Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita niin yksinäisiä että itkettää

Vierailija
19.10.2024 |

Minä, mies, olen. Lauantai-ilta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä, mutta ei sitä kannata sanoa ääneen tai valittaa. Mikään ei ole niin luontaantyöntävää kuin yksinäisyyttään valittava mies. Kärsit nyt vain hiljaa itseksesi ja esität muille, että kaikki on enemmän kuin hyvin.

Vierailija
2/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko juoda kaljaa, ei tätä muuten kestä. Telkkarista tulee mukahauskaa ohjelmaa johon voi koettaa samaistua pahimman tuskan poistamiseksi ja ajatusten sammuttamisesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Ero, lapset aikuisia. Jotain meni elämässä pieleen. Ei ole edes ystäviä.

Vierailija
4/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ap. Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
5/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä, mutta ei sitä kannata sanoa ääneen tai valittaa. Mikään ei ole niin luontaantyöntävää kuin yksinäisyyttään valittava mies. Kärsit nyt vain hiljaa itseksesi ja esität muille, että kaikki on enemmän kuin hyvin.

Niin mä juuri teen. Viikot töissä on ok, mutta nää viikonloput on pahoja.

Vierailija
6/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein jo iloinen että löysin sieluntovereiden ketjun, mutta kyseessä varmaan onkin naisettomuudesta itkevä mies jolla pyörii mielessä vain pimppi.

Vierailija
7/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin melkein jo iloinen että löysin sieluntovereiden ketjun, mutta kyseessä varmaan onkin naisettomuudesta itkevä mies jolla pyörii mielessä vain pimppi.

Ihan parisuhteettomuus, joku jonka kanssa jakaa päivän asioita ja yksinäisyys tässä itkettää, voihan sitä noinkin trollata.

Vierailija
8/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantai-iltahan se on kaikilla.

Vierailija
9/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä, että on koti ja ehkä jopa jotakin juomaa. Pääset nettiin ja vaihtamaan ajatuksia, sekä etsiä niitä juttuja jotka kiinnostavat vain sinua. Kukaan toinen ihminen ei voi sinua lannistaa tai satuttaa nyt. 

Vanhemmiten minulle on tullut allergia useimpia ihmisiä kohtaan. Hyväksy ja nauti itsestäsi, voit paremmin. 

Vierailija
10/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45n. En itke, mutta elänyt melkein aina sinkkuna.

Vierailija
11/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan parisuhteettomuus, joku jonka kanssa jakaa päivän asioita ja yksinäisyys tässä itkettää, voihan sitä noinkin trollata.

Jotkut ovat yksinäisiä sillä tavalla, että kaipaisivat ystäviä mutta niitä on vaikea saada, kun on vähän ujo ja introvertti ja useimmista ihmisistä ei kuitenkaan ole mielekästä seuraa. Kaikilla parisuhde ei ole mikään elinehto niinkuin useimmilla miehillä tosin näyttää olevan.

Vierailija
12/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Onneks on koiran kuvatus seurana.

Vierailija
13/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyhjän pesän syndroma, itse diagnosoitu.

Vanhempi lapsi muutti omilleen ja nuorempi on näin joka toinen viikko isällään.

Arkipäivät vielä menee kun "saa" olla töissä mutta nää viikonloput on perseestä.

Vierailija
14/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tyhjän pesän syndroma, itse diagnosoitu.

Vanhempi lapsi muutti omilleen ja nuorempi on näin joka toinen viikko isällään.

Arkipäivät vielä menee kun "saa" olla töissä mutta nää viikonloput on perseestä.

Ei edes ole lapsia. Kyllä nää viikonloput on kamalia kun on aikaa ajatella. Mullakin ollut joku seurustelukumppani viimeiset kymmenkunta vuotta.

Vierailija
15/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteessa mutta yksin.  Kaljalle tulin yksin. Ei ole oikein tämä homma. Koita jaksaa!

Vierailija
16/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tai ei mua enää edes itketä totaaliyksinäisyys, koska mikään (muukaan) ei enää tunnu oikeastaan yhtään miltään. Ainoa tunne mikä vielä irtoaa on järjetön raivo joka taasen onkin aivan uusi tunne.

Muuten aivan sama kaikki.

N47

Vierailija
17/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suhteessa mutta yksin.  Kaljalle tulin yksin. Ei ole oikein tämä homma. Koita jaksaa!

Kiitos. Tiedän tuonkin tunteen. Nykyinen on kuitenkin jotin jota en osaa enää käsitellä kunnolla.

Vierailija
18/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap, et ole mies vaan palstamamma jolla ei ole elämää.

Vierailija
19/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tai ei mua enää edes itketä totaaliyksinäisyys, koska mikään (muukaan) ei enää tunnu oikeastaan yhtään miltään. Ainoa tunne mikä vielä irtoaa on järjetön raivo joka taasen onkin aivan uusi tunne.

Muuten aivan sama kaikki.

N47

Harmi tää palsta, en pysty vastaamaan koska palsta blokkaa jonkin aivan tavallisen sanan.

ap

Vierailija
20/33 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun ei edes suuresta yrityksestä huolimatta kelpaa naisille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi