Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saanut yhteiskunnalta muuta rahallista kuin lapsilisää ja armeijassa päivärahaa.

Vierailija
17.05.2023 |

Opintotukeakaan en ole saanut, kun minun aikanani opiskelu maksettiin opintolainalla.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin opiskelit?

Vierailija
2/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulla on mennyt kaiken kaikkiaan hyvin. Ja siitäkö olet siis pahoillasi vai tulkitsenko väärin aloitustasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsilisäkin meni vanhempien tilille.

Vierailija
4/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin opiskelit?

Vierailija
5/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole saanut ensiasuntoon korkotukea?

Vierailija
6/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ikinä käyttänyt terveyspalveluja tai ajanut yhteiskunnan tukemalla julkisella liikenteellä?

Vierailija
7/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et rahallista? Entäs rahatonta. Vaikka terveyspalveluja, koulutuspalveluja, turvallisuuspalveluja, liikenneväylien kunnossapitoa yms. Olet onnistunut jäämään ilman niitäkin?

Vierailija
8/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ollut kansa-tai peruskoulussa?

Vierailija
9/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs täällä vikiset?

Vierailija
10/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee hyvin miten tyhmä ihminen yrittää ajatella. 

Vierailija
11/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin itseni herraksi 60-70-luvun vaihteessa.

AP

Vierailija
12/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtän. Peruskoulukin jäi siis käymättä.

Vierailija
13/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän rahanko lasket saamiseksi? Entä ilmainen koulu, kouluruoka ja terveydenhuolto? Muualla maissa korkeakouluissa on lukukausimaksut. Ja vieläpä korkeat sellaiset. 

Vierailija
14/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko niin että sinu aikana sinua vaikka käytettiin 1. kesäpaikassa tms. ja nyt yrität kostaa sen muille?

luuletko olevasi jotenkin arvokkaampi yksilö?

jätesäkkiin tuollainen asenne.

Vierailija
15/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin itseni herraksi 60-70-luvun vaihteessa.

AP

Eikö edes kansakoulua yhteiskunta tarjonnut? Kävitkö koulusi ulkomailla?

Vierailija
16/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole ikinä käyttänyt terveyspalveluja tai ajanut yhteiskunnan tukemalla julkisella liikenteellä?

Olen käynyt lääkärissä yksityisellä ja ajan omistusautolla.

Vierailija
17/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin opiskelit?

Minä opiskelin 1970-luvulla ja silloin sai opintorahaa, eräillä aloilla jopa päivärahaa. Eiköhän aloittaja saa kohta eläkettä.

Onnittelut ap:lle joka ei ole koskaan sairastanut eikä saanut sairauspäivärahaa, ei tarvinnut poliiseja, ei liikkunut yleisillä teillä eikä ensinkään katuvaloissa. Sen kyllä huomaa, että kirjasto ja yhteiskunnan tukemat kulttuuripalvelut ovat jääneet käyttämättä. Nehän eivät ole varsinaisesti rahallista tukea, mutta yhteiskunnan kustantamia kuitenkin.

Vierailija
18/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se oman elämänsä yksin selviytyjä, joka ei yhteiskunnan tekemiä teitä kulje, vaan tiensivustan pajuryteikössä ährystää kulkemansa matkat ja halveksuu verovaroin tietä käyttäviä helpolla pääseviä vapaamatkustajia.

Bussilla jos kerrankin matkustaa, vaatii maksaa koko summan, valtion ja kuntien tuet kun pitävät bussimatkojen hinnat alhaalla useilla reiteillä.

Lihat ja kasvikset kasvattaa itse, koska kaupassa ruuan hintaa on laskenut maanviljelijän saamat maataloustuet.

Omat haavat paikkaa itse ja umpilisäkkeenkin leikkasi pois, kun lähes ilmainen terveydenhuolto olisi selvä tuki valtiolta kansalaisille. Kyllä APta harmittaa ja hävettää, ettei hänen äitinsä aikanaan joutunut maksamaan synnytyskäyntiä itse (amerikan malliin 18,000e).

Vierailija
19/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt lääkärissä yksityisellä ja ajan omistusautolla.

Omistusautosi on varmasti joku humvee tai muu vastaava maastoauto, koska tuskin nyt valtion ylläpitämiä teitä omavaraisuudessasi ajaisit? Kotikadunkin käyt aina itse auraamassa yöllä ennen kuin kunnan aura-autot ehtivät mestoille.

Vierailija
20/45 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole käyny kirjastossa? Valtion varoilla tuettua touhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä