Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ilman muuta isyystestin kun lapsi syntyy. On 100% hänen lapsi, mutta vaikeasti selitettävä tilanne

Vierailija
17.05.2023 |

10 vuotta sitten minulla oli sellainen typerä yhden yön syrjähyppy hänen kaverinsa kanssa. Olin aivan tiun taun kännissä ja kerroin siitä heti miehelle. Kesti aikansa, mutta pääsimme asian yli. Nyt odotan ensimmäistä lastamme ja mies vaatii vaatimalla isyystestiä, vaikka sanoo aina, että luottaa minuun. No nyt menee kohta minun luottamus häneen. Kuinka voi olla noin ilkeä. Luulin, että asia on kuopattu jo.

Kommentit (556)

Vierailija
501/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Ronald Regania siteeraten: "Trust, but verify"

Vierailija
502/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyden voi tunnustaa neuvolassa ja syntymän jälkeen tehdä testi, jos mies sen vielä haluaa. Vauvat usein tapaa näyttää isältään, niin se mieli voi vielä isälläkin muuttua testin suhteen.

Isyys vahvistetaan virallisesti vasta 30 pv syntymästä ja testin voi vaatia senkin jälkeen.

Synnytyksessä voi käydä kaikenlaista, niin itse ainakin koin tärkeänä, että isyys on jo selvillä etukäteen. Isyyden voi sitten perua, jos yllättäen syytä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle oot sitä tussuas ehtinyt jo jakaa? Montakin isä ehdokasta taitaa olla.

Vierailija
504/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, voiko ketään syyttää 10 vuotta vanhoista asioista. Ihminen kasvaa ja viisastuu. Missäs palstalaiset meni 10 vuotta sitten?

Musta ei välttämättä ole myöskään isoin asia vaan teettää sitä isyystestiä, jos toinen haluaa. Ihan hyvähän sellainen olisi jo käytäntönä saada Suomeen. Tietysti riippuu vähän myös siitä, miten tästä asiasta keskustellaan. 

Vierailija
505/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai isyystesti, pitäisi olla jo vaatimus tänäpäivänä. Mieti siinä sit vanhana kun lapsesi styylaa sen miehesi parhaan kaverin lapsen kanssa et olisiko pitänyt toimia toisin?

Vierailija
506/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näytä isältäni enkä äidiltäni , mutta isän siskon kanssa yhtäläisyyttä . Poikani taas oli syntyessään kuin ilmetty isänsä .

Vierailija
507/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei halunnut isyystestiä mutta minä vaadin. Eipähän koskaan ikinä tarvitse jälkikäteen tulla hänen vaikkapa riidan yhteydessä vahingossakaan huutelemaan, että onko edes hänen kersa tai laistaa osuudestaan.

Vierailija
508/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämäni aikana ja lapset on 100% hänen. Saavat mennä ottamaan isyystestit, jos haluavat. Meillä lapset on eri näköisiä. Ehkä mummuni on joskus ollut jonkun Italialaisen kanssa.

Kaikki ulkopuoliset aina ihmettelee, kun meidän toinen lapsi on sellainen italialaisen näköinen. Meidän se on. Mutta geenit tulee suvusta ja on voinut joku mummo 200 vuotta taaksepäin olla ollut jonkun italialaisen kanssa, mistä minä tiedän. Testit saa vapaasti ottaa.

Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa ja sairaalassa on todistettu, että olen lapseni synnyttänyt.

Kukaan muu kuin sinä ei voi varmuudella tietää sitä keiden kaikkien kanssa olet seksiä harrastanut.

Sen miehen jota sanot lapsesi isäksi pitää vain sokeasti luottaa isyytensä ilman testaamista. Sillä miltä vauva näyttää synnyttyään ei ole mitään merkitystä. Ihmismieli on siitä omituinen, että se pyrkii muokkaamaan näkemäänsä toivottuun ja oletettuun suuntaan näkemällä sellaisia muotoja ja piirteitä jotka vahvistavat toivottua tulosta. Ja tämä kaikki tapahtuu täysin tiedostamatta.

Känniläiset ei tiedä itsekkään varmuudella kenen kanssa ovat harrastaneet.

Vierailija
509/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle oot sitä tussuas ehtinyt jo jakaa? Montakin isä ehdokasta taitaa olla.

32 Isäehdokkaita tasan yksi. Kaikkia miehiä ei vain voi kelpuuttaa isäksi.

Vierailija
510/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen olis pitäny jättää sut heti sen hooraamisen jälkeen

Hyvä periaate.

Jokaisen naisen pitäisi jättää hooraava mies - teitä riittää, koska monilla naisilla on surkea miesmaku.

Vierailija
511/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kyllä on miehillä hankalaa kun joutuu itse tekaisemaan valituksenaiheet

Vierailija
512/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette olleet 10 vuotta yhdessä ilman tulosta, ihan ymmärrettävää jos haluaa testin.

Muutenkin voit tehdä itsestäsikin DNA-testin ja tehdä sukututkimusta.

Vierailija
513/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeasti selitettävää tilanteessa on? "No kun otin silloin 10 v sitten spermaa talteen, mutta ei varmaan siitä alkanut"

Vierailija
514/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää testi ja hävetköön mies. Sinähän voit sitten ottaa eron. Ei tuollainen epäluottamus ole hyväksi.

Samma här. Tekisin testin ja ottaisin eron. Herra voi sitten maksella elareita mailman tappiin.

Vierailija
515/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on isä niin mikä VTT tässä on se ongelma? Suoraan sanottuna ukon kannattaisi dumpata tollanen horopää heti.

Vierailija
516/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kiusasi eron jälkeen isääni, että en ole hänen lapsensa. Iskä ei uskonut äitiä enkä minäkään. Näytän isältäni ja hän tuntuu isältäni.

Tämä jätti kuitenkin sen verran traumoja, että vaadin itse DNA-testin kun oma tyttäreni syntyi. Halusin, että kaikki on selvää. Mielestäni tämä pitäisi tehdä kaikille lapsille. Olisi miesten perusoikeus. Itse miehenä vaatisin sitä myös.

Vierailija
517/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä oli ongelma? Ja mikä on se vaikeasti selitettävä tilanne?

Vierailija
518/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä oli ongelma? Ja mikä on se vaikeasti selitettävä tilanne?

Vaikeasti selitettävä tilanne on lähinnä se että ap ei ole nainen, hän ei ole raskaana, hänellä ei ole edes mahdollisuutta isäksi (ei ole naista), kunhan vain aukoo päätänsä naisista.

Vierailija
519/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin testit, jos elatuksen saaminen sitä vaatii. Eroaisin, ja pitäisin huolen siitä, että isä ei lastaan näe.

Semmonen väkivaltafantasia sieltä sitten.

Mikä tuossa on väkivaltaa. Miehellehän oli tärkeintä selvittää isyys.

Mietipä sitä.

Ei mun onneksi tarvi. Mulla ei ole väkivaltaista miestä.

Mutta miehelläsi on väkivaltainen nainen.

Mun miehellä? Mitä sä sekoilet?

Kuvasit kaikkein pahimman henkisen väkivallan ja manipulaation yhdessä lauseessa.

Vierailija
520/556 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehesi ole ilkeä, valitettavasti yksi tämän taso moka voi vaikuttaa siitä huolimatta, että antaa anteeksi. Sinä olit ilkeä pettäessäsi häntä. Olette hienosti jatkaneet yhteiselämää, testiin ja se on hoidettu oikein häntä kohtaan.

Jotkut asiat jättää jälkensä ja aktivoituvat tietyissä tilanteissa, näin se elämä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi