Mies - millainen on mielestäsi nainen, joka "pitää huolta itsestään"?
Mitä hän mielestäsi tekee ulkonäkönsä eteen? Mikä siis on sinun mielestäsi tarpeeksi huolenpitoa.
Kommentit (263)
itsestään huoltapitävä nainen on sellainen, joka ei lisäänny jokaisen vastaantulijan kanssa ja sillä ei ole useita elatusmaksujenmaksajia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuntoillut BMI 35ssäkin. Olen kuntoillut ollessani hoikka enkä suinkaan lopettanut vaikka paino nousikin, eipä olisi tullut mieleenkään. Myös obeesilla on oikeus harrastaa liikuntaa. Nyt BMI taas pienempi(kilpparivajis saatu hoitotasapainoon).
Säännöllinen kuntoilu on aina ehdottomasti plussaa painoiindeksistä riippumatta.
Tunnen parikin luonnostaan langanlaihaa naista jotka eivät harrasta minkäänlaista liikuntaa eikä näiden voi todellakaan sanoa pitävän huolta itsestään kun läskien lisäksi myös lihakset ja voima puuttuvat totaalisesti.
Valitettavasti BMI 35 (vaikea lihavuus) on jo sellainen lukema että elintavoissa on jotain niin perusteellisesti pielessä ettei liikuntakaan sitä enää pelasta.
Kiitos. Elintavoissa ei ole mitään vikaa olen takaisin S-koossa tällä hetkellä. Olin obeesi vain sairausvaiheessa. Älä pelkää, en ole kiinnostunut sinusta, etsin sellaista miestä joka kestää että naisella terveys, paino ja hiukset/kalju voi vaihdella.
Rintojen kokoakaan ei voi valita (paitsi niiden pöhköjen mielestä, jotka kannattaa silikoneja).