Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies - millainen on mielestäsi nainen, joka "pitää huolta itsestään"?

Vierailija
17.05.2023 |

Mitä hän mielestäsi tekee ulkonäkönsä eteen? Mikä siis on sinun mielestäsi tarpeeksi huolenpitoa.

Kommentit (263)

Vierailija
241/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te voitte tietää jonkun BMI:n? Tai ylipäätään kiinnittää siihen noin paljon huomiota. Sitä paitsi vyötärönympärys on huomattavasti parempi terveyden mittari kuin BMI.

Samaa mieltä! Naisen vyötärö alle 90cm. Miehen vyötärö alle 100cm. Unohtakaa bmi.

Vierailija
242/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka pitää olla. BMI ei missään tapauksessa yli 21. Pitkät, hyvännäköiset, puhtaat, hoidetut hiukset. Keskikokoiset tai isot rinnat, kiinteä kroppa, hyvännäköinen takapuoli. Hoidetut kynnet. Meikkaa mutta ei liikaa. Ei juo eikä syö muuta kuin terveellisesti. harrastaa liikuntaa säännöllisesti. Pukeutuu joka päivä tyylikkäästi. 

Miten rintojen koko ja malli kuuluu itsestä huolehtimiseen? Niilehän ei voi itse mitään.

No siten että jos rinnat on mallia nahkarukkaset voi aina käydä kirurgin veitsen alla.

Tämä junttikommentti ei liity aiheeseen mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu miehille että millainen on nainen joka pitää huolta itsestään ja moni luettelee millainen on luonnon kaunis nainen. Eivät välttämättä ole synonyymeja. Minusta ei monien vastauksien perusteella voi ikinä tulla huolta itsestään pitävä nainen koska minulla on synnynnäisesti vähäinen karvoitus myös päässä ja ripsissä ja kulmissa. Joten se tuntuu vähän haukkumiseltakin jopa kun puhutaan negatiiviseen sävyyn ihmisistä jotka ovat joutuneet laittamaan pidennyksiä, pigmenttiä kulmiin ja tekoripset että näyttäisivät ihan normaaleilta, mitään kummallisen näköistä ja överiä en tarkoita. Mutta onneksi minun ei tarvitse keneltäkään pyytää lupaa itseni laittamiseen eikä tarvitse ottaa rinnalle ketään ihmistä jolle en kelpaa.

Se on miesten geeneissä. Alitajuisesti ihastuvat paksuihin kiiltäviin hiuksiin ja tuuheisiin ripsiin. Siis niihin luonnollisiin. Näin on ollut jo kivikaudella, kun on etsitty mahdollisimman hyvää puolisoa. Vahvat hiukset ovat kertoneet hyvästä terveydestä.

Vierailija
244/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolittelu on tärkeää, en voisi olla huolittelematon miehen edessä.

Vierailija
245/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännetäänpä tuo lause suomeksi se tarkoittaa olethan normalipainoinen ja ihan nätti.

Vierailija
246/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma arvaus: hoikka, mutta ei sillai "ryhdittömällä" tai "laihaläskillä" tavalla. Ja tuuheena ja pitkänä kasvava tukka pitää olla +45v naisella. Nämä seikat kertovat miehelle, että nainen on huolehtinut itsestään.

t. nainen jonka veri on elämän elixiiriä mutta päässä androgeeninen alopecia, ei v*tuta ei.

No vttu, miehiltä kysyttiin ja akat heti vastailemassa.

Vierailija
247/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka

Käy päivittäin suihkussa

Pesee hampaat päivittäin aamuin ja illoin

Ei käytä alkoholia

Ei tupakoi

Tämä olisi jo hyvä alku. Harva suominainen pystyy edes noihin...

Vielä harvempi suomimies... Mä itse olen yllä kuvatunlainen. Tämmöisiä miehiä ei tunnu olevan missään. Ei kiinnosta mitkään uskontohihhulit

Valehtelet, nainen.

Moni nainen Suomessa ei käy päivittäin suihkussa, koska hiusten kuivuu vie aikaa. Ja niihin menee paljon shampoota. Pesevät hiukset tyyliin kerran viikossa.

Täystorvi olet. Ei niitä hiuksia kastella, jos ei ole tarvetta pestä.

Vierailija
248/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja laiha.

Millainen on itsestään huolta pitävän laihan naisen "hyvä perse"? Kyllä se takamuskin laihtuu laihalla. Vai tarkoititko pientä, timmiä takamusta?

Vierailija
249/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kuuluu miehille että millainen on nainen joka pitää huolta itsestään ja moni luettelee millainen on luonnon kaunis nainen. Eivät välttämättä ole synonyymeja. Minusta ei monien vastauksien perusteella voi ikinä tulla huolta itsestään pitävä nainen koska minulla on synnynnäisesti vähäinen karvoitus myös päässä ja ripsissä ja kulmissa. Joten se tuntuu vähän haukkumiseltakin jopa kun puhutaan negatiiviseen sävyyn ihmisistä jotka ovat joutuneet laittamaan pidennyksiä, pigmenttiä kulmiin ja tekoripset että näyttäisivät ihan normaaleilta, mitään kummallisen näköistä ja överiä en tarkoita. Mutta onneksi minun ei tarvitse keneltäkään pyytää lupaa itseni laittamiseen eikä tarvitse ottaa rinnalle ketään ihmistä jolle en kelpaa.

Se on miesten geeneissä. Alitajuisesti ihastuvat paksuihin kiiltäviin hiuksiin ja tuuheisiin ripsiin. Siis niihin luonnollisiin. Näin on ollut jo kivikaudella, kun on etsitty mahdollisimman hyvää puolisoa. Vahvat hiukset ovat kertoneet hyvästä terveydestä.

Ymmärrän sen ja se ei ollut tässä pointti, vaan se että yhtä lailla pidän itsestäni huolta kuin nekin joilla kasvaa enemmän karvoitusta. Ja jos miesten aivojen kehitys on jäänyt kivikaudelle niin en minä sellaista kaipaakaan.

Vierailija
250/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen ja se ei ollut tässä pointti, vaan se että yhtä lailla pidän itsestäni huolta kuin nekin joilla kasvaa enemmän karvoitusta. Ja jos miesten aivojen kehitys on jäänyt kivikaudelle niin en minä sellaista kaipaakaan.

Totta. Ehkä siinä tulee jokin mieleyhtymä: pitää itsestään huolta-terveys-paksut pitkät hiukset.

(Vaikka eihän se ihan noin mene.)

Ihmisillä on samat aivot, kun kivikaudella. Sillekkään ei voida mitään.

Vierailija
251/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja laiha.

Millainen on itsestään huolta pitävän laihan naisen "hyvä perse"? Kyllä se takamuskin laihtuu laihalla. Vai tarkoititko pientä, timmiä takamusta?

Kun on tarpeeksi laiha niin on kaksi roikkuvaa pussia. Eikö satu istua!?

Vierailija
252/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja laiha.

Kun on tarpeeksi laiha niin on kaksi roikkuvaa pussia. Eikö satu istua!?

Ei se perse roiku ellei ole ensin venyttänyt ihoaan olemalla läski.

Vierailija
253/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä perse ja laiha.

Olettaisin että tuo kirjoittaja viittasi naiseen joka laiha, mutta tehnyt kyykkyjä salilla, eli pakaralihakset kehittyneet fyysisen treenin ansiosta.

Vierailija
254/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sama homma myös toisin päin, kyllä naisestkin alitajuisesti ihastuvat paksuhiuksisiin, vahvapohkeisisiin ja pitkiin miehiin koska kivikaudella etsitty mahdollisimman hyvää puolisoa.

t. metriletti jolla välillä ollut myös kalju syövän vuoksi

Vierailija
255/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten te voitte tietää jonkun BMI:n? Tai ylipäätään kiinnittää siihen noin paljon huomiota. Sitä paitsi vyötärönympärys on huomattavasti parempi terveyden mittari kuin BMI.

Samaa mieltä! Naisen vyötärö alle 90cm. Miehen vyötärö alle 100cm. Unohtakaa bmi.

Oikeat suositusarvot ovat naisille alle 80 ja miehille alle 94.

Vierailija
256/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuntoillut BMI 35ssäkin. Olen kuntoillut ollessani hoikka enkä suinkaan lopettanut vaikka paino nousikin, eipä olisi tullut mieleenkään. Myös obeesilla on oikeus harrastaa liikuntaa. Nyt BMI taas pienempi(kilpparivajis saatu hoitotasapainoon).

Säännöllinen kuntoilu on aina ehdottomasti plussaa painoiindeksistä riippumatta.

Tunnen parikin luonnostaan langanlaihaa naista jotka eivät harrasta minkäänlaista liikuntaa eikä näiden voi todellakaan sanoa pitävän huolta itsestään kun läskien lisäksi myös lihakset ja voima puuttuvat totaalisesti.

Valitettavasti BMI 35 (vaikea lihavuus) on jo sellainen lukema että elintavoissa on jotain niin perusteellisesti pielessä ettei liikuntakaan sitä enää pelasta.

Vierailija
257/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän harrastaa liikuntaa, syö terveellisesti, meikkaa sopivasti, on opiskellut kohtalaisesti, eikä huoli huonoa miestä.

Vierailija
258/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännetäänpä tuo lause suomeksi se tarkoittaa olethan normalipainoinen ja ihan nätti.

Vastaukset ovat kyllä tässä ihan erilaisia kuin mitä olen naisena havainnut tuolla tarkoitettavan.

Oman havaintoni mukaan itsestään huolta pitävällä naisella tarkoitetaan naista, joka pukeutuu tyylikkäästi ja meikkaa piiloon kauneusvirheensä. Tämä tarkoittaa mm. sävyttävää päivävoidetta, ripsiväriä ja muuta kevyttä meikkiä. On sävytettävä hiuksia, muotoiltava kulmia yms. Kenkien on oltava asuun sopivat ja yleisilme pirteä.

Miehet eivät ehkä oikeasti tiedä...

Vierailija
259/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa nopeasti ja tehokkaasti kopsauttaa tunkeileva miestä vasaralla silmien väliin ja polvella haaroihin.

M 25

Vierailija
260/263 |
19.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Syö terveellisesti.

- Harrastaa säännöllisesti liikuntaa. Fyysinen kunto hyvä tai erinomainen.

- Hygienia kunnossa.

- BMI 18-23

- Habitus asiallinen ja tilanteeseen sopiva.

Ja arvaappa kuinka monella yli 23-vuotiaalla on BMI 18:D? Huolenpito on eri asia kuin olla hoikka.

No kyllä siinä itsestään huolehtimisen saa lyödä melkoisen täydellisen laimin jos/kun paisuu niin, että bmi on joku 27 saati enemmän. Silloin syö/juo liikaa siihen nähden mikä on terveellistä ja tarpeellista omalle kulutukselle.

Yleensähän lihomisen syy ei ole mikään sairaus vaan ne sairaudet on vasta seurausta tuosta lihomisesta ja siitä, ettei elänyt terveellisesti muutenkaan.

Aloitin liikuntaharrastuksen 4-vuotiaana, nyt olen lajini ohjaaja. Minä olen 16-vuotiaasta asti panostanut terveelliseen ruokavalioon, lukenut ja opiskellut aihetta ja syönyt eri tavalla kuin  muut, kahvipöydissä en ota pullaa, en lähde ravintoloihin pikaruokaloihin enkä ryyppäämään. Elämäntapani poikkeavat niin tavalllisista ihmisistä että minua pidetään ortorektikkona ja on aina pidetty ja ihmetelty että miksi "kiusaan ja rääkkään itseäni" .

Silti minä sairastuin vakavasti ja sen myötä lihoin.

Sinäkin voit sairastua vakavasti.

Niin? Se että sinä satuit sairastumaan ja lihoit ei selitä muiden lihavuutta eikä sitä, ettei itsestään pidetä huolta vaan nimenomaan yleensä niillä omilla epäterveellisillä elämäntavoilla aiheutetaan itselle se että sairastuu.

Se on kyllä kumma miten aina löytyy joku kaltaisesi uhriutuja joka kokee tarpeelliseksi alkaa sössöttämään miksi itse lihoi ja kuinka ihmiset vaan lihoo ihan itsestään. Ihan kuin nämä kaikki tänäänkin roskaruokaa woltanneet tai suklaata kaupasta ostaneet sohvikset ei vaikuttaisi yhtään itse siihen omaan lihomiseensa vaan päinvastoin pitäisivät itsestään aivan huikean hyvää huolta, koska sinä et syö pullaa ja kuka vaan voi sairastua.

Mutta jos on joku esim. Akseli Herlevi, niin syöminen on "parodista", "kapinaa" tms. vaikka kiloja kertyy ihan samalla lailla. Epäterveellistä tuokin on olisi vaikka mitä kapinaa. Mutta naisillehan kapina ei ole sallittu, heitä vaan halutaan kontrolloida (myös) painon kautta.

- Burgerimiesten suhtautuminen machoiluun on vähintään parodista. Valkoinen, lihaa syövä heteromies osaa nauraa itselleen ja riskialttiille elintavoilleen.

- Painoakin kertyy kuulemma 5–12 kiloa per tuotantokausi.

- Hyväntuulisen mättöruuanlaiton voi nähdä myös kapinana.

Lähde: ”Eihän toi meidän touhu terveellistä ole” – Burgeri­miehet nauravat itselleen ja riski­alttiille elin­tavoilleen, HeSa