Itsemurha pyörii mielessä
Kommentit (104)
Pitkäaikaistyöttömänä olen tavallaan jo itsemurhan tuolla puolen tämän ikäisenä, päälle 50vee. Vanhetessa sitä tasaantuu. Eihän sitä koskaan tiedä, mutta katsotaan tätä näytelmää nyt vielä. Trump lisäsi shown mielenkiintoa.
Viinaan minä varmaan kuolen jos ennenaikaisesti kuolen.
onko maailmassa ihmisiä jotka ei mieti itsensä tappamista
onhan tää elämä nyt aika käsittämätöntä paskaa, ja vielä paskemmaks voi vaan muuttua
ajatus siitä että leikin voi itse päättää halutessaan tarjoaa edes jotain tukea
ehkä jos on vaikka vastuussa muista ihmisistä niin sitten tuota mahdollisuutta ei ns. ole
Anna meille meidän jokapäiväinen itsemurhalänkytyksemme
Olen hyvin samoissa ajatuksissa. Olen vasta 32-vuotias, mutta ruumiini on täysin rikki ja ihmisarvoni mitätön. Tällä hetkellä vain mielekäs työni ja yksi rakas ihminen pidättelevät. En ansaitse enää mitään tässä maailmassa; tälläkin palstalla esiintyvät mielipiteet kertovat, ettei minunlaisteni tulisi elää.
Kadehdin tarujen númenorilaisten kykyä valita itse kuolemansa hetki. Sellaisen voisi evoluutio meillekin kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin samoissa ajatuksissa. Olen vasta 32-vuotias, mutta ruumiini on täysin rikki ja ihmisarvoni mitätön. Tällä hetkellä vain mielekäs työni ja yksi rakas ihminen pidättelevät. En ansaitse enää mitään tässä maailmassa; tälläkin palstalla esiintyvät mielipiteet kertovat, ettei minunlaisteni tulisi elää.
Kadehdin tarujen númenorilaisten kykyä valita itse kuolemansa hetki. Sellaisen voisi evoluutio meillekin kehittää.
Sinä olet mittaamattoman arvokas ihminen. Korvaamaton. Älä usko pahanpuhujia jotka painavat sinua alas.
Entä sitten? Minullakin pyörinyt monet vuodet. Sen kanssa oppii kyllä elämään, toteuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
onko maailmassa ihmisiä jotka ei mieti itsensä tappamista
onhan tää elämä nyt aika käsittämätöntä paskaa, ja vielä paskemmaks voi vaan muuttua
ajatus siitä että leikin voi itse päättää halutessaan tarjoaa edes jotain tukea
ehkä jos on vaikka vastuussa muista ihmisistä niin sitten tuota mahdollisuutta ei ns. ole
Ja sit ihmiset haluaa hankkia lapsia. XD Onkohan lapsia hankkivat ihmiset joko onnellisia tolloja tai niin kusipäitä, että haluavat lisää kärsiviä ihmisiä lähipiiriinsä?
Rukoilen puolestasi minuutin kello 16.40-41.
<3
Vierailija kirjoitti:
Palstan hörhöjen mielipiteet eivät ole yhtä kuin totuus.
Vierailija kirjoitti:
Helkkarin ankea ketju, mutta Númenor mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mittaamattoman arvokas ihminen. Korvaamaton. Älä usko pahanpuhujia jotka painavat sinua alas.
Toi nyt ei auta yhtään mitään. Ihan sama onko arvokas tai korvaamaton. Kaikki me täältä poistutaan ennemmin tai myöhemmin. Miksi ei ennemmin? Juuri silloin, kun itse haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nyt ei auta yhtään mitään. Ihan sama onko arvokas tai korvaamaton. Kaikki me täältä poistutaan ennemmin tai myöhemmin. Miksi ei ennemmin? Juuri silloin, kun itse haluaa?
Älä ajattele itsekkäästi. Älä ole itsekäs.
Mä oon kaksisuuntainen. Takana seksuaalista väkivaltaa ja oman lapsen kuolema.
Enpä tiedä, miten tästä eteenpäin.
Soita 112 tilaa kyyti kirjoitti:
Tilaa ambulanssi kyyti sairaalaan. Soita 112 ja ambulanssi hakee sinut ja vie lääkäriin.
AMBULANSSIA EI tilata!!!! V.ttu se mikään taksi ole. Mihin tarvitset ambulanssia ei eh:t sua sen matkan aikana paranna. Mielenterveysongelmaisten kuskaus on pois niiltä, jotka tarvitsevat hoitoa tapavtumapaikalla ja matkan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen entinen hyvätuloinen. Korona vei työt ja rahat. Itsemurha pyörii mielessä päivittäin. Vaimo ja kaksi lasta saavat pysymään elävien kirjoissa, ainakin toistaiseksi. Olen suunnitellut kaiken, miten, koska jne. Hyvä suunnitelma toteutusta vailla. Ehkä kesän jälkeen.
Tämmöisiä te oikestolaiset rahanpalvojatnolette. Surunmoista. Itse porskutan tyytyväisenä vaikka olen työtön koska en palvo rahaa.
Jos sinulla on itsetuhoisia ajatuksia, muista että apua on saatavilla.
Ensimmäinen askel itsetuhoisen olon helpottamiseksi on kertoa tilanteesta jollekin.
Voit aloittaa vaikka MIELI ry:n kriisipuhelimesta 09 2525 0111
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Minullakin pyörinyt monet vuodet. Sen kanssa oppii kyllä elämään, toteuttamatta.
Näin siinä näyttää käyvän vaikka välineetkin on hankittu jo 2019. Ne eivät onneksi "pilaannu" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen entinen hyvätuloinen. Korona vei työt ja rahat. Itsemurha pyörii mielessä päivittäin. Vaimo ja kaksi lasta saavat pysymään elävien kirjoissa, ainakin toistaiseksi. Olen suunnitellut kaiken, miten, koska jne. Hyvä suunnitelma toteutusta vailla. Ehkä kesän jälkeen.
Tämmöisiä te oikestolaiset rahanpalvojatnolette. Surunmoista. Itse porskutan tyytyväisenä vaikka olen työtön koska en palvo rahaa.
Ja koska oikeistolaiset nettomaksajat ovat maksaneet sinulle loiselle hyvät tökärit millä saat ryypätä ja harrastaa. Ihan pikkusen sieppaa tämmöset vapaamatkustajat! Työttömyysturvan tulisi ehdottomasti olla vastuullista ettei kaltaisesi ihmis ro skat loisisi täällä vuosikymmenestä ja sukupolvesta toiseen!
Toblerone eutanasia🙋🏻
Matka sveitsiin