Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20581/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello to our international guests from Slovenia and Serbia, great to have you here! Try not to mind the few negative people we have here, most of us want to have just nice and kind conversation about B and K.

Vierailija
20582/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan villi olo enkä pysty keskittymään mihinkään. Miksi puutarhurin työ tekee tällaiseksi?? 😁

ja siis miksi tätä on jatkunut jo monta kuukautta? Mä en enää muista sitä aikaa kun mun ei ollut vähän väliä pakko tulla palstalle tai instaan tai twitteriin tarkistamaan onko jotain uutta tapahtunut tässä sagassa. Siis ihan mitä vaan. Edes yksi kommentti instassa, huhupuhe tai ihan mikä vaan. Ensin K:n liittyen, sitten K:n ja B:hen, sitten JO keikkoihin. MIKÄ HE**TTI mua vaivaa?? mä en ymmärrä enää mitään 

Mun aikakäsitys taas on ilmeisesti jotenkin vääristynyt. Tuntuu kuin B Suomesta lähdöstä olisi jo viikko tai enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20583/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä on nyt rapiat 1000 sivua esileikitty, milloin alkaa äksöni? Tää on niin kyl akkojen jorinaketju...Pitää varmaan mennä lukee noot hardcoreja Käärijästä ja Tillistä. Uuuuuuhhh

Mullakin kävi yksi päivä mielessä on tämä on kyllä saakelin pitkä esileikki. Ja siksi se varmaan kii...nnostaakin.[/quote

Monet naiset tykkää tällasesta xD

Vierailija
20584/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

What a heck, we can continue chatting in english anyway. I just wonder when somebody continues reading this s**t after a hard day at work and notices that the language has changed completely...

Vierailija
20585/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koko päivän ollut aivan oksennusken partaalla ja maha sekaisin. Kävi niin helv tunteisiin toi lipputaisto ja nyt ios tulee lisäkeikkoja niin sama touhu uudestaan?? Ihan sairasta touhua eihän mun terveys kestä tätä. Mitä mulle on tapahtunut?? T. 40+ puutarhuri joka taitaa alkaa haudankaivajaksi

Jos tulee lisälippuja mulla on koko suku ja kaverit pestattu lipunvaraajaksi mun puolesta. Sinne mennään!  Jokainen on varmasti yhtä ihmeissään kiinnostuksestani sloveenimusiikkiin.

Vierailija
20586/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niin railakkaat juhlat jatkuvat laivan kannella, chachacha ja carpe diem soivat repeatilla, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja ilmaista pinacoladaa jaetaan kaikille halukkaille..RG tanssii nahkachapseissaan ja puutarhurit ovat intoutuneet Mauno Koivisto sitaatin muistoa kunnioittaen letkajenkkaan! Kaikki mukaan! 🤣🤣🤣

Never stop madness!!

Teen juuri kaikkien iloksi helikopteria lihavaltikallani!

T. Rietas gay

Wuu-huuu!!!

*hurraa ja hyppii tasajalkaa*

Vierailija
20587/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mä en nyt usko tähän Lady SLOn, joku vedättää mammojen nyt ihan huolella.

:D Se voi olla todennäköistä. Vaikee uskoa että muissa maissa olisi näin överikiihkomielisiä keskustelijoita kuin täällä.

Kyllä mä uskon. Meinaan ilmeisesti tällainen alusta on vähän harvinainen ihan maailmanlaajuisestikin. Niin jos heillä ei ole palstaa, ja meillä on, niin ainakin itse ollessani heitä toimisin just samoin. Eli etsisin natiivien omaa palstaa päästäkseni perille, mitä ihmettä he keskustelevat. Ihminen on katsos utelias eläin :) Ainakin osa meistä ;)

Vierailija
20588/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme voi tietenkään tietää onko hän oikeasti Sloveniasta, mutta luulisi että trolli keksisi vähän raflaavampia juttuja kuin mitä LadySLO.

