Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsemurha pyörii mielessä

Vierailija
16.05.2023 |

Ahdistaa.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen entinen hyvätuloinen. Korona vei työt ja rahat. Itsemurha pyörii mielessä päivittäin. Vaimo ja kaksi lasta saavat pysymään elävien kirjoissa, ainakin toistaiseksi. Olen suunnitellut kaiken, miten, koska jne. Hyvä suunnitelma toteutusta vailla. Ehkä kesän jälkeen.

Minkä ikäinen lapsi? Jos kouluikäinen, kiva hänelle aloittaa syksyllä koulu, kun isä on märehtinyt itsensä hengiltä. 

Vierailija
102/104 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen entinen hyvätuloinen. Korona vei työt ja rahat. Itsemurha pyörii mielessä päivittäin. Vaimo ja kaksi lasta saavat pysymään elävien kirjoissa, ainakin toistaiseksi. Olen suunnitellut kaiken, miten, koska jne. Hyvä suunnitelma toteutusta vailla. Ehkä kesän jälkeen.

Minkä ikäinen lapsi? Jos kouluikäinen, kiva hänelle aloittaa syksyllä koulu, kun isä on märehtinyt itsensä hengiltä. 

No, ovat kyllä jo pitkälle teini-ikäsiä että varmaan ymmärtävät hieman paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama, mutta luultavasti eri tilanne.

Mulla on paranematon syöpä, ja vielä aika hyvässä kunnossa. Mutta olen valmistautumassa tilanteeseen, etten enää pääse liikkumaan ja kivut yltyvät. Saan jo aika kovia lääkkeitä, ja tiedän miten niitä ei pidä ottaa.

Surettaa, että pitää toimia näin. Suomeen pitäisi saada jo eutanasian salliva laki. Olisi jotenkin miellyttävämpää lähteä sairaalassa kuin oman käden kautta. Mutta en mä oikeasti mene oman käden kautta, vaan kyllä mut vie tämä syöpä.

Onpa surullista lukea.Veljeni rinnalla kamppailin .Hän hävisi , syöpä vei rakkaan veljeni täältä. 

Vierailija
104/104 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toblerone eutanasia🙋🏻

Matka sveitsiin

Vaativat todisteita siitä että on parantumattomasti sairas tms.

Kokeilin tätäkin mutta eivät suostu "tervettä" lopettamaan edes rahaa vastaan (kysyin minkä verran extraa maksaisi). 

On niin tympeää jotenkin tehdä im kotona tms. mistä sitten läheiset löytää. Nätisti sinkkiarkussa olisi mukavampi palata kotimaan multiin "ehjänä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi