Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20021/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoja kertoja ketjussa. Ootteko te kaikki noin epätasapainoisia kuin mitä viimeisten viestien perusteella voisi kuvitella?

Ei onneksi. Täällä on jostain syystä nyt ankeuttajia heti aamusta paikalla. Harmi että joidenkin pitää purkaa omaa pahaa oloa tänne.

Taitaa olla sama ankeuttaja, joka oli yöllä kitisemässä varaketjussa. Aika kumma elämä, kun elämän sisältö on trollata päivät pitkät ketjussa, jonka aihe selvästi herättää negatiivisia tuntemuksia. No mutta, eiköhän tunnelma siitä parane, kun toivottavasti kaikilla halukkailla on JO liput takataskussa klo 9 jälkeen 🥳😍😚

En ole ollut täällä päivät pitkät, ääliö. En eilenkään ollut tällaisten paskakasojen seurassa kuin varmaan illalla 0,5h.

Ilmankos oli eilen huomattavasti parempi tunnelma. En tiiä kuka sun muroihin on kussu, mut jos ei oo mitään muuta sanottavaa ku paskiaiset sitä ja paskiaiset tätä ni voisit poistua ankeuttamasta.

Vierailija
20022/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä osalla kirjoittajista täällä on sellainen asenne, että kyse olisi HEIDÄN mielipiteistään ketjussa, siinä pitää kaikki asiat esittää HEIDÄN mielensä mukaan, kuten nyt esim. tämä Bojanin keskarijuttu. 

en tajua, minkälaiset ihmiset saavat jotain sellaisten paskiaisten kanssa kirjoittelusta??????? 

Selkeästi osa koittaa määräillä ketjussa asenteita, esim. itse kirjoitin, että en tunne Jokereiden tuotantoa, ja kaikki siihen asti kuuntelemani kappaleet olivat mulle liian melankolisia, mutta että yksi ihana, positiivinen kappale löytyi, se joku Ngvot. 

Niin siihenkin piti jonkun paskapään tulla sanomaan, että se on just se biisi, mistä hän ei pidä ja hyppää sen yli.

Kommentti oli täysin selvää passiivis-aggressiivisuutta mua kohtaan, jokin mitä sanoin tekstissäni oli sellaista mistä kyseinen paskiainen ei tykännyt, niin sit jostain syystä ei halunnut sanoa sitä suoraan eikä myöskään kyennyt käsittelemään asiaa omassa päässään hiljaa keskenään, niin sitten hänen piti ikään kuin lytätä sen mun kommentti.

Kun tää ei kuitenkaan ole sinänsä mikään musamausta keskustelun ketju, niin fiksu ihminen ois antanut mun tykätä rauhassa Ngvotista kommentoimatta siihen ikäv'ästi yhtään mitään.

Mutta kun paskiaisnarsisti on, niin minkäs sille mahtaa.

Haha kukahan se narsisti täällä mahtaa olla. Niin tyypillistä narskun/epävakaan meuhaamista, kun ei voi päästää irti siitä, et joku on sanonut sulle vastaan. Mut joo, elämä jatkuu meillä muilla, ehkä sullakin jonain päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20023/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkkarien mielestä Balkan dad -grillauskuvat oli laitettu tarkoituksella pariksi, ja että kommunikoivat noin. Viimeksi oli ollut kuulemma sama homma Malediivien aikaan että B oli laittanut itsestään kuvan turkooseissa vesissä heti K jälkeen. Missä tää B:n vesikuva on kun katoaa stooreista. Helppiä please, tietääkö kukaan?

https://www.instagram.com/p/Cs0quhDMjIR/?hl=fi tämä? Vai oliko siis stooreissa joku kuva mitä ei ole feedissä julkaistu?

Vierailija
20024/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vain fiilistellä Joker Outin keikkoja, Kärtsää ja Slovenian jalkapallojoukkuetta mutta ilmapiiri hankaa liikaa sellaiseen. :,(

Vierailija
20025/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin vain fiilistellä Joker Outin keikkoja, Kärtsää ja Slovenian jalkapallojoukkuetta mutta ilmapiiri hankaa liikaa sellaiseen. :,(

Jätetään nuo ikävät viestit huomiotta eikä reagoida niihin. Kohta keikkalippujen osto!

Vierailija
20026/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen Kärtsän keikalla ja olipa mahtava show taas 💚 Hyvät spiikit ja hot tunnelma, ja Bojanistakin höpötteli 😌

Nyt sormi liipasimella JO keikkaa varten!

Vierailija
20027/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sormet näppiksille kaikki upeat puutarhurit, saadaan sitten syksyllä sadonkorjuuaikaan niittää tätä koko kesän rakkaudella hoidettua satoamme..

Vierailija
20028/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Refesh, refresh

Vierailija
20029/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mikset ole haukkunut kiusaajia, että häipyisivät tästä ketjusta???? Kun te vain suvaitsette koko ajan huonoa käytöstä, niin paskan maunhan suuhun siitä vain saa.

Vierailija
20030/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perkele

Vierailija
20031/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt hyvältä vaikuta

Vierailija
20032/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiketin sivut tukossa ---

Vierailija
20033/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee sain lipun!! Toivottavasti tekin<3

Vierailija
20034/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö joku läpi?

Vierailija
20035/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt tiketistä Turun lippuja edes silloin, kun sinne vielä jotenkin pääsi eli ennen klo 9.

Vierailija
20036/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee sain lipun!! Toivottavasti tekin<3

Moni ei saa.

Vierailija
20037/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippu saatu! Kesti kyllä hetken, menin koneella kun puhelin ei päästänyt ollenkaan läpi.

Vierailija
20038/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä bojan näyttää iloiselta pääsevän takaisin Suomeen ja nähdä Jereä myös

Vierailija
20039/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Ehkä tulen myöhemmin katsomaan, että onko tilanne täällä rauhoittunut. Aikamoinen puutarha ketjukin on pilattu ns. tunne jankkaamisella ja tyttiksen haukkumisella, sääli. Toivottavasti saamme suunnan vielä muuttumaan.:)

Vierailija
20040/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha jos te kusipäät ette saaneet lippuja! Ulkkarit osti Tavan tyhjäksi nenien edestä! :D

Oikein hyvähän se on bändille (ja Suomelle) jos liput tekevät kauppansa. Voi tulla vaikka lisäkeikkaa.

Ketju on lukittu.