee, ja jatkaa siitä vihjailuja noilla, niin se on feikkiä.
Avainsana on juuri tuo KUVITTELEE. Suurin osa ihmisistä ymmärtää, myös K&B, että kyseessä on leikki, flirtti, mielikuvitus. Leikkikää mulla K&B! Pyörittäkää mua kuin lankakerää. Sehän on tämän jutun juju.
Luuletteko, että kohde on tästä yhtä innoissaan kuin satutädit/satusedät itse? Saattaa ajan oloon käydä heille aika raskaaksi. Aina on se pelko, että muutama fani menee päästään sekaisin ja alkaa ottaa lähempää kontaktia. Eli pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa tällaisetkin leikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.
K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.
näin juuri, en minä tiedä, kuvitteleeko hän oikeasti että ihmiset eivät tulkitsisi niitä hänen kaipauksiaan ja titanic-biisejään. Varmaan kuvittelee ehkä sitten. Mutta mua ne ärsyttää jotenkin suunnattomasti tällä hetkellä, koska ne on feikkiä.
Jos sillä ois niin ikävä, ois varmaan ajanu yöllä rautalammilta hkiin. Sen sijaan jäi sinne päiväksi vielä saunomaan.
No eihän jäänyt :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan kommentoinut ton videon alkua kertaakaan? Sanooko K todella jotain että, ei anna hmmm takalistoaan ellei siitä makseta?
Outoa. Ei kai kysymisessä mitään pahaa ole. Minusta tuo kuulosti Jeren läpältä ilman muuta, mutta aika usein puheet ja teot käväisee noilla raiteilla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
(Se, puutarhuri vastaa, joka kirjoitti tuon "I always like to etc, mitä kuulee videossa):
Mun mielleyhtymä ois, että kun K kehuu Bn ulkonäköä + gentleman/sexy man ja B vastaa, että sitä varten jos ottaa kuvia Klle, ja sit K sanoo, että ei ei, näytät hyvältä, niin tarkoittais että näytät hyvältä ilmam extravaivaa kuvia varten/liittyen kuvanottamisheittoon.
Ja lopussa sanoo mun mielestä, että no no no, you look great.
Lisäyksenä/korjauksena mun aiempaan, että alan kallistua oisko kuiten gentleman, jonka K sanoo sexy man sijaan. Anyway ihania kehuja!
Mä en usko minuuttiakaan, että Bojan pukeuisi Käärijää varten tai Käärijälle otettavia kuvia varten, tai että sellaisesta puhuttaisiin tuossa. Mun mielestä K aluksi puhuu photoista jotain kyllä, mutta sanooko B mitään siihen liittyvää, en vain saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Videosta, jonka kanssapuutarhuri jakoi tänään, mutten enää löydä viestiä aiemmilta sivuilta.
2:30 kohdassa B näyttää niiiin onnelliselta Kta halatessa boleropiristyksen jälkeen, jotenki vielä extrasäteilevä hymy verrattuna yleisesti hänen leveään onnelliseen hymyyn.
Jäin miettiin, oliko tää uudesta kulmasta tää klippi, ts oliko esim UMK videossa tää eri kulmasta. Joka tapauksessa nyt vasta huomasin superleveän onnellisen hymyn hällä!
Aah voi rakkaat. Ihanat muistot. Mitähän K kuiskaa B:lle ku ne kävelee kaulakkain tossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videosta, jonka kanssapuutarhuri jakoi tänään, mutten enää löydä viestiä aiemmilta sivuilta.
2:30 kohdassa B näyttää niiiin onnelliselta Kta halatessa boleropiristyksen jälkeen, jotenki vielä extrasäteilevä hymy verrattuna yleisesti hänen leveään onnelliseen hymyyn.
Jäin miettiin, oliko tää uudesta kulmasta tää klippi, ts oliko esim UMK videossa tää eri kulmasta. Joka tapauksessa nyt vasta huomasin superleveän onnellisen hymyn hällä!
Aah voi rakkaat. Ihanat muistot. Mitähän K kuiskaa B:lle ku ne kävelee kaulakkain tossa.
😡
Ja niin railakkaat juhlat jatkuvat laivan kannella, chachacha ja carpe diem soivat repeatilla, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja ilmaista pinacoladaa jaetaan kaikille halukkaille..RG tanssii nahkachapseissaan ja puutarhurit ovat intoutuneet Mauno Koivisto sitaatin muistoa kunnioittaen letkajenkkaan! Kaikki mukaan! 🤣🤣🤣
Never stop madness!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se sano: "...this guy, I don't give any photo. Only money, only money, give (me?)"
Eli se olenkin minä joka eksyy näille raiteille jostain kumman syystä 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😡
Ööö miks tämmönen naama?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja te ootte ihania (ja tää helle kanssa). Taas saa ihan tikahtua nauruun. Elän tän palstan menolla varmaan satavuotiaaksi, jos kerta nauru pidentää ikää. Duolingo on jo asennettu. Vse te ljubim!
Tämän on pakko olla vitsi. Minun duolingossa ei ole sloveniaa joten jouduin valitsemaan toisen kielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei siinä olekaan, mutta koska hän tasan tarkkaan tietää mitä ihmiset tuosta suhteesta kuvittelee, ja jatkaa siitä vihjailuja noilla, niin se on feikkiä.
Avainsana on juuri tuo KUVITTELEE. Suurin osa ihmisistä ymmärtää, myös K&B, että kyseessä on leikki, flirtti, mielikuvitus. Leikkikää mulla K&B! Pyörittäkää mua kuin lankakerää. Sehän on tämän jutun juju.
Luuletteko, että kohde on tästä yhtä innoissaan kuin satutädit/satusedät itse? Saattaa ajan oloon käydä heille aika raskaaksi. Aina on se pelko, että muutama fani menee päästään sekaisin ja alkaa ottaa lähempää kontaktia. Eli pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa tällaisetkin leikit.
Toistaiseksi niin sanottu "kohde" on pelkästään lyönyt pökköä pesään :) Se on niiden muutaman fanin tehtävä ottaa itse vastuu omasta käytöksestään, ei muiden, jotka haluavat edelleen nauttia ja saavat iloa näiden kahden ystävyydestä. Mene ystävällisesti pois, mitä teet shippauskeskustelussa.
"No no no you don't say that!" Sanoo Käärijä, kun ensin oli sanonut Bojania Pussy Magneetiksi ja Bojan taputti poskelle.
Pussy Magnet tulee suoraan Petri Nygårdilta.
Reko mainitsi että JO olisi ehkä tulossa Suomeen joulukuussa. Ja nyt mä en saa mielestäni ajatusta K:n ja JO:n yhteisestä joululaulukiertueesta, jossa B veisaa pyhäpuku päällä Ave Mariaa ja K paidattomana jotain tyyliin "sika, se kohta paistetaan" 😂
[Tämä on vitsi]
Vierailija kirjoitti:
Ja niin railakkaat juhlat jatkuvat laivan kannella, chachacha ja carpe diem soivat repeatilla, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja ilmaista pinacoladaa jaetaan kaikille halukkaille..RG tanssii nahkachapseissaan ja puutarhurit ovat intoutuneet Mauno Koivisto sitaatin muistoa kunnioittaen letkajenkkaan! Kaikki mukaan! 🤣🤣🤣
Never stop madness!!
:D En koskaan kuvitellut, että Mauno Koivisto yhdistettäisiin Käärijään ja Bojaniin, mutta kaikkea voi tällä paatilla tapahtua. Annetaan Koivistollekin drinkki ja never stop the madness indeed!