Miksi kaikkea pitää aina epäillä? Tää nykyaika on rasittavaa, kun ihmiset ei voi luottaa enää mihinkään. Anteeksi tämä lyhyt avautuminen aiheen vierestä, kuitenkin keskusteluun liittyen, yleisellä tasolla.

Vierailija
20589/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What a heck, we can continue chatting in english anyway. I just wonder when somebody continues reading this s**t after a hard day at work and notices that the language has changed completely...

Propably won't even notice.

Vierailija
20590/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässä on nyt rapiat 1000 sivua esileikitty, milloin alkaa äksöni? Tää on niin kyl akkojen jorinaketju...Pitää varmaan mennä lukee noot hardcoreja Käärijästä ja Tillistä. Uuuuuuhhh

Mullakin kävi yksi päivä mielessä on tämä on kyllä saakelin pitkä esileikki. Ja siksi se varmaan kii...nnostaakin.

Jaa...meitäon monex...Ei tästä taid tulla valmiimpaa. Sit ku liian kauan tekee liian monimutkaisia esileikkikoreografioita, niin lopussa ei välttämättä kiitos Seiso, vaan the lässähdys.

Jahas .. mitähän HC:tä se Käärijä on tällå välin puuhaillu.... 😛

Vierailija
20591/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Se voi olla todennäköistä. Vaikee uskoa että muissa maissa olisi näin överikiihkomielisiä keskustelijoita kuin täällä.

Kyllä mä uskon. Meinaan ilmeisesti tällainen alusta on vähän harvinainen ihan maailmanlaajuisestikin. Niin jos heillä ei ole palstaa, ja meillä on, niin ainakin itse ollessani heitä toimisin just samoin. Eli etsisin natiivien omaa palstaa päästäkseni perille, mitä ihmettä he keskustelevat. Ihminen on katsos utelias eläin :) Ainakin osa meistä ;)

Ok voihan se olla. :) Mä en vaan ite jaksaisi kääntää tekstejä vieraalta kieleltä mut ehkä se nykyään on niin näppärää ja helppoa.

Vierailija
20592/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku slovenialainen ois löytänyt tänne? Just asking. Voin kyllä kirjottaa englanniksikin, mua ei haittaa 😅

Vierailija
20593/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan villi olo enkä pysty keskittymään mihinkään. Miksi puutarhurin työ tekee tällaiseksi?? 😁

ja siis miksi tätä on jatkunut jo monta kuukautta? Mä en enää muista sitä aikaa kun mun ei ollut vähän väliä pakko tulla palstalle tai instaan tai twitteriin tarkistamaan onko jotain uutta tapahtunut tässä sagassa. Siis ihan mitä vaan. Edes yksi kommentti instassa, huhupuhe tai ihan mikä vaan. Ensin K:n liittyen, sitten K:n ja B:hen, sitten JO keikkoihin. MIKÄ HE**TTI mua vaivaa?? mä en ymmärrä enää mitään 

Sama. Kun aloitin palstailu-urani täysin pahaa-aavistamattomana, se oli 2012 kun täällä puitiin sitä Enkeli-Elisa casea. Silloin muistaakseni pysyin viikko tolkulla kiltisti vain siinä ketjussa, kunnes se kaluttiin loppuun (vai peräti poistui?). Sittemmin olen ollut palstariippuvainen ja osannut olla joitain aikoja viime vuosina poissakin... mutta siis eksynyt aina sellaisiin aika negatiivisiin ketjuihin, joissa vain haukutaan muita tai minuakin. 

Nyt olen ollut lukematta uutisia, muita ketjuja, kirjoja, neulomatta, puutarhuroimatta (irl) ... mitä vielä? Ja siis se on kuitenkin positiivista, että minulle on täysin herttaisen sama, mitä muita ketjuja palstalla nyt pyörii; en ole aukaissut yhtäkään - eikä kiinnosta! 

Maailman negatiiviset ilmiöt loistavat poissaolollaan minun palstailussani, uskomatonta.

Mutta siis ensi viikolla pitäisi olla työkykyinen, toivottavasti siiheksi julkaistaisiin vaikka uusi keskarikuva, niin saisin itseni riuhtaistua irti. 

Vierailija
20594/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin kävi yksi päivä mielessä on tämä on kyllä saakelin pitkä esileikki. Ja siksi se varmaan kii...nnostaakin.

Jaa...meitäon monex...Ei tästä taid tulla valmiimpaa. Sit ku liian kauan tekee liian monimutkaisia esileikkikoreografioita, niin lopussa ei välttämättä kiitos Seiso, vaan the lässähdys.

Jahas .. mitähän HC:tä se Käärijä on tällå välin puuhaillu.... 😛

Toivottavasti nauttii vapaapäivästä ja auringosta, ehkä on kylpysaavissa kylmän juoman kanssa.

Vierailija
20595/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ovat löytäneet myös Käärijän keikoille Suomessa? Ylen artikkelin kautta tää palsta esimerkiksi

Vierailija
20596/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lajin keskustelua ja shippailua harrastavat ja ylläpitävät näköjään nimettöminä pysyttelevät somekeskustelijat ja palstailijat. Esimerkiksi viisusivusto Wiwibloggs näyttää tarkoituksella ohittavan kaikki tämäntyyliset jutut eikä tee niistä uutisia.

Vierailija
20597/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.

K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.

näin juuri, en minä tiedä, kuvitteleeko hän oikeasti että ihmiset eivät tulkitsisi niitä hänen kaipauksiaan ja titanic-biisejään. Varmaan kuvittelee ehkä sitten. Mutta mua ne ärsyttää jotenkin suunnattomasti tällä hetkellä, koska ne on feikkiä.

Miksi on feikkiä ilmaista, että ikävöi tai tulee ikävöimään ystäväänsä? 

ei siinä olekaan, mutta koska hän tasan tarkkaan tietää mitä ihmiset tuosta suhteesta kuvittelee, ja jatkaa siitä vihjailuja noilla, niin se on feikkiä. 

Avainsana on juuri tuo KUVITTELEE. Suurin osa ihmisistä ymmärtää, myös K&B, että kyseessä on leikki, flirtti, mielikuvitus. Leikkikää mulla K&B! Pyörittäkää mua kuin lankakerää. Sehän on tämän jutun juju.

Luuletteko, että kohde on tästä yhtä innoissaan kuin satutädit/satusedät itse? Saattaa ajan oloon käydä heille aika raskaaksi. Aina on se pelko, että muutama fani menee päästään sekaisin ja alkaa ottaa lähempää kontaktia. Eli pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa tällaisetkin leikit.

Toistaiseksi niin sanottu "kohde" on pelkästään lyönyt pökköä pesään :) Se on niiden muutaman fanin tehtävä ottaa itse vastuu omasta käytöksestään, ei muiden, jotka haluavat edelleen nauttia ja saavat iloa näiden kahden ystävyydestä. Mene ystävällisesti pois, mitä teet shippauskeskustelussa. 

Toivottavasti kohde ja kohteet lyövät pökköä pesään jatkossakin.

Toivottavaa tai vähintään suotavaa ihan konkreettisellakin tasolla. :P

Kiitos, jätän tämän tähän, ei voinut olla heittämättä.

Vierailija
20598/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän ja Bojanin pitkä esileikki. Kaikkea sitä saa tällä palstalla lukeakin.

Vierailija
20599/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä näköjään poistetaan viestejä, jotka eivät ole asiattomia, mutta jotka eivät sovi teidän mielipiteisiin. Te ootte nyt kyllä liian syvällä tässä.

Vierailija
20600/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kyseenalaistaa kaikkea yksinkertaisempaa ja tyhmempääkin täällä, mut slovenialaisvierasta ei kukaan ihmettele. 🙄

Ketju on lukittu.