Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20561/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySlo mainitsi tuon Sestren vuodelta 2002 ja sen sanoi myös joku Jokeroutista suosikki viisukseen. No menin silloin katsomaan että mikäs biisi se tämä on kun ei soita kelloja. Ja heti kun kertosäe alkoi niin muistinkin sanat ja sävelkulun eli ilmeisesti olin tuolloin pitänyt siitä. Ilmankos en muista mitään arkisia juttuja kun kovalevy on täynnä eri kielisiä euroviisuja (ja muuta huttua).

Vierailija
20562/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.

K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.

näin juuri, en minä tiedä, kuvitteleeko hän oikeasti että ihmiset eivät tulkitsisi niitä hänen kaipauksiaan ja titanic-biisejään. Varmaan kuvittelee ehkä sitten. Mutta mua ne ärsyttää jotenkin suunnattomasti tällä hetkellä, koska ne on feikkiä.

Miksi on feikkiä ilmaista, että ikävöi tai tulee ikävöimään ystäväänsä? 

ei siinä olekaan, mutta koska hän tasan tarkkaan tietää mitä ihmiset tuosta suhteesta kuvittelee, ja jatkaa siitä vihjailuja noilla, niin se on feikkiä. 

Hän antaa ihmisille, mitä he haluaa. 

Kyllä, mutta on hän aidoilla tunteilla mukana ollut tässä. Esim. se haastattelu, jossa sanoo sen "romantic", niin jos kyse olisi vain esityksestä, niin tokihan hänellä ois ollut siihenkin vähän paremmin harjoiteltu (ts. mietitty) vastaus olemassa, eikä häkeltyminen nauramaan omalle kommentilleen tuolleen. On häkeltynyt myös muulloin samalla lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20563/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan villi olo enkä pysty keskittymään mihinkään. Miksi puutarhurin työ tekee tällaiseksi?? 😁

Vierailija
20564/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Hi,

I'm writing in English because the only word I can say in Finnish is kiitos. :) I am from Slovenia, and I found this discussion board while Googling. I was curious to read about the Kaarija & Bojan saga and what the Finnish people say/think. I've read about 30+ pages of this thread and you guys make me laugh so much. I haven't seen a discussion forum this active in years!!! Every time I come here there's dozens and dozens of new pages! :O I can't even keep up!  Amazing!

I've been using Google Translate to understand you which I don't think is working very well as it gives me some very strange sentences sometimes, but enough to get the basic idea. I see many similarities between Slovenian and Finnish mentality now! Hahaha! And  names like Balkan rose and Prince of Slovenia - you guys are too funny! 

And then I can say hiiii too😭😭😭

I'm from Serbia and I also found this great place the same way...also using Google translate and it really helps a lot although I thought at the first it wouldn't be that helpful...maybe in a few months i'll know some Finnish and i wont be even aware of it...Love all of this!!

Gotta confess first I was in love with K and now it's B who I gave my heart to🥺 But above all I love their interaction and your interpretations here guys...Such a fun and lovely thing that happened at this years's ESC...Looking forward to see what all of us will experience the next with this two

P.s. I'm with you since 300 page or something every single day (and sometimes night😭) bc why not, it's crazy it's party!!🎉💚🌺

Also Joker guys I can't not to mention...So fun, inteligent, charismatic, talented, good looking all of them..And I will say just one thing..They really deserve world fame.

Vierailija
20565/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en nyt usko tähän Lady SLOn, joku vedättää mammojen nyt ihan huolella.

Vierailija
20566/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.

K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.

näin juuri, en minä tiedä, kuvitteleeko hän oikeasti että ihmiset eivät tulkitsisi niitä hänen kaipauksiaan ja titanic-biisejään. Varmaan kuvittelee ehkä sitten. Mutta mua ne ärsyttää jotenkin suunnattomasti tällä hetkellä, koska ne on feikkiä.

Jos sillä ois niin ikävä, ois varmaan ajanu yöllä rautalammilta hkiin. Sen sijaan jäi sinne päiväksi vielä saunomaan.

Ei se voinu nyt sieltä lähtee ku muut halus jäädä. Vaikka ois ikävissään itkenyt itsensä uneen. Oishan se kai vähän erikoista ollut. Ja ku evvk on ollut kuskina.

Eli teistä on todennäkösempää, että K on tyttiksen kainalossa itkenyt itsensä uneen ikävoidessään Btä, kuin että Klla ei ollut sieltä kiirettä takaisin. No itseäpä huijaatte.

Yes yes! Everything is black and white. Antakaa tällekin drinkki ja hassu hattu, niin juhlat voivat jatkua

Vierailija
20567/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä on nyt rapiat 1000 sivua esileikitty, milloin alkaa äksöni? Tää on niin kyl akkojen jorinaketju...Pitää varmaan mennä lukee noot hardcoreja Käärijästä ja Tillistä. Uuuuuuhhh

Vierailija
20568/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Se voi olla todennäköistä. Vaikee uskoa että muissa maissa olisi näin överikiihkomielisiä keskustelijoita kuin täällä.

Vierailija
20569/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä ois niin ikävä, ois varmaan ajanu yöllä rautalammilta hkiin. Sen sijaan jäi sinne päiväksi vielä saunomaan.

Keskisormijankkaajan lisäksi saunanlämmitysjankkaajan paluu, ai että

Palstan omat Hohtokaksoset. He jaksaa jankuttaa.

Vierailija
20570/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä on nyt rapiat 1000 sivua esileikitty, milloin alkaa äksöni? Tää on niin kyl akkojen jorinaketju...Pitää varmaan mennä lukee noot hardcoreja Käärijästä ja Tillistä. Uuuuuuhhh

Mullakin kävi yksi päivä mielessä on tämä on kyllä saakelin pitkä esileikki. Ja siksi se varmaan kii...nnostaakin.

Vierailija
20571/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, ei kukaan suomalainen tollasta rupeis englanniksi selvityämään juurtajaksain, eikä tietäisi noita asioita

Vierailija
20572/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei siinä olekaan, mutta koska hän tasan tarkkaan tietää mitä ihmiset tuosta suhteesta kuvittelee, ja jatkaa siitä vihjailuja noilla, niin se on feikkiä. 

Avainsana on juuri tuo KUVITTELEE. Suurin osa ihmisistä ymmärtää, myös K&B, että kyseessä on leikki, flirtti, mielikuvitus. Leikkikää mulla K&B! Pyörittäkää mua kuin lankakerää. Sehän on tämän jutun juju.

En mä ainakaan ajattele noin. Että leikkikää minulla. Siitä en tiedä, luuleeko he ihmisten ajattelevan niin. Kyllähän sitä on aina ollut, että halutaan vähän vetää herkästi mukaan lähteviä höplästä, mutta aika säälittävää, jos ihmiset asennoituukin jo siten, että sahaa mua linssiin, tykkään. 

En näe tätä niin. Ennemmin mä ajattelen, että se osuus, jossa pökköä lisätään vähän pesään, on vähän niin kuin mikä tahansa harmiton trollailu netissä. Mutta trollailussakin on osa totuutta! Eli tykkää Bojanista, sen varjolla lähtee trollailemaan, mutta ei tekis niin, ellei tykkäisi (vähän liikaa) Bojanista! ;)

Vierailija
20573/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan villi olo enkä pysty keskittymään mihinkään. Miksi puutarhurin työ tekee tällaiseksi?? 😁

ja siis miksi tätä on jatkunut jo monta kuukautta? Mä en enää muista sitä aikaa kun mun ei ollut vähän väliä pakko tulla palstalle tai instaan tai twitteriin tarkistamaan onko jotain uutta tapahtunut tässä sagassa. Siis ihan mitä vaan. Edes yksi kommentti instassa, huhupuhe tai ihan mikä vaan. Ensin K:n liittyen, sitten K:n ja B:hen, sitten JO keikkoihin. MIKÄ HE**TTI mua vaivaa?? mä en ymmärrä enää mitään 

Vierailija
20574/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin just tänne. Niin mikä juttu, lady SLO jne?

Tarviiko ees tietää?

Sloveniasta oleva kommentoija, hyvin ystävällinen, luepa hänen kommentit. 

Jos on. Jotenki vaikea uskoa että tänne ois eksyny oikeasti joku slovenialainen.

Tottakai on.🤭😘 Hän on oikeasti Bojanin äiti.

Vierailija
20575/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nuo ollut ladyslon ensimmäiset viestit. Jokunen päivä sitten oli kanssa jotain lyhyttä mutta en muista mitä.

Vierailija
20576/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa eksoottistenkin kukkien kukkia. Ei me täällä kenenkään henkilöllisyyttä tiedetä muutenkaan. Sama se, tänne mahtuu kaikenlaista hiihtäjää. Ihanaa, että K&B herättää niin monissa tunteita.

Same in English: Welcome and enjoy the lovely summer season full of beautiful flowers 💐

Vierailija
20577/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme voi tietenkään tietää onko hän oikeasti Sloveniasta, mutta luulisi että trolli keksisi vähän raflaavampia juttuja kuin mitä LadySLO.

Vierailija
20578/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko päivän ollut aivan oksennusken partaalla ja maha sekaisin. Kävi niin helv tunteisiin toi lipputaisto ja nyt ios tulee lisäkeikkoja niin sama touhu uudestaan?? Ihan sairasta touhua eihän mun terveys kestä tätä. Mitä mulle on tapahtunut?? T. 40+ puutarhuri joka taitaa alkaa haudankaivajaksi

Vierailija
20579/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niin railakkaat juhlat jatkuvat laivan kannella, chachacha ja carpe diem soivat repeatilla, aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja ilmaista pinacoladaa jaetaan kaikille halukkaille..RG tanssii nahkachapseissaan ja puutarhurit ovat intoutuneet Mauno Koivisto sitaatin muistoa kunnioittaen letkajenkkaan! Kaikki mukaan! 🤣🤣🤣

Never stop madness!!

Teen juuri kaikkien iloksi helikopteria lihavaltikallani!

T. Rietas gay

Vierailija
20580/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja siis miksi tätä on jatkunut jo monta kuukautta? Mä en enää muista sitä aikaa kun mun ei ollut vähän väliä pakko tulla palstalle tai instaan tai twitteriin tarkistamaan onko jotain uutta tapahtunut tässä sagassa. Siis ihan mitä vaan. Edes yksi kommentti instassa, huhupuhe tai ihan mikä vaan. Ensin K:n liittyen, sitten K:n ja B:hen, sitten JO keikkoihin. MIKÄ HE**TTI mua vaivaa?? mä en ymmärrä enää mitään 

Sama 😍 Töissäkin joka välissä pitää vilkuilla ja joskus ihan vieroitusoireita kun joutuu monta tuntia pitämän taukoa, fomo tältä puutarhapalstalta, et laiva jättää, etenkin silloin kun oli häppeninkiä enempi 😂

Ketju on lukittu.