Mies - millainen on mielestäsi nainen, joka "pitää huolta itsestään"?
Mitä hän mielestäsi tekee ulkonäkönsä eteen? Mikä siis on sinun mielestäsi tarpeeksi huolenpitoa.
Kommentit (263)
Ei haise hieltä/kuselta/paskalta
Hiuksista ei pöllähdä vastaan mitään oravaa isompaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Syö terveellisesti.
- Harrastaa säännöllisesti liikuntaa. Fyysinen kunto hyvä tai erinomainen.
- Hygienia kunnossa.
- BMI 18-23
- Habitus asiallinen ja tilanteeseen sopiva.BMI 18-23....
Yli 23 ollaan jo kehopositiivisuuden puolella. Alle 20 ei kannata tavoitella, mutta osalla se on luontaisesti 18-20 välillä eikä siinä mitään, jos näin on.
Eli kehonegatiivisuus on se tavoiteltava juttu? Onko se itsestään huolehtimista jos vihaa omaa kehoaan?
Olenpa oppinut tästäkin keskustelusta että ehdottomasti laitan Tinderiin omaan kuvaukseen että olen kehopositiivinen. Karsiipahan pösilöt pois, toivottavasti.
Olen ollut kehonegatiivinen 8-vuotiaasta lähtien ja se on kyllä pitkälti pilannut elämäni. Olin hoikka keski-ikäiseksi saakka, nyt laihduttelen sairauskiloja.
p.s. miehetkin voi lihoa, varsinkin jos urheilullinen yhtäkkiä joutuu sänkypotilaaksi ja miehetkin voivat kaljuuntua
Vierailija kirjoitti:
Urheilee 3-6 kertaa viikossa.
Tarkkailee syömisiään, ettei muutu kehopositiiviseksi.
Omaa hyvän hygienian ja käyttää hyvännäköisiä vaatteita.
Hänellä on terveelliset elämäntavat eli menee ajoissa nukkumaan eikä tykkää ryypätä tai polttaa.
Käy töissä tai opiskelee.
Vierailija kirjoitti:
On normaalipainoinen ja olemuksesta näkee, että harrastaa monipuolista liikuntaa eli on sopivasti lihaksia ja jäntevyyttä.
Lisäksi ihosta näkee, ettei polta röökiä eikä lipitä alvariinsa alkoholia vaan elämäntavat on terveelliset. Ei siis tosiaan ole mitään terassipunaa naamassa tai rinnuksilla.
Nämä kaikki tekotukat, -ripset, -kynnet ja tatuoinnit ym kertoo just päinvastaisesta.
Nämä. Pitää siis huolta itsestään samalla tavalla kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olenpa oppinut tästäkin keskustelusta että ehdottomasti laitan Tinderiin omaan kuvaukseen että olen kehopositiivinen. Karsiipahan pösilöt pois, toivottavasti.
Olen ollut kehonegatiivinen 8-vuotiaasta lähtien ja se on kyllä pitkälti pilannut elämäni. Olin hoikka keski-ikäiseksi saakka, nyt laihduttelen sairauskiloja.
Kehopositiivisuus ja laihduttaminen ovat vastakohtia. Kehariudessa on kyse juuri siitä, että kiistetään sekä ylipainon koko konsepti, että negatiiviset terveysvaikutukset. Heidän maailmassaan laihdutus = fatfobia.
Ei ole ylipainoinen.
Pukeutuu tilanteisiin sopivasti ja tyylikkäästi.
On itsestään selvää, että hygienia on kunnossa, kevyt meikki ja hiukset huolitellut.
Itsearvostus näkyy olemuksessa.
Luottaa itseensä tarpeeksi ollakseen ystävällinen kaikille.
-Ruokailu kunnossa
-Hygienia kunnossa
-Ei tarvi liikuntaa harrastaa erityisesti, mutta kohtuullinen kunto muuten. Esim hyötyliikuntaa
-Normipaino tai lievä ylipaino
-Pää kunnossa. Eli psyykkinen hyvinvointi pitää säilyttää.
-Arvostaa järkeä ja järjenkäyttöä.
-Pitää kodin kunnossa
-On kehittynyt vastuulliseksi aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus ja laihduttaminen ovat vastakohtia. Kehariudessa on kyse juuri siitä, että kiistetään sekä ylipainon koko konsepti, että negatiiviset terveysvaikutukset. Heidän maailmassaan laihdutus = fatfobia.
Olet tosi väärässä, olet viettänyt liikaa yliksellä, oletteko te kaikki siellä jotain autisteja joiden on vaikea hahmottaa naisen psykologiaa?. On tosi vaikeaa laihduttaa jos vihaa omaa kehoaan ja silloin on vaarassa syöksyä syömishäiriöiden ja itserankaisun maailmaan ja siinä on vuoristorata valmis ja josta alkaa ahmimis- ja rajoituskausien vuorottelu. Kun arvostaa itseään ja haluaa itselleen hyvää niin silloin haluaa huolehtia myös kehostaan ja tehdä terveellisempiä valintoja. Näin yksinkertaista, mutta tiedän että älykkyytesi ei riitä näin monimutkaiseen ajatteluun. Tsemppiä ja terveisiä yliksen kehopositiivisuusvastaisille pahanilmanlinnuille! Teette vahvaa työtä ylipainon lisäämiseksi!
Minä olen kehopositiivinen, olin jo hoikkana. Nyt kun sairauden myötä tuli ylipaino niin tietenkin yritän laihduttaa ja samalla olen kehopositiivinen! Ei kukaan laihduttamista vastusta, olet harhainen jos kuvittelet niin. Se että yrittää lopettaa syömishäiriöisen laihduttelun ja kituuttelun ei ole laihduttamisen vastustamista.
p.s. kaikki ylipainoiset eivät syö niin kuin teidän seuraamat kehopositiiviset instassa
- harrastaa liikuntaa
- omistaa terveelliset elämäntavat
- ei polta tupakkaa
- mielellään myös kouluja käynyt, älykäs ja lahjakas ihminen
Valkoroskaa ja vähä-älyisiä ihmisiä en itse kestä yhtään. Tyhmään palaa hermot hetkessä. Itse harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa ja työelämässä olen kunnianhimoinen ja menestynyt.
Odotan toiseltakin osapuolelta vastaavanlaisia asioita. Kaljamahaisia elämänkoululaismiehiä on sitten niille naisille, joilla ei näitä ominaisuuksia ole
M37
Varmaankin laiha tai hoikka nainen. Tukka hyvin, eikä naama kovin ryppyinen. Raikas olemus. Tarpeeksi kepeä ja helppo olemus.
Tulee tuosta "BMI alle 23" jutusta mieleen eräs tuntemani nainen. Tekee liikuntakasvatustyötä, aina kehittämässä liikunta-aktiviteetteja ja harrastaa vapaalla ainakin juoksua, padelia ja kuntosalia.  Seuraamani perusteella panostaa muutenkin tervellisiin elämäntapoihin; nukkuu 8h yössä, syö terveellisesti (ja seuraa mm. kehonkoostumusta) eikä käytä päihteitä. Perussiisti, huolehtii omasta hygieniastaan.
On myös keski-ikäinen, lyhyt, useamman lapsen synnyttänyt tanakka persjalkainen keski-ikäinen täti. Ei varmasti ole BMI alle 23. 
- Harrastaa liikuntaa useita kertoja viikossa
- Katsoo mitä syö
- Iho ja hiukset hyvässä kunnossa
Tossa nyt mitä ekana tuli mieleen.
Miehet tinderissä. Iso iskävatsa, verkkarit, kalju. Kuvissa röhnöttää sohvalla kaljatölkki kädessä.
Kriteereinä nainen joka huolehtii itsestään. Eli pitäisi saada hoikka, pitkätukkainen, reipas nainen vaikka itse on rupsahtanut peruna. Jep.
Itsestään huolen pitäminen on laittautuu. Vääräleuat vääntää sen muotoon, että "istuu tuntikausia peilin edessä", mutta eihän se sitä tarkoita. Pesee hiuksensa säännöllisesti ja laittaa ne. Osaa meikata ilman että siihen menee tuntikausia. Käy salilla ainakin säännöllisen epäsäännöllisesti. Vääräleukojen mukaan se on "salilla asumista" tai vastaavaa, mutta pari tuntia viikossakin saa jo ihmeitä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään huolen pitäminen on laittautuu. Vääräleuat vääntää sen muotoon, että "istuu tuntikausia peilin edessä", mutta eihän se sitä tarkoita. Pesee hiuksensa säännöllisesti ja laittaa ne. Osaa meikata ilman että siihen menee tuntikausia. Käy salilla ainakin säännöllisen epäsäännöllisesti. Vääräleukojen mukaan se on "salilla asumista" tai vastaavaa, mutta pari tuntia viikossakin saa jo ihmeitä aikaan.
vähän OT mutta onko just pakko käydä salilla säännöllisen epäsäännöllisesti? Onko se ainoa hyväksytty liikunnan muoto naiselle, jotta tämän lasketaan pitävän itsestään huolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peseytyy, ei läskisty, ajelee karvat, meikkaa kevyesti, pitää huolta hiuksistaan, harjaa hampaat, pukeutuu seksikkäästi. Siinä mun unelma
Pukeutuu seksikkäästi? En taida haluta tietää. Minihame, korot, napapaita? Hohhoijaa.
En ole tuo aiempi, mutta minulle riittää kyllä seksikkyyteen ihan normaalivartaloinen nainen, jolla on hame ja istuva paita. Jo tuo yhdistelmä itsessään on nykyään erittäin harvinainen täällä homssujen ja ylipainoisten maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Syö terveellisesti.
- Hygienia kunnossa.
- BMI 18-23
- Habitus asiallinen ja tilanteeseen sopiva.Ja arvaappa kuinka monella yli 23-vuotiaalla on BMI 18:D? Huolenpito on eri asia kuin olla hoikka.
No kyllä siinä itsestään huolehtimisen saa lyödä melkoisen täydellisen laimin jos/kun paisuu niin, että bmi on joku 27 saati enemmän. Silloin syö/juo liikaa siihen nähden mikä on terveellistä ja tarpeellista omalle kulutukselle.
Yleensähän lihomisen syy ei ole mikään sairaus vaan ne sairaudet on vasta seurausta tuosta lihomisesta ja siitä, ettei elänyt terveellisesti muutenkaan.
Aloitin liikuntaharrastuksen 4-vuotiaana, nyt olen lajini ohjaaja. Minä olen 16-vuotiaasta asti panostanut terveelliseen ruokavalioon, lukenut ja opiskellut aihetta ja syönyt eri tavalla kuin muut, kahvipöydissä en ota pullaa, en lähde ravintoloihin pikaruokaloihin enkä ryyppäämään. Elämäntapani poikkeavat niin tavalllisista ihmisistä että minua pidetään ortorektikkona ja on aina pidetty ja ihmetelty että miksi "kiusaan ja rääkkään itseäni" .
Silti minä sairastuin vakavasti ja sen myötä lihoin.
Sinäkin voit sairastua vakavasti.
Niin? Se että sinä satuit sairastumaan ja lihoit ei selitä muiden lihavuutta eikä sitä, ettei itsestään pidetä huolta vaan nimenomaan yleensä niillä omilla epäterveellisillä elämäntavoilla aiheutetaan itselle se että sairastuu.
Se on kyllä kumma miten aina löytyy joku kaltaisesi uhriutuja joka kokee tarpeelliseksi alkaa sössöttämään miksi itse lihoi ja kuinka ihmiset vaan lihoo ihan itsestään. Ihan kuin nämä kaikki tänäänkin roskaruokaa woltanneet tai suklaata kaupasta ostaneet sohvikset ei vaikuttaisi yhtään itse siihen omaan lihomiseensa vaan päinvastoin pitäisivät itsestään aivan huikean hyvää huolta, koska sinä et syö pullaa ja kuka vaan voi sairastua.
Vastasin kun väitettiin että sairaudet johtuvat omista epäterveellisistä elämäntavoista. Tuo on ihan älyttömän ylimielistä kun ihmiset väittävät että sairaudet ovat ihmisen omaa syytä. Ajattelevat että jos ihminen sairastuu vaikkapa syöpään niin se sairastui vain siksi kun ei pitänyt itsestään huolta eikä elänyt terveesti. Nämä tällaisia väittävät ihmiset itse elävät ihan tavallisesti, eivät mitenkään erityisen terveesti. Liikkuvat ehkä hieman, syövät normaalisti, välillä herkkuja ja alkoholiakin. Kuvittelevat olevansa erinomaisia ja etteivät HE sairastu ikinä. Ja näitä on paljon.
Vastasyntynytkin voi olla sairas.
Aamen! Minulla oli samat krooniset fyysiset sairaudet, kun painoin 95kg ja kun painoin 45kg. Nämä eivät lähde laihduttamalla ja kuntosalilla, syömisellä voi vähän auttaa,mutta pääasiassa on pakko vaan kiskoa päivittäin lääkkeitä loppuelämän ajan.
Jos nainen käy salilla ja on lisäksi isot rinnat niin bmi on korkeampi kuin joku 23Voi olla kaunis ja naisellinen kroppa jollasen kaikki haluias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Syö terveellisesti.
- Hygienia kunnossa.
- BMI 18-23
- Habitus asiallinen ja tilanteeseen sopiva.BMI 18-23....
Yli 23 ollaan jo kehopositiivisuuden puolella. Alle 20 ei kannata tavoitella, mutta osalla se on luontaisesti 18-20 välillä eikä siinä mitään, jos näin on.
Eli kehonegatiivisuus on se tavoiteltava juttu? Onko se itsestään huolehtimista jos vihaa omaa kehoaan?
p.s. miehetkin voi lihoa, varsinkin jos urheilullinen yhtäkkiä joutuu sänkypotilaaksi ja miehetkin voivat kaljuuntua
72% SUOMALAISISTA MIEHISTÄ ON LÄSKEJÄ!!!!!
Anteeksi, että vien keskustelun hieman sivuun, mutta ulkonäöllä ei ole niin kauheasti väliä .
Okei - myönnän, että ylipaino on turnoff.
Vanha kunnon leffa, kirja, musa - kysely jo kertoo paljon ihmisestä.
Formaalinen koulutus ei nykyään kerro mitään, jos tradenomi, tai insinööri ei ole koskaan lukenut kirjaa.
Älykkyys ja asiantuntijuus rulaa.
Itse olen pelkästään yleä katsomalla ja kuuntelemalla ihastunut Suvi Turtiaiseen, jota pidin hivenen vaatimattoman näköisenä naisena, mutta ihastuin älykkyyteen, ammattitaitoon, kielitaitoon, rohkeuteen etc...
Itse olen peruskuuma.
Tarkoitan oikeasti, että kyllä me miehet janoamme ulkonäön lisäksi älykkyyttä.
Täällähän sanottiin jo että yli 23 "ei pidä itsestään huolta".