Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska sekoreko on jo luvannut ostaa kesämökin Suomesta🤭
Eikö voisi samantien hankkia täältä vaimon? Unelmien Gregor ja av-mammat/puutarhurit, siinä uusi tv-formaatti.
Onko G enempi miehiin vai naisiin kallellaan? Ei silleen haittaa, mä oon aika flexible oman sukupuoleni suhteen..
Ei tuohon Tavaan taida kyllä enää päivittämälläkään saada lippuja vai mitä luulette? Yhden sain vaan. Jos joku puutarhuri on menossa yksin niin täältä löytyy seuraa. 😊 Osaan mennä yksinkin mutta fiilistely yhdessä on kivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Jäin myös ilman lippua, ehkä hyvä näin. Pitää keksiä elämään pikkuhiljaa muuta sisältöä. Jos jäisi hyppäisi seuraavasssa satamassa kapsäkkeineen ulos ja ajatkaisi sitä ihan oikeaa elämää vaihteeksi..
Leila
Tai tee niinkuin minä, palstailua max. tunti per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tavalle!
Siis oletko oikeasti saanut ostettua sinne lipun sen jälkeen kuin liput oletetusti myytiin loppuun? Mullakin tulee aina välillä se lipunostonäkymä siihen kun päivitän lippua, mutta aina kun yritän laittaa ostoskoriin, se ei onnistu. Eli tuleekohan niitä oikeasti saataville vai onko toi joku bugi että ostonäkymä tulee välillä?
Vierailija kirjoitti:
Menkää äkkiä, tavalle saa vielä!
Ei mee läpi, pyörittää vain. :(
Loppuunvarattu eri asia kuin loppuunmyyty, ihmiset yrittäneet useilla laitteilla/selaimilla ostaa niin lippuja voi vielä vapautua ostoskoreista, kokeilkaa vielä :)
Vierailija kirjoitti:
Välillä pyörittää, välillä pääsee! Älkää luovuttako!
Eikä pääse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska sekoreko on jo luvannut ostaa kesämökin Suomesta🤭
Eikö voisi samantien hankkia täältä vaimon? Unelmien Gregor ja av-mammat/puutarhurit, siinä uusi tv-formaatti.
Onko G enempi miehiin vai naisiin kallellaan? Ei silleen haittaa, mä oon aika flexible oman sukupuoleni suhteen..
Gregorylla on ollut jo yli 20v sama vaimo.
Vituttaa ihan kympillä. 9.00 rämppäsin sekä Tavastialle että Turkuun lippuja ja ei kumpaankaan saanut
Vierailija kirjoitti:
Taas lippuja! Älkää luovuttako!
Niin, missä? Voitko mitenkään laittaa linkin? Kun ei auta tuollainen huutaminen, ihmiset on kyllä noilla sivuilla ja päivittävät, ja ei siellä mitään lippuja ole. Esim. täällä: https://www.tiketti.fi/joker-out-svn-tavastia-klubi-helsinki-lippuja/91…
Vierailija kirjoitti:
Selvästi universumin tapa kertoa puutarhurimammoille et juna meni jo, nyt jatketaan muuta elämää ja lopeteteen tää hullunmylly. Oikeesti.
Ai susta juna meni jo? No nythän se vasta alkaakin puksuttamaan täyttä höyryä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lippuja! Älkää luovuttako!
Niin, missä? Voitko mitenkään laittaa linkin? Kun ei auta tuollainen huutaminen, ihmiset on kyllä noilla sivuilla ja päivittävät, ja ei siellä mitään lippuja ole. Esim. täällä: https://www.tiketti.fi/joker-out-svn-tavastia-klubi-helsinki-lippuja/91…
Nytkin tava punaisella!
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa ihan kympillä. 9.00 rämppäsin sekä Tavastialle että Turkuun lippuja ja ei kumpaankaan saanut
Ja sitten jotkut saaneet ig:ssa liput kaikille kolmelle. Hv
Vierailija kirjoitti:
Saisin ostettua, mutten ite pääse tavalle, yrittäkää vielä!
Ethän sais.