Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.
Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :(
Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän.
Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.
I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚
Toi on totta, ja tuohon lauseeseen mäkin yleensä nojaan, mutta mä huolestuin kuitenkin siitä Bojanin ilmeestä siinä keskisormikuvassa. Okei, se ilme oli kuvattu jo ennen Suomeen tuloa, eikö niin, mutta se oli tosi osuva, jos halusi antaa viestiä nettikiusaajille 😢
Ilman sitä en ois lainkaan huolissani! Mua myös ällötti, kun osa ketjussa olijoista oli silleen, että minussa on muka jotain vikaa, kun olin huolissani tuosta! Heillä ei ole ollut mitään konkreettista todistetta tota kuvaa vastaan, siis en tarkoita väitettä, että kuva ei kerro asiaa X, vaan ei siis mitään positiivista todistetta. Yksi nega aihetodiste, nolla positiivista aihetodistetta saati konkreettisempaa. Niin kyllä minua huolestuttaa.
Onneksi aikaa kun kuluu, niin hommaa ei tarvitse yrittääkään jatkaa tasan siitä, mihin se jäi, vaan he luovina kavereina keksivät uutta ja sillä mennään. Mutta miettikää, jos Bojanista silti tuntui myös siltä, että kaikki paska kaatui vain hänen niskaansa ja K ei saanut mitään? Ja K ei reagoinut hänen saamaansa paskaan? Ei Balkanin prinssin tarvitse sitä sanoa K:lle, kaiken sen hektisen menon keskellä, ei ole niin lapsellinen.
Tuntee ikävässä skenaariossa vain yksin niin. Hope not! Ja siis toivon, ettei myöskään tuntenut, vaikka se olisikin menossa ajan kanssa ohi.
Olet näköjään saanut alapeukkuja. Tässä yksi yläpeukku. Kyllä täällä pitää voida huolestumistaan pohtia. Vaikka se muiden mielestä olisi turhaa.
Kiitti! 💚 Ihmiset kuin sinä pidätte ketjussa hyvää mieltä ja henkeä yllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin just tänne. Niin mikä juttu, lady SLO jne?
Tarviiko ees tietää?
Sloveniasta oleva kommentoija, hyvin ystävällinen, luepa hänen kommentit.
Jos on. Jotenki vaikea uskoa että tänne ois eksyny oikeasti joku slovenialainen.
Hän on kertonut tietoja bändistä, jotka eivät ole ainakaan omaan silmään ennen osuneet.
LadySLO :) kirjoitti:
Thanks for the warm welcome! :)
Yes, Martin is no longer with the band. He is studying abroad, something IT related, I think. I think they are still friends - I remember seeing him in one of the clips from Liverpool where he came to congratulate them.
I really haven't seen any bad news article about K&B relationship, it's all been about their friendship and nothing more, their jokes, baby seal and all that, but I haven't seen anything bad in the articles. When I saw the Tavastia performance, I was honestly worried for Bojan and how people would react in the media. I do think Finland is a more liberal than Slovenia, but mostly might be the older generations that are more conservative and those in the countryside. But eespecially within the younger generation (JO's age), I don't think they are more liberal and they don't seem to care if B loves men, women or aliens!
The comment sections of the pages (like 24ur.com) are really horrible, and I am convinced JO know to stay away from them. They are horrible under any article, you could have article on puppies and kittens and people would post trash there. I really wouldn't take them seriously.
It's funny you ask about the discussion boards - strangely, I don't think there are any good ones, where people would REALLY disucss and not just spit out hate. There have been in the past, but since Facebook became so popular, they started dying out. There might be Facebook groups, but I'm not active in those, so I wouldn't personally know. That's why I was so suprised to find you guys have this super active discussion board! It's like being in 2002 again! :D :D :D :D
Oh and so funny about the Slovenian football team, I had no idea. Are they really good looking? I must do my homework. Hahahaha! :D
Tbh this discussion thread can be rather nasty at times, mostly because of trolls. But gladly it's active enough for those comments to be drowned quite fast by the more positive ones and of course you can report the most offensive messages if necessary.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
I thought it was so funny that someone wrote that there was about 50 people at their Irish gig. LOL Whelan bar held 450 people and Workman's club 300, both were sold out very quickly. Small venues, sure, but definitely not 50 people there. :) I watched the clips on Youtube and the energy was through the roof!
A lot of you mention Gregor. Gregor is their PR Manager/Publicist who is very active on Instagram. JO actually have a full team behind them, their manager is actually somebody else.
Why they keep booking small venues abroad, I am not sure. I personally think it's a marketing technique, but that's just my speculation.
JO have a relatively clean image in Slovenian media, which is interesting since their concerts can be quite sexy and cheeky. You can find also find a number of videos on Youtube of them being quite touchy feely and even some kissing (on the cheek). And Bojan sexiness needs no further explanation I think! ;)
I haven't seen any bad press regarding Kaarija&Bojan either, mostly just about their friendship. Someone on this board mentioned the article from 24ur.com calling Kaarija "Eurovision lover" (<at least that's what my Google translate says) but the article really says "Evrovizijska ljubezen" "Eurovision love" and it doesn't sound sexual or anything. There have been speculations about Bojan's sexuality (and some others') but nothing too bad, and he doesn't seem to care much.
Now, the comment sections and message boards are a different matter, I only took a quick look because they are horrible. They are the sewage of Slovenian society and should not be taken as a representative of what most people think. I think it's only a loud obnoxious horrible minority posting there. But yes, they are full of hateful homophobic comments.
Anyway, I hope you are enjoying JO music and hope to hear if you enjoyed their concerts! I'm going to 3 of them here in .si, btw, and yes, I'm closer to being their mom's age than them.
Hi Lady of SLO, I just quickly want to thank you for all the info you gave us. When at home, I'll be reading them again. As you have noticed, us in Finland have a sudden HUGE crush on Bojan, JO, Käärijä and Slovenian football team playing in Helsinki today. :D And like me, many of us are also middle-aged mums.
This has been greatest spring in ages, many of us feel like we are in love. First it was Käärijä, then Käärijä & Bojan and nowadays it seems that many are especially into your Slovenian Prince.
JO has great music, Finns love this kind of music which has kind of melancholic undertone but still gives hope. <3
You're very welcome, I'm happy to share some insight! :)
It has been quite lovely to see a bridge being built between Finland and Slovenia, all because of K&B! Haha!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja te ootte ihania (ja tää helle kanssa). Taas saa ihan tikahtua nauruun. Elän tän palstan menolla varmaan satavuotiaaksi, jos kerta nauru pidentää ikää. Duolingo on jo asennettu. Vse te ljubim!
Tää ketju alkaa oudosti mennä siihen suuntaan että tää on kohta joku Slovenian matkailuketju ja slovenian kielen edistämisprojekti jossa ihastellaan sloveenimiesten komeutta. Mammat ei oo tosiaan vielä aiemmin tienneet että Sloveniassa on niin komeita miehiä. Mä havahduin näiden viisujen aikana balkanilaisten miesten komeuteen : - D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/716472951691689984/gregorzalokar-ig-story…
Että mä olen dumbass. Tajusin vasta eilen kun selailin noita vanhoja klippejä että Mikkehän tossa on se joka kyselee harjoituksista, Gregor vielä vastaa hänelle kameran takaa jotain että huomenna. K ja B ei sano mitään hetkeen, tuijottelee vaan toisiaan ja B menee lähemmäs K ja lopulta halaavat. Ja kumpikaan ei kuullut tai noteerannut mitenkään muiden harkka höpinöitä xD
Alkaen n. kohdasta 00:08 sekuntia jäljellä (tumblr laskuri kai menee toisinpäin, eli ku 15 sek kulunu alusta)
K sanoo sexy man, ja B kommentoi kehuihin "I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Tätä oon nähny muuallakin pohdittavan, mitä Bojan sanoo siinä, mutta mun mielestä tuo on aika selvä! Vähän epäselvästi kuuluu, mutta tällä videolla kyllä saa selvän.
Jos sanoo noin, ainakin se on aika selvää että K sanoo pussy magnet & sexy man, niin latautunutta flirttiä ovat kyllä heittäneet kameroiden ulkopuolella tän perusteella, jos eivät huomanneet, että tässä kuvataan vasta kuin lopuksi.
Tää on kyllä erityisesti kehonkielen osalta mun yks suosikkivideo heistä:P molemmat näyttää sekä eleiden, ilmeiden (&sanojen) puolesta olevan yhtä mukana heidän mitä se ikinä onkin -bondissa.
"I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Mutta miks K sanois siihen, että "noo no no no no, you look sexy"
?
Ei kai sillä väliä onko Slovenian rouva oikeasti slovenialainen vai ihan jtn muuta, kohta meidän kielitaito on huipussaan englanniksi JA sloveniaksi. 😀
Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että mä olen dumbass. Tajusin vasta eilen kun selailin noita vanhoja klippejä että Mikkehän tossa on se joka kyselee harjoituksista, Gregor vielä vastaa hänelle kameran takaa jotain että huomenna. K ja B ei sano mitään hetkeen, tuijottelee vaan toisiaan ja B menee lähemmäs K ja lopulta halaavat. Ja kumpikaan ei kuullut tai noteerannut mitenkään muiden harkka höpinöitä xD
Alkaen n. kohdasta 00:08 sekuntia jäljellä (tumblr laskuri kai menee toisinpäin, eli ku 15 sek kulunu alusta)
K sanoo sexy man, ja B kommentoi kehuihin "I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Tätä oon nähny muuallakin pohdittavan, mitä Bojan sanoo siinä, mutta mun mielestä tuo on aika selvä! Vähän epäselvästi kuuluu, mutta tällä videolla kyllä saa selvän.
Jos sanoo noin, ainakin se on aika selvää että K sanoo pussy magnet & sexy man, niin latautunutta flirttiä ovat kyllä heittäneet kameroiden ulkopuolella tän perusteella, jos eivät huomanneet, että tässä kuvataan vasta kuin lopuksi.
Tää on kyllä erityisesti kehonkielen osalta mun yks suosikkivideo heistä:P molemmat näyttää sekä eleiden, ilmeiden (&sanojen) puolesta olevan yhtä mukana heidän mitä se ikinä onkin -bondissa.
"I always like to think - K: pussy man - if I'm going to take a picture for you"
Mutta miks K sanois siihen, että "noo no no no no, you look sexy"
?
You look sexy tulee ennen nounonouta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa haikeaa kattoa noita vanhoja pätkiä, ku iteki olin vielä silloin täysillä tässä messissä. Silloin vielä fanitin molempia. Suomen reissun aikaan multa meni Khon täysin maku. Ja tuota Kn ääniviestipätkääkin katson nyt uusilla silmillä: tyttiksen liverpooliin tulon jälkeen viestittely lopahti. Surullista. Bojanin ja Jokereiden takia käyn vielä täällä silloin tällöin.
Viestittely lopahti? Mistä me tiedetään niiden yksityisestä viestittelystä mitään? :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä jos sanoo oikeasti noin, itse en saa tosta oikein mitään selvää :D
Ja se on pussy magnet - ei pussy man!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestittely lopahti? Mistä me tiedetään niiden yksityisestä viestittelystä mitään? :o
No sitten B on poistanut ne viestit, jos niitä on lähetelty. Siitä kuvastahan näkee viestit ja pvämäärät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ainakin sen b:n puhelinkuvan perusteella (siinä JO Liverpoolvideossa vikassa osassa, jossa myös se ääniviesti) K ei ole vastannut viesteihin juurikin tiistain ja torstain välillä ja mitä todennäköisimmin tyttis tullut silloin Liverpooliin. Ja mitä siitä nyt pystyi päättelemään, niin aiemmin viesittely oli vilkasta. Mutta eipä siitä tietysti ihan kaikkea voi päätellä, mutta vähän tulee sellaiset fiilikset, että K tarvii jonkun ns. kädestä pitelijän koko ajan, B oli sen aikaa kun tyttis ei ollut saatavilla paikan päällä
Vierailija kirjoitti:
K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa Gregorin poissaolo myös ainakin vähän selittää sitä miten jotkut marisee ettei tullut sellasta ja tällasta kontenttia kun Bojan oli Suomessa. Suurin osa noista söpöimmistä videoista oli meiän suosikki managerin kuvaamia. Ovela kettu onnistu yllättämään kaksikon useampaan otteeseen kuvaamisillaan.
Totta, Gregorin kuvaamiahan ton lisäksi on esim se hyppyhali video, ainakin yksi versio käytävä kävelystä, Bojanin mustis käytös finaalissa, sauna videot, kun B ottaa K käsistä kiinni, haastis missä K sanoo heidän välien olevan romantic... että aika paljon ois jääny meiltä näkemättä "todistusaineistoa" ilman ukkoa 😅 K ja B itse on taltioinu tosi vähän kontenttia joten ihme ettei suomi visiitillä tullut yhtä paljon juttua.
Bojanin mustiskäytös -klippi on menny ohi, tai ainakaan sitä en muista niin selvästi ku nää muut kohokohdat!
Kellään linkkiä siihen?
Tätä ei löydy (vielä) omista linkkikokoelmista/tallennetuista linkeistä... :D
https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…
💕💕
Tää on niin ihana. Kärtsä-muru omiensa parissa. Sit toi katse Bojaniin ku tulee paikalle. Pure love and joy.
Oon ollut koko ajan katsovinani, että toi vaalea (onko se Jure?) on ollut alunperin ja tässäkin klipissä ehkä kiinnostunein Käärijästä. Siinä kun K kävelee sen aidan sisällä ja bändin jätkät ovat aidan takana ja alkavat huutaa K:ta valokuvaan, niin mun mielestä Jure on kaikkein innokkain. Mutta ei ole varmaan saanut tarpeeksi vastakaikua, kun huomion veikin Bojan. Jure vaikuttaa vähän rauhallisemmalta noin yleensä ottaen.
Tälläkin mustisvideolla intoilee minusta Kärtsästä eniten. Siis tietty itseoikeutetun ykkösen, eli prinssimme perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa Tavastian keikan hinnat olleet suuremmat. Oisin voinut maksaa tuplasti enemmän pääsystä keikalle jos ei ois salamana menneet liput. Mutta trokareille en maksa, en niin periaatteestakaan!
Ei sillä ois ollut mitään merkitystä. Mutta älkää maksako! Tuolla Liputon.fi -palvelussa lipuilla ei saa tehdä riistobisnestä!
"Ostaja ei koskaan maksa ylihintaa, lippuja voi myydä maksimissaan 20 % alkuperäistä kalliimmalla."
! ! !
veikkaan että liputon on aika suosittu :D yritän vielä uskoa että universumi haluaa mut tolle keikalle vaikkakin kaikki on tähän mennessä vastustanut jo siitä lähtien etten itse edes pystynyt olemaan aamuyhdeksältä lippuja selaamassa. lähettäkää hyviä viboja tänne että saan liput vielä jostain mulle ja kaverille jottei tarvi yksin siellä pönöttää xD
Kyllä sä pääset ja sulle tulee mahtava ilta siellä! 👍🔥🙏 Näin uskon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itseasiassa Gregorin poissaolo myös ainakin vähän selittää sitä miten jotkut marisee ettei tullut sellasta ja tällasta kontenttia kun Bojan oli Suomessa. Suurin osa noista söpöimmistä videoista oli meiän suosikki managerin kuvaamia. Ovela kettu onnistu yllättämään kaksikon useampaan otteeseen kuvaamisillaan.
Totta, Gregorin kuvaamiahan ton lisäksi on esim se hyppyhali video, ainakin yksi versio käytävä kävelystä, Bojanin mustis käytös finaalissa, sauna videot, kun B ottaa K käsistä kiinni, haastis missä K sanoo heidän välien olevan romantic... että aika paljon ois jääny meiltä näkemättä "todistusaineistoa" ilman ukkoa 😅 K ja B itse on taltioinu tosi vähän kontenttia joten ihme ettei suomi visiitillä tullut yhtä paljon juttua.
Bojanin mustiskäytös -klippi on menny ohi, tai ainakaan sitä en muista niin selvästi ku nää muut kohokohdat!
Kellään linkkiä siihen?
Tätä ei löydy (vielä) omista linkkikokoelmista/tallennetuista linkeistä... :D
https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…
💕💕
Tää on niin ihana. Kärtsä-muru omiensa parissa. Sit toi katse Bojaniin ku tulee paikalle. Pure love and joy.
Oon ollut koko ajan katsovinani, että toi vaalea (onko se Jure?) on ollut alunperin ja tässäkin klipissä ehkä kiinnostunein Käärijästä. Siinä kun K kävelee sen aidan sisällä ja bändin jätkät ovat aidan takana ja alkavat huutaa K:ta valokuvaan, niin mun mielestä Jure on kaikkein innokkain. Mutta ei ole varmaan saanut tarpeeksi vastakaikua, kun huomion veikin Bojan. Jure vaikuttaa vähän rauhallisemmalta noin yleensä ottaen.
Tälläkin mustisvideolla intoilee minusta Kärtsästä eniten. Siis tietty itseoikeutetun ykkösen, eli prinssimme perässä.
Juresta saa kyllä eniten gay-vibat noista jokeripojista, sitten Kris, melkein samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on valintansa tehnyt, sen jälkeen asiat ei voi mennä niinkuin esim. minä haluaisin. Lopettakoon sitten k myös vihjailunsa b:stä. Kaikkea ei voi saada.
näin juuri, en minä tiedä, kuvitteleeko hän oikeasti että ihmiset eivät tulkitsisi niitä hänen kaipauksiaan ja titanic-biisejään. Varmaan kuvittelee ehkä sitten. Mutta mua ne ärsyttää jotenkin suunnattomasti tällä hetkellä, koska ne on feikkiä.
Kyllä mäkin oon jo eettisistä syistä sitä mieltä, että todellisten ihmisten shippauksen on pitäydyttävä todellisuuden raameissa. Vaikkakin edes löyhissä raameissa.
Vaikkei niin olisi mikään tarkoituskaan, niin ilmaan heitellyt 'fiktiiviset' väittämät alkavat liian helposti elää omaa elämäänsä.