Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ilman muuta isyystestin kun lapsi syntyy. On 100% hänen lapsi, mutta vaikeasti selitettävä tilanne

Vierailija
17.05.2023 |

10 vuotta sitten minulla oli sellainen typerä yhden yön syrjähyppy hänen kaverinsa kanssa. Olin aivan tiun taun kännissä ja kerroin siitä heti miehelle. Kesti aikansa, mutta pääsimme asian yli. Nyt odotan ensimmäistä lastamme ja mies vaatii vaatimalla isyystestiä, vaikka sanoo aina, että luottaa minuun. No nyt menee kohta minun luottamus häneen. Kuinka voi olla noin ilkeä. Luulin, että asia on kuopattu jo.

Kommentit (556)

Vierailija
541/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä isyystestistä täytyy tehdä ongelma?Meilläkin tulevan lapseni isä sen haluaa vaikka on 100% varmasti hänen lapsensa enkä koskaan pettäisi. Ymmärrän silti että jos on miehellä aiempia traumoja asiaan liittyen niin tuollainen asia voi jossakin mielen sopukoissa kalvaa vaikka luottamus olisikin ihan normaalilla tasolla. Minä sanoin että otetaan testi enkä mieti sitä mitenkään pahalla, sitten on mustaa valkoisella ja kaikille on kaikki selvää kuin pläkki eikä tarvi jonain heikkona hetkenä kehitellä mitään kuvitelmia.

Vierailija
542/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti pitää lähitulevaisuudessa olla pakollinen kaikille syntyville lapsille. Isällä ja lapsella on oikeus tietää totuus.

Ei sitten ole mitään järkeä edes perustaa perheträ jos luottanus naisia kohtaan on tuolla tasolla. Tuollainen mies tekee naisensa ja sitä kautta lapsensa onnettomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naisella tuollainen isyystestin vaatiminen kyllä jäisi kaivelemaan ja aiheuttaisi katkeruutta. Oikeasti jollain pikkupaikkskunnalla aika nöyryyttävää mennä terveyskeskukseen teettämään parkuvalle vauvalle isyystestiä. Totta kai oletuksena silloin on että naisella on ollut useita seksikumppaneita yhtä aikaa.

Vierailija
544/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pettää ja kertoo siittä avoimesti ei todellakaan ole ainoa kerta kun pettää. Yhden pettämisen tunnustamisella peitetään aina kaikki muut pettämiset. Jos kerran oettää pettää ihan varmasti myös toiseniin kerran ja ei ole naista joka ei pettäisi. Toiset vaan myöntää pettämisen ja toiset valehtelee ettei pettäminen paljastu. Nykyajan naisiin ei todellakaan voi luottaa millään tavalla

Vierailija
545/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on hutsut täällä asian tekemistä vastaan että se testi pitää tehdä ja se tulee kirjata lakiin että isyystesti tulee olla pakollista.

Vierailija
546/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tehdä testi ja sitten oikeuteen huoltajuus. Ei tuollaisen ääliön kanssa voi yhteistä tulevaisuutta suunnitella, jos ei pysty luottamaan.

Siis mielestäsi miestä pitää rankaista kun ei luota naiseen joka itse on rikkonut sen luottamuksen pettämällä?

Vierailija
547/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon naisella tuollainen isyystestin vaatiminen kyllä jäisi kaivelemaan ja aiheuttaisi katkeruutta. Oikeasti jollain pikkupaikkskunnalla aika nöyryyttävää mennä terveyskeskukseen teettämään parkuvalle vauvalle isyystestiä. Totta kai oletuksena silloin on että naisella on ollut useita seksikumppaneita yhtä aikaa.

Mistä muut kuin näytteenottaja tai lääkäri tietäisi mikä näyte otetaan. Sitäpaitsi ei sitä laboratorioaikaa tarvitse mistään pikkupaikkakunnan labrasta varata.

Vierailija
548/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan epätavallista että naiset pyörittää ja hyviksikäyttää montaa miestä yhtäaikaa

Vierailija
549/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna tehdä testi ja sitten oikeuteen huoltajuus. Ei tuollaisen ääliön kanssa voi yhteistä tulevaisuutta suunnitella, jos ei pysty luottamaan.

Siis mielestäsi miestä pitää rankaista kun ei luota naiseen joka itse on rikkonut sen luottamuksen pettämällä?

Milla tavalla tuo on mitään rankaisemista? Jos lapsen huoltajuudesta ei päästä sopimukseen muuten niin tottakai oikeuteen.

Vierailija
550/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin vielä lapsen ja silloin kun halusin lapsen, halusin sen nimenomaan sen yhden ja ainoan miehen kanssa, jonka kanssa olin.   Mulla ei ole eikä ollu mitään syytä ottaa siihen muita sekaan hässimään. Mä olen vain yhden kanssa kerrallaan.  Ja edellytän ja edellytin, että se mies, jonka kanssa lapsen halusin ja haluaisin, ajattelee samoin. Enkä tosiaankaan ole ainoa näin ajatteleva nainen. Onks tällainen asia  jotekin mahdoton  näiden testin vaatijoiden  sisäistää?

Mulle on ihan sama jos ukko vaatii testiä. Tehkööt testinsä. ja maksakoot sen itse.  Mut mulle se kertoisi sitä, että mä olen epäonnistunut isän valinnassa lapselleni.

Vierailija
551/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä isyystestistä täytyy tehdä ongelma?Meilläkin tulevan lapseni isä sen haluaa vaikka on 100% varmasti hänen lapsensa enkä koskaan pettäisi. Ymmärrän silti että jos on miehellä aiempia traumoja asiaan liittyen niin tuollainen asia voi jossakin mielen sopukoissa kalvaa vaikka luottamus olisikin ihan normaalilla tasolla. Minä sanoin että otetaan testi enkä mieti sitä mitenkään pahalla, sitten on mustaa valkoisella ja kaikille on kaikki selvää kuin pläkki eikä tarvi jonain heikkona hetkenä kehitellä mitään kuvitelmia.

Naiset vihaa sitä vain sen takia kun tietää itse pettäneensä mutta ei halua että se pettäminen paljastuu ja tuon testin avulla se pettäminen tai se että ei pettänyt paljastuu lähes 100% varmuudella ja siihen ei tarinat ja valheet vaikuta mitenkään. Naiset ovat itse tuhonneet luotettavuuden valehtelemalla mutta kuitenkin naiset vaatii että hänen sanaan on luotettavat vaikka tietää itsekkin että ei ole luottamyksen arvoinen. Ei ole niin pientä asiaa mistä naiset ei valehtelisi jos valheen avulla pystyy käyttämään miehiä taloudellisesti hyväkseen

Vierailija
552/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan epätavallista että naiset pyörittää ja hyviksikäyttää montaa miestä yhtäaikaa

Jaa ehkä sinun piireissäsi..

Vierailija
553/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettäjät sanoo etteivät ikinä pettäisi ennen kuin jäävät kiinni.

Olen itsekin nainen ja tuen 100% isyystestiä jos mies niin haluaa. Saanpahan sitten tulosten tullessa ottaa "told you so" ilmeen esille.

Vierailija
554/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hulluja naisvihaajia tällä palstalla on.. Jos vihaa naisia noin paljon ei kannata perustaa perhettä sill tiedossa on todellinen perhehelvetti, jossa lapsi saa kamalan parisuhdemallin. Jos ei luota naisiin, älä perusta pehettä.

Vierailija
555/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä kylvää sitä niittää!

Vierailija
556/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset pysyy yhdessä syrjähypyn jälkeen, oli pettäjä kumpi tahansa, oli lapsia tai ei. Ihmeen heikkomielistä porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi