Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa ilman muuta isyystestin kun lapsi syntyy. On 100% hänen lapsi, mutta vaikeasti selitettävä tilanne

Vierailija
17.05.2023 |

10 vuotta sitten minulla oli sellainen typerä yhden yön syrjähyppy hänen kaverinsa kanssa. Olin aivan tiun taun kännissä ja kerroin siitä heti miehelle. Kesti aikansa, mutta pääsimme asian yli. Nyt odotan ensimmäistä lastamme ja mies vaatii vaatimalla isyystestiä, vaikka sanoo aina, että luottaa minuun. No nyt menee kohta minun luottamus häneen. Kuinka voi olla noin ilkeä. Luulin, että asia on kuopattu jo.

Kommentit (556)

Vierailija
481/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin testit, jos elatuksen saaminen sitä vaatii. Eroaisin, ja pitäisin huolen siitä, että isä ei lastaan näe.

Semmonen väkivaltafantasia sieltä sitten.

Mikä tuossa on väkivaltaa. Miehellehän oli tärkeintä selvittää isyys.

Mietipä sitä.

Ei mun onneksi tarvi. Mulla ei ole väkivaltaista miestä.

Vierailija
482/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin testit, jos elatuksen saaminen sitä vaatii. Eroaisin, ja pitäisin huolen siitä, että isä ei lastaan näe.

Mikä ihmeen järki olisi erottaa isä lapsestaan?

Eroaisin itsekin, mutta ei kai lapsen tarvitse elää isättömänä vain siksi ettei vanhempien parisuhde toimi.

Vierailija
484/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä.

Mutta miehelläsi on väkivaltainen nainen.

Vierailija
485/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen missä lapsen isä kysyi raskaana olevalta puolisoltaan onko varmuudella isä , nainen loukkaantui tästä ja valehteli ettei ole ja tiet erosivat. Isä ei ole tähän päivään mennessä saanut tietää totuutta . Jos DNA testi olisi rutiinitesti tämä ei olisi mahdollista .

Miksi isä ei testiä vaatinut ja isyyttä tunnistanut?

Testi tehdään vain jos nainen suostuu . Mies ei ole tavannut lastaan koska on sen tiedon varassa ettei ole isä.

Äiti ei voi testiä kieltää.

Alle 15 vuotiaan lapsen isyystestissä vaaditaan suostumus huoltajalta. Äiti todennäköisemmin huoltaja syntyvälle lapselle on vaikka isä joka ei isyyttä ole tunnustanut ei sitä ole.

Riittää että lastenvalvoja saa isyysepäilyn tietoonsa, ja lvn nostamaa isyyskannetta äiti ei voi estää. Näin vuodesta 2016 lähtien, ja se koskee takautuvasti aiemminkin syntyneitä alaikäisiä. Täysi-ikäinen lapsi nostaa kanteen itse.

https://oikeus.fi/fi/index/ajankohtaista/tiedotteet/2015/isyyslakiuudis…

Vierailija
486/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä.

Mutta miehelläsi on väkivaltainen nainen.

Mun miehellä? Mitä sä sekoilet?

Vierailija
487/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni ap:ta puolustavista oikeasti luottaisi sataprosenttisesti puolisoonsa kun tietäisi sen pettäneen jo aiemmin?

Ei minun aikaan edes tarvitsisi. Luottamus on minulle ihan muuta kuin sitä että minulla olisi 100% varmuus siitä että miehellä ei ole koskaan ollut muita tai että hän ei koskaan tule pettämään. Jos taas sitä luottamusta ei sen vuoksi olisi että mies olisi joskus pettänyt, näen parhaan erota miehestä.

Elämä kuule koulii tällasessa asiassa. Kun sulla on kerran ollu petollinen puoliso, niin ei siitä ajatuksesta eroon täysin pääse, että se tilanne uusiutuisi.

Olis sitten eronnut, eikä ruvennut tekemään lapsia.

Vierailija
488/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin itsekin, mutta ei kai lapsen tarvitse elää isättömänä vain siksi ettei vanhempien parisuhde toimi.

Ihan itse se isä itsensä tuossa tapauksessa erottaisi itsensä lapsestaan.

Vierailija
489/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai teette testin jos siihen on miehellä halua. Se on ehdottomasti hänen oikeutensa.

Suhteen jatko on sitten toinen asia. Omalla kohdallani katsoisin että luottamusta ei ole, eikä suhteen jatkolle ole näin ollen perustetta. Itse olet luottamuksen rikkonut, ja ilmeisesti miehesi ei siitä ole yli päässyt vaan epäilee sinun yhä pettävän. Oma mielipiteeni on ettei suhdetta kannata jatkaa. Jos luottamus ei ole tuossa ajassa palautunut, ei se tule palautumaan.

Kolmas juttu on sitten se että kyllä minun lapsilla ainakin joka ikisellä näkyy isä niin selvästi naamasta että siinä on yhtä vahva todiste isälle isyydestä kuin mitä minulla on äitiydestä. Joskus jopa huvittuneena mietin onko ne minun ollenkaan kun ovat niin isänsä ja isänsä äidin näköisiä joka ikinen. Suurin osa lapsista on aika hyvin tunnistettavissa vanhempiensa lapsiksi. Jopa huvittavuuteen asti, nuo mini-me ihmiset.

Vierailija
490/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Äidistä vain. Oletko kuullut yhteishuoltajuudesta?

Vierailija
491/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kaverinkaa widdun possu, hienosti pilasit sekä omat että läheis suhteet. hautaa pääs hiekkaan ja syö niin pitkään että keuhkot täyttyy

Vierailija
492/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Äidistä vain. Oletko kuullut yhteishuoltajuudesta?

Huoltajalle on äideillä edes jotkut minimi vaatimukset.

Vierailija
493/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähänkään epäilee isyyttään, kannattaa tilata netistä isyystesti ja pyöräyttää se pumpulikku lapsen suussa ja lähettää kirje postiin. Äidille ei tästä tarvitse mitään kertoa.

Itse tein näin vaikken epäillytkään mitään. Eipähän tarvitse enää koskaan arvuutella.

Vierailija
494/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähänkään epäilee isyyttään, kannattaa tilata netistä isyystesti ja pyöräyttää se pumpulikku lapsen suussa ja lähettää kirje postiin. Äidille ei tästä tarvitse mitään kertoa.

Itse tein näin vaikken epäillytkään mitään. Eipähän tarvitse enää koskaan arvuutella.

Mutta silloin ei pääse haukkumaan naisia.

Vierailija
495/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa uhriutua sika.

Vierailija
496/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole naimisissa, niin asia on harvinaisen helppo: pitää lapsen yksin.

Vierailija
497/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla mitään lasta ole 😂

Vierailija
498/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka vaikeena te pidätte lasten tekemistä :D joka iiidiootilla on ainakin 1

Vierailija
499/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos vähääkään epäilee, kannattaa...."

"Itse tein näin vaikken epäillytkään..."

Kyllä sä muuten epäilit. :)

Vierailija
500/556 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää testi ja hävetköön mies. Sinähän voit sitten ottaa eron. Ei tuollainen epäluottamus ole hyväksi.

Parempi katsoa kuin katua. Miehellä ei ole mitään aihetta häpeään. Minulla itse asiassa on tunne, että ap:n puoliso ei ole lapsen biologinen isä. Ap vain yrittää saada täältä rohkeutta ottaa ero ennen lapsen syntymää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi