Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20221/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lippuja! Älkää luovuttako!

Niin, missä? Voitko mitenkään laittaa linkin? Kun ei auta tuollainen huutaminen, ihmiset on kyllä noilla sivuilla ja päivittävät, ja ei siellä mitään lippuja ole. Esim. täällä: https://www.tiketti.fi/joker-out-svn-tavastia-klubi-helsinki-lippuja/91…

Nytkin tava punaisella!

Ei ole, ja vaikka olisi heti kun laitat edes yhden lipun ostoskoriin koko sivu jää jumittamaan siihen paikkaan

Se jumittaa jonkun aikaa, mutta menee kyllä sinne ostoskoriin, jos oot saanu valittua lipun, älä lataa uudestaan sivua siinä, vaan odota.

Ei mene. Valitsen yhden peruslipun, klikkaan "lisää ostoskoriin" ja pallura alkaa pyöriä. En päivitä sivua. 1-2 min päästä tulee "Ei löytynyt vapaita lippuja". Aina sama juttu, oon varmaan jo 20 kertaa kokeillut

Joo ja Tavastian kohdalla ei mene tällä hetkellä edes tuohon korinäkymään. 

Vierailija
20222/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotan siihen, että tulee lisäkeikkoja tai keikat vaihdetaan isompiin tiloihin. Koska miksipä ei jos kysyntä on näin älytöntä?! Toivoa on vielä meille liputtomillekin

Eikö se Gregor jo kaavaillut joulukuulle isompaa keikkaa jos nämä myy nopeasti. Tietysti kiva jos kaikki olisi päässeet nyt.

Rautaa pitää takoa silloin kun se on kuumaa. Tämä koko Böörijä-huuma on laskenut syksyyn mennessä. Gregor ei muutenkaan vaikuta olevan ihan skarppina

No niin täällä kirjoitellaan Käärijästäkin. Jos Jokerit julkaisee lisää hyvää musiikkia, niin uskon, että heillä riittää kuulijoita Suomessa jatkossakin. Heidän musiikki on sellaista, että Suomessa se vetoaa monen ikäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20223/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisin ostettua, mutten ite pääse tavalle, yrittäkää vielä!

Ethän sais.

Oisin saanu, en oo mikään ikävä ihminen, teidän parasta ajattelin, mutta ei sitte.

Et ajatellut. Jos ajattelisit, kertoisit, minkälaisella koneella muka saisi, minkälaisella koneella yritit. Lisäksi laittaisit linkin, että tiedetään, mistä sivusta puhut. Lisäksi olisit kertonut, oliko kyse siitä, että sait plussattua sivulla yhteen lippuun, koska sen voi saada, mutta sivu ei mene eteenpäin. Sä et todellakaan yrittänyt auttaa.

Tiketin sivuilta ipadilla, olen pahoillani, jos et saanut lippua.

Vierailija
20224/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoiko joku Rekolle viestiä, että isompi sali Logomosta ja sassiin.

On varmasti laitettu jo kymmeneen kertaan.

Vierailija
20225/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sais.

Oisin saanu, en oo mikään ikävä ihminen, teidän parasta ajattelin, mutta ei sitte.

Et ajatellut. Jos ajattelisit, kertoisit, minkälaisella koneella muka saisi, minkälaisella koneella yritit. Lisäksi laittaisit linkin, että tiedetään, mistä sivusta puhut. Lisäksi olisit kertonut, oliko kyse siitä, että sait plussattua sivulla yhteen lippuun, koska sen voi saada, mutta sivu ei mene eteenpäin. Sä et todellakaan yrittänyt auttaa.

No, mä oonki Mac Book Prolla, enkä saanut lippua, ihme, että sun pitää suoltaa tuollaista "yrittäkää, yrittäkää" -paskaa etkä osaa olla hiljaa. Meinaan aivan varmana sullakin ois jäänyt siihen, että lipun sai plussattua, mutta sit alkaa "tiimalasin" pyöriminen.

Vierailija
20226/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Turkuun äsken lipun!

Vierailija
20227/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tämä aamun kireä tunnelma siitä, kun osa stressaa lippujen ostoa ja se sitten joillakin purkautuu pahana olona?

Vierailija
20228/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tässä voi koko päivää rämpätä :(

Vierailija
20229/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko tämä aamun kireä tunnelma siitä, kun osa stressaa lippujen ostoa ja se sitten joillakin purkautuu pahana olona?

Osalla joo ja sitten täällä oli joku ihan kunnon ankeuttaja kirjoittelemassa ikäviä ja törkeitä viestejä, mutta ainakin osa niistä näyttää onneksi poistuneen!

Vierailija
20230/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholmakin loppu? :o

Vierailija
20231/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan. Päätin jo eilen, kun porukka rupesi olemaan täällä niin inhottavaa, että irrottaudun tästä paskasta henkisesti kokonaan. Siis että en enää tule aamuisin itse ketjuun, kuin onnellinen Puppy, mitä tein niin kauan, kunnes Bojan laittoi keskarikuvan, enkä enää tiedä, millaiset hänen ja K:n välit tarkalleen ottaen ovat. Tai en toki tiennyt aiemminkaan, mutta Tavastian perusteella ei ainakaan tarvinnut huolissaan oloa kokea!

Vierailija
20232/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin😭😭😭😭😭😭😭😭, ja olin paikalla jo 8:30😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Vierailija
20233/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sais.

No, mä oonki Mac Book Prolla, enkä saanut lippua, ihme, että sun pitää suoltaa tuollaista "yrittäkää, yrittäkää" -paskaa etkä osaa olla hiljaa. Meinaan aivan varmana sullakin ois jäänyt siihen, että lipun sai plussattua, mutta sit alkaa "tiimalasin" pyöriminen.

No mulla ainakin meni liput lopulta ostoskoriin plussaamisen jälkeen, vaikka tiimalasi pyöri ja sivu latautui KAUAN. Mutta sulle turha mitään selittää, kun oot täällä vaan rähisemässä.

Vierailija
20234/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin, että olisiko pitänyt ostaa pyörätuoli paikka+ saattaja. Jos kuitenkin pyörryn sinne ja jalat ei kanna.🙈

Vierailija
20235/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vielä Rekolle pakkahuoneesta!!! Mä jo laitoin. En saanut lippuja vaikka kahdella laitteella yritin, harmittaa ihan hirveästi 😭

Vierailija
20236/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee, ettei täällä oikeasti haittaa se, jos ketjussa spekuloidaan sillä, mitä joku toinen tuntee. Viitaten näihin mitä gf:stä ihan intopiukeana väitetään. Se sen sijaan ottaa kirjoittajia henkeen, jos joku spekuloi Bojanin loukkaantuneen häneen kohdistuneesta somekiusaamisesta possujunassa. 

Silloin EI SAA spekuloida toisten tunteita, koska se tuntuu ketjuun kirjoittavista lapsellisista pässeistä epämukavalta. Gf:n tunteiden spekulointi ei tunnu epämukavalta, joten se on ok. Just sayin' näistä lampaista.

Myrtsä, duunit kutsuu sua jo. Lapsia eteisessä.

:D

Vierailija
20237/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin Gregorin kanssa ja he tekee kaikkensa että saisivat vaihdettua keikat isompiin keikkapaikkoihin. Keikkoja eivät voi lisätä Suomeen, koska heillä on 9 keikkaa kymmenen päivän aikana viidessä eri maassa, eli hurja aikataulu 😅 Pyysi pitämään sormet ristissä, he yrittää parhaansa!

Vierailija
20238/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko soittaneet Tiketin asiakaspalveluun? Sieltä varmaan osaavat kertoa, onko lippuja oikeasti saatavilla vielä.

Vierailija
20239/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa vielä Rekolle pakkahuoneesta!!! Mä jo laitoin. En saanut lippuja vaikka kahdella laitteella yritin, harmittaa ihan hirveästi 😭

Tai sit lisäkeikkaa vklp 🥹

Vierailija
20240/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko soittaneet Tiketin asiakaspalveluun? Sieltä varmaan osaavat kertoa, onko lippuja oikeasti saatavilla vielä.

Tietenkin sanovat, että kaikki on varattu jo.

Ketju on lukittu.