Kehtaatteko pienillä paikkakunnilla asuvat ostaa kaupasta mitä vaan?
Jos koko kylällä 1-2 kauppaa ja kaupan kassa tuntee koko sukunne.. mietitkö koskaan että kehtaatko ostaa mitä tahansa siitä kaupasta? Esim paljon alkoholia tai vaikka kortsuja tai raskaustestin.
Kommentit (16)
Onks vaihtoehtoja? Aikoinaan puhuttiin ammattiopinnoissa siitä , voiko tietyn ammatin edustaja ostaa tiettyjä tavaroita kaupasta ja opettajan neuvo oli, että mieluummin ennemmin kuin myöhemmin ja tekemättä asiasta numeroa juttu muuttuu ihan tavalliseksi, ekkä ketään enää hetkauta
Mitä hävettävää on raskaustestin tai kortsujen ostossa? - Ai niin. Tietysti tuttu kaupan kassa saattaa onnitella,kun päättelee ostoksistani, että minulla ikisinkulla saattaisikin olla käyttöä kortsuille ja varmistaa, että tuleeko ne oikeasti minulle istelleni. Alkoholia en ole koskaan ostanut niin paljon, että sitä olsi tarvinnut hävetä. Kotikunnaltani ei löydy alkoa, eikä kyllä oikein baariakaan, jossa nauttia väkevämpää.
Asun pienellä paikkakunnalla, mutta sukuni ei ole täältä. Miksen kehtaisi ostaa mitä tarvitsen?
Kehtaan ostaa kaupasta ihan mitä tahansa ne kehtaavat myydä. Suurin osa tuotteista jää ostamatta ihan muista syistä.
ihan sitä mitä kehtaavat myydäkin
pohojanmaalla lessualueella ei vissiin ole naisten alushousuja kaupan
Tietenki kehtaa. Viimeksi ostin kolme koria kaljaa, ison dildon, liukkaria ja annoin kassatytölle puhelinnumeron. Meillä oli oikein rattoisa viikonloppu.
yks kylän äijä ei kehtaa hakee kaljojansa lähikaupasta vaan ajaa 25km isompaan cittariin hakee viinansa.
ihan ku kukaan ei tietäis et se on ihan deeku.
Silloin kun täällä vielä oli kauppa, niin en kehdannut ostaa kumeja tai raskaustestejä. Hain ne aina jostain marketista. Onneksi olen jo niin vanha, ettei tarvitse tuollaisista enää huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
ihan sitä mitä kehtaavat myydäkin
pohojanmaalla lessualueella ei vissiin ole naisten alushousuja kaupan
Siksikö ne on aina lettu levällään kun tuun käymään. Eipä siinä mittää.
Vierailija kirjoitti:
Asun pienellä paikkakunnalla, mutta sukuni ei ole täältä. Miksen kehtaisi ostaa mitä tarvitsen?
Niin no sukusi ei ole sieltä joten vähän eri tilanne. Se ei ole kovin kivaa kun on ostanut raskaustestin ja vähän sen jälkeen anoppi (jonka ei pitäisi tietää mitään) soittaa ja utelee tuloksia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no sukusi ei ole sieltä joten vähän eri tilanne. Se ei ole kovin kivaa kun on ostanut raskaustestin ja vähän sen jälkeen anoppi (jonka ei pitäisi tietää mitään) soittaa ja utelee tuloksia....
Vattuako se anopille kuuluu kenet oon pannu paksuksi vaiko en? Ihime lässyttäjiä te anopeista valittajat
Ostin tarvittaessa apteekista testit samalla kun hain reseptilääkkeet ja niillä on siellä vaitiolovelvollisuus jopa asiakkuudesta. Nyt jo ikää, niin ei tarvi testejä.
Alkoholia en käytä enkä osta.
Mistä näitä ostoksien häpeilijöitä löytyy?
Meidän kylällä noin 1000 ihmistä ja kaikki tietää millanen houŕipukki ja kaljasieppo olen. Ketää ei kiinnosta oikiasti naapureiden jutut.
Kehtasin kunnes en kehdannut. Ihmettelin, miten yks sun toinen tiesi mun ostoksista.
Paikallisen kaupan kauppias kerran huuteli kadun toisella puolen, että olis tarjouksessa se ja se tuote, joista tykkään.
Jaahas, kiitos tiedotuksesta haempa automarketista tästä lähin. Sitten kerran kohdattiin ja syyllisti mua, kun en käy hänen puodissaan. Pieni kauppa kuolee, kun yhteisö ei auta.
Se kuolee kauppiaan typeryyttä. pitäkää ostokset omana tietonanne.
Raksapenat ainakin menevät arkena suoraan töistä kauppaan haalarit päällä ja tulevat ulos pelkkä kaljalaatikko kourassa.